Күні:Сынып:7
| Мектеп: Құлан шағын орталықты орта мектебіПән мұғалімі: Турикбаева Тумар ДемеубаевнаҚатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы | Ақпараттың өлшем бірліктері |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 7.2.1.1- ақпараттың өлшем бірліктерін атап өту
|
Сабақтың мақсаты | Барлық оқушылар:-ақпараттың өлшем бірліктерімен танысадыОқушылардың басым бөлігі:-Ақпараттың өлшем бірлігін анықтайды ,ақпаратты жеткізу жылдамдығын түсінедіКейбір оқушылар:-Ақпараттың өлшем бірлігіне берілген түрлі тапсырмаларды орындай алады |
Бағалау критерийлері | 1.ақпарат өлшем бірліктерін атайды2.ақпараттың өлшем бірліктерін ажыратады
|
Тілдік мақсаттар
| Пәнге қатысты лексика және терминалогия:-бит,байт,килобайт ,мегабайт ,гигабайт,терабайтДиалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы-файл өлшемін байттан килобайтқа ауыстыру үшін....қажет |
Құндылықтарды дарыту | Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау,қарым қатынас жасау қабілеті |
Пәнаралық байланыс | Ақпарат өлшем бірліктерін анықтау кезінде математика пәнімен байланыстыру |
Алдыңғы білім | Оқушылар компьютерлердің негізгі сыртқы және ішкі құрылғыларымен таныс. |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы
Сабақтың ортасы
Сабақтың соңы
| Ұйымдастыру:Оқушылармен сәлемдесуТренинг «Жүректен жүрекке» әдісі арқылы оқушылар бір-біріне жақсы тілек айтады «Ыстық орындық » әдісі арқылы алдыңғы сабақты пысықтау.Берілген тапсырма бойынша жылдам жауап беру керек,себебі орындық ыстық.1.Компьютерде жұмыс істеу кезінде қанша уақыт отыру қажет?2.Компьютермен жұмыс жасау кезіндегі кауіпсіздік техникалық ережелерін ата?3.Компьютердің алдында неліктен ұзақ отыруға болмайды ?4.Көз жаттығуларын не үшін жасаймыз?Компьютерде дұрыс отыру ережелері неліктен маңызды?«Күлегештер» тарату арқылы әр оқушыны ынталандырамын.Сандар арқылы топқа бөлемін.1 және 2 санын қайталау арқылы оқушылар екіге топқа бөлінедіІ топ:БайтІІ топ: Кбайт «Қазынаны іздеу жолында» әдісі арқылы оқушыларға тақырып бойынша сұрақтар беріледі
Білу: Оқулықтағы мәтінмен жұмыс: Ж (жеке жұмыс)
Ақпараттың өлшем бірлігі не үшін керек?Бит дегеніміз не?Өлшем бірліктер өзара қалай байланысты?Байт,килобайт,мегабайт және гигабайт дегеніміз не?«Бас бармақ» тәсілі арқылы қалыптастырушы бағалау жүргіздім.Тақырыптың түсіну деңгейін арттыру мақсатында және дамытуға қол жеткізу мақсатында.
|
Интербелсенді тақтаСлайд
Слайд «Күлегештер» |
| Ойлан/жұптас/талқыла ой шақыру стратегиясы әдісі бойынша топтық жұмыс жүргізіледіКез-келген оқушыға өзінің алғашқы білімдеріне оралып,оның ішінде осы түсінік пен сөзге қатысты білетіндерін таңдап алуға мүмкіндік бередіТүсіну: Т(топтық жұмыс) І топ: Ақпарат құралдарының өлшемдерін және мүмкіндіктерін салыстырады. ІІ топ:Берілген ақпараттың өлшем бірліктерін өсу реті бойынша орналастырады.
«Екі жұлдыз,бір тілек» кері байланыс арқылы тақырыпты қаншалықты түсінгенін бағалаймын.
|
Постер |
| Қолдану: № 1 тапсырма 1.Өз есіміңді жазыңдар.Оның ақпараттық көлемін тауып ,бит өлшеміне айналдырыңдар.Мысалы, Динара-6 символ,1 символ 1 байтқа тең болса,онда 6*1=6 байт,6*8 =48 бит2.Ақпараттық көлемі 200 байтқа тең мәтінді компьютерге қалай енгіземіз?Ж :200 символ теру3. 24576 битті байтқа және килобайтқа аударыңдар.Ж:3072 байт,24 Кбайт |
Оқулық, дәптерлер.
Үлестірмелі карточка
|
| Дескрипторлар:Білім алушы:-ақпараттың көлемін табады-ақпараттың өлшем бірліктерін біледі-ақпараттық көлемді компьютерге енгізе алады
БББ кестесі (Білемін,Білгім келеді,Білдім)
|
|
|
ЖинақтауСәйкестендіру кестесі (жеке жұмыс )Ақпараттың әртүрлі көлемдерін сәйкестендіреді
|
|
Саралау: оқушыларға алдыңғы тақырыптар бойынша білімдерін еске түсіруге бағыт беремінҚарқын тәсіліКейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс істейді.Қосымша тапсырмаларды көп күш жұмсауды талап ететін оқушылар үшін қолдануға болады. Диалог және қолдау көрсетуФлэш-карта сақтау құрылғысында бос орын көлемі 4 Кб. Реферат көлемі .*docxформатында 5600 байт, .*pdf форматында 4600 байтқа тең. Флэш-картаға қай құжатты орналастыруға болатынын анықтаңыз және түсіндіріңіз. Шешімі __________________________________________________Түсіндіруі __________________________________________________
| Бағалау критерийлері бойынша әр оқушының қосқан үлесін әділ бағалауларына назар аударамын«Күлегештер» тарату арқылы қалыптастырушы бағалау «Бас бармақ» тәсілі арқылы қалыптастырушы бағалау «Екі жұлдыз,бір тілек» кері байланыс арқылы БББ кестесі (Білемін,Білгім келеді,Білдім)«Бағдаршам» әдісі бойынша бағалау
| Оқушыларға қауіпсіздік ережелерін сақтауы ескертіліп, тақырып бойынша мазмұнды сызбаны түсінікті етіп дайындау айтылды.
|
Рефлекция | 1. Сабақ (оқу мақсаттары) шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?Қандай екі нәрсе табысты болды?1.2.Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды?1.2.Сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз
|