Тәрбиелеу - білім беру
процесінің циклограммасы
Қостанай облысы әкімдігінің
білім басқармасы
Рудный қаласының білім
бөлімінің «№13 бөбекжай – бақшасы» КМҚК
Матиматика
негіздері
Мектеп алды даярлық
тобы
Тақырыбы: Аққалаға
көмек
Дайындаған:
Джарбосинова
Ж.Н
2024
жыл
Тақырыбы: Аққалаға
көмек
Міндеттері:
1.Мәнерлеп оқу: жатқа,
мәнерлеп, интонациямен оқу қабілеттерін дамыту. Шешендік өнермен
таныстыру, сөз өнері, санамақ, тіл бұрмаларын айта білу, жұмбақ
шешу.Балалрдың логикалық ойлау қабілеттеріндамыту,пішіндерді
суретке қарап атау.
2.Неро жаттығу арқылысандарды
табу. Зейін, есте сақтау, бақылау, зерттеу, талдау, себеп-салдар
байланысын орнату, қорытынды жасау қабілеттерін дамыту.
3. Кеңістікте бағдарлау:
бағытты анықтауды үйренуді жалғастыру: солдан оңға, оңнан солға,
жоғарыдан төменге, алға, артқа, бір бағытта. Сөйлеуде заттың өзіне
немесе басқа затқа қатысты орнын көрсету қабілетін бекіту. Қағаз
парағында шарлау қабілетін нығайту.
4. Аппликацияның әртүрлі
әдістерін (симметриялық, контурлық) және тәсілдерін (түзу, қисық
қию, ою-өрнек, гүл элементтері) қолдану, әртүрлі материалдардан
(қағаз, мата, табиғи материалдар) жұмыстарды орындау. Шығармашылық
қабілеттерін дамыту.
Әдіс
–тәсіл: түсіндіру, сергіту сәті,
жұмбақтар, есептер, дидактикалық ойын, сергіту сәті, сұрақ-
жауап.
Құрал –
жабдықтар: геометриялық пішіндер суреті,
шарлар, сандар, фишкалар, құм сағат.
I. Ұйымдастыру
кезеңі:
Балалар шеңберге
келеді.
Біз әдепті
баламыз
Амандасып
аламыз.
Амандасу
қонақпен
Тәрбиенің басы
ғой.
Ал, кәнекей
бәріміз
Сәлеметсіз бе дейік
үлкенге.
II. Негізгі
бөлім
Жұмбақ
Тақпақтатып
кіреді.
Жұмбақ
жасырамын.
Шелек қалпақ
басында
Сәбіз екен
танауы
Қыста қардан
туатын
Тауып көрші сен оны
(Аққала)
Экраннан аққала шығыды көмек
сұрайды.Мальберт тақтаға барамыз,сонда аққала қолғабы
тұрады.Қолғапта тапсырмалар берілген.
Балалар біз бұл қолғапты (жәй
алып) жеңіл аққалаға бере алмаймыз,мұндағы тапсырмаларды
орындауымыз керек екен.
-
Тапсырма:
Сурет бойынша
сөйлесейік,суретке қарап пішіндерді атайды екінші топ оны
табады.(Машина, үй, Шырша,
т.б)
-
Тапсырма: «Сандарды тауып
жап.»
Неро ойын балалар айтылған
сандарды екі қолмен фишка арқылы жабу.
3)Тапсырма: «Сандарды
сәйкестендір.»
1-ден 5-ке дейін тура және
кері санау.
Кір қыстырғышпен ойын
суреттегі заттарды санау арқылы сандарды
табу.
-
Сергіту сәті: Кеңістікті
бағдарлау.
5) Көру арқылы есте
сақтау.
6) Аппликация: Қолғапты
домалақтау арқылы безендіру.
III.
Қорытындылау.
-
Балалар, бізге кімге
көмектестік?
- Біздер қандай тапсырмаларды
орындадық?
- Балалардың
жауабы.
Балалар, бүгінгі оқу қызметіне
барлығың да жақсы қатыстыңдар. Осымен оқу қызметіміз аяқталды.
Келген қонақтарға сау болыңыз айтайық. Сау
болыңыздар!