Ұйымдастырылған оқу
қызметінің технологиялық конспектісі.
Күні:17.02.22ж.
Білім беру
саласы: «Қатынас»
«Таным»
Кіші
сала: Сөйлеуді дамыту,Математика
негіздері,Құрастыру.
Тақырыбы:Аққалаға қонаққа
барамыз.
Мақсаты:
Оқыту:Қыс мезгілі,қысқы
ойындар,қысқы табиғат туралы түсінік
беру.
.Қыс мезгілінің табиғи
ерешеліктерін меңгерту.
Дамытушылық:Үлкен,кіші туралы ұғымдарын
дамыту,білімдерін кеңейтіп ұсынылған шарт бойынша құрастыруға
дамыту.
Тәрбиелік: Балаларды
ізденбаздыққа,тапқырлыққа,шапшандыққа
тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдер: әңгімелеу, түсіндіру,
көрсету,зерттеу, сұрақ-жауап.
Көрнекі
құралдар:Қыс мезгілінің
суреттері.аққала
бөлшектері,күрекшелер,қар,мұз,су.
Қостілділік
компоненті:Қыс-зима,қар-снег,аппақ-белый.аққала-снеговиг.
1) Ұйымдастырылған оқу
іс-әрекетінің барысы
Амандасу.
Шаттық
шеңбері:
Қуан, шаттан,
алақай,
Қуанатын күн
келді.
Күліп шықты күн
бүгін,
Қайырлы
таң!
Қайырлы
күн
Балалар бүгін сондай әдемі
болып тұрсыңдар.
Сендерге көзім тоймай қарай
бергім келеді.
Балалар сендер
бідесіңдерме?
Қазір жылдың қай
мезгілі?
Дұрыс айтасыңдар қыс
мезгілі.
Ал сендер қыс мезгілін маған
сиппаттап беріңдерші?
Қыстың қазір қай
айы?
Өте керемет дұрыс жауап
бердіңдер.
Қазір қыстың ақпан
айы.
Қыста біз қалай
кинеміз?
Қыс мезгілінің ерекшелігі
неде?
Қыс мезгілінде қандай ойындар
ойнамыз?
Маған бүгінгі жауаптарың өте
қатты ұнады.
Балалар бүгін балабақшаға келе
жатқанда сиқырлы қорап тауып алдым.
Балабақша алдында жатыр
екен.
Балалар қораптың сыртында
маған қонаққа келіңдер деген жазу
бар.
Бізді бір құпия кейіпкер
қонаққа шақырады.
Балалар бұл қорапта не бар
екен?Маған қызық болып тұр?Сендерге
қызықпа?
Ендеше бірге сиқырлы қорапты
ашып көрейік.
Балалар мында бөлшектер бар
екен сол бөліктерді құрастырсақ
көрейік.
Қараңдар бұл кім нені
құрастырдық?
Иа балалар бізді аққала
қонаққа шақырған екен.
Балалар сендер аққалаға
қонаққа барғыларың келеме?
Аққала қайда
тұрады?
Саяхатқа немен баруға
болады?
Балалар аққала досымызға бару
үшін біз сиқырлы кілемшемен
барайықшы.
Балалар аққала тұратын жер қте
суық сондықтан қалың киінуіміз
керек.
Кәне бәріміз жылы
киінейікші.
2)Ізденіс-ұйымдастушылық
кезеңі
Дидақтикалық
ойын: «Қар
жинау»
Ойын
шарты.Күрекшелер арқылы қарды
жинау.
Біз осы қар ұлпаларын жинап
ары қарай аққалаға жетуіміз керек.
Балалар жарайсыңдар енді бізге
кедергілер жоқ.Енді аққалаға барайық аққала бізді күтіп отырған
шығар.
Балалар қараңдаршы бұл не? Иа
дұрыс айтасыңдар бұл есік
Балалар бұл жай есік емес бұл
сиқырлы есік?
Балалар есікті ашу үшін бізге
не керек?
Иә дұрыс айтасыңдар кілт
керке?
Балалар бұл есіктің көлемі
қандай?
Ендеше бізге кішкентай кілт
керек.
Ендеше сиқырлы есікке кілт
іздейік.
Балалар есіктің кілтін таптық
енді оны ашып көрейік.
Қараңдаршы мында суреттер бар
екен бұл суреттер қыс мезгілі туралы.
Кәне осы суреттерді әңгімелеп
беремізбе.
«Әңгімелеу»
Қыс суреттері бойынша
әңгімелеп беру.
Балалар аққалғамызға тезірек
жетуіміз керек.Бұл тапсырманыда өте жақсы орындап
шықтық.
Кәне сиқырлы кілемшемізге
отырайық.
Балалар қараңдаршы біз
аққалаға жеттік.
Сәлеметсің бе аққала біз саған
жету үшін балалар көптеген кедергілерден өтіп өздерінің ақылды
,шапшаң, тапқырлықтарымен кедергіліерден өте
білді.
Балалар аққала досымызбен
сергіті сәтін орындап көңіл күйін көтерейік және өзімізде шаршаған
шығармыз.
Сергіту
сәті:
Боран соқты оң
жақтан
Боран соқты сол
жақтан.
Қар лақтырып
ойнасақ,
Су қтеді
қолғаптан.
Жарайсыңдар
балалар.
Балалар ақ қала көңілсіз
неге?
Кәне сұрап
көрейік
Балалар аққаланың басында
қалпағы жоқ басы тонады ғой.
Кәне аққалаға бәріміз қалпақ
жасап берейік.
Оо балалар аққала досымызға
қалпақ жараса кетті.
Балалар біздің аққала досымыз
неден жасалады?
Иә дұрыс айтасыңдар
қардан
Аққала қандай бөліктерден
тұрады
Қар туралы аққалаға мағлұмат
берейік және балалар қарды зерттеу
жасайық.
Зерттеу
әдісі «Қар
қандай»
Балалар мына қарды суға салса
не болады екен?
Дұрыс ол еріп
кетеді.
Ал егер қарды мұзтадқыштың
ішіне салсақ не болады?
Иа жарайсыңдар ол қатып
қалады.
Ал егер қарға бояғыш құйсақ
қар түсін өзгертеді.
Тамаша балалар сендер аққалаға
қар туралы көп ақпарат бердіңдер.
Балалар аққала сендермен ойын
ойнағысы келіп тұр.
Дидактикалық
ойын «Кім
жылдам»
Ойын шарты:Балаларға сөздер
ұсынылады балалар сол сөзді жалғастыру
керек.
Балалар жылдам ойланып жауап
беру керек.
Балалар сендерге ойын
ұнадыма.
Балалар мен тонып кетім сендер
тонбадығдарма?
Аққала тұратын жер өте суық
екен кәне бәріміз аққала досымызбен
қоштасайық
Бәріміз сиқырлы кілемізге
отырып тобымызға қайтайық өйткені сендер тоңып ауырып қалумыз
мүмкін..
3)
Рефлекті-түзетуші
Балалар, айтыңдаршы сендер
бүгін қантай тапсырмалар орындадыңдар?
Балалар біз кімге қонаққа
бардық?
Аққаланың сендерге дайындап
жіберген сыйлықғыда бар екен балаларды мақтап сыйлық
тарату
.
Күтілетін
нәтиже:
Ұғынады: Қыс мезгілін басқа жыл
мезгілдерінен айыра білуді және табиғатты
аялауды;
Түсінеді: Қардың
қасиетін;
Қолданады: Қыс мезгілінің ерекшелігін
сипаттап айту;