Ашық сабақ .Ақыл-ой тәрбиесі

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ .Ақыл-ой тәрбиесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Педагогика пәні бойынша студенттерге арналған Ақыл-ой тәрбиесі туралы түсінік
Материалдың қысқаша нұсқасы























Ашық сабақ жоспары



Пәні: Педагогика

Сабақтың тақырыбы: «Оқушыларды тәрбиелеудің мазмұны, құралдары»

Сабақ түрі: Тәжірибелік



Тобы: Кф-21

Күні: 28.02.2025

Уақыты: 11:50


Оқытушы: Мұғал Ақерке Талғатқызы















Щучинск қ.2025ж.




Қысқа мерзімді жоспар


Бөлім:

Оқушыларды тәрбиелеудің мазмұны, құралдары

Педагогтің аты-жөні:

Мұғал Ақерке Талғатқызы

Күні:

28.01.2025ж

Оқу орны

Ақмола облысы білім басқармасының жанындағы

«Щучинск қаласы, жоғары педагогикалық колледжі»

шаруашылық жүргізу құқығындағы мемлекеттік коммуналдық кәсіпорны

Мамандығы

Негізгі орта білім берудегі тіл мен әдебиетті оқытудың педагогикасы мен әдістемесі.2-курс студенттері

Сабақтың тақырыбы:

Оқушыларды тәрбиелеудің мазмұны, құралдары.

Сабақтың мақсаты:

-Ақыл-ой тәрбиесі барысында балалардың танымдық қызығушылықтарын, логикалық ойлау,есте сақтау, зейін қою, елестету қабілеттерін,икемділіктері мен дарындылыктары дамыту.

Сабақтың міндеті:

-Оқушыларды тәрбиелеудің негізгі компоненттерін анықтау.

-Ақыл-ой тәрбиесінің мәні мен мақсатын түсіндіру.

-Ақыл-ой тәрбиесін дамытуға арналған әдістер мен құралдарды көрсету.

Сабақтың әдістері:

«Ой қозғау» әдісі; «Фиш Боун» әдісі; «Факт па, көзқарас па» әдісі; «Quizizz» әдісі; «Сұрақ жауап» әдісі.

Сабақтың ұзақтығы:

90 минут

Пәнаралық байланыс:

Психология, Педагогика, Тәрбие жұмыстары.

Сабақтың көрнекіліктері:

Интерактивті тақта; бейнебаян, презентациялар; таратпа материалдар; смартфон.




Сабақтың барысы:


Жоспарланған уақыт


Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар







Сабақтың барысы:


5 минут














10 минут












3 минут







Сабақтың ортасы


7 минут











































15 минут







15минут













5 минут








10минут







5 минут

























































8минут











Сабақтың соңы




5минут

















Сабақтың құрылымы:



Ұйымдастыру кезеңі. Студенттермен және арнайы келген қонақтармен сәлемдесу.


Жаңа сабақты бастамас бұрын аудиторияға психологиялық жағымды ахуал жасау. «Ғажайып жылулық шеңбері» әдісі

Балалар бір-бірінің қолдарынан ұстап, жүректен-жүрекке жылулық сыйлап, жақсы тілектерін айтады.


І.Топқа біріктіру. «Асық» әдісі.

Шарты:

  • Ортаға асық салынған коржын қойылады

  • Асықтың ішіндегі жазылған сөздер бойынша топтасады.

1-топ. «Ақыл-ой» тобы

2-топ. «Сана» тобы

3-топ. «Іс-әрекет» тобы


ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:

Тақырыбы: Тәрбие әдістері.

  • Серпілген сұрақтар әдісі арқылы сұралады.

Оқытушы бір студентке сұрақ қояды, ары қарай студенттер бір-біріне сұрақтар қойып жалғаса береді.

  • Тәрбие әдіс тәсілдерін атаңыз?

Қосымша үй жұмысына берілген тапсырманы пысықтау. Сөз сөйлейтіндер: “Қоғам”, “Адам”, “Мінез”, “Тәрбие” байланысты пікірлер.

Үй тапсырмасын бағалау.



Топтық жұмыс

«Ойланайық, ой тастайық!» тәсілі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын анықтау.

Мұғалім:

-студенттер, мына суретке мұқиат қараңыздар. Сурет туралы не айта аласыздар?

- Бұл суреттерді бір сөзбен қалай атауға болады?

Студенттер. -Дұрыс тамақтанудың жолдары.

Мұғалім: Жақсы. Денсаулықтың мықты болуы үшін тек дұрыс тамақтану ғана қажет пе? Әлде басқада іс-әрекеттер барма екен келесі бейнетаспаны көріп тыңдап көрейік.


Тыңдалым алды тапсырма: «Ой қозғау» тәсілі

(Мұғалім жетекшілігімен жүретін жұмыс)


1.Бейнежазбадан қандай ой түйдіңіздер?

2.Бейнежазбада тәрбиенің қандай компоненттерін байқадыңыздар?

3.Тыңдалым материалының мазмұнында тәрбиенің жүріп жатқанын байқауға болады ?

4.Бейнематериал мазмұны арқылы денсаулық мықты болу үшін не істеу керек деп ойлайсыңдар?

 

Мұғалім. -Дұрыс айтасыңдар. Көру, тыңдау арқылы Сіздер өздеріңіздің ой-пікірлеріңізді ортаға салдыңыздар. Яғни, Біз әр кезде балаларға дұрыс сұрақ қоя отырып ойлау қабілеттерін дамытып, интеллектуалдық ақыл-ой санасын, қоршаған ортаға деген көзқарасын жетілдіріп, ой еңбегі мәдениетін қалыптастыруға бағытталған іс-әрекеттерін қалыптастырып отыруымыз керек. «Бой жетпеген жерге ой жетеді,
қыран жетпеген жерге қиял жетеді»
- деп халқымыз бекер айтпаған. Ол үшін, баланың ой-өрісін дамытуда, ең алдымен айналадағы қоршаған дүниені-табиғатты, бірте-бірте қоғамды, тануына ықпал жасауымыз керек. Бұл бағытта отбасы, бала-бақша, мектеп, тіпті жоғары оқу орындарының атқаратын қызметі ерекше. Бұл әрекеттеріміз ақыл-ой тәрбиесі. Ендеше бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Ақыл-ой тәрбиесі»




ІІІ . Жаңа сабақты түсіндіру барысы:

I.бөлім Слайд арқылы жүзеге асырылады.

II. бөлім «Фиш Боун» әдісі арқылы топтар ақпаратпен танысады.

Топтық жұмыс.

Абайдың 17-қара сөзін тыңдап төмендегі тапсырмаларды топпен орындайды.


Тыңдалымнан кейінгі тапсырма:

Дескриптор:

  • Бейнебаян бойынша 3 топ түйіндеу керек.

1-топ Кіріспе .

2-топ Негізгі ой.

3-топ Корытынды.


Қалыптастырушы бағалау. «Мақтау сөздер»

(Жарайсыңдар, керемет, өте тамаша ұйып тыңдадыңыздар!)


ІV. Сергіту сәті.

Қазақша оюды қимылмен жаса.



Жеке жұмыс :

Студенттерге жеке тапсырма беру: "Ақыл-ой тәрбиесіне қатысты бір әдісті таңдап, эссе жазу."

Эссені жазу үшін 10 минут уақыт беру.


V.Жұптық жұмыс. «Факт па, көзқарас па» әдісі. Берілген ақпараттардың факт немесе көзқарас екенін анықтап, белгілеңіз. (бейнематриал мазмұнынан ақпарат алынды)

Дескриптор:

  • Кестедегі ақпаратты мұқият оқиды.

  • Берілген ақпаратты ажырата алады.

  • Факт пен көзқарас екенін белгілейді


Ақпарат

Факт

Көзқарас

1

Әлемде аурудың түрлері аз және олардың қатары жыл сайын кеміп отырады.


+

2

Дәрігерлердің айтуынша, адам иммунитетін көтерудің ең тиімді тәсілі – салауатты өмір салтын ұстану.

+


3

Салқын сумен жуыну. иммунитетті көтерудің бір түрі, алғаш қолдануды ақырындап бастаған жөн. Алдымен аяқтарыңыздан бастап салқын су құйыныңыз, сосын белден төмен қарай, сосын иықтан төмен қарай, ең соңында төбеден бастап төмен қарай салқын сумен құйыныңыз. Алғашында 1-2 рет жуынып, уақыт өте көбейтіңіз.

+


4

Тамақтану арқылы да иммунитетті нығайтуға болады. Бірақ иммунитетті көтерем деп жүріп, семіздікке бой алдыру да мүмкін


+

5

Иммундық жүйені нығайтуда A, B5, C, D, F, PP дәрумендерінің маңызы зор. Жалпы барлық өсетін тағамдар мәселен құрамы бета-каротинге бай сәбіз, қызыл бұрыш, қауын, қызанақ, асқабақ сынды көкеністер ағазаға аса қажет.

+


6

Спортпен шұғылдану. Фитнеске, биге қатысу иммунитетті көтерумен бірге тәніңіздің сұлулығын сақтауға және сұлулана түсуіне көп ықпалын тигізеді.

+



7

Көктем мезгілі шуағымен, жылылығымен қуантады. Алайда бұл кезде ағза әлсіреп, қалжырайды. Тамаққа тәбет тартпай, ұйқы қанбай, адамның бойын мазасыздық билейді. Ештемеге зауқы соқпай, белсенділігі төмендейді. Бұл ешқандай аурудың белгісі емес, иммунитеттің төмендеуінен дерек береді.






+



Қалыптастырушы бағалау. «Бес бармақ» тәсілі (Өзін-өзі бағалау)


VI.Қорытынды


Quizizz сайты арқылы тест сұрақтары.


Қалыптастырушы бағалау. Өзара бағалау: «Бір +, бір - » тәсілі


Тапсырманы орындау кезінде сәтті шыққан 1 тұсын, сәтсіз шыққан 1 тұсын айту.


Сабақты бекіту. Кері байланыс

Дескриптор:Стикерлер таратылады.


1.Сабақта қарастырылған материалдарды қорытындылау.

2.Студенттердің пікірлері мен сұрақтарына жауап беру.

3.Топтардың жұмыстары мен жеке эсселерді бағалау критерийлерін түсіндіру.

Бағалау:

Киіз үйде жиналған оюлар арқылы бағаланады.

1.Топтық жұмыста белсенділік танытқан студенттерді мадақтау.

2.Жеке эсселерді бағалау: мазмұн, құрылым, шығармашылық.



VII. Үйге тапсырма (2 мин):

  • Дәрісті оқу, мазмұндау:

  • Тәрбиенің негізгі мақсаты туралы түсінік.

  • «Келешек ұрпақ тәрбиесінің қалыптасуы»атты (эссе жазу)

Қосымша әдебиеттер:


1. Бала тәрбиесі: теория және практика.

2. Психология мен педагогика негіздері.

3. Ақыл-ой тәрбиесі: әдістемелік нұсқаулар.













































Тыңдалым

«Ой қозғау» тәсілі



https://www.youtube.com/watch?v=1S0AqZEa8Aw




















https://youtu.be/gZH9Tihq1dY?si=XS4089StwsSbaMM-












МАҚТАУ СӨЗДЕР

Shape2
















Таныстырылым

«Факт па, көзқарас па» кестесі




















































































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.03.2025
248
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі