Сабақтың
басы
(5
минут)
|
«Психологиялық жағымды ахуал
қалыптастыру:
Мақсаты: мейірімді болуға,
қамқор болуға, қарапайым болуға баулу.
«Ең жақсы»
ойыны Қатысушылар екі топқа бөлінеді. Әр топқа
мынадай нұсқау беріледі. Берілген мінездеме қай мамандыққа сай
екендігін айту қажет. Ең ақшалы, ең жасыл, ең тәтті, ең күлкілі, ең
ұсқынсыз, ең қарым - қатынасы күшті, ең жауапты, ең
салмақты
Үй жұмысын
тексеру
Сабақтың тақырыбын, мазмұнын суреттер арқылы
болжайды.
|
«Қол
шапалақ»
|
Слайд
|
Сабақтың
ортасы
(6-37
минут)
|
1.Сөздікпен
жұмыс.
Жаңа сөздермен таныстырады,
оқушыларға қайталатады:
Ізденейік
тапсырма
Ойланайық
тапсырма
Көрсетіп және
айтайық
1-тапсырма
Жұптық
жұмыс
Сергіту
сәті
Айтылым
Оқушы қажеттіктеріне қарай
қолдау көрсетіп, қосымша түсіндіреді
ЕББҚ
(Зейін тапшылығы және гипербелсенділік
синдромы (ЗТГС) жеке қолдау
көрсетіледі
Сергіту
сәті
Оқылым
2-тапсырма.
Топтық
жұмыс
Ойнайық
Ойланайық
Сұраққа жауап
бер.
3-
тапсырма
4-
тапсырма
Ойланайық
5-тапсырма
Оқылым
7-
тапсырма
Ізденейік
|
Тыңдалым,айтылым. Жаңа сөздерді жазады, сөз
тіркестерін, сөйлем құрастырады.
Даму-
развиваться
Келесі-
следующий
Әсіресе-
особенно
Жаңа сөздерді дұрыс айтуға
дағдыландыру жаттығуы:
Айтылым
1. «Ақылды үй» дегеніміз
не?
2. «Ақылды үй» жүйесіне қандай
міндеттерді артуға болады?
3. «Ақылды үйдің» негізгі
сипаттамаларын атап бер.
4. Бірыңғай басқару жүйесіне
қандай жүйелер кіреді?
5. «Ақылды үйде» қандай
датчиктер пайдаланылады?
Айтылым
«Мен не білемін?» Суретпен жұмыс •
Бұл не?
Балнұрдың бейнесаяхатын тыңда,
жүргізіп оқы.
Жаттығайық
Сергіту сәтін
орындайды.
«Қара жорға»
биі.
Айтылым
Айтылым
Оқиық
Әңгімені түсініп
оқы.
Жазылым
Кластер түрінде
көрсет.
«Ақылды үй» деген
не?
Оқылым
Үй туралы қандай ақпарат саған
айрықша ұнады? Мәтіннің ұнаған тұсын оқып
бер.
Үлгі: Әр қабаттағы балкон
үлкен алаңға ұқсас. Бұл ашық алаңқайға ұшатын көліктер келіп
қонады.
Айтылым
Берілген сөйлемді оқы. Мәтінде
қарамен берілген сөздермен сәйкестендір
Оқылым
Айтылым
|
«Табыс
баспалдағы»
Дескриптор:
-Өзінің отбасы мүшелерін
әңгімелейді.
«Қол
шапалақ»
Өзара бағалау: «Тамаша»,
«Жақсы», «Ойлан»
Дескриптор
-сандарды атай алады
-сандарды жаза алады
ҚБ «Бірін-бірі» бағалау
Дескриптор
- сұрақтарға жауап таба
алады
- марал туралы әңгімелей
алады
- қарсы мәндес сөздерді атай
алады
ҚБ:
«Шапалақ»
Дескриптор
-мәтінді
тыңдайды
-мәтінді тыңдай отырып,жүргізіп
оқи алады
-мәтіннің түйінді тұстарын
анықтайды,кластер құрастыра алады
ҚБ:
«Өзін-өзі» бағалау
|
Оқулық
сөздік
слайд
Слайд
Оқулық
Оқулық
слайд
|