Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Ашық сабақ "АР-ұждан - адамдық белгісі" 10 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Ашық сабақ "АР-ұждан - адамдық белгісі" 10 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ "АР-ұждан - адамдық белгісі" 10 сынып.
Сабақтың мақсаты:
Оқушыларға ар-ұждан адамгершілік таңдауда негіз болатынын Ақиқат құндылығымен байланыстыра отырып, ұғындыру.
Сабақтың міндеттері:
1. Білімділік: Оқушыларды өмірде адамгершілік таңдау жасауға үйрету;
2. Дамытушылық: Адалдық, шынайылық қасиеттерін дамыту;
3. Тәрбиелік: Ойы, сөзі, әрекеттерін ар-ұжданға бағындыра білуге тәрбиелеу
Оқушылармен сәлемдесіп, сабақтың ерекше өтетінін мәлімдеу.
Бүгінгі сабақта теңізге саяхатқа шығатынымызды айту, оқушылардың
қай кемеге отыратынын анықтау мақсатында экрандағы ұяшықтарды
таңдату. Оқушыларды
«Ар-ұят»,
«Адалдық»кемелеріне
отырғызу арқылы топқа біріктіру.
Тыныштық сәті:Жағымды күйге ену«Су асты
патшалығына саяхат»
«Жылулыққа толы майшам» әдісін пайдаланып,
оқушылар бір-біріне ізгі тілектерін айтады.
Үй тапсырмасын сұрау.
«Дүрбе нені көрсетеді?» әдісін қолдану. Мақсаты: зерттеу
жүргізу.
Тапсырма. «Ар-ұждан» тақырыбындағы қанатты сөздерді
анықтау және таныстыру
Тапсырма. Күнделікті өмірде ар-ұжданды басшылыққа алатын
адамдар жайлы оқиға орнынан жиынтық ақпарат ұсыну.
Тапсырма. «Әлемдегі барлық адамдар ар-ұжданмен өмір
сүрсе, онда әлем қалай өзгереді ?» тақырыбында сауалнама
жүргізу.
Дәйексөз.
Теңіз маржанының суреті бейнеленеді,
маржанның ішінен дәйексөз шығады.
«...Жайнар көңіл, қайнар өмір, Ар ілімі
оқылса».
Шәкәрім Құдайбердіұлы
Сұрақтар:
Ар
– ұждан дегеніміз не?.
Ол
адамға не үшін қажет?
Адам қай кезде ар-ұжданға
жүгінеді?
Әңгімелесу.
«Адалдық өтемі» тақырыбында
бейнеролик көрсету.
Бейнеролик бойынша сұрақтарға
жауап береміз:
1. Бейнероликтен қандай әсер
алдық?
2. Бейнероликтен қандай ой
түйдік?
3. Бейнероликтің ең басты мәні
мен мағынасы неде?
Шығармашылық жұмыс
«Фишбоун» әдісі
қолданылып, өлең шумақтарға талдау жүргізіледі.
1-тапсырма. «Ар-ұят»
кемесі.
«Құтты білік» поэмасынан
үзіндіге талдау жүргізу.
2-тапсырма. «Адалдық»
кемесі.
Шәкәрәм Құдайбердіұлы
«Адамдық борышың» өлеңіне талдау жүргізу.
Топтар бір-бірін
көңіл-күйді білдіретін смайликтер арқылы
бағалайды.
1. Келесі сабақ. №32, «Саңылауы жоқпен сабақтас болма»
әңгімесін оқып келу.
8. Соңғы тыныштық сәті.
Мұғалім оқушыларға көздерін
жұмып, сабақта не ұнағанын еске түсіріп, оны жүрегінде сақтауды
ұсынады. Мұғалім оқушыларға өз мақсаттарына жетулеріне тілек
білдіріп бүгінгі сабақ үшін рақмет айтады.
Оқушылар «Өрмекші» әдісін пайдаланып, кері байланыс
жасайды.
Үнтаспа
Баяу ән қойылады
Тексерілді:
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз