Материалдар / Ашық сабақ Арифметикалық амалдардың жазылу ережелері
«Ustaz tilegi» - Республикалық кәсіби педагогтар қауымдастығына қосылып, сайттағы 381 569 материалды тегін жүктеп алу мүмкіндігіне ие болыңыз
Толығырақ

Ашық сабақ Арифметикалық амалдардың жазылу ережелері

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ Арифметикалық амалдардың жазылу ережелері
Материал тегін
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады



Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім

Денсаулық және қауіпсіздік

Педагогтың аты-жөні

Утемисоов Султанбек Шынтасович

Күні

16.10.2025

Сынып: 8

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Желідегі қауіпсіздік

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.4.2.1 желідегі пайдаланушының қауіпсіздігін қамтамасыз ету ережелерін сақтау (интернетте алаяқтық пен агрессия)

Сабақтың мақсаттары

  • Желідегі қауіпсіздіктерді біледі

  • Желідегі қауіпсіздік түрлерін ажыратып, салыстыра алады

  • Өмірде қолданып, қолдану арқылы бағалай алады


Сабақ кезеңі / уақыты

Педагогтың іс-әрекеті

Білім алушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы:







І. Ұйымдастыру бөлімі

А) оқушылармен амандасады.

Б) оқушыларды түгендеп, зейіндерін сабаққа аударады.

ІІІ. Топқа бөлу

«Жебе » әдісі арқылы бөлу

арқылы 3 топқа бөлінеді.

  1. Кибербуллинг

  2. Фишинг

  3. Претекстинг



Өткен тақырыпты қайталау.

Компьютерді пайдаланудың кері аспектілері

Word wall платформасында сұрақтар




Оқушылар мұғаліммен амандасып, сабаққа кіріседі.





Фонарикті түсіру арқылы көрінген сөздер бойынша бөліну








Оқушылар сұрақтарға жауап береді





















- Жарайсыздар!

- Тамаша!

/Қолпаштау, мадақтау









Фонарик жазу

карточкалар


Құндылық:

«Әділдік және жауапкершілік»







WORD WALL


КОМПЬЮТЕР ПАЙДАЛАНУДЫҢ КЕРІ АСПЕКТІЛЕРІ - Откройте поле (wordwall.net)

Сабақтың ортасы

А/ жаңа тақырыпқа көпір

«Видеоролик»

/ Тақырыпқа қатысты видеоролик көрсетіледі, қарай отырып, бүгінгі тақырыпты табады./




Жаңа материалды игеру

«Желідегі қауіпсіздік



Сабақтың мақсаты мен бүгінгі сабақтың табыс критерийімен таныстырамын.


Б/ Жаңа материалды игеру

«Оқып ал!» әдісі

/оқушылар тақырыпты өздері оқып, түсініп, талқылайды/


Практикалық тапсырмалар

1 тапсырма

Топтық тапсырма


1 топ:

Интернетте тағы қандай алаяқтықтар мен қауіп-қатерлер бар? Бірлесіп талдаңдар. Ойларыңды ортаға салыңдар.



2 топ:

Кибербуллингке қалай қарсы тұруға болады? Кибербуллингке қарсы күресудің ережесіне жасаңдар. Ережелеріңнің әрбір пунктіне дәлелді мысал келтіріңдер


3 топ:

Интернет желісін пайдалану барысында қауіпсіздік шараларын сақтаудың қаншалықты маңызды екенін бағамда.













2 тапсырма

Ж ұптық жұмыс









Қалыптастырушы бағалау

(Керібайланс)

«Мұғалімнің бағалауы» әдісі


Қосымша тапсырма:

(озат оқушы мен қабілеті төмен оқушылар үшін...)


Озат оқушы:

1.Желідегі беделді не себепті сақтау керек?

2.Не себепті желідегі агрессорды банға қою қажет?

Қаблеті төмен оқушы:

1.Неліктен Интернетті пайдаланушылар саны жыл сайын артып келеді?

2.Антивирустық программа не үшін қолданылады?



Бүгінгі тақырыпты табады.






Бүгінгі күннің жадын жазып, тақырыпты жазып алады.










Тақырыпты оқып танысады және топпен талқылап, мұғалімге жеткізеді.









Тапсырмаларды топтасып, ноутбукта орындайды.






























Жұптасып тапсырманы ноутбукта орындайды.



.











Егер сыныпта озық оқушы болса немесе сыныпта ерекше білімді қажет ететін оқушы болса соларға арнайы тапсырма.


Немесе уақыт қалып қойып, жұмыстануға берілген тапсырмалар.





















  • Жарайсыздар!

  • Тамаша!

/Қолпаштау, мадақтау/











Дескриптор

Балл

Интернетте қанлай қауіп-қатер барын анықтайды

4




Дескриптор

Балл

Ережелер жазады

4


Дескриптор

Балл

Қауіпсіздік шараларын сақтаудың жолдарын көрсетеді

4















Дескриптор

Балл

1 тапсырма

3

2 тапсырма

3







  • Жарайсыздар!

  • Тамаша!

/Қолпаштау, мадақтау/





https://www.youtube.com/watch?v=UtnW_-IhZFE&t=80s





Оқулық, дәптер

Слайд шоу







Құндылық:

«Әділдік және жауапкершілік»













Оқулық, дәптер

топшама




Құндылық:

«Әділдік және жауапкершілік»









Құндылық:

«Заң және тәртіп»














Оқулық


















Топшама

Сурет





Сабақтың соңы:



























1.Бекіту

«АВС» әдісі

А – сұрақ қояды

В – жауап береді

С – айтқан жауаптарды бақылайды, толық болмаса толықтырады.


Қалыптастырушы бағалау

(Керібайланыс)


«Мадақтау» әдісі




2 .Үйге тапсырма





Бүгінгі сабақтың табыс критерийіне кері тоқталып, талқылаймыз.



3.Қорытынды

(Рефлексия)

«Padlet» сайты

Сайтқа өз пікірлерін қалдырады.


4.Бағалау

Бүгінгі сабақтағы дескриптор бойынша алған ұпайларының қорытындысын шығарады.




Оқушылар сұрақтарға жауап береді.














Үйге тапсырманы жазып алады.





Мұғалім оқушылардан сұраққа жауап алады.


оқушылар бүгінгі сабақ бойынша рефлексия қалдырады.



Әр тапсырмадағы өздерінің ұпайларын қосып, есептеп, бағаға айналдырады.



  • Жарайсыздар!

  • Тамаша!

/Қолпаштау, мадақтау/





  • Жарайсыздар!

  • Тамаша!

/Қолпаштау, мадақтау/














Жарайсыз!

Тамаша!

Керемет!









8-10 балл – «5»- тік

5-7 балл – «4»-тік

1-4 балл – «3»- тік


«АВС» сұрақтары







Құндылық:

«Әділдік және жауапкершілік»





Оқулық














Padlet






Бағалау парақтары



Бүгінгі сабақтың «Табыс критерийі»:


  • Желідегі қауіпсіздіктерді біледі



  • Желідегі қауіпсіздік түрлерін ажыратып, салыстыра алады



  • Өмірде қолданып, қолдану арқылы бағалай алады



























8 сабақ

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім

Денсаулық және қауіпсіздік

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып: 8

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Желідегі қауіпсіздік. Практикалық жұмыс

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.4.2.1 желідегі пайдаланушының қауіпсіздігін қамтамасыз ету ережелерін сақтау (интернетте алаяқтық пен агрессия)

Сабақтың мақсаттары

  • Желідегі қауіпсіздік түрлерімен жұмыс жасауды біледі.

  • Желідегі қауіпсіздік түрлерін ажыратып, қолдана алады

  • Өмірдегі орнын анықтап, бағалай алады.


Сабақ кезеңі / уақыты

Педагогтың іс-әрекеті

Білім алушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы:







І. Ұйымдастыру бөлімі

А) оқушылармен амандасады.

Б) оқушыларды түгендеп, зейіндерін сабаққа аударады.

ІІ. Үй жұмысын тексеру

Үй жұмысын тексереді.




IІІ . Өткен тақырыпты бекіту

«БББ» әдісі

Кестені толтыртқызады. Қай оқушының қай жер қиналғанын көруге болады және өкмек береді.

Білемін

Білдім

Білгім келеді






Оқушылар мұғаліммен амандасып, сабаққа кіріседі.



Бір-бірінің дәптерлерін алып, тексереді. Бағалайды.




БББ кестесін толтырады













Мұғалімнің бағалауы:

  • Жарайсыздар!

  • Тамаша!

  • Керемет!



Мұғалімнің бағалауы:

  • Жарайсыздар!

  • Тамаша!

  • Керемет!










слайд







Кесте





Сабақтың ортасы

А/ жаңа тақырыпқа көпір


«Спираль мәтін»

/ Тақырыпты спираль ретінде жазып оқыту керек. Оқушылар бүгінгі сабақтың тақырыбын оқиды./


Жаңа материалды игеру

«Желідегі қауіпсіздік

Практикалық жұмыс»

Сабақтың мақсаты мен бүгінгі сабақтың табыс критерийімен таныстырамын.


Б/ Жаңа материалды игеру

«Оқып ал!» әдісі

/оқушылар тақырыпты өздері оқып, түсініп, талқылайды/



Практикалық тапсырмалар

1 тапсырма

Жұптық тапсырма

























































Арман-пв баспасы 50-55 беттер


Қауіпсіздік ережелерін еске түсіру





Қалыптастырушы

бағалау

(Керібайланыс)

«Мұғалімнің бағалауы»




Бүгінгі тақырыпты табады.





Бүгінгі күннің жадын жазып, тақырыпты жазып алады.







Тақырыпты оқып танысады және топпен талқылап, мұғалімге жеткізеді.








тапсырмаларды жұптасып, ноутбукта орындайды.
























































Қауіпсіздік ережелерін сақтай отырып, ноутбукпен жұмыс жасайды.





Мұғалімнің мадақтауы






























Дескриптор

Балл

1 тапсырма

3

2 тапсырма

3

3 тапсырма

4



























































  • Жарайсыздар!

  • Тамаша!

/Қолпаштау, мадақтау/



Спираль мәтін


Құндылық:

«Жасапмаздық және жаңашылдық»











Оқулық

Слайд

Құндылық:

«Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік»










Оқулық, дәптер

топшама

ноутбук





















































Құндылық:

«Заң және тәртіп»







Сабақтың соңы:


























1.Бекіту

«Сұрақ-жауап» әдісі








Бүгінгі сабақтың табыс критерийіне кері тоқталып, талқылаймыз.



3.Қорытынды

(Рефлексия)

«Білім сатысы»

Стикерлерге өз пікірлерін қалдырады.



4.Бағалау

Бүгінгі сабақтағы дескриптор бойынша алған ұпайларының қорытындысын шығарады.




Оқушылар сұрақтарға жауап береді.





Мұғалім оқушылардан сұраққа жауап алады.



оқушылар бүгінгі сабақ бойынша рефлексия қалдырады.



Әр тапсырмадағы өздерінің ұпайларын қосып, есептеп, бағаға айналдырады.



  • Жарайсыздар!

  • Тамаша!

/Қолпаштау, мадақтау/











  • Жарайсыздар!

  • Тамаша!

/Қолпаштау, мадақтау/




8-10 балл – «5»- тік

5-7 балл – «4»-тік

1-4 балл – «3»- тік




оқулық




Құндылық:

«Әділдік және жауапкершілік»





Білім сатысы плакаты






Бағалау парақтары






Бүгінгі сабақтың «Табыс критерийі»:


  • Желідегі қауіпсіздік түрлерімен жұмыс жасауды біледі.



  • Желідегі қауіпсіздік түрлерімен жұмыс жасауды біледі.



  • Өмірдегі орнын анықтап, бағалай алады.







Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі