Сабақтың
басы:
|
І. Ұйымдастыру бөлімі
А) оқушылармен амандасады.
Б) оқушыларды түгендеп, зейіндерін сабаққа
аударады.
ІІІ. Топқа бөлу
«Жебе » әдісі арқылы бөлу
арқылы 3 топқа бөлінеді.
-
Кибербуллинг
-
Фишинг
-
Претекстинг
Өткен тақырыпты
қайталау.
Компьютерді пайдаланудың кері
аспектілері
Word wall платформасында
сұрақтар
|
Оқушылар мұғаліммен амандасып, сабаққа
кіріседі.
Фонарикті түсіру арқылы
көрінген сөздер бойынша бөліну
Оқушылар сұрақтарға жауап береді
|
- Жарайсыздар!
- Тамаша!
/Қолпаштау, мадақтау
|
Фонарик
жазу
карточкалар
Құндылық:
«Әділдік және
жауапкершілік»
WORD WALL
КОМПЬЮТЕР ПАЙДАЛАНУДЫҢ КЕРІ
АСПЕКТІЛЕРІ - Откройте поле
(wordwall.net)
|
Сабақтың ортасы
|
А/ жаңа тақырыпқа көпір
«Видеоролик»
/ Тақырыпқа қатысты видеоролик көрсетіледі, қарай
отырып, бүгінгі тақырыпты табады./
Жаңа материалды игеру
«Желідегі
қауіпсіздік
Сабақтың мақсаты мен бүгінгі сабақтың табыс критерийімен
таныстырамын.
Б/ Жаңа материалды игеру
«Оқып ал!» әдісі
/оқушылар тақырыпты өздері оқып, түсініп,
талқылайды/
Практикалық тапсырмалар
1
тапсырма
Топтық
тапсырма
1
топ:
Интернетте тағы қандай алаяқтықтар мен қауіп-қатерлер бар?
Бірлесіп талдаңдар. Ойларыңды ортаға салыңдар.
2
топ:
Кибербуллингке қалай қарсы
тұруға болады? Кибербуллингке қарсы күресудің ережесіне жасаңдар.
Ережелеріңнің әрбір пунктіне дәлелді мысал келтіріңдер
3
топ:
Интернет желісін пайдалану
барысында қауіпсіздік шараларын сақтаудың қаншалықты маңызды екенін
бағамда.
2
тапсырма
Ж ұптық
жұмыс
Қалыптастырушы
бағалау
(Керібайланс)
«Мұғалімнің бағалауы» әдісі
Қосымша
тапсырма:
(озат оқушы мен қабілеті төмен оқушылар
үшін...)
Озат
оқушы:
1.Желідегі беделді не
себепті сақтау керек?
2.Не себепті желідегі
агрессорды банға қою қажет?
Қаблеті төмен оқушы:
1.Неліктен Интернетті
пайдаланушылар саны жыл сайын артып келеді?
2.Антивирустық программа
не үшін қолданылады?
|
Бүгінгі
тақырыпты табады.
Бүгінгі
күннің жадын жазып, тақырыпты жазып алады.
Тақырыпты оқып танысады және топпен талқылап,
мұғалімге жеткізеді.
Тапсырмаларды топтасып,
ноутбукта орындайды.
Жұптасып тапсырманы ноутбукта
орындайды.
.
Егер
сыныпта озық оқушы болса немесе сыныпта ерекше білімді қажет ететін
оқушы болса соларға арнайы тапсырма.
Немесе
уақыт қалып қойып, жұмыстануға берілген тапсырмалар.
|
/Қолпаштау, мадақтау/
Дескриптор
|
Балл
|
Интернетте қанлай қауіп-қатер барын
анықтайды
|
4
|
Дескриптор
|
Балл
|
Ережелер
жазады
|
4
|
Дескриптор
|
Балл
|
Қауіпсіздік шараларын
сақтаудың жолдарын көрсетеді
|
4
|
Дескриптор
|
Балл
|
1 тапсырма
|
3
|
2 тапсырма
|
3
|
/Қолпаштау, мадақтау/
|
https://www.youtube.com/watch?v=UtnW_-IhZFE&t=80s
Оқулық, дәптер
Слайд шоу
Құндылық:
«Әділдік және
жауапкершілік»
Оқулық, дәптер
топшама
Құндылық:
«Әділдік және
жауапкершілік»
Құндылық:
«Заң және тәртіп»
Оқулық
Топшама
Сурет
|
Сабақтың
соңы:
|
1.Бекіту
«АВС» әдісі
А – сұрақ қояды
В – жауап береді
С – айтқан жауаптарды бақылайды, толық болмаса
толықтырады.
Қалыптастырушы бағалау
(Керібайланыс)
«Мадақтау»
әдісі
2 .Үйге тапсырма
Бүгінгі
сабақтың табыс критерийіне кері тоқталып,
талқылаймыз.
3.Қорытынды
(Рефлексия)
«Padlet» сайты
Сайтқа өз пікірлерін қалдырады.
4.Бағалау
Бүгінгі сабақтағы дескриптор бойынша алған
ұпайларының қорытындысын шығарады.
|
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді.
Үйге тапсырманы жазып алады.
Мұғалім оқушылардан сұраққа жауап
алады.
оқушылар бүгінгі сабақ бойынша
рефлексия қалдырады.
Әр тапсырмадағы өздерінің ұпайларын қосып,
есептеп, бағаға айналдырады.
|
/Қолпаштау, мадақтау/
/Қолпаштау, мадақтау/
Жарайсыз!
Тамаша!
Керемет!
8-10 балл – «5»- тік
5-7 балл – «4»-тік
1-4 балл – «3»- тік
|
«АВС» сұрақтары
Құндылық:
«Әділдік және
жауапкершілік»
Оқулық
Padlet
Бағалау парақтары
|