Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ашық сабақ "Арифметикалық және геометриялық прогрессия" 9-сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
9-сынып мұғалімдерге арналған сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
30 Қазан 2018
2854
4 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
| |||
Сабақтың тақырыбы: | Арифметикалық және геометриялық прогрессия | ||
Мақсаты: | 1. Арифметикалық және геометриялық прогрессия туралы білім, білік, дағдыларын сыни ойлау арқылы тереңдету, формулаларды есептеуде қолдана алу; 2. бір-бірімен пікір алмасу арқылы ой-өрісін жетілдіріп, зейінін дамыту, белсенділігін таныту;3. топтық жұмыс арқылы ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу, өзіндік ойларын жеткізуге үйрету, өмірде өз орнын табуға септігін тигізу. | ||
Сабақтың түрі: | Қорытындылау сабағы | ||
Әдіс – тәсілдер: | Тәсілі: топтық, жұптық, жеке | Әдісі: диалог, сұрақ-жауап | |
Ресурстар: | Оқулық, инт.тақта, тапсырма парақтары, «Ромб», ватман | ||
Оқу нәтижесі: | Сыни тұрғыдан ойлау қабілеттері дамиды. Өз ойларын жеткізе біледі. | ||
Негізгі идеялар: | Ізденіс жұмыстары арқылы оқушылардың оқуға деген қызығушылығы артады, танымдық қабілеттері дамиды | ||
Тапсырма көздері: | 1. топтық тапсырмалар2. жұптық тапсырмалар3. жеке жұмыстар | ||
Қолданылатын модульдер: | Қалай оқу керектігін үйрету, диалогтік оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, талантты және дарынды балаларды оқыту, АКТ-ны қолдану, ОүБ және оқуды бағалау | ||
Мотивациялық кезең: | Оқушылардың қабілеттеріне қарай есептер беру | ||
Сабақтың барысы: | уақыт | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
Ұйымдастыру кезеңі Қосымша -1 | 4мин | Сұрақ қою арқылы сабақтың тақырыбын атаймын. Мақсатымен таныстырамын. | Сұраққа жауап беріп, тақырыпты атайды. |
Алдарына қойған мақсатын сұраймын. Бағалау критерийлерімен, парақшаларымен таныстырамын. | Критерийлерді оқиды, ұстанады. Бағалау парақшаларын алады. | ||
2мин | Топшаларға бөлуОқушыларға әр түрлі түсті қағаздарда сандар таратылады. Сандар арқылы тізбек құрулары керек. Тапсырма: 2; 4; 6; 8.. 3; 9; 27; 81 9,2; 7,2; 5,2; 3,2 64; 16; 4; 1 | Фигуралардың түстері бойынша және құралған тізбек бойынша орындарына отарады. | |
Ой қозғауҚосымша-2 | 4мин | Жұптық жұмысӘр жұпқа постерде тапсырма беремін: арифметикалық прогрессия және геометриялық прогрессия. | Тізбек арқылы жұптар құрып, постердегі тапсырманы орындайды. |
ДамытуҚосымша -3 | 7мин | Топтық жұмысФормулаларды еске түсіру үшін «Ромб» тапсырмасын ұйымдастырамын.Оқушылар өздері құрған тізбек бойынша тапсырма орындайды: | Оқушылар стикерлерге жауаптарын жазып, «Ромбқа» жапсырады. |
3мин | Әр топтан баяндамашы шығып, постерді қорғайды. | Әр топтан баяндамашы шығып, жазғаны бойынша таныстырады. | |
Есептер шығаруҚосымша-4 | 12мин | Жеке жұмысДеңгейлік тапсырмалары бар карточкалар таратамын. Орындап болған оқушы тақтаға шығып, орындаған есептерді көрсетеді. | Әр оқушы деңгейлік тапсырмаларды орындайды. |
Тест тапсырмасы Қосымша-5 | 8мин | Жеке тапсырма тест жұмысын ұйымдастырамын. | Тест өздігінен орындайды. |
Рефлексия: Қосымша-6 | 2 мин | Бағалау парақшаларын толтырады. -Қай тапсырма саған қиын болды?-Өзің орындадың ба, әлде көмекке жүгіндің бе? | Оқушылар өткен тақырып бойынша өз ойларын стикерлерге жазады. «Сұрағы бар қорапшаға» салады.Қосымша-5 орындайды. |
Үйге тапсырмаҚосымша-7 | Формулаларды жаттау, тапсырма парағы | ||
Бағалау: | 3мин | Критерийлер бойынша жинаған ұпай арқылы бағалаймын. | Критерийге сәйкес бағаланады. |
Тапсырмалар:Қосымша-1
Компоненттер | Критерийлер | |
Білу | И г е р д і | -Тізбек прогрессия болса, бірінші мүшесі мен айырмасын (еселігін), п-мүшесін, қосындысын белгілеуді біледі. |
Түсіну | ||
Қолдану | ||
Анализ (Талдау) | Шығармашылықпен жұмыстанады | |
Синтез (Топтау) | ||
Білімді бағалау |
№ | Аты-жөні | Білу | Түсіну | Қолдану | Анализ (Талдау) | Синтез (Топтау) | Білімді бағалау |
1 | |||||||
2 | |||||||
3 |
Бағалау парақшалары Оқушының аты:
№ | Үй жұмысы | «Ромб» | Ватманмен жұмыс | Деңгейлік тапсырмалар | Тест | барлығы | ||||
«А» | «В» | «С» | «А» | «В» | «С» | |||||
+ | + | + | 3 | 4 | 5 | 3 | 4 | 5 | ||
Қосымша -2“Математиканың өз mini бар — ол формула ” С.В.Ковалевская
Арифметикалық прогрессия | Геометриялық прогрессия |
1. Арифметикалық прогрессияның анықтамасын тұжырымдаңдар. | 1.Геометриялық прогрессияның анықтамасын тұжырымдаңдар. |
2. Қандай санды арифметикалық прогрессияның айырмасы деп атайды. | 2. Қандай санды геометриялық прогрессияның еселігі деп атайды. |
3. Арифметикалық прогрессияның қасиеті. | 3. Геометриялық прогрессияның қасиеті. |
4. Арифметикалық прогрессияның n мүшесінің формуласы. | 4. Геометриялық прогрессияның n мүшесінің формуласы. |
5. Арифметикалық прогрессияның алғашқы n мүшесінің қосындысының формуласы. | 5. Геометриялық прогрессияның алғашқы n мүшесінің қосындысының формуласы. |
Қосымша-3Men математикаға қабілетсіз адам болады дееенее сенбеймін.А.Г. ПостниковЖауаптары стикерлерге жазылып, жапсырылады.
Қосымша-4Адамның даңкы — оның ойлау кабілетінде.ПаскальДеңгейлік тапсырмалар
«А» № 1Арифметикалық прогрессияның бірінші мүшесі 3-ке, айырмасы 4-ке тең, оның он бесінші мүшесі неге тең.«В» № 2Арифметикалық прогрессияның бірінші мүшесі 56-ға, айырмасы 3-ке тең, оның алғашқы он мүшесінің қосындысын табыңдар.«С» № 3Арифметикалық прогрессияның бірінші мүшесі мен бесінші мүшесінің қосындысы 24-ке тең, ал екінші мүшесі мен үшінші мүшесінің көбейтіндісі 60-қа тең болса, оның айырмасы мен бірінші мүшесі неге тең. | «А» № 1Геометриялық прогрессияның бірінші мүшесі 6-ға, еселігі 3-ке тең, оның бесіншісі неге тең.«В» № 2 Геометриялық прогрессияның бірінші мүшесі мен бесінші мүшесінің қосындысы 128-ге тең, есілігі 2-ге тең. Оның алғашқы жеті мүшесінің қосындысын 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |