Материалдар / Ашық сабақ "Арифметикалық және геометриялық прогрессия" 9-сынып

Ашық сабақ "Арифметикалық және геометриялық прогрессия" 9-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
9-сынып мұғалімдерге арналған сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қазан 2018
2840
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады







Сабақтың тақырыбы:Арифметикалық және геометриялық прогрессия
Мақсаты:1. Арифметикалық және геометриялық прогрессия туралы білім, білік, дағдыларын сыни ойлау арқылы тереңдету, формулаларды есептеуде қолдана алу; 2. бір-бірімен пікір алмасу арқылы ой-өрісін жетілдіріп, зейінін дамыту, белсенділігін таныту;3. топтық жұмыс арқылы ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу, өзіндік ойларын жеткізуге үйрету, өмірде өз орнын табуға септігін тигізу.
Сабақтың түрі:Қорытындылау сабағы
Әдіс – тәсілдер:Тәсілі: топтық, жұптық, жекеӘдісі: диалог, сұрақ-жауап
Ресурстар:Оқулық, инт.тақта, тапсырма парақтары, «Ромб», ватман
Оқу нәтижесі: Сыни тұрғыдан ойлау қабілеттері дамиды. Өз ойларын жеткізе біледі.
Негізгі идеялар:Ізденіс жұмыстары арқылы оқушылардың оқуға деген қызығушылығы артады, танымдық қабілеттері дамиды
Тапсырма көздері:1. топтық тапсырмалар2. жұптық тапсырмалар3. жеке жұмыстар
Қолданылатын модульдер:Қалай оқу керектігін үйрету, диалогтік оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, талантты және дарынды балаларды оқыту, АКТ-ны қолдану, ОүБ және оқуды бағалау
Мотивациялық кезең:Оқушылардың қабілеттеріне қарай есептер беру
Сабақтың барысы:уақытМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі





Қосымша -1
4мин Сұрақ қою арқылы сабақтың тақырыбын атаймын. Мақсатымен таныстырамын. Сұраққа жауап беріп, тақырыпты атайды.




Алдарына қойған мақсатын сұраймын. Бағалау критерийлерімен, парақшаларымен таныстырамын.Критерийлерді оқиды, ұстанады. Бағалау парақшаларын алады.



2минТопшаларға бөлуОқушыларға әр түрлі түсті қағаздарда сандар таратылады. Сандар арқылы тізбек құрулары керек. Тапсырма: 2; 4; 6; 8.. 3; 9; 27; 81 9,2; 7,2; 5,2; 3,2 64; 16; 4; 1Фигуралардың түстері бойынша және құралған тізбек бойынша орындарына отарады.
Ой қозғауҚосымша-2

4минЖұптық жұмысӘр жұпқа постерде тапсырма беремін: арифметикалық прогрессия және геометриялық прогрессия.

Тізбек арқылы жұптар құрып, постердегі тапсырманы орындайды.

ДамытуҚосымша -37минТоптық жұмысФормулаларды еске түсіру үшін «Ромб» тапсырмасын ұйымдастырамын.Оқушылар өздері құрған тізбек бойынша тапсырма орындайды:
  • Тізбек прогрессия құрай ма?
  • Прогрессия болса, қай?
  • Бірінші мүшесін тап.
  • Айырымын (еселігін) тап
  • Жетінші мүшесін тап.
  • Он мүшесінің қосындысын тап.
  • 18 саны прогрессия мүшесі бола ма?
  • Жалпы мүшесінің формуласын жаз.
  • Оқушылар стикерлерге жауаптарын жазып, «Ромбқа» жапсырады.







    3минӘр топтан баяндамашы шығып, постерді қорғайды. Әр топтан баяндамашы шығып, жазғаны бойынша таныстырады.
    Есептер шығаруҚосымша-412минЖеке жұмысДеңгейлік тапсырмалары бар карточкалар таратамын. Орындап болған оқушы тақтаға шығып, орындаған есептерді көрсетеді.

    Әр оқушы деңгейлік тапсырмаларды орындайды.

    Тест тапсырмасы Қосымша-58минЖеке тапсырма тест жұмысын ұйымдастырамын. Тест өздігінен орындайды.

    Рефлексия:









    Қосымша-6
    2 минБағалау парақшаларын толтырады. -Қай тапсырма саған қиын болды?-Өзің орындадың ба, әлде көмекке жүгіндің бе?Оқушылар өткен тақырып бойынша өз ойларын стикерлерге жазады. «Сұрағы бар қорапшаға» салады.Қосымша-5 орындайды.
    Үйге тапсырмаҚосымша-7

    Формулаларды жаттау, тапсырма парағы

    Бағалау:3минКритерийлер бойынша жинаған ұпай арқылы бағалаймын.Критерийге сәйкес бағаланады.





























    Тапсырмалар:Қосымша-1



    КомпоненттерКритерийлер
    БілуИ г е р д і-Тізбек прогрессия болса, бірінші мүшесі мен айырмасын (еселігін), п-мүшесін, қосындысын белгілеуді біледі.
    Түсіну

  • Оқушы материалды түсінеді, мағынасын ажырата алады;
  • Қажетті формулаларды түсінеді;
  • Есепті бастай алады.
  • Қолдану

  • Формулаларды орнымен қолдана алады;
  • Есептің шарты бойынша алгоритм құра алады.
  • Анализ (Талдау)Шығармашылықпен жұмыстанады
  • Есептің шартын талдай алады;
  • Келесі қадамды болжай алады.
  • Кез-келген прогрессияға берілген есептің шарты бойынша құрылған алгоритммен жұмыс жасай алады.
  • Күрделі өрнектерді түрлендіруді қателеспей орындайды.
  • Синтез (Топтау)

  • Әр есепке қажетті алгоритмнің ең қысқа жолын таңдай алады.
  • Білімді бағалау

  • Материалдың мәнін бағалай біледі.
  • Оқушыларының білімді қабылдау деңгейі (Б.Блум бойынша)
    Аты-жөніБілуТүсінуҚолдануАнализ (Талдау)Синтез (Топтау)Білімді бағалау
    1













    2













    3















    Бағалау парақшалары Оқушының аты:
    Үй жұмысы

    «Ромб»Ватманмен жұмысДеңгейлік тапсырмаларТестбарлығы








    «А»«В»«С»«А»«В»«С»





    +++345345



























    Қосымша -2Математиканың өз mini барол формула ” С.В.Ковалевская
    Арифметикалық прогрессияГеометриялық прогрессия
    1. Арифметикалық прогрессияның анықтамасын тұжырымдаңдар.1.Геометриялық прогрессияның анықтамасын тұжырымдаңдар.
    2. Қандай санды арифметикалық прогрессияның айырмасы деп атайды.2. Қандай санды геометриялық прогрессияның еселігі деп атайды.
    3. Арифметикалық прогрессияның қасиеті.3. Геометриялық прогрессияның қасиеті.
    4. Арифметикалық прогрессияның n мүшесінің формуласы. 4. Геометриялық прогрессияның n мүшесінің формуласы.
    5. Арифметикалық прогрессияның алғашқы n мүшесінің қосындысының формуласы.5. Геометриялық прогрессияның алғашқы n мүшесінің қосындысының формуласы.


    Қосымша-3Men математикаға қабілетсіз адам болады дееенее сенбеймін.А.Г. ПостниковЖауаптары стикерлерге жазылып, жапсырылады.









    Қосымша-4Адамның даңкыоның ойлау кабілетінде.ПаскальДеңгейлік тапсырмалар
    «А» № 1Арифметикалық прогрессияның бірінші мүшесі 3-ке, айырмасы 4-ке тең, оның он бесінші мүшесі неге тең.«В» № 2Арифметикалық прогрессияның бірінші мүшесі 56-ға, айырмасы 3-ке тең, оның алғашқы он мүшесінің қосындысын табыңдар.«С» № 3Арифметикалық прогрессияның бірінші мүшесі мен бесінші мүшесінің қосындысы 24-ке тең, ал екінші мүшесі мен үшінші мүшесінің көбейтіндісі 60-қа тең болса, оның айырмасы мен бірінші мүшесі неге тең.«А» № 1Геометриялық прогрессияның бірінші мүшесі 6-ға, еселігі 3-ке тең, оның бесіншісі неге тең.«В» № 2 Геометриялық прогрессияның бірінші мүшесі мен бесінші мүшесінің қосындысы 128-ге тең, есілігі 2-ге тең. Оның алғашқы жеті мүшесінің қосындысын 770 ₸ - Сатып алу
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ