|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Арифметикалық және
геометриялық
прогрессия
|
Мақсаты:
|
1. Арифметикалық және
геометриялық прогрессия туралы білім, білік, дағдыларын сыни ойлау
арқылы тереңдету, формулаларды есептеуде қолдана
алу;
2. бір-бірімен пікір алмасу
арқылы ой-өрісін жетілдіріп, зейінін дамыту, белсенділігін
таныту;
3. топтық жұмыс арқылы
ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу, өзіндік ойларын жеткізуге
үйрету, өмірде өз орнын табуға септігін
тигізу.
|
Сабақтың
түрі:
|
Қорытындылау
сабағы
|
Әдіс –
тәсілдер:
|
Тәсілі: топтық, жұптық,
жеке
|
Әдісі: диалог,
сұрақ-жауап
|
Ресурстар:
|
Оқулық, инт.тақта, тапсырма
парақтары, «Ромб»,
ватман
|
Оқу
нәтижесі:
|
Сыни тұрғыдан ойлау
қабілеттері дамиды. Өз ойларын жеткізе
біледі.
|
Негізгі
идеялар:
|
Ізденіс жұмыстары арқылы
оқушылардың оқуға деген қызығушылығы артады, танымдық қабілеттері
дамиды
|
Тапсырма
көздері:
|
1. топтық
тапсырмалар
2. жұптық
тапсырмалар
3. жеке
жұмыстар
|
Қолданылатын
модульдер:
|
Қалай оқу керектігін үйрету,
диалогтік оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, жас ерекшеліктеріне
сәйкес оқыту, талантты және дарынды балаларды оқыту, АКТ-ны
қолдану, ОүБ және оқуды
бағалау
|
Мотивациялық
кезең:
|
Оқушылардың қабілеттеріне
қарай есептер беру
|
Сабақтың
барысы:
|
уақыт
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Қосымша
-1
|
4мин
|
Сұрақ қою арқылы сабақтың
тақырыбын атаймын. Мақсатымен
таныстырамын.
|
Сұраққа жауап беріп, тақырыпты
атайды.
|
Алдарына қойған мақсатын
сұраймын.
Бағалау критерийлерімен,
парақшаларымен
таныстырамын.
|
Критерийлерді оқиды, ұстанады.
Бағалау парақшаларын
алады.
|
2мин
|
Топшаларға
бөлу
Оқушыларға әр түрлі түсті
қағаздарда сандар таратылады. Сандар арқылы тізбек құрулары
керек.
Тапсырма: 2; 4; 6;
8..
3; 9; 27;
81
9,2; 7,2; 5,2;
3,2
64; 16; 4;
1
|
Фигуралардың түстері бойынша
және құралған тізбек бойынша орындарына
отарады.
|
Ой
қозғау
Қосымша-2
|
4мин
|
Жұптық
жұмыс
Әр жұпқа постерде тапсырма
беремін: арифметикалық прогрессия және геометриялық
прогрессия.
|
Тізбек арқылы жұптар құрып,
постердегі тапсырманы
орындайды.
|
Дамыту
Қосымша
-3
|
7мин
|
Топтық
жұмыс
Формулаларды еске түсіру үшін
«Ромб» тапсырмасын
ұйымдастырамын.
Оқушылар өздері құрған тізбек
бойынша тапсырма
орындайды:
-
Тізбек прогрессия құрай
ма?
-
Прогрессия болса,
қай?
-
Бірінші мүшесін
тап.
-
Айырымын (еселігін)
тап
-
Жетінші мүшесін
тап.
-
Он мүшесінің қосындысын
тап.
-
18 саны прогрессия мүшесі бола
ма?
-
Жалпы мүшесінің формуласын
жаз.
|
Оқушылар стикерлерге
жауаптарын жазып, «Ромбқа»
жапсырады.
|
3мин
|
Әр топтан баяндамашы шығып,
постерді қорғайды.
|
Әр топтан баяндамашы шығып,
жазғаны бойынша
таныстырады.
|
Есептер
шығару
Қосымша-4
|
12мин
|
Жеке
жұмыс
Деңгейлік тапсырмалары бар
карточкалар таратамын. Орындап болған оқушы тақтаға шығып,
орындаған есептерді
көрсетеді.
|
Әр оқушы деңгейлік
тапсырмаларды
орындайды.
|
Тест
тапсырмасы Қосымша-5
|
8мин
|
Жеке тапсырма тест жұмысын
ұйымдастырамын.
|
Тест өздігінен
орындайды.
|
Рефлексия:
Қосымша-6
|
2
мин
|
Бағалау парақшаларын
толтырады.
-Қай тапсырма саған қиын
болды?
-Өзің орындадың ба, әлде
көмекке жүгіндің
бе?
|
Оқушылар өткен тақырып бойынша
өз ойларын стикерлерге жазады. «Сұрағы бар қорапшаға»
салады.
Қосымша-5 орындайды.
|
Үйге
тапсырма
Қосымша-7
|
|
Формулаларды жаттау, тапсырма
парағы
|
|
Бағалау:
|
3мин
|
Критерийлер бойынша жинаған
ұпай арқылы
бағалаймын.
|
Критерийге сәйкес
бағаланады.
|