Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ "Арифметикалық және геометриялық прогрессия" 9-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
|
||||
Сабақтың тақырыбы: |
Арифметикалық және геометриялық прогрессия |
|||
Мақсаты: |
1. Арифметикалық және геометриялық прогрессия туралы білім, білік, дағдыларын сыни ойлау арқылы тереңдету, формулаларды есептеуде қолдана алу; 2. бір-бірімен пікір алмасу арқылы ой-өрісін жетілдіріп, зейінін дамыту, белсенділігін таныту; 3. топтық жұмыс арқылы ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу, өзіндік ойларын жеткізуге үйрету, өмірде өз орнын табуға септігін тигізу. |
|||
Сабақтың түрі: |
Қорытындылау сабағы |
|||
Әдіс – тәсілдер: |
Тәсілі: топтық, жұптық, жеке |
Әдісі: диалог, сұрақ-жауап |
||
Ресурстар: |
Оқулық, инт.тақта, тапсырма парақтары, «Ромб», ватман |
|||
Оқу нәтижесі: |
Сыни тұрғыдан ойлау қабілеттері дамиды. Өз ойларын жеткізе біледі. |
|||
Негізгі идеялар: |
Ізденіс жұмыстары арқылы оқушылардың оқуға деген қызығушылығы артады, танымдық қабілеттері дамиды |
|||
Тапсырма көздері: |
1. топтық тапсырмалар 2. жұптық тапсырмалар 3. жеке жұмыстар |
|||
Қолданылатын модульдер: |
Қалай оқу керектігін үйрету, диалогтік оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, талантты және дарынды балаларды оқыту, АКТ-ны қолдану, ОүБ және оқуды бағалау |
|||
Мотивациялық кезең: |
Оқушылардың қабілеттеріне қарай есептер беру |
|||
Сабақтың барысы: |
уақыт |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Ұйымдастыру кезеңі
Қосымша -1 |
4мин |
Сұрақ қою арқылы сабақтың тақырыбын атаймын. Мақсатымен таныстырамын. |
Сұраққа жауап беріп, тақырыпты атайды. |
|
Алдарына қойған мақсатын сұраймын. Бағалау критерийлерімен, парақшаларымен таныстырамын. |
Критерийлерді оқиды, ұстанады. Бағалау парақшаларын алады. |
|||
2мин |
Топшаларға бөлу Оқушыларға әр түрлі түсті қағаздарда сандар таратылады. Сандар арқылы тізбек құрулары керек. Тапсырма: 2; 4; 6; 8.. 3; 9; 27; 81 9,2; 7,2; 5,2; 3,2 64; 16; 4; 1 |
Фигуралардың түстері бойынша және құралған тізбек бойынша орындарына отарады. |
||
Ой қозғау Қосымша-2 |
4мин |
Жұптық жұмыс Әр жұпқа постерде тапсырма беремін: арифметикалық прогрессия және геометриялық прогрессия. |
Тізбек арқылы жұптар құрып, постердегі тапсырманы орындайды. |
|
Дамыту Қосымша -3 |
7мин |
Топтық жұмыс Формулаларды еске түсіру үшін «Ромб» тапсырмасын ұйымдастырамын. Оқушылар өздері құрған тізбек бойынша тапсырма орындайды:
|
Оқушылар стикерлерге жауаптарын жазып, «Ромбқа» жапсырады. |
|
3мин |
Әр топтан баяндамашы шығып, постерді қорғайды. |
Әр топтан баяндамашы шығып, жазғаны бойынша таныстырады. |
||
Есептер шығару Қосымша-4 |
12мин |
Жеке жұмыс Деңгейлік тапсырмалары бар карточкалар таратамын. Орындап болған оқушы тақтаға шығып, орындаған есептерді көрсетеді. |
Әр оқушы деңгейлік тапсырмаларды орындайды. |
|
Тест тапсырмасы Қосымша-5 |
8мин |
Жеке тапсырма тест жұмысын ұйымдастырамын. |
Тест өздігінен орындайды. |
|
Рефлексия: Қосымша-6 |
2 мин |
Бағалау парақшаларын толтырады. -Қай тапсырма саған қиын болды? -Өзің орындадың ба, әлде көмекке жүгіндің бе? |
Оқушылар өткен тақырып бойынша өз ойларын стикерлерге жазады. «Сұрағы бар қорапшаға» салады. Қосымша-5 орындайды. |
|
Үйге тапсырма Қосымша-7 |
|
Формулаларды жаттау, тапсырма парағы |
|
|
Бағалау: |
3мин |
Критерийлер бойынша жинаған ұпай арқылы бағалаймын. |
Критерийге сәйкес бағаланады. |
Тапсырмалар:
Қосымша-1
Компоненттер |
Критерийлер |
|
Білу |
И г е р д і |
-Тізбек прогрессия болса, бірінші мүшесі мен айырмасын (еселігін), п-мүшесін, қосындысын белгілеуді біледі. |
Түсіну |
|
|
Қолдану |
|
|
Анализ (Талдау) |
Шығармашылықпенжұмыстанады |
|
Синтез (Топтау) |
|
|
Білімді бағалау |
|
№ |
Аты-жөні |
Білу |
Түсіну |
Қолдану |
Анализ (Талдау) |
Синтез (Топтау) |
Білімді бағалау |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
Бағалау парақшалары Оқушының аты:
№ |
Үй жұмысы |
«Ромб» |
Ватманмен жұмыс |
Деңгейлік тапсырмалар |
Тест |
барлығы |
||||
«А» |
«В» |
«С» |
«А» |
«В» |
«С» |
|
||||
|
+ |
+ |
+ |
3 |
4 |
5 |
3 |
4 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қосымша -2
“Математиканың өз mini бар — ол формула ” С.В.Ковалевская
Арифметикалық прогрессия |
Геометриялық прогрессия |
1. Арифметикалық прогрессияның анықтамасын тұжырымдаңдар. |
1.Геометриялық прогрессияның анықтамасын тұжырымдаңдар. |
2. Қандай санды арифметикалық прогрессияның айырмасы деп атайды. |
2. Қандай санды геометриялық прогрессияның еселігі деп атайды. |
3. Арифметикалық прогрессияның қасиеті. |
3. Геометриялық прогрессияның қасиеті. |
4. Арифметикалық прогрессияның n мүшесінің формуласы. |
4. Геометриялық прогрессияның n мүшесінің формуласы. |
5. Арифметикалық прогрессияның алғашқы n мүшесінің қосындысының формуласы. |
5. Геометриялық прогрессияның алғашқы n мүшесінің қосындысының формуласы. |
Қосымша-3
Men математикаға қабілетсіз адам болады дееенее сенбеймін.
А.Г. Постников
Ж ауаптары стикерлерге жазылып, жапсырылады.
Қосымша-4
Адамның даңкы — оның ойлау кабілетінде.
Паскаль
Деңгейлік тапсырмалар
«А» № 1 Арифметикалық прогрессияның бірінші мүшесі 3-ке, айырмасы 4-ке тең, оның он бесінші мүшесі неге тең. «В» № 2 Арифметикалық прогрессияның бірінші мүшесі 56-ға, айырмасы 3-ке тең, оның алғашқы он мүшесінің қосындысын табыңдар. «С» № 3 Арифметикалық прогрессияның бірінші мүшесі мен бесінші мүшесінің қосындысы 24-ке тең, ал екінші мүшесі мен үшінші мүшесінің көбейтіндісі 60-қа тең болса, оның айырмасы мен бірінші мүшесі неге тең. |
«А» № 1 Геометриялық прогрессияның бірінші мүшесі 6-ға, еселігі 3-ке тең, оның бесіншісі неге тең. «В» № 2 Геометриялық прогрессияның бірінші мүшесі мен бесінші мүшесінің қосындысы 128-ге тең, есілігі 2-ге тең. Оның алғашқы жеті мүшесінің қосындысын табыңдар «С» № 3 Геометриялық прогрессияның бірінші және үшінші мүшесінің қосындысы 15-ке тең, ал екінші және төртінші мүшесінің қосындысы 30-ға тең. Геометриялық прогрессияның еселігі мен бірінші мүшесін табыңдар. |
Қосымша – 5
Акыл-ойды тәртіпке келтіретін математика.
М.В.Лермонтов
Тест
Тобы |
Рет саны |
Тапсырмалар |
Жауаптары |
|||
Берілгені |
Табу керек |
А |
В |
С |
||
А |
1 |
d |
12 |
2 |
-12 |
|
2 |
|
S2 |
45 |
90 |
102 |
|
3 |
a10 |
36 |
33 |
30 |
||
В |
1 |
a40 |
80 |
82 |
78 |
|
2 |
b5 |
48 |
324 |
320 |
||
3 |
S7 |
1050 |
210 |
105 |
||
С |
1 |
b5 |
1/125 |
1/125 |
5/125 |
|
2 |
q |
3 |
+-3 |
-3 |
||
3 |
a1 |
17 |
58 |
33 |
Қосымша -6
Қосымша -7
Үйге тапсырма: Кестедегі бос орындарды толтыр:
№ |
a1 |
d |
n |
an |
sn |
1 |
-10,2 |
5 |
7 |
|
|
2 |
32 |
2 |
70 |
|
|
3 |
65 |
|
|
121 |
186 |
4 |
|
|
16 |
160 |
1200 |
№ |
b1 |
q |
n |
bn |
Sn |
1 |
54 |
3 |
5 |
|
|
2 |
85 |
5 |
4 |
|
|