Сабақтың
басы
10
мин
|
Ұйымдастыру
бөлімі.
«Зейінін шоғырландыру» Қайырлы
күн тілеу.
– Балалар, көңіл күйлерің қалай?
– Керемет! (бас бармақпен
көрсету)
– Сабаққа дайындықтарың қалай?
–Тамаша! (алақан шапалақтау)
– Ынталарың қалай? – Ғажап! (қол
көтеру
«Интернет» әдісі арқылы топқа бөліп
алу.Мақсаты: Оқушылардың қызығушылығын
арттыру.
Ережесі: Әлеуметтік желілерді
А4 парағына шығарып алып, артқы бөлігіне 1,2,3 деп әр параққа жазып
шығу. А4 парағының артында 1 саны жазылған оқушылар Инстаграм
тобына,2 саны жазылған оқушылар Телеграм тобына, 3 саны жазылған
оқушылар Тик-ток тобына бөлінеді.
«Үй тапсырмасын
сұрау»
1-топ. «2 дұрыс 1
бұрыс» әдісі
арқылы.
2-топ. «Жалғасын
тап» әдісі
арқылы.
3-топ. «Конверт» әдісі арқылы
сұралады.
«Ойлан»
айдары
Белсенді оқыту
түрлері. «Армандау»
әдісі бойынша, армандап, суреттегі
жағдайды өзгертуікерек.
Суреттер:
1. Өткен замандағы адамдар
болашақ туралы нені армандауы мүмкін?
|
-
-
Оқушылыр
бір-біріне қарап жәй ғана жымиып, сәттілік
тілейді.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Алдыңғы білімді еске
түсірутапсырмалары.
-
-
-
-
-
-
Сұрақтарға жауап
береді.
|
Әр дұрыс жауапқа лайк жапсырып
отыру
«Ауызша мадақтау»
әдісі
|
|
Сабақтың
ортасы
30мин
|
Мағынанытану
«Салыстыр»
айдары
«Өткен күндерді» қазіргі
өмірмен салыстырып әңгімелеңдер.
Түсініп оқы»
айдары
Топтық
жұмыс.
Б. Ысқақовтың «Қанатты қиял»
өлеңін
«Желаяқ» ойыны арқылы
оқу
Мақсаты:
Оқушылардың жылдамдығын арттыру.
Ережесі:
Топтың
санына қарай тақтаға сабақтың тақырыбы бойынша мәтін ілінеді. Әр
топ мүшелері кезекпен тақтадағы мәтіннің бір сөйлемін ішінен оқиды.
Оқыған сөйлемін тобына келіп жаздырады.Ойын осы ретпен мәтін
аяқталғанша жалғасады. Ойын соңында желаяқтар баяндаған мәтін мен
тақтадағы түпнұсқа мәтін салыстырылады. Жылдам әрі мәтіндідұрыс
құраған топ жеңімпаз атанады.
Б. Ысқақовтың «Қанатты қиял»
өлеңін мұғалім өзі мәнерлеп оқу
Сөздік
Шер
тарқату – бұл жерде: әңгіме
айту
«Зерделеп оқы»
айдары
1-Инстаграм тобы. Қарттың
әңгімесінен ертедегі адамның жақсы өмір туралы қиялын тауып,
оқы.
2-телеграм тобы.Ақын өлеңнің
тақырыбын неліктен «Қанатты қиял» деп
атаған?
3-тик-ток тобы. Өз пікіріңді
дәлелде.
Тұжырымдар
|
Иә/жоқ
|
Қарттың баласына
айтқаны:
а)ертегі
ә)
шындық
|
|
Жұппен
жұмыс:
«Қойын дәптер»
әдісі бойынша Б.Ысқақовтың
өмірі
Аты-жөні
|
Б.Ысқақов
|
Туған
жылы
|
1924
|
Туған
жері
|
Қарағанды
облысы
|
Шығармалары
|
Отан
т.б
|
Ақпарат
|
ақын
|
Сергіту
сәті.
«Пазл»
әдісі
«Тыңда»айдары
Ы.Алтынсарин кім еді? Ия, ол мектеп ашқан. Балаларды оқуға
, білімге шақырған. Сұрақ: -ендеше осы Ы. Алтынсаринның «Өнер білім
бар жұрттар» өлеңін тыңдап көрейік
«Қанатты қиял» және Ы.
Алтынсариннің «Өнер-білім бар жұрттар» өлеңдеріндегі кейіпкерлердің
арманы орындалғанын қалай дәлелдейсің?
Жеке
жұмыс.
«Пікіріңді
айт»айдары
Тұжырымдар
|
Иә/жоқ
|
Өлең оқиғаға
құрылған
|
|
Өлеңде кейіпкер
жоқ
|
|
Өлең ауыз әдебиетінің үлгісі
бола алмайды
|
|
Өлеңде аударуға болатын басқа
тілден енген сөз бар
|
|
|
Дескриптор
Қазіргі өмір мен өткен
күндерді салыстыра алады
Оқушылар тапсырмаларды
орындайды.
-Ұжымға жариялайды,
талқылайды.
Оқушылар сұраққа жауап береді,
жұмысты берілген түріне қарай орындайды.
|
ҚБ: 1-10 балдық жүйе.
Әр дұрыс жауапқа лайк жапсырып
отыру
Әр дұрыс жауапқа лайк жапсырып
отыру
Әр дұрыс жауапқа лайк жапсырып
отыру
|
Топтық
тапсырмалар.
Жазылым
тапсырмасы
|
Сабақтың
соңы.
5 мин
|
«Қорытындыла»
айдары
1-инстагам тобы. « Ғажайып
кітап» әдісі
Қарттың баласы өз болашағына
не арқылы, қалай жетті?
2-телеграм тобы. «Өрмекші»
әдісі.
Баланың мамандық таңдауына не
әсер етті?
3-тик-ток тобы. «Мұғалімге
хабарлама » әдісі. Армандар орындала ма? Арманға жету үшін қандай
әрекет жасау керек?
|
Берілген сұраққа жауап
беріп, тапсырмаларды талапқа сай
орындайды.
|
|
|
Кері
байланыс
|
«Тәтті
шырын» әдісі.
Ережесі: Оқушыларға тәтті
шырын банкасының суретін таратып, бүгінгі сабақтан не үйренгенін,
сабақта жеткен жетістігін жазуды тапсыру.
|
Оқушылар өз пікірін
жазады
|
|
Кері байланыс
тақтай
шасы.
|