Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Ароматты көмірсутектер. Бензол 9 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 9.4 В |
Мектеп: БҚО , Орал қаласы, №25 ЖОББМ |
|||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Лукпанова С.Е. |
|||||||
Сынып: 9 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||
Сабақтың тақырыбы |
Ароматты көмірсутектер.Бензол. |
|||||||
Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме) |
9.4.3.14 -бензолдың алынуы,қасиеттері және қолданылуын сипаттау |
|||||||
Сабақтың мақсаты |
1.Бензолдың формуласын білу, алынуын, қасиеттерін және қолданылуын түсіну; 2.Бензолдың химиялық қасиеттерін сипаттау; 3.Бензолдың қасиетіне сәйкес қолданылу аясын анықтау; |
|||||||
Бағалау критерийі |
1. Бензолдың формуласын алынуын, қасиеттерін және қолданылуын айтады 2.Бензолдың химиялық қасиеттерін сипаттайды; 3. Бензолдың бояғыш, дәрі-дәрмектер қопарлығыш заттар ретінде қолданылу аясын анықтайды; Бензолдың формуласын біледі, алынуын, химиялық қасиеттерін есептер шығару кезінде қолданады |
|||||||
Тілдік мақсаттар
|
Бензол молекуласында көміртек атомдары ........ гибридтелген күйде болады. Бензол - ........ көмірсутек. Бензолды ........... синтездеп алады. |
|||||||
Құндылықтарға баулу
|
Азаматтық жауапкершілік, топта жұмыс орындағанда бір-біріне құрмет көрсету. Өмір бойы білім алу. Топтық-жұмыста ұжымшылдық,ортақ істің нәтижесіне жауапкершілік. |
|||||||
Пәнаралық байланыс |
Математика,биология |
|||||||
Алдыңғы білім |
9.4.3.13 |
|||||||
Сабақ барысы |
||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||
Сабақтың басы 5 мин 5мин |
М. Бүгінгі күнге бәріңізге сәттілік тілеймін. (С) Ширату «Деталдарын қос» 1.Химиялық реакция теңдеуіңде жетіспей тұрған детальды қосыныз. 3CH≡ CH → ?
М:2. Реакция теңдеуін аяқтап, детальдарын қосқанда қандай қосылыс шықты? М:3.Осы қосылысқа футбол добының қатысы барма? М:4.Осыдан қосылыстың жалпы формуласы қалай болады? ҚБ: ауызша «Жарайсын» «Әлі де ойлан» «Жетістікке жетуге аз қалды» С. Топқа біріктіру. «Мозайка» әдісі арқылы төрт топқа бөлінеді. Оқушылар қиындыларын құрастырып өз топтарын құрайды. CH4 C2H6 C2H4 C2H2 C6H6 СnH2n+2,СnH2n, СnH2n-2, СnH2n-6 І топ Алкан ІІ топ Алкен ІІІ топ Алкин ІVтоп Ароматты көмірсутектер Оқушылар топ атаулары туралы айтады, оқу мақсатымен таныстырылады, тақырып айтылады |
Интербелсенді тақта |
||||||
Сабақтың ортасы 25 мин |
(Т) “Өкіл» әдісі (Әр топта 5 оқушы мәтінмен жұмыс жасайды,бір өкіл әр топтан сағат бағыты бойынша басқа топқа ауысып, мәтінді түсіндіреді) Оқулықтан мәтінмен жұмыс 1-топ Бензол молекуласының құрылысы, алынуы. 2 топБензолдың физикалық қасиеттері. 3 топ Бензолдың химиялық қасиеттері. 4 топ Бензолдың қолданылуы. Дескриптор: 1. Бензол молекуласының формуласын, құрылысын айтады. 2 .Бензолдың физикалық қасиеттерін ашады. 3.Бензолдың химиялық қасиеттерін дәлелдейді. 4. Бензолдың қолданылуы аясын сипаттайды.
ҚБ: «2 жұлдыз, 1 тілек» А,В,С деңгейдегі есептер (тақтада беріледі) Бағалау (Сигналдық карта) 1.Бензол молекуласындағы көміртектің массалық үлестерін есептеңдер.(92,3%) Дескриптор: 1.Бензол молекуласының салыстырмалы молекулалық массасы есептеу. 2.Молекула құрамындағы элементтердің массалық үлестерін есептеу формуасы арқылы есептеулер жазады, жауабын келтіреді 2.Массасы 170 г гексахлоран (C6H6CI6) алу үшін қанша циклогексан керек? Жауабы: (m (C6H12) - 49,07 г) Дескриптор: 1.Химиялық реакция теңдеуін құру. 2.Реагент пен өнмніңдерінің массасын есептеп, жауабын табуға арналған есептеулер жүргізеді 3.Массасы 156 г бензол массасы 193,3 г хлорэтанмен әрекеттескенде шығымы 80% болса, қанша этилбензол түзіледі? (С6Н5-С2Н5)=169,6г Дескриптор: 1.Химиялық реакция теңдеуін құру. 2.Реагент пен өнімнің массасын есептеу. 3.Реакцияға түскен затардың зат мөшерін анықтап, есептеулер жүргізеді Бағалау критерий: 1 тапсырма дұрыс болса-орташа 2 тапсырма дұрыс болса -жақсы 3 тапсырма дұрыс болса -өте жақсы ҚБ: «Қолпаштау» орташа -1 рет қол шапалақтау жақсы- 2 рет қол шапалақтау өте жақсы-3 рет қол шапалақтау Тренинг ойыны: Жалғаң немесе шындық. 1.1.Бензолды басқа өнімдерді синтездеу үшін қолданады (+) 2.Бензолдан еріткіштерді,дәрі-дәрмектер басқа қопарлығыш заттар алынбайды. (-) 3.Бензол улы. (+) 4.Бензол бензин құрамына кірмейді.(-) 5.Бензол қатерлі ісікті болдырады. (+) |
Оқулық Интербелсенді тақта Bilimland.kz
(Оқулық 9сынып «Атамұра») |
||||||
Сабақтың соңы 5мин |
Рефлексия: «POST -it” стикерге жазады 1.Не нәрсе оңай болды? 2.Не нәрсе қиын болды? 3.Не білгініз келеді?
Үйге тапсырма:9.4.3.14 |
|
||||||
Саралау – Сізқандайтәсілменкөбірекқолдаукөрсетпексіз? Сізбасқаларға қарағанда қабілетті оқушыларғақандайтапсырмалар бересіз? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |