Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Артемида ғибадатханасы 6 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тексерілді:
Бөлім: Әлемнің жеті кереметі. Лексикография |
Мектеп : № 63 ЖББМ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: АРТЕМИДА ҒИБАДАТХАНАСЫ |
Мұғалім : Есенғалиқызы Динара |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып : 6 “А” Күні: 13.10.2021 жыл |
Қатысқан оқушы саны: |
Қатыспаған оқушы саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары : |
6.2.1.1.мәтіннен негізгі және қосымша детальды ақпаратты анықтау, түсіндіру; 6.3.1.1.әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып , қарапайым жоспар құру. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаты : |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ойлау деңгейі |
Білу. Түсіну. Қолдану. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
Мәтінді түсініп оқиды. Негізгі , қосымша детальды ақпаратты анықтайды. Қарапайым жоспар құрады. Сөздерді орфографиялық нормаға сай жаза алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды игерту : |
Өзіне және өзгелерге құрмет, «Мәңгілік ел» идеялары мен азаматтық жауапкершілік. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс: |
Дүние жүзі тарихы ,өзін-өзі тану, география. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
АКТ –ны қолдану дағдылары : |
Интербелсенді тақта. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар : |
Негізгі сөздер мен тіркестер: Эфес , ғибадатхана , Артемида, септігі тиген. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осыған дейін меңгерілген білім: |
Семирамида бағы туралы біледі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Дереккөздер
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бастаулы мен ұйымдастыру кезеңі 5минут
Топқа бөлу 3 мин
Үй жұмысын сұрау 5 мин |
Психологиялық ахуал қалыптастастыру. Сәлемдесу,түгендеу,сынып тазалығына қарау,оқу құралдарын тексеру. «Тақырыпты жасыру» әдісі: Балалар бізге келген хат бар екен. Сабақты бастамас бұрын осы хатпен танысайық. ( “Сәлеметсіңдер ме, балалар! Қазақ тілі пәніне қош келдіңіздер. Бүгінгі сабаққа берілген тақырыпты жақсы түсініп алыңыздар. Себебі бұл тақырып сіздерге әлемнің жеті керемтінің бірі туралы қызықты мәліметтермен түсіндіреді. Өз хатымда сіздерге тапсырма жасырдым, оны тез және дұрыс шешсеңіздер бүгінгі өтетін тақырып атауын оқисыздар. Сәлемнен жұмбақ жан) Балалар Жұмбақ жанның жасырын сөзін оқып көрейік (Жасырын сөз – ртаемади ысанахтадабиғ) Артемида ғибадатханасы. «Пазл» әдісімен топқа бөлу.Оқушыларға Египет пирамидасы , Семирамида бағы, Артемида ғибадатханасы суреттерінің қиылған бөлшектері беріледі.Оқушылар қиықшалардан тұтас сурет құрау арқылы топқа бөлінеді. Оқушылар тақырыпты болжайды. Сабақ мақсаты мен бағалау критерийлері таныстырылады. Үй тапсырмасын пысықтау. Мұғалім алдыңғы білімге шолу жасап, «Еркін микрофон» әдісін қолданады. Әдіс бойынша тақырыпты түсіну деңгейін анықтау және білім –білік дағдыларын дамыту үшін мұғалім кезекпен өткен сабақ бойынша өзара сұрақтар қояды. Сұрақтар: 1.Екпін дегеніміз не? 2. Қазақ тілінде екпін нешеге бөлінеді? 3. Сөз екпіні дегеніміз не? 4. Екпін қандай қосымшаларға түспейді? 5. Дыбыс екпіні дегеніміз не? 6. “Бәрекелді!”, “Жарайсың!” сөздері қандай екпінмен жасалып тұр? 7. Семирамида бағы қай қалада орналасқан? 8. Евфрат өзенінің сол жағалуында орналасқан қала? |
“Тақырыпты жасыру” әдісі
Жасырын сөз – ртаемади ысанахтадабиғ
1-топ. Египет пирамидалары. 2-топ. Семирамида бағы. 3-топ. Артемида ғибадатханасы.
«Еркін микрафон» әдісі. «Сегіз тәсіл» соның ішіндегі белсенді оқу тәсілі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ортасы Жаңа сабақ 5 мин 4 мин
5 мин
4 мин 4 мин 5 мин |
Миға шабуыл. Тақырыпқа қатысты видео көрсету. “Артемида ғибадатханасы”
Оқулықпен жұмыс, 43-бет. 1-тапсырма. Мәтінді оқу. “Артемида ғибадатханасы”
1-топ. «Египет пирамидалары» Мәтінді оқып,ондағы негізгі және қосымша ақпаратты анықтайды.
Дескриптор -Мәтінді топта талқылайды -Неігізгі және қосымша ақпаратты анықтайды.
2-топ. «Семирамида бағы» «Үштік» әдісі. Оқушылар топта оқиды,айтады,талқылайды,жазады,қорғайды. (постер) Өз ойларыңды жазып,талқылап,3-сұрақ құрастырыңдар және кілт сөздерді табыңдар. Дескриптор -Топ өз ойларын жазады. - Топта талқылайды. - 3-сұрақ дайындайды. - Кілт сөздерді табады.
3-топ. «Артемида ғибадатханасы» Кім? Не? Не болды? Әдісі Мәтіннен осы үш сұраққа жауап беретін сөздерді табу. Дескриптор - Кім? Не? Не болды? Деген сұраққа мәтінен жауап іздейді. -Өз ара талқылайды. -Дәлелмен кері байланыс жасайды.
Қ:Б. «Жарайсыңдар», «жақсы».
Оқулықпен жұмыс. 2 – тапсырма. Әр топ жеке – жеке мәтін бойынша шағын жоспар құрады.
Дескриптор: - Мәтінді бірлесе отырып талқылайды. - Мәтін негізінде шағын жоспар құрастырады.
Қ.Б. “маған ұнады...” әдісі арқылы өзара бағалайды, түзетеді.
Сергіту сәті .Сөзжұмбақ шешу.
|