Материалдар / Ашық сабақ Ас -адамның арқауы 5 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Ас -адамның арқауы 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материалды бесінші сыныпта жұмыс істейтін мұғалімдер қолдана алады, көмегі сабақ жоспары жаңартылған оқу бағдарлама аясында құрылған, кері байланыс түрлерінің тиімді қолдануы көрсетілген.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қаңтар 2019
4941
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

А. Шотаев атындағы БМГ.

Мұғалімнің аты-жөні:Құрманғалиева Ш.Қ.

Күні: 18.01.2018 ж. 2 сабақ

СЫНЫП: 5



Қатысқаноқушылар саны:


Қатыспағаноқушылар саны:

Сабақтың тақырыбы:


Ас- адамның арқауы

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

5.Т4 Фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби мәтіндердің мазмұнын түсіну

5.ТБ1.6 Мекен және мезгіл үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану.

Сабақтың критерийі


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:

Тақырыптың аясында шағын көлемді сөйлемдер құрау арқылы жаңа сөздерді меңгереді, мекен және мезгіл үстеулерді түсінеді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:

Шағын көлемді көркем әдеби мәтіндердің табиғатын,жасалу жолын,байланысуын,сөйлемнің мазмұнын түсінеді, мекен және мезгіл үстеулерді ажырата алады.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Шағын көлемді көркем әдеби мәтіндердің мазмұнын түсінеді, мекен және мезгіл үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдана алады.

Тілдік құзіреттілік

Мәтіннің тақырыбы мен ондағы негізгі ойды анықтау.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

қазақ тілі, биология

Алдыңғы оқу

Ең үлкен байлық

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы

5 минут

Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық ахуал !

Шаттық шеңбер:

Бір-біріне тілек айтады.

Өткенсабақтыңтапсырмасынтексереді. «Еркін микрофон» әдісі арқылы

тексеру.




Тақырыпбойыншасұрақтарға жауапбереді.



Жаңа білім

10 минут






«Ой шақыру» суреттер беру

Сабақтың тақырыбын ашу.

Балалар, сендер қандай тағамдарды ұнатасыңдар?Жартылайдайынөнімдердегеніміз не?Оныңадамағзасыүшінпайдасыбарма?

Сабақ мақсатымен таныстыру.

Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығыноятумақсатындаоқулықтағы

1-тапсырманы орындату. «Сатып алайық» ойынынұйымдастырады.4—4-тен 2 топ құрылады.Әр топқа бір сатушы тағайындайды, ал қалғандары сатыпалушыболады.


Кері байланыс: «Смайлик»








Суреттер




Ортасы

15 минут








Ас-адамның арқауы

Асқа байланысты қандай мақал-мәтелдерді білесің?


Сөздік


Тамақ - еда, пища өсімдік -растение

Ағза -организм сұйық май –растительноемасло

Ақуыз -белок құрам - состав

көмірсутек -углеводород тәулік -сутки

қамтамасыз ету –обеспечить


Оқушыларға кезек-кезек оқыту.

1 . Мәтінді түсініп оқып, мазмұндап беріңдер.


Ас-адамның арқауы


Адам әр уақытта тамақ ішпей тұрмайды. Ол алуан түрлі болады.Тамақ арқылы ағза қажетті мөлшерде ақуызбен, маймен, көмірсутегімен, минералды заттармен, дәрумендермен, сумен қамтамасыз етіледі. Әдетте тауық жұмыртқасы, ірімшік пен сүзбе таза ақуыздан тұрады. Ет пен балықта да ақуыз көп болады. Майлар да әртүрлі болады.Өсімдіктен алынатын сұйық майлар да аз емес. Қант пен крахмалда, ботқада, нанда, картопта, жеміс жидектердің құрамында көмірсутек көп болады.Адамға тәулік сайын күніне жүз грамм ақуыз, сексен бес грамм май, төрт жүз грамм көмірсутек қажет.


2

  • Мәтін бойынша берілген сұрақтарға жауап беріңдер.


1.Тамақтану арқылы адам өз ағзасын немен қамтамасыз етеді?

2.Қандай тамақтар таза ақуыздан тұрады?

3.Көмірсутек қандай тамақтардың құрамында көп кездеседі?

4.Адамға тәулік сайын қанша ақуыз,май,көмірсутек қажет?


Кері байланыс: «Смайлик»


  • Мәтіннің негізгі ойын айтыңыз.


Кері байланыс: «Бас бармақ»



Сергіту сәті:




  • Суреттегі тамақтардың түрлерін атап, олармен сөз тіркестерін құрастырыңдар.



Кері байланыс: «Смайлик»


  • Сөйлемдердегі мекен, мезгіл үстеулерді ажыратыңыз.

Мен кеше дүкеннен жұмсақ, ақ нан сатып алдым.

Қыста адам ағзасы дәрумендерді қажет етеді.

Емханада бала дәрігері дәрумендердікөп қолдануға кеңес береді. Менің досым тәңертең және кешке сүт ішеді.

Мен мектепте түсте тамақтанамын. Бүгін сабақта дәрумендермен таныстық.


Кері байланыс: «Бас бармақ»


.





























































Бағалау.


Аяқталуы

Сабақты бекіту

7 минут

Смайликтарыңызды санап өз – өздеріңізді бағалаңыз.



Рефлексия «Бағдаршам»









3 минут


Үйге тапсырма: 17 бет 6-тапсырма.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!