Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Пәні Әліппе



    Ұзақ мерзімді сабақ жоспары

    Бөлім: Тағам және сусын

    Ортақ тақырып:

    Ас адамның арқауы.

    Сабақтың тақырыбы

    Дыбыстар мен әріптер.

    Күні :

    Мұғалімнің аты-жөні: Свамбай Айдана Базарбайқызы

    СЫНЫП 1

    Қатысқан оқушылар саны: 25

    Қатыспаған оқушылар саны

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

          1. Мұғалімнің көмегімен оқиғаның ретін сақтай отырып баяндау.

    1.1.9.1. Сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау.

    Сабақтың мақсаты

    • мұғалімнің көмегімен оқиғаны ретімен баяндау, дыбыс пен әріпті ажырату, дыбысты дыбыстап айту.

    • мұғалімнің көмегімен оқиғаның ретін сақтап айту, сөздегі дыбыс пен әріпті ажыратып, дыбыстарды дыбыстау.

    • оқиғаның ретін сақтай отырып баяндау, сөздегі дыбыс пен әріпті ажырату, дұрыс дыбыстау.

    Бағалау критерийі


    • Мұғалімнің көмегімен оқиғаның ретін сақтай отырып баяндайды;

    • Сөздегі дыбыс пен әріпті ажыратады;

    • Дауысты және дауыссыз дыбыстарды дұрыс дыбыстайды.

    Тілдік мақсат

    Асқа, тағамға қатысты өздері білетін және танысатын сөздермен жұмыс

    Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:

    Тоқаш, кәмпит, қытырлақ, газдалған сусын.


    Талқылауға арналған сұрақтар:

    • Ал сендер қалай ойлайсыңдар балалар?

    • Мәтін кейіпкерлері дұрыс тамақтанды ма?

    • Қалай ойлайсыңдар, тамақтан адам денсаулығына зиян келеді ме?

    • тамақ, сусын, кәмпит сөздерінде неше дыбыс, неше әріп бар?


    Құндылықтарды дарыту

    Қазақ халқының салт-дәстүрін білу және ұлттық тағам түрлерін білу.

    Салауатты өмір салтын ұстану.

    Пәнаралық байланыс

    Дүниетану- тағам түрлерін ажыратыды,пайдалы және зиянды тағамдарды атайды.

    АКТ қолдану дағдылары

    Оқулықтан, түрлі дерек көздерінен алады, ақпаратты жинақтау, талқылау, талдау, пікір алмасу дағдылары қалыптасады

    Бастапқы білім

    Ас, тағам туралы түсініктері бар. Дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажыратады.

    Сабақтың жоспары

    Жоспарланғануақыт

    Сабақ барысы:

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    • Сәлемдесу.

    • Оқушылардың сабаққа әзірлігін қадағалау.

    • Топқа бірігу.

    Себетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады.


    стикер


    Қызығушылықты ояту кезеңі

    Сұрақ қоямын:

    • Балалар біздің бүгінгі сабақ қалай басталды?

    • Тәтті жеп көңіл-күйлерің көтерілді ме?

    • Тәтті, дәмді тағам сендерге ұнайды ма?

    • Қарны тоқ, көңіл-күйі жақсы адамдар қандай болады?

    Айтылым, тыңдалым

    Ой шақыру


    - Балалар, қазір сендер «Ас адамның арқауы» туралы бейнеролик көресіңдер. Онда не туралы айтылған екен, соған назар аударыңдар.

    Тақырыпқа байланысты видеоролик көрсету.

    • Балалар, не білдіңдер?

    • Осы бейнероликтен көрген, білгендеріңнен не түсіндіңдер?

    • Дұрыс тамақтану қажет па екен?







    Білімленд



    https://www.youtube.com/watch?v=5UgKBka-Mvs


    Сабақтың ортасы





















    Жұптық жұмыс

    «Ойлан-жұптас»

    Олай болса балалар, оқулықтағы Әли мен Мерейдің әңгімесін тыңдап алайық. Екі оқушыға жұптасып,

    - Дұрыс тамақтану деген не? Сұрағына жауап іздеңдер. Жұпта әңгілемеле.


    Дескриптор:

    - мұғалімнің сұрақтарына нақты жауап береді;

    - оқиғаны ретімен баяндайды;


    Кері байланыс «ыстық картоп»мұғалім-оқушы және оқушы-оқушы арасында жүреді.


    ҰЖ. Тыңдалым және айтылым.

    «Сөздер мен дыбыстар» ойыны

    Аудио таспадан дыбыстар естіледі, алдын ала оқушыларға нұсқау беріледі:

    • Балалар, қазір сендер дыбыстарды мұқият тыңдап, дыбыстар ненің дыбысы екенін анықтаңдар;

    (жаңбыр тамшыларының, желдің, найзағайдың, шымшықтың шиқылы)

    • Балалар, біз не істедік: тыңдадық

    • Ненің көмегімен тыңдадық: құлақтың

    • Балалар, бүгінгі сабақта жеген тәттінің аты не? Кәмпит

    • Дұрыс, олай болса КӘМПИТ деген сөзді мен тақтаға жазайын.

    Бұл К Ә М П И Т деген сөз неден тұрады екен? Әріптен.

    Олай болса, балалар, сендер сөздің әріптен тұратынын білдіңдер. Дұрыс айтасыңдар, ендеше тақтаға назар аударыңдар:



    • Балалар, сендер қазір естіген дыбыстар жазылады екен.

    Дыбысты естиміз, ал әріппен белгілейміз.


    Жеке жұмыс

    «Данышпан үкі» тапсырмасы:

    • Балалар, тақтада қандай суретті көрсеңіз сол суреттің атын айтамыз және қанша дыбыстан тұратынын анықтаймыз.


    Дескриптор:

    • Сөздегі дыбыстар санын атайды

    • Сөздегі әріптерді нақты санап айтады

    Кері байланыс «ыстық картоп»мұғалім-оқушы және оқушы-оқушы арасында жүреді.




    аймектеп







    https://www.youtube.com/watch?v=sUSxPiNvmfA









    АКТ




























    Фишкаларды қолданады:

    қызыл-дауысты дыбыс,

    көк-дауыссыз дыбыс




    Топтық жұмыс.

    «Көрсет және әңгімеле» әдісімен оқулықтың 7-бетіндегі 5-жаттығуға назар аударыңдар. Топтасып, ақылдасып, сөз жұптарының мағынасы қай дыбыстың әсерінен өзгеріп тұрғанын тауып көріңдер. Ондағы дыбыстарды дұрыс дыбысап айтыңдар.

    5-жаттығу: Дала-қала-бала, баба-бата-баға, ұн-үн, тор-төр.


    Дескриптор:

    -мағынаны өзгертіп тұрған дыбысты табады

    -дыбыстарды дұрыс дыбыстап айтады



    Кері байланыс «Серпілген сауал»


    • Балалар, кім айтады, дыбысты деген не?

    • Әріп деген не?

    • Қалайша дұрыс тамақтануымыз керек екен, кім біледі?






    Оқулық,

    Сауат ашу 1сынып,

    2-бөлім.














    Сабақтың соңы

    Оқушыларға микрафонға айтуды ұсынамын.

    Сиқырлы микрофон: өзін-өзі бағалау.

    Бір ауыз сөз

    Әр бала біз сөзбен мына сұраққа жауап берсін:

    • Сен бүгінгі сабақта не істедің/не білдің?

    Сиқырлы микрафон




    Үйге тапсырма:


    Саралау сабақтың өң бойында жүріп отырады:

    Бағалау


    Пəнаралық байланысдене шынықтыру, әдебиеттік оқу

    Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері

    АКТ-мен байланыс

    Құндылықтардағы байланысадамгершілік

    Саралап оқыту сабақтың басынан аяғына дейін жүргізіліп отырады. Жұптық жұмыста қарым-қатынас бойынша саралау тәсілі қолданылады, өйткені жұптасып отырып сыныптастар бір-біріне еркін қатынас жасайды, оқуына қолдау көрсете алады. Ұжымдық жұмыста жекелеген оқушылардың көру және есту арқылы қабылдау дағдыларына бағыттаймын. «Данышпан үкі» тапсырмасы

    жеке оқушының қажеттілігін ескере отырып,саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі бойынша барлық оқушыларға жалпылама сұрақтар бағыттаймын.Кейбір оқушыларға ашық сұрақтар бағыттаймын, сөзбен қолдау көрсетемін,ынталандырамын. Саралаудың «Дереккөздер тәсілі» бойынша топтық жұмыста

    «Көрсет және әңгімеле» әдісімен барлық оқушылар оқулықтан ақпарат табады.Кейбір оқушыларға күрделі,қосымша дереккөздерден тапсырма ұсынамын.



    Қалыптастырушы бағалау нәтижесінде оқушылар оқу барысында өздерінің тапсырманы қаншалықты дұрыс орындағанын біліп отырады.Қалыптастырушы бағалауды тиімді жүзеге асыру үшін жұптық,топтық және жеке жұмыс түрлерін ұйымдастырамын.Әр тапсырмадан дискриптор арқылы оқушының нақты нені біліп, түсінгенін анықтап отырамын.Топтық,жұп арқылы оқушының нақты нені біліп, түсінгенін анықтап отырамын.

    Оқушылар топтық,жұптық жұмыс кезінде бір-бірін бағалайды,өз пікірін және ұсынысын айтады.

    Қалыптастырушы бағалауда оқушының жетістігін мадақтап қолдау көрсетемін,өзінің кемшілігін түсініп,түзетіп отыруына мүмкіндік беремін,ұсыныс білдіремін.Оқушының сыни көзқарасы қалыптасуынамүмкіндік беремін.


    Сыныпсанитарлық-гигиеналықережелердісақтау. АКТ (интерактивтітақта) жұмыстарыныңпайдалануережесі. Оқушылардыңөзарақатынасынүнемібақылау.

    Рефлексия

    Сабақ / оқу мақсаттары

    шынайы ма?



    Бүгін оқушылар не білді?

    Мен берілген уақыт ішінде

    үлгердім бе?


    Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен?

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Свамбай Айдана Базарбайқызы
    04 Мамыр 2022
    511
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Ас адамның арқауы 1 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Ас адамның арқауы 1 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    - мұғалімнің көмегімен оқиғаны ретімен баяндау, дыбыс пен әріпті ажырату, дыбысты дыбыстап айту. - мұғалімнің көмегімен оқиғаның ретін сақтап айту, сөздегі дыбыс пен әріпті ажыратып, дыбыстарды дыбыстау.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Пәні Әліппе



    Ұзақ мерзімді сабақ жоспары

    Бөлім: Тағам және сусын

    Ортақ тақырып:

    Ас адамның арқауы.

    Сабақтың тақырыбы

    Дыбыстар мен әріптер.

    Күні :

    Мұғалімнің аты-жөні: Свамбай Айдана Базарбайқызы

    СЫНЫП 1

    Қатысқан оқушылар саны: 25

    Қатыспаған оқушылар саны

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

          1. Мұғалімнің көмегімен оқиғаның ретін сақтай отырып баяндау.

    1.1.9.1. Сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау.

    Сабақтың мақсаты

    • мұғалімнің көмегімен оқиғаны ретімен баяндау, дыбыс пен әріпті ажырату, дыбысты дыбыстап айту.

    • мұғалімнің көмегімен оқиғаның ретін сақтап айту, сөздегі дыбыс пен әріпті ажыратып, дыбыстарды дыбыстау.

    • оқиғаның ретін сақтай отырып баяндау, сөздегі дыбыс пен әріпті ажырату, дұрыс дыбыстау.

    Бағалау критерийі


    • Мұғалімнің көмегімен оқиғаның ретін сақтай отырып баяндайды;

    • Сөздегі дыбыс пен әріпті ажыратады;

    • Дауысты және дауыссыз дыбыстарды дұрыс дыбыстайды.

    Тілдік мақсат

    Асқа, тағамға қатысты өздері білетін және танысатын сөздермен жұмыс

    Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:

    Тоқаш, кәмпит, қытырлақ, газдалған сусын.


    Талқылауға арналған сұрақтар:

    • Ал сендер қалай ойлайсыңдар балалар?

    • Мәтін кейіпкерлері дұрыс тамақтанды ма?

    • Қалай ойлайсыңдар, тамақтан адам денсаулығына зиян келеді ме?

    • тамақ, сусын, кәмпит сөздерінде неше дыбыс, неше әріп бар?


    Құндылықтарды дарыту

    Қазақ халқының салт-дәстүрін білу және ұлттық тағам түрлерін білу.

    Салауатты өмір салтын ұстану.

    Пәнаралық байланыс

    Дүниетану- тағам түрлерін ажыратыды,пайдалы және зиянды тағамдарды атайды.

    АКТ қолдану дағдылары

    Оқулықтан, түрлі дерек көздерінен алады, ақпаратты жинақтау, талқылау, талдау, пікір алмасу дағдылары қалыптасады

    Бастапқы білім

    Ас, тағам туралы түсініктері бар. Дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажыратады.

    Сабақтың жоспары

    Жоспарланғануақыт

    Сабақ барысы:

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    • Сәлемдесу.

    • Оқушылардың сабаққа әзірлігін қадағалау.

    • Топқа бірігу.

    Себетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады.


    стикер


    Қызығушылықты ояту кезеңі

    Сұрақ қоямын:

    • Балалар біздің бүгінгі сабақ қалай басталды?

    • Тәтті жеп көңіл-күйлерің көтерілді ме?

    • Тәтті, дәмді тағам сендерге ұнайды ма?

    • Қарны тоқ, көңіл-күйі жақсы адамдар қандай болады?

    Айтылым, тыңдалым

    Ой шақыру


    - Балалар, қазір сендер «Ас адамның арқауы» туралы бейнеролик көресіңдер. Онда не туралы айтылған екен, соған назар аударыңдар.

    Тақырыпқа байланысты видеоролик көрсету.

    • Балалар, не білдіңдер?

    • Осы бейнероликтен көрген, білгендеріңнен не түсіндіңдер?

    • Дұрыс тамақтану қажет па екен?







    Білімленд



    https://www.youtube.com/watch?v=5UgKBka-Mvs


    Сабақтың ортасы





















    Жұптық жұмыс

    «Ойлан-жұптас»

    Олай болса балалар, оқулықтағы Әли мен Мерейдің әңгімесін тыңдап алайық. Екі оқушыға жұптасып,

    - Дұрыс тамақтану деген не? Сұрағына жауап іздеңдер. Жұпта әңгілемеле.


    Дескриптор:

    - мұғалімнің сұрақтарына нақты жауап береді;

    - оқиғаны ретімен баяндайды;


    Кері байланыс «ыстық картоп»мұғалім-оқушы және оқушы-оқушы арасында жүреді.


    ҰЖ. Тыңдалым және айтылым.

    «Сөздер мен дыбыстар» ойыны

    Аудио таспадан дыбыстар естіледі, алдын ала оқушыларға нұсқау беріледі:

    • Балалар, қазір сендер дыбыстарды мұқият тыңдап, дыбыстар ненің дыбысы екенін анықтаңдар;

    (жаңбыр тамшыларының, желдің, найзағайдың, шымшықтың шиқылы)

    • Балалар, біз не істедік: тыңдадық

    • Ненің көмегімен тыңдадық: құлақтың

    • Балалар, бүгінгі сабақта жеген тәттінің аты не? Кәмпит

    • Дұрыс, олай болса КӘМПИТ деген сөзді мен тақтаға жазайын.

    Бұл К Ә М П И Т деген сөз неден тұрады екен? Әріптен.

    Олай болса, балалар, сендер сөздің әріптен тұратынын білдіңдер. Дұрыс айтасыңдар, ендеше тақтаға назар аударыңдар:



    • Балалар, сендер қазір естіген дыбыстар жазылады екен.

    Дыбысты естиміз, ал әріппен белгілейміз.


    Жеке жұмыс

    «Данышпан үкі» тапсырмасы:

    • Балалар, тақтада қандай суретті көрсеңіз сол суреттің атын айтамыз және қанша дыбыстан тұратынын анықтаймыз.


    Дескриптор:

    • Сөздегі дыбыстар санын атайды

    • Сөздегі әріптерді нақты санап айтады

    Кері байланыс «ыстық картоп»мұғалім-оқушы және оқушы-оқушы арасында жүреді.




    аймектеп







    https://www.youtube.com/watch?v=sUSxPiNvmfA









    АКТ




























    Фишкаларды қолданады:

    қызыл-дауысты дыбыс,

    көк-дауыссыз дыбыс




    Топтық жұмыс.

    «Көрсет және әңгімеле» әдісімен оқулықтың 7-бетіндегі 5-жаттығуға назар аударыңдар. Топтасып, ақылдасып, сөз жұптарының мағынасы қай дыбыстың әсерінен өзгеріп тұрғанын тауып көріңдер. Ондағы дыбыстарды дұрыс дыбысап айтыңдар.

    5-жаттығу: Дала-қала-бала, баба-бата-баға, ұн-үн, тор-төр.


    Дескриптор:

    -мағынаны өзгертіп тұрған дыбысты табады

    -дыбыстарды дұрыс дыбыстап айтады



    Кері байланыс «Серпілген сауал»


    • Балалар, кім айтады, дыбысты деген не?

    • Әріп деген не?

    • Қалайша дұрыс тамақтануымыз керек екен, кім біледі?






    Оқулық,

    Сауат ашу 1сынып,

    2-бөлім.














    Сабақтың соңы

    Оқушыларға микрафонға айтуды ұсынамын.

    Сиқырлы микрофон: өзін-өзі бағалау.

    Бір ауыз сөз

    Әр бала біз сөзбен мына сұраққа жауап берсін:

    • Сен бүгінгі сабақта не істедің/не білдің?

    Сиқырлы микрафон




    Үйге тапсырма:


    Саралау сабақтың өң бойында жүріп отырады:

    Бағалау


    Пəнаралық байланысдене шынықтыру, әдебиеттік оқу

    Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері

    АКТ-мен байланыс

    Құндылықтардағы байланысадамгершілік

    Саралап оқыту сабақтың басынан аяғына дейін жүргізіліп отырады. Жұптық жұмыста қарым-қатынас бойынша саралау тәсілі қолданылады, өйткені жұптасып отырып сыныптастар бір-біріне еркін қатынас жасайды, оқуына қолдау көрсете алады. Ұжымдық жұмыста жекелеген оқушылардың көру және есту арқылы қабылдау дағдыларына бағыттаймын. «Данышпан үкі» тапсырмасы

    жеке оқушының қажеттілігін ескере отырып,саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі бойынша барлық оқушыларға жалпылама сұрақтар бағыттаймын.Кейбір оқушыларға ашық сұрақтар бағыттаймын, сөзбен қолдау көрсетемін,ынталандырамын. Саралаудың «Дереккөздер тәсілі» бойынша топтық жұмыста

    «Көрсет және әңгімеле» әдісімен барлық оқушылар оқулықтан ақпарат табады.Кейбір оқушыларға күрделі,қосымша дереккөздерден тапсырма ұсынамын.



    Қалыптастырушы бағалау нәтижесінде оқушылар оқу барысында өздерінің тапсырманы қаншалықты дұрыс орындағанын біліп отырады.Қалыптастырушы бағалауды тиімді жүзеге асыру үшін жұптық,топтық және жеке жұмыс түрлерін ұйымдастырамын.Әр тапсырмадан дискриптор арқылы оқушының нақты нені біліп, түсінгенін анықтап отырамын.Топтық,жұп арқылы оқушының нақты нені біліп, түсінгенін анықтап отырамын.

    Оқушылар топтық,жұптық жұмыс кезінде бір-бірін бағалайды,өз пікірін және ұсынысын айтады.

    Қалыптастырушы бағалауда оқушының жетістігін мадақтап қолдау көрсетемін,өзінің кемшілігін түсініп,түзетіп отыруына мүмкіндік беремін,ұсыныс білдіремін.Оқушының сыни көзқарасы қалыптасуынамүмкіндік беремін.


    Сыныпсанитарлық-гигиеналықережелердісақтау. АКТ (интерактивтітақта) жұмыстарыныңпайдалануережесі. Оқушылардыңөзарақатынасынүнемібақылау.

    Рефлексия

    Сабақ / оқу мақсаттары

    шынайы ма?



    Бүгін оқушылар не білді?

    Мен берілген уақыт ішінде

    үлгердім бе?


    Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен?

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Сынып жетекші Ашық сабақ 1 сынып
    04.05.2022
    511
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Свамбай Айдана Базарбайқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации