Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Ас адамның арқауы 1 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Пәні Әліппе |
|
||||||
Ұзақ мерзімді сабақ жоспары |
Бөлім: Тағам және сусын |
||||||
Ортақ тақырып: |
Ас адамның арқауы. |
||||||
Сабақтың тақырыбы |
Дыбыстар мен әріптер. |
||||||
Күні : |
Мұғалімнің аты-жөні: Свамбай Айдана Базарбайқызы |
||||||
СЫНЫП 1 |
Қатысқан оқушылар саны: 25 |
Қатыспаған оқушылар саны |
|||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
1.1.9.1. Сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау. |
||||||
Сабақтың мақсаты |
|
||||||
Бағалау критерийі |
|
||||||
Тілдік мақсат |
Асқа, тағамға қатысты өздері білетін және танысатын сөздермен жұмыс |
||||||
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: Тоқаш, кәмпит, қытырлақ, газдалған сусын. |
|||||||
Талқылауға арналған сұрақтар:
|
|||||||
Құндылықтарды дарыту |
Қазақ халқының салт-дәстүрін білу және ұлттық тағам түрлерін білу. Салауатты өмір салтын ұстану. |
||||||
Пәнаралық байланыс |
Дүниетану- тағам түрлерін ажыратыды,пайдалы және зиянды тағамдарды атайды. |
||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Оқулықтан, түрлі дерек көздерінен алады, ақпаратты жинақтау, талқылау, талдау, пікір алмасу дағдылары қалыптасады |
||||||
Бастапқы білім |
Ас, тағам туралы түсініктері бар. Дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажыратады. |
||||||
Сабақтың жоспары |
|||||||
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы: |
Ресурстар |
|||||
Сабақтың басы |
Себетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады. |
стикер |
|||||
|
Қызығушылықты ояту кезеңі Сұрақ қоямын:
Айтылым, тыңдалым Ой шақыру - Балалар, қазір сендер «Ас адамның арқауы» туралы бейнеролик көресіңдер. Онда не туралы айтылған екен, соған назар аударыңдар. Тақырыпқа байланысты видеоролик көрсету.
|
Білімленд https://www.youtube.com/watch?v=5UgKBka-Mvs |
|||||
Сабақтың ортасы |
Жұптық жұмыс «Ойлан-жұптас» Олай болса балалар, оқулықтағы Әли мен Мерейдің әңгімесін тыңдап алайық. Екі оқушыға жұптасып, - Дұрыс тамақтану деген не? Сұрағына жауап іздеңдер. Жұпта әңгілемеле. Дескриптор: - мұғалімнің сұрақтарына нақты жауап береді; - оқиғаны ретімен баяндайды; Кері байланыс «ыстық картоп»мұғалім-оқушы және оқушы-оқушы арасында жүреді. ҰЖ. Тыңдалым және айтылым. «Сөздер мен дыбыстар» ойыны Аудио таспадан дыбыстар естіледі, алдын ала оқушыларға нұсқау беріледі:
(жаңбыр тамшыларының, желдің, найзағайдың, шымшықтың шиқылы)
Бұл К Ә М П И Т деген сөз неден тұрады екен? Әріптен. Олай болса, балалар, сендер сөздің әріптен тұратынын білдіңдер. Дұрыс айтасыңдар, ендеше тақтаға назар аударыңдар:
Дыбысты естиміз, ал әріппен белгілейміз. Жеке жұмыс «Данышпан үкі» тапсырмасы:
Дескриптор:
Кері байланыс «ыстық картоп»мұғалім-оқушы және оқушы-оқушы арасында жүреді. |
аймектеп https://www.youtube.com/watch?v=sUSxPiNvmfA АКТ Фишкаларды қолданады: қызыл-дауысты дыбыс, көк-дауыссыз дыбыс |
|||||
|
Топтық жұмыс. «Көрсет және әңгімеле» әдісімен оқулықтың 7-бетіндегі 5-жаттығуға назар аударыңдар. Топтасып, ақылдасып, сөз жұптарының мағынасы қай дыбыстың әсерінен өзгеріп тұрғанын тауып көріңдер. Ондағы дыбыстарды дұрыс дыбысап айтыңдар. 5-жаттығу: Дала-қала-бала, баба-бата-баға, ұн-үн, тор-төр. Дескриптор: -мағынаны өзгертіп тұрған дыбысты табады -дыбыстарды дұрыс дыбыстап айтады Кері байланыс «Серпілген сауал»
|
Оқулық, Сауат ашу 1сынып, 2-бөлім. |
|||||
Сабақтың соңы |
Оқушыларға микрафонға айтуды ұсынамын. Сиқырлы микрофон: өзін-өзі бағалау. Бір ауыз сөз Әр бала біз сөзбен мына сұраққа жауап берсін:
|
Сиқырлы микрафон |
|||||
Үйге тапсырма: |
|
||||||
Саралау сабақтың өң бойында жүріп отырады: |
Бағалау |
Пəнаралық байланысдене шынықтыру, әдебиеттік оқу Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланысадамгершілік |
|||||
Саралап оқыту сабақтың басынан аяғына дейін жүргізіліп отырады. Жұптық жұмыста қарым-қатынас бойынша саралау тәсілі қолданылады, өйткені жұптасып отырып сыныптастар бір-біріне еркін қатынас жасайды, оқуына қолдау көрсете алады. Ұжымдық жұмыста жекелеген оқушылардың көру және есту арқылы қабылдау дағдыларына бағыттаймын. «Данышпан үкі» тапсырмасы жеке оқушының қажеттілігін ескере отырып,саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі бойынша барлық оқушыларға жалпылама сұрақтар бағыттаймын.Кейбір оқушыларға ашық сұрақтар бағыттаймын, сөзбен қолдау көрсетемін,ынталандырамын. Саралаудың «Дереккөздер тәсілі» бойынша топтық жұмыста «Көрсет және әңгімеле» әдісімен барлық оқушылар оқулықтан ақпарат табады.Кейбір оқушыларға күрделі,қосымша дереккөздерден тапсырма ұсынамын. |
Қалыптастырушы бағалау нәтижесінде оқушылар оқу барысында өздерінің тапсырманы қаншалықты дұрыс орындағанын біліп отырады.Қалыптастырушы бағалауды тиімді жүзеге асыру үшін жұптық,топтық және жеке жұмыс түрлерін ұйымдастырамын.Әр тапсырмадан дискриптор арқылы оқушының нақты нені біліп, түсінгенін анықтап отырамын.Топтық,жұп арқылы оқушының нақты нені біліп, түсінгенін анықтап отырамын. Оқушылар топтық,жұптық жұмыс кезінде бір-бірін бағалайды,өз пікірін және ұсынысын айтады. Қалыптастырушы бағалауда оқушының жетістігін мадақтап қолдау көрсетемін,өзінің кемшілігін түсініп,түзетіп отыруына мүмкіндік беремін,ұсыныс білдіремін.Оқушының сыни көзқарасы қалыптасуынамүмкіндік беремін. |
Сыныпсанитарлық-гигиеналықережелердісақтау. АКТ (интерактивтітақта) жұмыстарыныңпайдалануережесі. Оқушылардыңөзарақатынасынүнемібақылау. |
|||||
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз! Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |