Материалдар / ашық сабақ Ас не үшін қажет?, жаратылыстану, 3 сынып.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

ашық сабақ Ас не үшін қажет?, жаратылыстану, 3 сынып.

Материал туралы қысқаша түсінік
қысқа мерзімді жоспар, ашық сабақ Ас не үшін қажет?, жаратылыстану, 3 сынып. Сабаққа дайындалу барысында жас маманға көмегі зор деп ойлаймын. Қысқа мерзімді жоспар жаңартылған бағдарлама бойынша жасалған, барлық қажетті талаптар орындалған. Қалыптастырушы бағалау түрлері, әдіс - тәсілдер тиімді пайдаланған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қараша 2018
7485
25 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: ЖаратылыстануСынып: 3 «А»Жанды табиғат. Адам

Мектеп: Т.Тохтаров атындағы мектеп-балабақшаМұғалім:Бекишева Т.Е.Қатысқандар саны: Қатыспаған оқушылар:
Күні:

Тақырыбы:Ас не үшін қажет?
Оқу мақсаты:3.2.3.2 асқорыту жүйесінің тіршілікке қажетті энергияны алудағы рөлін сипаттау; 3.1.2.1 ақпарат көзінің түрлерін анықтау.
Сабақтыңмақсаты:Адам тіршілігіне қажет энергияны тамақ ішу арқылы алатынын түсінеді; Тамақтың құрамында түрлі қоректік заттар болатынын түсінеді.
Бағалау критерийіАдам ағзасына қоректік заттардың қажетін түсінеді. Тамақтану арқылы алынатын қоректік заттарды атайды.
Тілдік мақсатТамақтанудың қажеттігін термин сөздер қолданып айтып береді.


Пәндік терминология мен тірек сөздер: Нәруыздар, майлар, көмірсулар, калория.
ҚұндылықтарОқушыларды өзара құрмет көрсетуге, бір біріне түсіністікпен қарауға тәрбиелеу. Тамақтану мен өз денсаулығын күтуге дұрыс көзқарас қалыптастыру
Пәнаралық байланысҚазақ тілі, математика.
АКТ қолдану дағдыларыТаныстырылыммен жұмыс
Алдыңғы меңгерілген білімОқушылар 1-2 сыныптан адамның өсу және даму қажеттіліктерін біледі, тіс күтімінің денсаулық сақтаудағы маңызын түсінеді.
Сабақ барысы
Жоспарланған уақытСабақта жоспарланған іс-әрекетРесурстар

Сабақтың басы 2 минут









3 минут

Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық жайлы ахуал орнату. Оқушы өз көңіл күйлеріне сәйкес смайликті таңдайды. Кейбір оқушылар өз қалауымен таңдауын түсіндіреді. Сұрақтар-Таңғы асқа не іштің?-Таңғы ас пен сенің көңіл күй байланысты болуы мүмкін бе, қалай ойлайсың?Жедел жауап. «Сұрақ шеңбері» ойыны арқылы төменгі сыныпта өткен материалдарды еске түсіру, тақырып бойынша бастапқы білімін анықтау. Сұрақтар:
  • Адам күніне неше рет тамақтануы керек?
  • Таңғы асты сағат нешеде ішесің?
  • Таңғы асқа қандай тамақ жейсің?
  • Кешкі асты қай уақытта ішу керек?
  • Жемістердің қандай пайдасы бар?
  • Қатты көгөніс, құрт жеудің тіске қалай әсер етеді?
  • Қандай тамақты жеген пайдалы деп ойлайсың?
  • Тәттілерді жеу пайдалы ма, зиянды ма?
  • Тамақты шамадан артық ішкен адам өзін қалай сезінеді?
  • Тамақты уақытында ішпеу адамға қалай әсер етуі мүмкін?




















  • Смайликтер «Сұрақ шеңбері» ойынын өткізу үшін ресурстар: қағазға жазылған сұрақтар, пластик бөтелке немесе зырылдауық



    ҚБ мұғалімнің ауызша қалыптастырушы бағалауы











    Сабақтың ортасы





    15 минут



























































    6 минут













    6 минут



























    6 минут













    Зерттеу жұмысыМақсаты: азық-түліктің құрамында нәруыз, май, көмірсулар және т.б. болатынын түсінеді, олардың энергетикалық құндылығын анықтауды үйренеді. Оқушыларды тамақ суреттеріне байланысты жұпқа біріктіру. 1-сурет: жұмыртқа, ет, саңырауқұлақ; 2-сурет: сарымай, өсімдік майы, қаймақ; 3-сурет: қант, картоп, көгөніс, жеміс және т.б.Ресурс таратып беру: азық-түлік өнімдерінің орама қағаздары мен жапсырма қаптамалары (шырын, шоколад, айран, йогурт, печенье), маркерлер, парақ. Зерттеу барысы• Қаптамаларды зерделеу, азық-түлік құрамын табу. • Азық-түлік құрамын жазып алу. • Ұғымдармен жұмыс: көмірсу, май және нәруыздар, калория (Энциклопедиямен, таратпа материалмен немесе оқулықпен жұмыс)• Мәліметтерді талдау, салыстыру. Азық-түліктерді құрамындағы көмірсу, май және нәруыздардың көлеміне қарай топтарға бөлу; оларды төмен калориялы және жоғары калориялы деп ажырату. Саралау: Ынтасы жоғары оқушылар тобы (жұбы немесе жеке оқушы) алынған мәліметті диаграммаға орналастыра алады. • Зерттеу жұмысын қорытындылау: Тамақтың кейбірінде нәруыздар (майлар, көмірсулар) көбірек болады. Олардың ішінде калориясы төмен, калориясы жоғары болады. • «Мен зерттеушімін» бөлімін жүзеге асыру.
  • Зерттеу жұмысы барысында қандай дереккөздер пайдаландыңдар?
  • Қай ақпарат көзі пайдаланған тиімді болды?
  • ҚБ Мұғалімнің ауызша қалыптастырушы бағалауыПайдалы таңғы ас. Оқушылар жұпта таңғы ас мәзірін дайындайды. Ол тағамдарды неліктен таңдағандарын талқылайды. Талқыланатын сұрақтар:- Тәуліктің қай бөлігінде ботқа жеген дұрыс? Неліктен? - Таңғы асқа тағы не ішуге болады? - Күнбағыс майы мен сарымайдың құрамында не бар? ҚБ Өзара бағалау: «Кімнің ас мәзірі ұнады?»Суретпен жұмыс. Суреттен пайдасы аз тағамдарды көрсетіп, жауапты талқылау.Дәмді әрі пайдалы. Оқушылар дұрыс өсу мен даму үшін қандай тамақты тұтыну керектігін анықтайды және талдайды. Сергіту сәті. Дене жаттығуларын орындау, билеу- Дене жаттығуларының қандай пайдасы бар?- Дене жаттығуын жасағанда біз не жұмсаймыз?Суретпен жұмыс. Энергияны жұмсау және орнын толтыру. Сурет салып отырған оқушылар мен спортпен шұғылданып жатқан оқушылардың суретін көрсету. - Олардың қайсысы түскі аста көбірек тамақ ішеді?-Неліктен?-Жұмсалған энергияны қалай толықтырамыз?Жеке жұмысқа дәптермен жұмыс ұсынылады.30-жұмыс парағы. «Тағамның құрамы», 32-б. Тағам неден тұрады? Балалар кестені толтырады. Зерттеу кезінде қолданылмаған тамақ түрлерін де толықтырып жазуға болады. Содан кейін сұрақтарға жауап береді. Бағалау. Дескриптор:Оқушылар:-берілген ақпаратты оқып, түсініп, кестені толтырады;-ақпарат бойынша қорытынды жасайды: ең майлы, ең жоғары калориялы, ең төмен калориялы, нәруызы көп, көмірсулары көп тамақты атайды.31-жұмыс парағы. «Сен қандай ас ішесің?», 33-б. Сүйікті ас. Оқушылар кестеге сүйікті тағамдарының құрамын, тағамдық құндылығын жазады. Содан кейін сұрақтарға жауап береді.Бағалау. Дескриптор:Оқушылар:-сүйікті тамағын атай алады;-қаптамадан тамақ туралы ақпаратты тауып, кестені толтырады;-тамақты құндылығына қарай бағалайды;-тамақты пайдалылығына қарай бағалайды.ҚБ Мұғалімнің жазбаша қалыптастырушы бағалауы
    Тамақ түрлері бейнеленген суреттер

    шырын, шоколад, айран, йогурт, печенье, нан-тоқаш өнімдерінің орама қағаздары мен жапсырма қаптамалары







    Энциклопедия, таратпа материал немесе оқулықпен жұмыс

    Слайд №5



































    Слайд №6













    Слайд №7





































    Дәптермен жұмыс


    Кері байланыс «Жетістік ағашы».

    Слайд №8
    Сабақтың соңы2 минут











    ШҚО, Ұлан ауданы, Донское ауылыТ. Тохтаров атындағы мектеп – балабақшаБастауыш сынып мұғаліміБекишева Толқын Ергазиновна
    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!