airshanz@mail.ru
|
Пәні: |
Жаратылыстану |
|
|
Бөлім: |
Адам |
|
|
Мұғалімнің аты-жөні |
Бегалиева А.Ж |
|
|
Күні: |
9.11 |
|
|
Сынып: 3 б |
қатысқаны |
қатыспағаны |
|
Сабақтың тақырыбы |
Ас қайда қорытылады? |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.2.3.1 адамның ішкі ағзаларының орналасуын анықтау; 3.2.3.2 асқорыту жүйесінің тіршілікке қажетті энергияны алудағы рөлін сипаттау; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Адамның ішкі ағзаларының орналасуын анықтайды.Асқорыту жүйесінің қалай жұмыс істейтінін түсінеді. |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы 5 мин |
Ширату Сабаққа психологиялық тұрғыдан даярлау Топпен Біз қандаймыз? Әдемісің , әдептісің Біз қандаймыз? Сенімдісің , талаптысың Біз қандаймыз? Ақылдысың, тәртіптісің Біз қандаймыз? Көңілдісің, көріктісің «learninqApps” Платформа сұрақтар
|
Дескриптор: -сұрақтарға жауап береді. |
ҚБ: 5 ұпай |
|
|
|
Сабақтың ортасы 35 мин |
1- Сұхбат « Тілші» -Адам тіршілігінде тамақтану қандай орын алады? -Адам тамақтанбай ұзақ уақыт жүре ала ма? - Асқорыту сөзін қалай түсінесің? Жаңа сабақ Оқушыларға тоқаш таратылып беріледі. Дәм таттуға шақыру -Оқушылар осы тәтті тоқашты жеу алгоритмін айта қойыңдаршы 1. Тіспен шайнап жейміз 2. Ауыздағы асқа тағы не болды? Сілкеймен жібиді 3.Жұтамыз Сабақтың тақырыбы мен мақсатын жариялау Асқорыту қайдан басталады? -Тіс не үшін қажет? -Асқорыту кезінде тіл қандай қызмет атқарады? - Шайнағанда тамақ қандай өзгеріске түседі? Бейнежазбамен танысу Оқулықпен жұмыс «Белгілеп оқу» әдісі Мәтінді тізбектей оқиды; -белгілеген ақпараттарды топта талқылайды. -Оқушылар біздер сонымен қандай жаңа сөздермен таныстық? Адасқан әріптер Ауыз Ішек Өңеш Асқазан 2-тапсырма Топтық жұмыс 1 топ «Топтық зерттеу» әдісі Модель жаса Асқорыту қандай кезеңдерден тұрады? Жүргізуге арналған нұсқаулық
2- топ «Сәйкестендір»
3-топ «Пазл» әдісі Қима қағаздардан асқорыту мүшелерін құрастыру, ретімен қою 4- топ «Пицца» Толықтыр
Сергіту сәті Жұптық жұмыс Асқорыту мүшелеріне жатпайтын мүшелерді тап
Ойлан! Жақсы асқорытудың құпиясы неде? Тамақты асықпай, мұқият шайнау арқылы асқорытуды жеңілдетуге болады. Дұрыс шайналмаған ас асқазанда ұзақ уақыт тұрып қалады. |
Дескриптор: - сұрақтарға жауап береді. Дескриптор: - сұрақтарға жауап береді. Бейнежазбаны көреді. Дескриптор: - жаңа ақпараттарды белгілей отырып оқиды. Дескриптор: Орны ауысқан әріптерді дұрыстап орнына қояды Дескриптор:
орналастырады
Дескриптор:
Дескриптор:
Дескриптор: -сұраққа жауап береді. |
Қб 3 ұпай
Қб 3 ұпай
ҚБ 3 ұпай
ҚБ 4 Б
ҚБ 5 б
ҚБ 5 Б
ҚБ 5 б
.ҚБ 5Б
ҚБ 3 ұ ҚБ: 1 ұ. |
Оқулық, Презентация. Оқулық Қима қағаздар Ватман, қима қағаздар қима қағаздар Қима қағаздар карточка еспе қағаздар
|
|
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Кері байланыс «Білім шамы»
Үй тапсырмасы: 50-51 бетті түсініп оқу |
Кері байланыс береді. |
ҚБ қойылады. |
|

|
Асқорыту мүшелері
|
Асқорыту кезеңдері
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Ас қайда қорытылады?
Ашық сабақ Ас қайда қорытылады?
airshanz@mail.ru
|
Пәні: |
Жаратылыстану |
|
|
Бөлім: |
Адам |
|
|
Мұғалімнің аты-жөні |
Бегалиева А.Ж |
|
|
Күні: |
9.11 |
|
|
Сынып: 3 б |
қатысқаны |
қатыспағаны |
|
Сабақтың тақырыбы |
Ас қайда қорытылады? |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.2.3.1 адамның ішкі ағзаларының орналасуын анықтау; 3.2.3.2 асқорыту жүйесінің тіршілікке қажетті энергияны алудағы рөлін сипаттау; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Адамның ішкі ағзаларының орналасуын анықтайды.Асқорыту жүйесінің қалай жұмыс істейтінін түсінеді. |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы 5 мин |
Ширату Сабаққа психологиялық тұрғыдан даярлау Топпен Біз қандаймыз? Әдемісің , әдептісің Біз қандаймыз? Сенімдісің , талаптысың Біз қандаймыз? Ақылдысың, тәртіптісің Біз қандаймыз? Көңілдісің, көріктісің «learninqApps” Платформа сұрақтар
|
Дескриптор: -сұрақтарға жауап береді. |
ҚБ: 5 ұпай |
|
|
|
Сабақтың ортасы 35 мин |
1- Сұхбат « Тілші» -Адам тіршілігінде тамақтану қандай орын алады? -Адам тамақтанбай ұзақ уақыт жүре ала ма? - Асқорыту сөзін қалай түсінесің? Жаңа сабақ Оқушыларға тоқаш таратылып беріледі. Дәм таттуға шақыру -Оқушылар осы тәтті тоқашты жеу алгоритмін айта қойыңдаршы 1. Тіспен шайнап жейміз 2. Ауыздағы асқа тағы не болды? Сілкеймен жібиді 3.Жұтамыз Сабақтың тақырыбы мен мақсатын жариялау Асқорыту қайдан басталады? -Тіс не үшін қажет? -Асқорыту кезінде тіл қандай қызмет атқарады? - Шайнағанда тамақ қандай өзгеріске түседі? Бейнежазбамен танысу Оқулықпен жұмыс «Белгілеп оқу» әдісі Мәтінді тізбектей оқиды; -белгілеген ақпараттарды топта талқылайды. -Оқушылар біздер сонымен қандай жаңа сөздермен таныстық? Адасқан әріптер Ауыз Ішек Өңеш Асқазан 2-тапсырма Топтық жұмыс 1 топ «Топтық зерттеу» әдісі Модель жаса Асқорыту қандай кезеңдерден тұрады? Жүргізуге арналған нұсқаулық
2- топ «Сәйкестендір»
3-топ «Пазл» әдісі Қима қағаздардан асқорыту мүшелерін құрастыру, ретімен қою 4- топ «Пицца» Толықтыр
Сергіту сәті Жұптық жұмыс Асқорыту мүшелеріне жатпайтын мүшелерді тап
Ойлан! Жақсы асқорытудың құпиясы неде? Тамақты асықпай, мұқият шайнау арқылы асқорытуды жеңілдетуге болады. Дұрыс шайналмаған ас асқазанда ұзақ уақыт тұрып қалады. |
Дескриптор: - сұрақтарға жауап береді. Дескриптор: - сұрақтарға жауап береді. Бейнежазбаны көреді. Дескриптор: - жаңа ақпараттарды белгілей отырып оқиды. Дескриптор: Орны ауысқан әріптерді дұрыстап орнына қояды Дескриптор:
орналастырады
Дескриптор:
Дескриптор:
Дескриптор: -сұраққа жауап береді. |
Қб 3 ұпай
Қб 3 ұпай
ҚБ 3 ұпай
ҚБ 4 Б
ҚБ 5 б
ҚБ 5 Б
ҚБ 5 б
.ҚБ 5Б
ҚБ 3 ұ ҚБ: 1 ұ. |
Оқулық, Презентация. Оқулық Қима қағаздар Ватман, қима қағаздар қима қағаздар Қима қағаздар карточка еспе қағаздар
|
|
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Кері байланыс «Білім шамы»
Үй тапсырмасы: 50-51 бетті түсініп оқу |
Кері байланыс береді. |
ҚБ қойылады. |
|

|
Асқорыту мүшелері
|
Асқорыту кезеңдері
|
шағым қалдыра аласыз
















