Сабақтың
басы
5
мин
|
Ширату
Сабаққа психологиялық
тұрғыдан даярлау
Топпен
Біз
қандаймыз?
Әдемісің ,
әдептісің
Біз
қандаймыз?
Сенімдісің ,
талаптысың
Біз
қандаймыз?
Ақылдысың,
тәртіптісің
Біз
қандаймыз?
Көңілдісің,
көріктісің
«learninqApps” Платформа
сұрақтар
-
Дұрыс тамақтану дегеніміз
не?
-
Адам энергия мен күшті қайдан
алады?
-
Көмірсулардың қандай пайдасы
бар?
-
Майлар қандай қызмет
атқарады?
-
Нәруыздар қандай
тағамдарда кездеседі?
|
Дескриптор:
-сұрақтарға жауап
береді.
|
ҚБ: 5
ұпай
|
|
Сабақтың
ортасы
35
мин
|
1-
Сұхбат «
Тілші»
-Адам тіршілігінде тамақтану
қандай орын алады?
-Адам тамақтанбай ұзақ уақыт
жүре ала ма?
- Асқорыту сөзін қалай
түсінесің?
Жаңа
сабақ
Оқушыларға тоқаш таратылып
беріледі. Дәм таттуға шақыру
-Оқушылар осы тәтті тоқашты
жеу алгоритмін айта қойыңдаршы
1. Тіспен шайнап
жейміз
2. Ауыздағы асқа тағы не
болды?
Сілкеймен
жібиді
3.Жұтамыз
Сабақтың тақырыбы мен
мақсатын жариялау
Асқорыту қайдан
басталады?
-Тіс не үшін
қажет?
-Асқорыту кезінде тіл қандай
қызмет атқарады?
- Шайнағанда тамақ қандай
өзгеріске түседі?
Бейнежазбамен
танысу
Оқулықпен
жұмыс
«Белгілеп оқу»
әдісі
Мәтінді тізбектей
оқиды;
-белгілеген ақпараттарды топта
талқылайды.
-Оқушылар біздер сонымен
қандай жаңа сөздермен таныстық?
Адасқан
әріптер
Ауыз
Ішек
Өңеш
Асқазан
2-тапсырма Топтық
жұмыс
1
топ
«Топтық зерттеу»
әдісі
Модель
жаса
Асқорыту қандай кезеңдерден
тұрады?
Жүргізуге арналған
нұсқаулық
-
Ватман қағазға адам сұлбасы
салынады.
-
Ішкі ағза мүшелерінің аттары
жазылған қағаздар қиып алынады.
-
Жапсырмаларды асқорыту жүйесі
мүшелерінің адам денесінде орналасуы бойынша тақтадағы адам
сұлбасына жапсырады.
-
Асқорыту жүйесі мүшелерін
белгілейді.
2- топ
«Сәйкестендір»
3-топ
«Пазл»
әдісі
Қима қағаздардан асқорыту
мүшелерін құрастыру, ретімен қою
4- топ
«Пицца»
Толықтыр
-
Ас қорыту
--------басталады
-
------ асқорыту және тыныс
алу жолдарымен қиылысады
-
Асқазанның пішіні
--------немесе қапшық тәрізді
-
Асқорыту жолының ұзын
бөлігі ------
-
Тоқ ішектің қабыну
процесі аппендицит деп
аталады
Сергіту
сәті
Жұптық
жұмыс
Асқорыту мүшелеріне жатпайтын
мүшелерді тап
Ауыз қуысы, құлақ, өңеш,
мұрын, асқазан, аяқ, ашішек,
тоқішек.
|
Ойлан!
Жақсы асқорытудың құпиясы
неде?
Тамақты асықпай, мұқият шайнау
арқылы асқорытуды жеңілдетуге болады. Дұрыс шайналмаған ас
асқазанда ұзақ уақыт тұрып қалады.
|
Дескриптор:
- сұрақтарға жауап
береді.
Дескриптор:
- сұрақтарға жауап
береді.
Бейнежазбаны
көреді.
Дескриптор:
-
жаңа ақпараттарды белгілей
отырып оқиды.
Дескриптор:
Орны ауысқан әріптерді
дұрыстап орнына қояды
Дескриптор:
-
Ауыз
қуысы
-
Өңеш
-
Асқазан
-
Ашішек
-
Тоқішек
орналастырады
Дескриптор:
-
Ауыз
қуысы
-
Өңеш
-
Асқазан
-
Ашішек
-
Тоқішек
Дескриптор:
-
Ауыз
қуысы
-
Өңеш
-
Асқазан
-
Ашішек
-
Тоқішек
-
Ауыз
қуысынан
-
Өңеш
-
Алмұрт
-
Ашішек
-
Аппендицит
Дескриптор:
-сұраққа жауап
береді.
|
Қб 3 ұпай
Қб 3 ұпай
ҚБ 3
ұпай
ҚБ 4
Б
ҚБ 5
б
ҚБ 5
Б
ҚБ 5
б
.ҚБ
5Б
ҚБ
3 ұ
ҚБ: 1
ұ.
|
Оқулық,
Презентация.
Оқулық
Қима
қағаздар
Ватман, қима
қағаздар
қима
қағаздар
Қима
қағаздар
карточка
еспе
қағаздар
|