Материалдар / Ашық сабақ. Астана - тәуелсіз Қазақстанның астанасы.

Ашық сабақ. Астана - тәуелсіз Қазақстанның астанасы.

Материал туралы қысқаша түсінік
"Астана - Тәуелсіз Қазақстанның астанасы" тақырыбына арналған ҚМЖ.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Сәуір 2024
176
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы

«44 орта мектеп» МКМ

Пәні:

Қазақстан тарихы

Бөлім:

9.4. Қазақстан Республикасының дамуы ( 1997 жылдан бастап бүгінгі күнге дейін)

Педагогтің аты-жөні:

Досжанова Н.Б

Күні:

19.04.2024ж

Сынып: 9 «А»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Астана – Тәуелсіз Қазақстанның астанасы

Зерттеу сұрағы: Астананы көшіру неліктен ұтымды стратегиялық шешім болып табылды.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

9.3.1.11 Астананы жаңа Қазақстанның өркендеуінің нышаны ретінде айқындау

Сабақтың мақсаты

ҚР Елордасын көшіру себептерін және өркендеуін біледі, маңыздылығына қарай себептерін түсіндіру

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин.


Ұйымдастыру. Қызығушылықты ояту.

Оқушыларды түрлі-түсті қағаздар тарату арқылы топқа бөлемін.

«Миға шабуыл»

Word wall платформасы

Оқушылардың қызығушылығын ояту үшін әлем қалаларын орналастырып, сабақ қандай тақырыпқа байланысты екендігін сұрау. Оқушылардың жорамал жауаптарын тыңдап болғаннан кейін сабақ тақырыбымен, оқу мақсаттарымен таныстыру.

Оқушылар өз жауаптарын ұсынады

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

Слайд,«Word wall» платформасы





Көрнекіліктер: ҚР картасы,Мәңгілік Ел, Бәйтерек макеттері


Сабақтың ортасы

35 мин.


































































1-ТАПСЫРМА. Жеке жұмыс.

Астана туралы «Астанаға-20 жыл» бейнероликті көру ұсынамын. Көру барысында 2 маңызды датаны және 2 маңызды фактіні жазып, негіздеу тапсырылады.

Бүкілсыныптық талқылау.

Бейнеролик негізінде және өз білімдеріне негізделе отырып, оқушылар мына сұрақтарға жауап береді:

  • Елорданы ауыстыру Қазақстанға қандай жетістіктер әкелді?

  • Астананың бет-келбеті қаншалықты өзгерді?

  • Қандай объектілерді атай аласыздар?

  • Астананы көшіру неліктен ұтымды стратегиялық шешім болып табылды?



ЕББҚ оқушыға суреттер/иллюстрациялар ұсынылады; ЕББҚ оқушы негізгі термин сөздерді мәтіннен анықтайды;



2-ТАПСЫРМА. Жұптық жұмыс.

«Ойлан,жұптас,пікірлес»
Сәйкестендіру тест

1

1997жыл

«Ақмола қаласын ҚР-ның астанасы етіп жариялау туралы»Жарлығы шықты

2

1999жыл

ЮНЕСКО шешімімен Қазақстан астанасына «Бейбітшілік қаласы»мәртебесі беріліп,медаль табыс етілді

3

2012жыл

Астанада «Ядролық қарусыз әлемге»атты Астана форумы өтті

4

2019жыл

Астана қаласы Нұр-Сұлтан атанды


5

2017жыл

«EXPO»көрмесінің Қазақстанда,Астанада өткізілуі-елорда беделінің артқандығының куәсі болды

6

2022жыл

ҚР-ның елордасы Нұр-Сұлтан қаласының атауын Астана қаласы деп өзгертілді

ЕББҚ оқушыларына (есту, көру, қабылдау деңгейі төмен)қосымша қолдау көрсету мақсатында үлестірме материал беріледі.









3-ТАПСЫРМА. Топтық жұмыс.

«Тарсия» әдісі мозайка түрінде.

«Бағытталған оқу»-мәтінмен жұмыс

1-топ.Астананы көшіру себептерін ретімен орналастырып, таңдауларын түсіндіреді.

2-топ.Серпінді елдің сәулетті Астанасының ерекешеліктерін анықтайды

3-топ Астананы өркенеу кезеңіндегі жеткен жетістіктерін анықтайды



































4-тапсырма бекіту: «Астана -жаңа Қазақстан өркендеуінің нышаны»тақырыбы бойынша PEST талдау

P-саяси

E-экономикалық

S-әлеуметтік

T-технологиялық

ЕББҚ оқушыға тапсырмаларды орындау үшін уақытты шектемелмей, оқушы жазуын соңына дейін бітіруіне мүмкіндіктер жасалады.

Сыныпта бірнеше оқушы өз жазғандарын оқып,пікір алмасады


Оқушылар бейнеролик негізінде және өз білімдеріне негізделе отырып,оқушылар мына сұрақтарға жауап береді Дескриптор:


Екі маңызды датаны анықтайды – 1 балл


Екі маңызды фактіні жазады–

1 балл


Жалпы: 2 балл






Оқушылар жұппен сәйкестендіру жұмысын жасайды.




Жұптар тақырыптық тест тапсырмаларды жұптасып орындайды




Дескрипторлар:

Жаңа Астананың тарихи маңызын анықтайд.

5-6 сұраққа дұрыс жауап берсе -3 балл

3-4 сұраққа дұрыс жауап берсе- 2балл

1-2 сұраққа жауап берсе -1 балл

Жалпы: 3 балл





Оқушылар тапсырманы топта орындайды.



Әр топ өз жұмысын сынып алдында қорғайды.

Дескриптор:

1-топ.Астананы көшіруінің себептерін түсінеді -3балл

2-топ.Астананың ерекшеліктерін анықтайды- 3 балл

3-топ.Астананы өркенеу кезеңіндегі жеткен жетістіктерін анықтайды- 3 балл

Жалпы: 3 балл








Әр топ өз жұмысын сынып алдында қорғайды, өзара салыстыру жүргізеді

Дескриптор:

Астананың саяси және экономикалық жағын анықтайды -1 балл

Астананың әлеуметтік және технологиялық жағын анықтайды-1 балл

Жалпы: 2 балл











Мұғалім кері байланыс береді





Оқушы өзін- өзі бағалайды













ЕББҚ оқушыға мадақтау арқылы қолдау көрсетіледі

Жарайсың!



Мұғалім оқушы жұмысына кері байланыс жасайды






Оқушы өзін- өзі бағалайды












ЕББҚ оқушыға мадақтау арқылы қолдау көрсетіледі.







Мұғалім оқушы жұмысына кері байланыс жасайды.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ