Материалдар / Ашық сабақ "Астана- көрікті қала" 4- сынып

Ашық сабақ "Астана- көрікті қала" 4- сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
4 орыс сыныбында өткізілген ашық сабақ "Астана -көрікті қала" деп аталады. Сабақ құрылымы Блум таксономиясына негізделіп құрылған. Сабақ барысында сұрақ -жауап, топтық, жұптық, ұжымдық жұмыстар сәтті ұйымдастырылған. Оқушыларды қызықтыру мақсатында Астана әні мен бейнебаяны көрсетілді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
642
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін_____________________________________________
26.02.2017ж 4б классҚазақ тіліМейірман Әлия МашырыққызыБлагодар ОМ
Сабақтың тақырыбы:Астана- көрікті қала
Сілтеме Қазақ тілі.Орыс тілінде білім беретені мектептің 4- сыныбына арналған оқулық/ А.Қайырбекова. Алматы: «Атамұра», 2015. – 90 бет.
Сабақтың мақсаты:оқушылардың білім деңгейін көтеру, ұжымдық түрде білім алуға баулу, сөздерді өзара байланыстырып, ойды жүйелеп айту дағдысын қалыптастыру, қаламызды сүюге, аялауға тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже:Жаңа сөздік қорларын молайтады;сабақтың өзекті мәселесін таба біледі;топ ішінде ынтымақтастық орнайды;топтық жұмыста өзін еркін ұстай алады;диологтік тапсырманы түрлендіреді;ауызекі тілін дамытады;шапшаңдыққа бейімделеді;бәсекелестік артады;өз ой -пікірін еркін жеткізе алады;
Қолданылатын әдістерСын тұрғысынан ойлау стратегияларын қолданамын: қызығушылығын ояту, мағынаны ашу, «БЛУМ таксономиясы, АКТ, жас ерекшеліктеріне сай оқыту, талантты және дарынды балалардың сабақты терең меңгерулеріне ықпал жасаймын. Білім беру үшін және оқуды бағалау тәсілдері бойынша жиынтық бағалау, көшбасшы.
Керекті жабдықтарОқулық, интербелсенді тақта, семантикалық карта, кеспеқағаздар, ватман, стикер, маркер т.б.
Кезеңі Сабақ барысыРесурстар ж/не бағалауМодуль


Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті



Қызығушылығын ояту



























Кіріспе 7 минут





















Ұйымдастыру-Топқа бөлу Сыныптың оқушыларын Бәйтерек, Ақорда суреттерін құрастру арқылы топқа бөлу. Сабаққа қатыспаған оқушыларды белгілеу. Психологиялық ахуал туғызу Мұғалім оқушыларға бір-біріне тілек айтқызады, бағалау парағын түсіндіреді 2.Үй тапсырмасын тексеру. «Қаламсап ортада» әдісі бойынша өткен тақырыпты сұрайды. 1.Біздің Отанымыз? 2. Қазақстан қандай мемлекет? 3.Қазақстанның президенті кім? 4.Рәміздері қандай? 5.Қазақстанда неше облыс бар? 6.Сен қай облыста тұрасың? 7.Облыс орталығы қандай қала?Бәйтерек, Ақорда суреттерін құрастру арқылы топтасып, өз үстелдерінің басына жиналады. Топ мүшелері бір-біріне- Сәлем досым! (қол беріп амандасу) Сен қалайсың? (иықтарын қағады) Қайда болдың (құлақтарын тартады) Жақсы болды (қол шапалақтайды) Ортаға топ мүшелері қаламсаптарын қояды, топ басшысы сұраққа кім жауап береді таңдайды.

Бәйтерек, Ақорда суреттері, бағалау парағы,

Үш шапалақ, суреттер

















Көшбасшылы, диалогт. Оқыту































Білу6 минутА.Жорабаеваның орындауындағы ән бейнероликпен ойнап тұрады. М: Оқушылар біз қандай суретті құрастырдық? Бұл не? Ол қай қалада? Қандай әуен естіліп тұр? Қандай қала? -Дұрыс айттыңдар, Астана қаласы. Астана туралы кім өлең біледі?Оқушылар сұраққа жауап бере отырып, сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтайды. Дәптерге күннің жадын жазады.Астана туралы өлең жолдарын айтады.



Мағынаны тану Түсіну-5 минҚосымша мәлімет- «Астана» өлеңін мәнерлеп оқу, мазмұнын түсіну, өз ойларын жеткізу. Мұғалім мәнерлеп оқиды.1.Оқулықпен жұмыс, 91-б №1 2 Өлеңді мәнерлеп оқиды.Акт-Астана суретіСыни ойлау


Қолдану - 5 мин1.Оқулықпен жұмыс 2. Мәтінмен жұмыс-Бәйтерек – оқу. Сұрақ-жауап әдісі арқылы мәтінді талқылауОқушылар тыңдайды, кезектесіп оқиды. Мәтін бойынша сұрақ құрастырады.





Талдау-5 минАстана сөзін тәуелдеу, Бәйтерек сөзін септеуекі топ дәптермен жұмыс жасайды.



Сергіту -2 минутАстана деп алға қадам жасайық, Ақорда деп аяқты нық басайық. Есілімде талмай -талмай жүземін Бәйтерек деп биіктерге самғайық.Оқушылар хормен айтып, орнында жасайды.Акт-ны қолдану

ҚорытындыЖинақтау -8 минутВенн диаграммасы, Қарлы кесек1-топ: Ақтөбе мен Астана2-топ: Астана өрбітіп сөйлем құрап жазуватманСыни ойлау
Кері байланыс

Рефлексия4 мин

2.Бүгінгі сабақ қаншалықты меңгердіңдер?

оқушылар ақ желкенді қалаған түске бояп, өзенге жүзгізеді

кеспе қағаздар-желкенді қайық суреті







Үйге тапсырма1мина-деңгейлі балалар- №3 мазмұнын айту, в деңгейлі оқушы №2 мәнерлеп оқып келуОқушылар күнделіктеріне жазып алады.





Бағалау2 минМұғалім қорытынды бағаны өзі қояды.Оқушылар бағалау критерийлер арқылы топтағы көршілестерін бағалайды.







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ