Материалдар / Ашық сабақ "Астана циркі"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ
Осы тақырыптағы материалдардың барлығын көріңіз!

Ашық сабақ "Астана циркі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл ашық сабағым бастауыш (орыс) сыныптарында жұмыс жасайтын мұғалімдерге, жас мамандарға арналған. Мұнда 4 сыныптың жас ерекшелігіне қатты көңіл бөлінді. Жаңаша әдіс-тәсілдер, тапсырмалар берілді. Және де бір ерекшелігі дарынды балалармен жұмыс жасауға қосымша уақыт бөлу. Дарынды балаларға қосымша Астана туралы ақпарат жинап келуді алдын-ала беріп жіберу. Келесі сабақ оларды тыңдауға уақыт бөлу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
2996
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Сабақ № 21

Мектебі № 23 мектеп- лицей Мұғалімнің аты-жөні: Медеева Г.Р.

Сыныбы: 4 «А» Мерзімі : 13.12.2016 ж.

Пәні:қазақ тілі

Сабақтың тақырыбы

Астана циркі

Сабақтың мақсаттары

1.Мәтінмен танысу,ондағы қажетті сөйлемдерді тауып оқу,сұрақтар арқылы әңгімелеу. 2.Тақырыпқа сәйкес сөздерді қолдана отырып, берілген суреттер бойынша өзара байланыстырып сөйлем жазу. 3.Мәдениет орындарында тәртіп сақтауға,әдептілікке тәрбиелеу.

Күтілетін нәтиже

Мәтінмен танысады,ондағы қажетті сөйлемдерді тауып оқиды,сұрақтар арқылы әңгімелейді.Тақырыпқа сәйкес сөздерді қолдана отырып,берілген суреттер бойынша өзара байланыстырып сөйлем жазады.

Қолданылатын ресурстар

Оқулық,теледидар,слайдтар,Астана мен Шымкент қалаларындағы цирктің ғимараты,үй жануарлары мен жабайы аңдардың суреттері,кеспе қағаздар,жалаушалар;

Бағалау критерийлері 1.Мәтіннен керекті сөйлемдерді табады. 2.Сұрақтар құрастырады. 3.Сөйлемдерді толықтырып жазады.

Дескрипторлар 1.Мәтіннен жаңа сөздерді пайдаланып керекті сөйлемдерді табады. 2.Сұрақтарды дұрыс құрастырады. 3.Суреттерді пайдаланып сөйлемдерді толықтырып жазады.

Алдыңғы оқу

«Қазақ әліпбиі» кеспе қағазымен жұмыс

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс- әрекет

Оқытудың стратегиялары мен әдістері

Сабақтың басы

«Ыстық алақан» әдісімен бірін- біріне сәттілік тілейді. «Күннің көзін ашамыз» әдісімен өткен тақырыптарды қайталайды. Кеспе қағаздармен қайталауды бекіту.

Кеспе қағаздармен жұмыс

Суреттермен жұмыс

Сабақтың ортасы














































«Қазақ әліпбиі» кеспе қағазымен бүгінгі сабақтың тақырыбы ашылады. 1-24-25-1-18-1 32-12-23-14-38

А С Т А Н А Ц И Р К І Сөздікпен жұмыс

Сол жағалау-левый берег

Сыяды-помещается

Орналасқан-расположен

Есек-осел

Қонақүй-гостиница

Циркке-в цирк

Циркте-в цирке Сөздік тізбектеліп оқылады,аударылады. 2-тапсырма.Мәтінмен жұмыс.

Астана циркі

Астанада цирк 2001 жылы салынды.Ол сол жағалауда орналасқан.Циркке 2000 адам сыяды.Цирктің қасында 4 қабатты қонақүй бар.Циркте акробатика,гимнастика ,иллюзион,клоунада жанрлары бар.Циркте жануарлар да бар.Олар: мысық,ит,арыстан,түйе,пони,есек және тағы басқалар.Цирк балаларға ұнайды.

Мәтін тізбектеліп

Кеспе қағаздармен жұмыс







Сөздікпен жұмыс












































Сабақтың соңы





















Кері байланыс







Бағалау





Үйге тапсырма



Рефлексия

оқылады,бүгінгі жаңа сөздері бар сөйлемдерді тауып оқиды. Зерттеу жұмыстары тыңдалады. Жұмабекова М- Астана циркі Бекмұратова Ж- Шымкент циркі Бағалаушылар: Абдурахманова К,Абдухалилова Р. Алған мәліметтер бойынша «Ішкі,сыртқы шеңбер» әдісі бойынша сұрақтар құрастырып, жауап береді.Тақтаға алты оқушы шығады, 2-ге дейін санап , топқа бөлінеді.1-топ ішкі ,2-топ сыртқы топ болады.Сыртқы топ ішкі топқа сұрақ қояды.Сол кезде үлгерімі төмен оқушыларменжұмыс. Берілген қиынды суреттерді құрастырып,әңгімелейді. «Сыңарын тап» әдісі Сергіту сәті.



4-тапсырма.Суреттерді пайдаланып сөйлемдерді толықтырып жазады.

Цирк

Катя әкесімен ....... –ке барды.... – те ........ –тер ойнайды,......- дар билейді. ..... ......-мен жүрді.Аңдар .......-пен ойнайды.Оларға ................ келді.Паровоздың машинисі ...... болды. ........... балаларды күлдірді. ......... –те қызық болды. Сөздік диктант жазады. Цирк,сыяды,жағалау,қонақүй,ұнайды,орналасқан,үлдірді,қызық.

Диктант жазылып,балалар өздері тақтадағы бағалау шәкілі бойынша тексереді.

«0» қате - «5» баға «1-3» қате - «4» баға «3-5» қате - «3» баға «Сұхбаттасу» әдісі бойынша «циркте» тақырыбы на диалог құрастырады.

«барлығын түсіндім», «сұрағым бар» бөлімі бойынша смайликтер арқылы кері байланыс беріледі.





Сабақ барысында алған жалаушаларын санап,бағалау шәкілі бойынша бағалайды.



99 бет, 5,6-тапсырма,сөздік жатау.
















«ішкі,сырты шеңбер» әдісі



«сыңарын тап» әдісі





Дәптермен жұмыс









Сөздік диктант



Өзін-өзі бағалау



«сұхбаттасу» әдісі

смайликтер





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!