Сабақтың
басы
10
минут
|
Ұйымдастыру
бөлімі.
Сәлемдесу.
Оқушылардың қатарда түзу
тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Асық арқылы
топқа бөлу. Оқушылардың сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият
тыңдауын қадағалау. Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын
қадағалау.
|
Сәлемдесу. Рапорт қабылдау.
Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Оқушыларды қатарға
тұрғызу және топқа бөлу Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен
таныстыру. Техника қауіпсіздігін
біледі. Бой жазу жаттығуларын
орындайды. Тыныс жолдарын қалпына
келтіреді.
|
Дескриптор:
Әріптeстік және
топтық гимнастикалық тапсырмаларды, сондай-ақ композициялық
қозғалыс әрекеттерін орындай алады. – 3
балл
Өзін-өзі
бағалау
|
асық
|
Сабақтың
ортасы
30
минут
|
Видео презентация
көрсету. Пәндік лексика және терминология жаттайды және қайталайды:
орын ауыстыру, тепе-теңдік, айналу, алға аударылып түсу, артқа
аударылып түсу, домалау; кең адым, 360 градусқа бұрылып ыршып түсу,
домалау, көтеру, алып жүру, асық ату. Оқушыларды шағын топқа
бөлу.
Асықты: қағып
жіберу, қолмен жабу (Қорғаныс ұйымдастыру) әдістерін
үйрету;
Асықты дайындап және бес тас
атып ойнатады.
|
Оқушылар
видео қарайды,
Лексикалық тапсырмаларды қайталайды және инструкция бойынша
қимыл қоғалыс жасайды.
Оқушыларды шағын топқа бөлу, әрбір топқа ширату
нұсқасын ойластыруды және өз нұсқасын ұсыну тапсырмасын
беріледі. Әрбір топқа әр түрлі бұлшық
еттерге ширату жасау тапсырмасын беру. Асықты дайындап және бес тас
атып ойнайды.
|
Дескриптор
- гимнастика
кешенінің жаттығуларын орындауда техника қауіпсіздігін
сақтайды;
- жаттығуларды
ретімен орындайды – 3 балл
Топта өзара бағалау жүргізу,
ширату ұсынылады – 4 балл
|
Асық
http://bmsi.ru/doc/9bb3d627-1736-4076-a898-431623a6934c
http://fizkultura-na5.ru/komleksy-oru/metodika-provedeniya-i-kompleks-oru.html
|
Сабақтың
соңы
5
минут
|
Сабақты
қорытындылау:
Кері
байланыс:
Мұғалім сұрақ-жауап арқылы
кері байланыс жүргізеді. Сабақ басында қойылған сұрағына әр
оқушыдан жауап сұрайды. Жақсы нәтижеге қол жеткізген оқушылар мен
үздіктерді атайды. Қол жеткен нәтижелер туралы ойландыру, өзіндік
талдау жүргізуге дағдыландыру. Тақырыпты меңгеру деңгейін анықтау.
Асықты ойнап, ойынды жетілдіру жаттығуларын
ұсынады.
|
Оқушылар өз
беттерінше сабақтың басында қойылған сұраққа жауап береді. Өткен
тақырып туралы кері байланыс беру үшін мұғалім сұрақ қояды,
оқушылар ауызша жауап береді.
Қиын болған немесе жүзеге
асыра алмаған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Үздік нәтиже көрсету
үшін өзіндік ойлармен бөліседі. Сабақ басындағы мұғалім сұрағына
жауап береді.
|
Оқушылар бір-біріне кері
байланыс берді.
«Қолмен белгі беру», «Ауызша
бағалау» әдісі арқылы рефлексия
жасалды.
|
Асық
|