Материалдар / Ашық сабақ Асық ату және бестас ойыны 3 сынып

Ашық сабақ Асық ату және бестас ойыны 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Дене шынықтыру пәні мұғалімдеріне арналған ашық сабақ Асық ату және бестас ойыны
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Ақпан 2023
1537
20 рет жүктелген
770 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тексерілді: ______________ДОІЖО


Мектеп

Қобда қазақ орта мектебі

Мұғалімнің аты-жөні

Сағымбай М.Ғ

Сынып

Қатысушылар саны: 23

Қатыспағандар саны: -

Күні

14.12.2022



Бөлім

4-бөлім – Қазақ ұлттық және қозғалыс ойындары

Сабақтың тақырыбы

Қазақтың ұлттық ойындарына баулу. Асық ату және бестас ойыны

Оқу мақсаттары

3.3.5.1 - мектептен тыс және мектептегі қозғалыс әрекеттерінің қажеттілігін түсіндіру.

Сабақ мақсаттары

Іс-әрекет түрлеріне сәйкес дене қыздыру және қалпына келтіру жаттығуларын әзірлеу мен орындау

Бағалау критерийі

Жаттығуларды орындау барысында, қауіпсіздік ережелерін сақтайды.

Зерттеу сұрағы

Басқа топтардың жұмысын бақылау кезінде сындарлы ұсынымдар беру неліктен маңызды?

Бастапқы білім

Қазақтың ұлттық ойындарына баулу


САБАҚ БАРЫСЫ

Сабақтың кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

бағалау

Оқу ресурстары

Сабақтың

басы

10 минут

Ұйымдастыру бөлімі.

Сәлемдесу.

Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Асық арқылы топқа бөлу. Оқушылардың сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият тыңдауын қадағалау. Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау.

Сәлемдесу. Рапорт қабылдау. Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Оқушыларды қатарға тұрғызу және топқа бөлу Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Техника қауіпсіздігін біледі. Бой жазу жаттығуларын орындайды. Тыныс жолдарын қалпына келтіреді.

Дескриптор:


Әріптeстік және топтық гимнастикалық тапсырмаларды, сондай-ақ композициялық қозғалыс әрекеттерін орындай алады. – 3 балл

Өзін-өзі бағалау


асық




Сабақтың

ортасы

30 минут

Видео презентация көрсету. Пәндік лексика және терминология жаттайды және қайталайды: орын ауыстыру, тепе-теңдік, айналу, алға аударылып түсу, артқа аударылып түсу, домалау; кең адым, 360 градусқа бұрылып ыршып түсу, домалау, көтеру, алып жүру, асық ату. Оқушыларды шағын топқа бөлу.

Асықты: қағып жіберу, қолмен жабу (Қорғаныс ұйымдастыру) әдістерін үйрету;

Асықты дайындап және бес тас атып ойнатады.

Оқушылар видео қарайды,

Лексикалық тапсырмаларды қайталайды және инструкция бойынша қимыл қоғалыс жасайды.

Оқушыларды шағын топқа бөлу, әрбір топқа ширату нұсқасын ойластыруды және өз нұсқасын ұсыну тапсырмасын беріледі. Әрбір топқа әр түрлі бұлшық еттерге ширату жасау тапсырмасын беру. Асықты дайындап және бес тас атып ойнайды.

Дескриптор

- гимнастика кешенінің жаттығуларын орындауда техника қауіпсіздігін сақтайды;

- жаттығуларды ретімен орындайды – 3 балл






Топта өзара бағалау жүргізу, ширату ұсынылады – 4 балл

Асық

http://bmsi.ru/doc/9bb3d627-1736-4076-a898-431623a6934c

http://fizkultura-na5.ru/komleksy-oru/metodika-provedeniya-i-kompleks-oru.html


Сабақтың

соңы

5 минут

Сабақты қорытындылау:

Кері байланыс:

Мұғалім сұрақ-жауап арқылы кері байланыс жүргізеді. Сабақ басында қойылған сұрағына әр оқушыдан жауап сұрайды. Жақсы нәтижеге қол жеткізген оқушылар мен үздіктерді атайды. Қол жеткен нәтижелер туралы ойландыру, өзіндік талдау жүргізуге дағдыландыру. Тақырыпты меңгеру деңгейін анықтау. Асықты ойнап, ойынды жетілдіру жаттығуларын ұсынады.

Оқушылар өз беттерінше сабақтың басында қойылған сұраққа жауап береді. Өткен тақырып туралы кері байланыс беру үшін мұғалім сұрақ қояды, оқушылар ауызша жауап береді.

Қиын болған немесе жүзеге асыра алмаған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Үздік нәтиже көрсету үшін өзіндік ойлармен бөліседі. Сабақ басындағы мұғалім сұрағына жауап береді.

Оқушылар бір-біріне кері байланыс берді. «Қолмен белгі беру», «Ауызша бағалау» әдісі арқылы рефлексия жасалды.


Асық









Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!