Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / Ашық сабақ "Атомдар мен Молекулалар" химия 7 сынып
Ашық сабақ "Атомдар мен Молекулалар" химия 7 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық оқушылар үшін:
Атом заттың ең кіші бөлшегі екенін біледі;
Көпшілік оқушылар үшін:
Молекула заттың құрамы мен қасиетін сақтайтын ең кіші бөлшегі екенін біледі
Кейбір оқушылар үшін:
Атомдар мен молекулалардың айырмашылығын біледі
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Қысқамерзімді
жоспар
Сабақтың
тақырыбы:Атомдар мен
молекулалар
Бөлім:
7.2A Атомдар. Молекулалар.
Заттар
Педагогтің
аты-жөні:
Жанбосинова
Анар
Күні:
18.11.21ж
Сыныбы:
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың
тақырыбы:
Атомдар мен
молекулалар
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
7.1.2.1
-атомдар мен молекулалардың
айырмашылығын білу
Сабақтың
мақсаты:
Барлық
оқушылар үшін:
Атом заттың ең кіші
бөлшегі екенін біледі;
Көпшілік
оқушылар үшін:
Молекула заттың
құрамы мен қасиетін сақтайтын ең кіші бөлшегі екенін
біледі
Кейбір
оқушылар үшін:
Атомдар мен молекулалардың
айырмашылығын біледі
Сабақтың
барысы:
Сабақ
кезеңі/Уақыты
Педагогтің
іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту.
7
мин.
Ұйымдастыру
кезеңі:
Жағымды ахуал
қалыптастыру.
Сәлемдесу.Сынып
оқушыларын «Атом мен молекула» әдісі арқылы топқа
біріктіремін.Атом дегенде балалар жан-жаққа
шашырайды, ал молекула дегенде 2,3,4 балалар жиналады. Оқушыларды
екі топқа бөліп аламын.
1-топ.
Атом
2- топ.
Молекула
Сынып оқушылары
«Атом мен молекула» әдісі арқылы топқа
бөлінеді.Атом дегенде балалар жан-жаққа
шашырайды, ал молекула дегенде 2,3,4 балалар жиналады. Оқушыларды
екі топқа бөліп аламын.
1-топ.
Атом
2- топ.
Молекула
(Қазіргі
жағдайда)ДК
экраны
Жаңа сабаққа кіріспе
Оқушылардан
үй тапсырмасын пысықтау
мақсатында«Кім көп біледі?»
әдісінқолданамын.
«Кім көп біледі?» әдісі
1.Физикалық денелерді
құрайтын нәрсе?Зат
2.Заттардың бір бірінен
айырмашылыгын көрсететін белгілер?Қасиеттері3.Құрамына кіретін заттардың бөлшектері микроскоп арқылы да
көрінбейтін қоспа?Біртекті
4. Шынының балкуы қай
құбылысқа жатады?Физикалық
5. Темірдің тат басуы
қандай құбылысқа жатады?Химиялық
Қалыптастырушы
бағалау:Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға«Жарайсың!»дегенмадақтау
сөзіменынталандыру.
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу.
15
мин.
Жаңа сабақ. Мұғалімнің
түсіндіруі
Атомдар— заттың химиялық
бөлінбейтін ұсақ бөлшектері. атомдар өзара бірігіп молекула түзеді.
Грекше “атом” — бөлінбейтін деген мағынаны
білдіреді.
Атомдардың
моделі
Заттың қасиеттері мен құрамы
сақталатын ұсақ бөлшектерімолекулалардеп аталады. Молекулалар
химиялық реакциялар кезінде ыдырайды. Яғни, олар — химиялық
бөлінетін бөлшектер. Молекулалар атомдарға ыдырайды. Атомдар мен
молекулалар көзге көрінбейді. Заттарды жай заттарға жіктеу арқылы
олардың құрамын анықтау әдісіанализ(талдау) (грек. анализис
— айырылу) деп аталады. Атомдардың бір түрінен түзілген
заттаржай заттардеп аталады. Мысалы, мыс,
темір, күкірт, оттек, сутек, т.б. Атомдардың әр түрінен түзілген
заттаркүрделі заттардеп аталады. Оларға қант,
су, сода мысал бола алады. Күрделі заттар химиялық қосылыстар деп
аталады.
Дескриптор:
- Атом-молекулалық ілім химия ғылымына кім енгізгенін
біледі-
ДК экраны
7-сынып оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
Жұптық жұмыс «жалғасын тап» 3
мин
Жалғасын жұптық
жұмысында тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
1-
тапсырма.«Суреттер сөйлейді» әдісі. Суреттерге
қарап, оқушылар белгісіз молекулаларды тауып, сөйлемдерді
толықтырады.4б
озон-
O3
а)
Су
H2O
б)
көмірқышқыл газы
в) CO2
тұз қышқылы
г)
HCI
Келесі сөйлемдердегі көп
нүктенің орнына тиісті сөздерді жаз:
1. Су молекуласы
.................. және..............
тұрады
Сәйкестендіреді. Жеке
жұмысында тапсырманы бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді
2
-тапсырма. «Сәйкестендіру» әдісі
4б
Химиялық бөлінбейтін ең ұсақ
бөлшек
молекула
Заттың қасиеттері мен құрамы
сақталатын ұсақ бөлшектері
анализ
Заттарды жай заттарға жіктеу
әдісі
күрделі
заттар
Атомдардың бір түрінен
түзілген заттар
атом
Атомдардың әр түрінен түзілген
заттар
жай
заттар
Тапсырма. «IDEAL» әдісі. «
Сіз сенесіз бе?» Атом мен молекула үшін дұрыс тұжырымды
көрсетіңіз.
Шын/ жалған
Атом
Молекула
Химиялық жолмен бөлінбейтін ең
ұсақ бөлшек
Элемент – атомының жеке бір
түрі
Элементтердің өзіне тән қасиеттерін
сақтайды
Ұсақ бөлшекке бөлінеді
Дескриптор Жалпы - 4
балл
Атом, молекула, күрделі және
жай заттар ұғымдарын
ажырата
алады
ДК экраны
7-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері
Топтық жұмыс
5 мин
топтық жұмысында тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал,
үлгі көрсетеді ь
3-
тапсырма. «Көрсету және модельдеу»
әдісі
Молекулалардың
модельдерін құрастыруға арналған жиынтықтарды
пайдаланыпсуретке
қарап,молекула модельдерін
құрастырыңдар 2 б
1
-топ.
аммиакNH3оттек
О2
Метан
СН4су H2O
2 –
топ
3 –
топ
Су
Метан
ХЛОР
Озон
Ас тұзы
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз