Эмоционалдық
көңіл- күй қалыптастыру:«Жарқыраған күндейміз»
әдісі (коммуникациясы
дамиды)
Біз
қандаймыз,
Шұғылалы
таңдаймыз.
Жарқыраған
күндейміз,
Ренжуді
білмейміз.
«Ашық сұрақ»әдісі
(ұжымдық жұмыс,сыни
ойлау)
-Қандай көлік
түрлерін білесіңдер?
-Сен мектепке қандай
көлік түрімен келесің?
-Автобуспен жүріп
көрдің бе?
-Автобусты кім
жүргізеді?
Әбді Шынбатыровтың
«Автобуста» әңгімесімен таныстыру (Педагог
жетекшілігімен)
Әңгімені педагог
мәнерлеп оқиды.
Педагог «кішіпейілділік»,
«қамқорлық» , «үлкенді сыйлау», «орын беру» сөздеріне түсінік
береді.
Кері байланыс: «Серпілмелі
доп» әдісі
Шарты: Педагог оқушыға допты
лақтыру арқылы сұрақ қояды. Оқушы жауап қайтара отырып, допты кері
педагогқа ұсынады.
– Әңгіме ұнады ма?
-
Әңгімеде не туралы айтылған?
-
Автобуста үлкен кісіге кім
орын береді?
-
Сен болсаң қандай әрекет жасар
едің?
Сергіту сәті: (Оқушылар іс-
қимылмен,еркін
орындайды)
Қызыл көзін
ашқанда,
Сынақ сүйем баспа
алға.
Сары көзін
ашқанда,
Қарап қалма
аспанға.
Жасыл көзін
ашқанда,
Өте бергін,
жасқанба!
Топқа бөлу:
«Бағдаршам»әдісі Бағдаршамның түстері арқылы үш
топқа бөлінеді.
І топ: «Қызыл»
түс
ІІ топ: «Жасыл»
түс
ІІІ топ: «Сары»
түс
Сараланған
тапсырмалар беріледі:
І топ: Жұптық жұмыс
(Оқушының ептілігін, тілдік қарым- қатынасын тікелей бақылау, 4 К
моделі)
Шарты:
Сурет
бойынша досыңмен бірге сұрақтар құрастырып, жауап
беріңдер.
ІІ топ:Топтық
жұмыс: (Бала үні, шығармашылығын дамыту
)
Шарты: «Автобуста» әңгімесінің
желісімен рөлде ойнау
ІІІ топ:
Топтық
жұмыс: (Құрылымдалған ойын,тілдік дағдыны
қалыптастыру)
Шарты:
Иллюстрацияланған суреттердің көмегімен әңгіменің қай сәті
бейнеленгенін тауып, құрастыру және диалогпен
көрсету.
Кері байланыс:
«Ойланып,жауап бер»әдісі
-Көлік ішінде
әдептілікті қалай сақтайсың?
-«Үлкенге құрмет»
сөзін қалай түсінесің?
-Рөлде апаны
сомдаған оңай болды ма?
-Жақсылық жасаған
адамға қандай сөз айту
керек?
-Автобуста сен
өзіңді қалай ұстайсың?
Ұжымдық
жұмыс:«Көңілді шофер» ойыны
(Еркін ойын)
Шарты: Автобус жүргізушісі
көңілді әуенмен әр аялдамаға келіп тоқтайды да, сан жазылған
тақтайшаны көрсетеді. Сол санға байланысты жолаушылар автобусқа
отырады. Осылай жалғаса
береді.
|