Сабақтың
тақырыбы: Ауа және оны қорғау. Ауа
және оның қасиеті
Мақсаты:
1) Ауа туралы ұғым беру. Ауа
қасиетін меңгерту. Ауаның адам өміріндегі маңызын
түсіндіру.
2) Тәжірибелер жасау арқылы
оқушы танымын кеңейтіп, пәнге қызығушылығын
арттыру.
3) Қоршаған ортаны қорғауға
үйрету арқылы экологиялық тәрбие беру.
Сабақтың әдісі: түсіндіру,
сарамандық-лабораториялық әдіс,
сұрақ-жауап
әдісі
Сабақтың типі: жаңа материалды
меңгерту сабағы
Сабақтың көрнекілігі: тәжірибе
жасау құралдары, су, доп, шар,шыны ыдыстар, интерактивті
тақта.
Сабақтың
барысы:
І Ұйымдастыру
бөлімі
Психологиялық
кезең
Адамның күлкісі-әлемдегі ең
ғажайып құбылыстардың бірі. Адам күлкінің көмегімен таныса да,
қоштаса да алады. Жымиыс сезімімізді дарытуға жол ашады. Күлкі
арқылы көңіл күйлеріңді білдіріп көріңдер.Біріңе-бірің жымиыңдар,
күлкілеріңді қонақтарыңа сыйлаңдар, маған күлкілеріңді сыйлаңдар.
Рахмет! Көңіл-күйлерің жақсы, құлшыныстарыңды байқап тұрмын.
Ендеше, іске кірісейік. Бүгінгі сабағымыздың міндеті-іздеймін және
табамын, ойланамын және біліп аламын.
ІІ Үй тапсырмасын
сұрау
І
топ.
Табиғи денелерге не
жатады?
Табиғи денелер нешеге
бөлінеді?
ІІ
топ
Дене неден
тұрады?
Табиғат құбылыстары дегеніміз
не?
Мысалдар
келтір.
Үй тапсырмасын
қорытындылау
Адамды жан-жағынан қоршаған
нәрселердің бәрі дене деп аталады. Табиғи және адам қолдан жасап
шығаратын жасанды денелер болады. Табиғи денелерге -күн, ай,
жұлдыз,бұлт,тас,аң, құс т.б. жатады. Өлі табиғатқа -ауа,бұлт, тас
т.б. жатады.
ІІІ топ. Жаңа
сабақ
Қызығушылығын ояту. Жұмбақ
шешу.
1. Бар ма, жоқ па, оны анық
білмейсің,
Ол жоқ болса өмір сүрмейсің.
(ауа)
2. Бір нәрсе бар жер мен
көктің арасында,
Көрінбейді өзі түгіл қарасы
да.
Білінбей жер үстінде жүрсе
дағы
Пайдалы адамзаттың баласына
(ауа)
2. Мағынаны
тану.
Тарихи
деректер
Химиялық
деректер
Географиялық
деректер
Биологиялық
деректер
Экологиялық деректер
келтірілді.
Сарамандық жұмыстар
жүргізу.
Дәптермен
жұмыс.
иіссіз
түссіз отты
жанғызады
о рын
алады
жылуды
сақтайды
Ауа
жылуды сақтайды
серпіледі
көзге
көрінбейді
Кітаппен жұмыс
жүргізу
Мәтінді тізбектей
оқыту
Шығармашылық
тапсырма
І топ
Ауаның ластануы
неден?
ІІ
топ.
Ауаны таза сақтау үшін қандай
қолайлы жағдайлар жасар едіңдер:
Әр топтан 1 оқушы шығып өз
жұмыстарын қорғайды.
Қорытындылау
-Ауа не үшін
керек?
-Ауаның
қасиеттері?
-Ауаны неге
көрмейміз?
Топтастыру
Ауа
Суыққа
тоңбау үшін
Машина дөңгелегі
үшін
Жылуды сақтау үшін Дем алу
үшін
Суға жүзу
үшін
От жағу
үшін
Үйге тапсырма: Мәтінді оқып,
түсінігін айтуға дайындалу.Ауа туралы ақпараттар
жинау.
Бағалау.
Мадақтау
Ауаны
таза
сақтау
Ауа
қалай
ластанады