Материалдар / Ашық сабақ ауа және оның қасиеті

Ашық сабақ ауа және оның қасиеті

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қаңтар 2019
392
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Сабақтың тақырыбыАуа және оның қасиеті.
Жалпы мақсатыМақсаты: а) Оқушыларға ауаның құрамы және қасиеттері туралы білім қалыптастыру.ә) Олардың ойлау дағдысын қалыптастыру, жүйелі сөйлеуге үйрету, пәнге қызығушылығын арттыру.б) Байқампаз болуға үйрету, ұқыптылыққа тәрбиелеу
Оқу нәтижелеріОқушылар сын тұрғысынан ойлай білуге дағдыланады, өз пікірлерін айта білуге үйренеді.
Сабақ типіАралас сабақ
Әдістер Түсіндіру, баяндау
КөрнекілігіАқ қағаз, плакаттар, оқулық, маркерлер
Сабақ кезеңдері Уақытты меңгеру
  • Мотивациялық- бағдарлау кезеңі
  • Операциялық- орындаушылық кезең (оқу-танымдық, ізденім, ішінара зерттеу, проблемалық әдістер)
  • Рефлексиялық- бағалау кезеңі (өзіндік бақылау- өзін-өзі бағалау әдістері) –
  • Сабақ кезеңдеріМұғалімнің іс-әрекетіОқушыныңіс-әрекетіРесурстар
    ҰйымдастыруПсихологиялық дайындық

    Топқа бөлу





    Қоршаған орта табиғат Жануар, өсімдік, адамзат Сүю, қорғау-парасат Білейін мұны жамағатБағдаршамның көздерімен топқа бөлінеді.
    Оқушылар іс-қимылдар арқылы қайталап айтады.



    Интерактивті тақта



    Интерактивті тақтада жазылып тұрады
    Сұрақтар шеңбері





























    Үй тапсырмасын сұрау
    Сәйкестендіру тестіІ топ: Табиғи денелерге Өлі, тірі денелер нелер жатады?Жасанды денелер Заттан тұрады дегеніміз не?

    ІІ топ:Табиғи денелер Адам қолдан жасап нешеге бөлінеді? шығаратын денелер



    ІІІ топ:









    ІV топ









    Әр топ қарама –қарсы топтарға өткен тақырыптардан сұрақтардан кез келген жерден сұрақтар қояды.
    Өткен тақырыптарды еске түсіреді

    «Ой шақыру»Ауа туралы не білеміз?Ауа көзге көрінбейді. Ауа түссіз мөлдір.Ауасыз адамдар өмір сүре алмайды.Ауа барлық жерде болады.І топ ІІ топ 5 жолды өлең

    ІІІ топ. Қазақстан облыстарындағы бүгінгі ауа-райын болжау

    ІV топ. Халықтың ауа-райын болжауы



    Әр топ өз ойларын ортаға салады.











    Плакат, маркер















    Жаңа сабаққа даярлық кезеңі."Болжау" стратегиясыОлай болатын болса бүгінгі өтетін біздің тақырыбымыз қандай болмақ деп ойлайсың? 4. Аузыңды жауып, танауыңды қысып ішіңнен сана не байқадың?5.Ыстықтап терледің, желпуіш алып желпи бастадың неге?

    Ауаның қасиеті: көзге көрінбейді,түссіз иіссіз, дәмсіз, сығылады,жылуды сақтайды, отты жанғызады. 4 мин
    Ауа және оның қасиеті

    «Конференция»әдісіЖаңа сабақты түсіндіру кезеңі Топтық жұмыс.«Сынып ішін аралау» тәсіліОқулықтағы«Ауа және оның қасиеті» деген мәтінді 3 абзацқа бөліп, топтарға қай абзацқа дейін оқу керектігін хабарлаймын. Әр топ өздеріне берілген абзацты оқып болғаннан кейін оларға 1-ден 3-ке дейін нөмір жазылған жетон таратамын. Сосын 1-ші нөмір алғандар бір топқа, 2-ші нөмір алғандар екінші топқа жиналады, т.с.с.Балалар оқыған мәтін бөлігін бір-біріне айтып береді. Сонда бір оқушы мәтінді толық оқымай-ақ оның мазмұнын түсініп шығатындай жағдай жасаймын. Оқушыларға тақырыпты сатылай түсіндіру Оқушылар берілген абзацты оқып, басқа әріптестеріне түсіндіріп шығады

    Сатылай түсіндіру

    Сергіту сәті.





    Жер шары үлкен әлем,Қоршаулы ауамен.Ауасыз кім шыдар,Ауасыз тұншығар.

    Астрологиялық жұлдыздарға шолу

    От ауа су
    Оқушылар сергіту сәтін қимылдар арқылы көрсетеді Музыка
    «Ой сергек» Кестемен жұмыс1 топ . Ауаның қасиеті Ауаны ластайтындар Ауаны тазартатындар

    2топ Ауаның ластануыАуаны қорғау Венн диаграммасы

    3 топ «Ауа – райын қалай тазартамыз?» (сурет салу)

    4 топ Тәжірибе жасау ( кітаптан )



    Оқушылар сөздерді тауып сәйкестендіреді Қима қағаздар

    «Мен сендерден сұрақ күтемін» тәсіліБұл тәсіл бойынша балалар мәтіннің мазмұнын бір-біріне түсіндіріп болған соң, осы мәтін бойынша сұрақ құрастырады. Топтағы оқушылар өзара келісіп, қағазға екі сұрақ жазып, келесі топқа береді. Оқушылар сұрақ дайындайды.Сұрақ жазылған бетше
    РефлексияҚазақстанның ертеңгі болатын ауа-райын болжап, сабақтан алған әсерлерін жазады. «Бүгінгі сабақта мен не үйрендім?» деген кесте бойынша оқушылардың пікірі тыңдалады.Карта
    Үйге тапсырма«Егер ауа болмаса» эссе жазуМәтінді оқу, түсінікОқушылар берілген сайттар бойынша мәліметтерді іздеп табады.

    Бағалау.«Бағдаршам» арқылы бағалау.





    әр оқушы смайликтер арқылы өзін - өзі бағалайды.





    Рефлексиялық есеп 3 «Б» сыныбында 29 қараша күні дүниетану сабағында «Ауа және оның қасиеті» атты ашық сабақ өтті. Бұл сабақта оқушылар ауаның құрамы және қасиеттері туралы деректер алды. Оқушылар бұл сабақта өзі білімдерін тақтаға шығып дәлелдеді. Алған білімдері бойынша түйін сөзді таба білуге, тұжырым, қорытынды шығара білуге дағдыланды. Әсіресе оқушыларға тәжірибе жасау өте қызықты болды. Сабақтың соңғы кезеңінде кері әсер парағын картаға жабыстырып, Қазақстанның 16 облысына бүгінгі ауа-райын жазып, сабақтан алған әсерлерімен бөлісті.
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ