Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Аяз би
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім: «Туған жерім-аялы алтын бесігі» |
Мектеп: Оралхан Бөкей атындағы № 44 лицейі Пәні: қазақ әдебиеті |
Күні: 22.09.2022 |
Мұғалімнің аты-жөні: М.Б.Князбаева |
Сынып: 6 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Аяз би - халық арманынан туған кейіпкер |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.2.2.1. әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру. |
Сабақтың мақсаты |
Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсінеді, "Аяз би" ертегісінің сюжеттік дамуын сипаттайды. Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсінеді, шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттайды. |
Сабақ барысы |
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы
|
І. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: Балалар, мен бүгінгі жүрегімдегі махаббатымды сендерге арнағым келеді. Сендер де дәл осы сауалға жауап айтып көріңдерші. Мен бүгінгі сабақтағы жетістігімді кімге арнаймын? Отбасыма Мектебіме Достарыма Яғни бұлар біздің өмірімізде ерекше орын алатын дүниелер. Соған сай мақал-мәтел айтып көрейікші. (Отбасы, достық, мейірім сияқты ізгі қасиеттер туралы) І. Қызығушылықты ояту. "Еркін микрофон" әдісі арқылы тілші таңдап алып, оқушыларға сұрақтар қою. -Сіз ертегіні жақсы көресіз бе? Неге? -Ертегі әдебиеттің қай түріне жатады? -Сізге қандай ертегілер ұнайды? Ертегінің қандай түрлері бар? -Аяз би ертегісінде сізді әсерге бөлеген оқиғалар бар ма? Несімен әсер етті? Сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіру.
Алдыңғы білім «Кім? Қалай? Неге? Нәтиже?» "Эйлер шеңбері" Кім? - Қойшы неге өзін адамның жаманымын деді? Жаман неге сауысқан мен қарақоғаны таңдайды? Қалай? Хан мен Жаман арасындағы араздық қалай басталды? Неге? Неліктен хан Жаманды Ақша ханның еліне көшіріп жіберді? Нәтижесі? Біреуге ор қазба, өзің түсесің деген мақалдың мағынасы қандай?
ҚБ |
Оқушылар назарын сабаққа аудару. Оқушылар өз таңдаулары бойынша көзқарастарын білдіріп, мақал-мәтелдер айтады.
Оқушылар тілшінің сұрақтарына жауап береді
«Эйлер шеңбері» әдісі арқылы берілген тапсырма бойынша әрбір оқушы жеке жұмыс жасау арқылы өз ойын қорытып айтады. Оқушылар әдебиет теориясы бойынша және "Аяз би" ертегісі бойынша білімдерін бекітеді |
ҚБ Ауызша Қолдау сөздер арқылы
ҚБ Ауызша
|
6-сынып Қазақ әдебиеті оқулығы
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
|
1-тапсырма. Кіші топпен жұмыс Үзінділерді оқып, қандай әлеуметтік мәселе көтеріліп тұрғанын тұжырымдап айтыңыз. "Үштік әдіс" бойынша жұптық жұмыс. Бірінші бала оқиды, екіншісі тыңдайды, үшеуінің қорытынды пікірін үшінші бала жазады.
ҚБ 2-тапсырма "Екі жақты күнделік" әдісі арқылы шығарманың тақырыбы мен идеясын табыңыздар.
.
ҚБ |
"Үштік әдіс" бойынша ертегіде көтерілген әлеуметтік мәселені анықтап, идеясын түсіндіреді.
-хан мен уәзір арасындағы алауыздық
-шыншылдықтың шыңы
-сертке беріктік
"Екі жақты күнделік" әдісі арқылы шығарманың тақырыбы мен идеясын тауып, дәптерге жазады. |
ҚБ Смайликтер арқылы
ҚБ Смайликтер арқылы
|
< Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |