Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Бөлім: «Туған жерім-аялы алтын бесігі»

    Мектеп: Оралхан Бөкей атындағы № 44 лицейі Пәні: қазақ әдебиеті

    Күні: 22.09.2022

    Мұғалімнің аты-жөні: М.Б.Князбаева


    Сынып: 6

    Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Аяз би - халық арманынан туған кейіпкер

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    6.2.2.1. әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру.


    Сабақтың мақсаты

    Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсінеді, "Аяз би" ертегісінің сюжеттік дамуын сипаттайды.

    Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсінеді, шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттайды.

    Сабақ барысы



    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы




    І. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: Балалар, мен бүгінгі жүрегімдегі махаббатымды сендерге арнағым келеді.

    Сендер де дәл осы сауалға жауап айтып көріңдерші. Мен бүгінгі сабақтағы жетістігімді кімге арнаймын?

    Отбасыма Мектебіме Достарыма

    Яғни бұлар біздің өмірімізде ерекше орын алатын дүниелер.

    Соған сай мақал-мәтел айтып көрейікші. (Отбасы, достық, мейірім сияқты ізгі қасиеттер туралы)

    І. Қызығушылықты ояту.

    "Еркін микрофон" әдісі арқылы тілші таңдап алып, оқушыларға сұрақтар қою.

    -Сіз ертегіні жақсы көресіз бе? Неге?

    -Ертегі әдебиеттің қай түріне жатады?

    -Сізге қандай ертегілер ұнайды? Ертегінің қандай түрлері бар?

    -Аяз би ертегісінде сізді әсерге бөлеген оқиғалар бар ма? Несімен әсер етті?


    Сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіру.

    Оқушының аты-жөні

    Үй жұмысы

    (1-3 балл)

    Тақырыпты ашуда өз ойымды білдіруім, белсенділігім (1)

    1-тапсырма

    (1-3 балл)

    2-тапсырма (1-3 балл)

    Балл




















    Алдыңғы білім

    «Кім? Қалай? Неге? Нәтиже?» "Эйлер шеңбері"

    Кім? - Қойшы неге өзін адамның жаманымын деді?

    Жаман неге сауысқан мен қарақоғаны таңдайды?

    Қалай? Хан мен Жаман арасындағы араздық қалай басталды?

    Неге? Неліктен хан Жаманды Ақша ханның еліне көшіріп жіберді?

    Нәтижесі? Біреуге ор қазба, өзің түсесің деген мақалдың мағынасы қандай?

    Дескриптор

    Балл

    Ертегінің фабуласы мен сюжетін дамыта сипаттайды.

    1

    Ертегінің тақырыбы мен идеясын анықтайды.

    1

    Көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені түсіндіреді

    1


    ҚБ

    Оқушылар назарын сабаққа аудару. Оқушылар өз таңдаулары бойынша көзқарастарын білдіріп, мақал-мәтелдер айтады.
















    Оқушылар тілшінің сұрақтарына жауап береді


















    «Эйлер шеңбері» әдісі арқылы берілген тапсырма бойынша әрбір оқушы жеке жұмыс жасау арқылы өз ойын қорытып айтады.

    Оқушылар әдебиет теориясы бойынша және "Аяз би" ертегісі бойынша білімдерін бекітеді

    ҚБ

    Ауызша

    Қолдау сөздер арқылы





















    ҚБ

    Ауызша






    6-сынып

    Қазақ әдебиеті оқулығы





    Сабақтың ортасы












































    1-тапсырма. Кіші топпен жұмыс

    Үзінділерді оқып, қандай әлеуметтік мәселе көтеріліп тұрғанын тұжырымдап айтыңыз.

    "Үштік әдіс" бойынша жұптық жұмыс.

    Бірінші бала оқиды, екіншісі тыңдайды, үшеуінің қорытынды пікірін үшінші бала жазады.


    Дескриптор

    Балл

    Ертегіде көтерілген әлеуметтік мәселені анықтап, идеясын түсіндіріңіз


    2

    Үзінділермен дәлелдеңіз

    1

    ҚБ

    2-тапсырма

    "Екі жақты күнделік" әдісі арқылы шығарманың тақырыбы мен идеясын табыңыздар.


    .

    Дескриптор

    Балл

    Ертегінің идеясы мен тақырыбын анықтаңыз

    2

    Өз ойыңызды нақты жеткізіңіз


    1

    ҚБ

    "Үштік әдіс" бойынша ертегіде көтерілген әлеуметтік мәселені анықтап, идеясын түсіндіреді.


    -хан мен уәзір арасындағы алауыздық





    -шыншылдықтың шыңы






    -сертке беріктік















    "Екі жақты күнделік" әдісі арқылы шығарманың тақырыбы мен идеясын тауып, дәптерге жазады.


    ҚБ

    Смайликтер арқылы




















    ҚБ Смайликтер арқылы

























    <

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Князбаева Меруерт Бакытбековна
    23 Мамыр 2023
    612
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Аяз би

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Аяз би

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ Аяз би
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Бөлім: «Туған жерім-аялы алтын бесігі»

    Мектеп: Оралхан Бөкей атындағы № 44 лицейі Пәні: қазақ әдебиеті

    Күні: 22.09.2022

    Мұғалімнің аты-жөні: М.Б.Князбаева


    Сынып: 6

    Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Аяз би - халық арманынан туған кейіпкер

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    6.2.2.1. әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру.


    Сабақтың мақсаты

    Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсінеді, "Аяз би" ертегісінің сюжеттік дамуын сипаттайды.

    Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсінеді, шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттайды.

    Сабақ барысы



    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы




    І. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: Балалар, мен бүгінгі жүрегімдегі махаббатымды сендерге арнағым келеді.

    Сендер де дәл осы сауалға жауап айтып көріңдерші. Мен бүгінгі сабақтағы жетістігімді кімге арнаймын?

    Отбасыма Мектебіме Достарыма

    Яғни бұлар біздің өмірімізде ерекше орын алатын дүниелер.

    Соған сай мақал-мәтел айтып көрейікші. (Отбасы, достық, мейірім сияқты ізгі қасиеттер туралы)

    І. Қызығушылықты ояту.

    "Еркін микрофон" әдісі арқылы тілші таңдап алып, оқушыларға сұрақтар қою.

    -Сіз ертегіні жақсы көресіз бе? Неге?

    -Ертегі әдебиеттің қай түріне жатады?

    -Сізге қандай ертегілер ұнайды? Ертегінің қандай түрлері бар?

    -Аяз би ертегісінде сізді әсерге бөлеген оқиғалар бар ма? Несімен әсер етті?


    Сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіру.

    Оқушының аты-жөні

    Үй жұмысы

    (1-3 балл)

    Тақырыпты ашуда өз ойымды білдіруім, белсенділігім (1)

    1-тапсырма

    (1-3 балл)

    2-тапсырма (1-3 балл)

    Балл




















    Алдыңғы білім

    «Кім? Қалай? Неге? Нәтиже?» "Эйлер шеңбері"

    Кім? - Қойшы неге өзін адамның жаманымын деді?

    Жаман неге сауысқан мен қарақоғаны таңдайды?

    Қалай? Хан мен Жаман арасындағы араздық қалай басталды?

    Неге? Неліктен хан Жаманды Ақша ханның еліне көшіріп жіберді?

    Нәтижесі? Біреуге ор қазба, өзің түсесің деген мақалдың мағынасы қандай?

    Дескриптор

    Балл

    Ертегінің фабуласы мен сюжетін дамыта сипаттайды.

    1

    Ертегінің тақырыбы мен идеясын анықтайды.

    1

    Көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені түсіндіреді

    1


    ҚБ

    Оқушылар назарын сабаққа аудару. Оқушылар өз таңдаулары бойынша көзқарастарын білдіріп, мақал-мәтелдер айтады.
















    Оқушылар тілшінің сұрақтарына жауап береді


















    «Эйлер шеңбері» әдісі арқылы берілген тапсырма бойынша әрбір оқушы жеке жұмыс жасау арқылы өз ойын қорытып айтады.

    Оқушылар әдебиет теориясы бойынша және "Аяз би" ертегісі бойынша білімдерін бекітеді

    ҚБ

    Ауызша

    Қолдау сөздер арқылы





















    ҚБ

    Ауызша






    6-сынып

    Қазақ әдебиеті оқулығы





    Сабақтың ортасы












































    1-тапсырма. Кіші топпен жұмыс

    Үзінділерді оқып, қандай әлеуметтік мәселе көтеріліп тұрғанын тұжырымдап айтыңыз.

    "Үштік әдіс" бойынша жұптық жұмыс.

    Бірінші бала оқиды, екіншісі тыңдайды, үшеуінің қорытынды пікірін үшінші бала жазады.


    Дескриптор

    Балл

    Ертегіде көтерілген әлеуметтік мәселені анықтап, идеясын түсіндіріңіз


    2

    Үзінділермен дәлелдеңіз

    1

    ҚБ

    2-тапсырма

    "Екі жақты күнделік" әдісі арқылы шығарманың тақырыбы мен идеясын табыңыздар.


    .

    Дескриптор

    Балл

    Ертегінің идеясы мен тақырыбын анықтаңыз

    2

    Өз ойыңызды нақты жеткізіңіз


    1

    ҚБ

    "Үштік әдіс" бойынша ертегіде көтерілген әлеуметтік мәселені анықтап, идеясын түсіндіреді.


    -хан мен уәзір арасындағы алауыздық





    -шыншылдықтың шыңы






    -сертке беріктік















    "Екі жақты күнделік" әдісі арқылы шығарманың тақырыбы мен идеясын тауып, дәптерге жазады.


    ҚБ

    Смайликтер арқылы




















    ҚБ Смайликтер арқылы

























    <

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қаржылық сауаттылық пәні Презентация 7 сынып
    23.05.2023
    612
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Князбаева Меруерт Бакытбековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации