ҚЫЗЫЛОРДА ОБЛЫСЫ
ШИЕЛІ АУДАНЫ
ТАРТОҒАЙ АУЫЛЫ
№153 Ш.ЕСЕНОВ АТЫНДАҒЫ МЕКТЕП - ЛИЦЕЙІ
|
Күні: 21.11.2017 |
Мұғалімнің есімі:КҮЗДЕУБАЕВА БАҚТЫГҮЛ САЙФУЛЛАҚЫЗЫ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мектебі: |
№153 Ш.Есенов атындағы мектеп -лицейі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ПӘНІ: математика |
Сыныбы: 3 «Ә» |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
АУДАНДЫ ӨЛШЕУ. ПАЛЕТКА. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақта меңгерілетін дағдылық мақсат |
Палетканы пайдаланып, фигураның ауданын есептеуді үйрету.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар білуге тиісті: Оқушылар аудан өлшем бірлігі-квадрат сантиметрді қолданып, палетканың көмегімен фигураның ауданын анықтауды; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс: Фигураның ауданын табуда өмірде керекті жағдайларда қолдана білуге ұмтылады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар білуге тиіс: Палеткамен жүмыс жасауды, шығармашылық тапсырмаларды орындауды біледі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бұрыннан бар білімдері |
Тақырып аясындағы тапсырмаларды орындайды. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жетістік критерийлері |
Сыныпта шығарылатын есептерді дұрыс талдайды; Нақты сөйлеу арқылы, есептің шартын анықтау, түсінгенін есепті дұрыс орындау арқылы көрсетеді |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Фигураның ауданы.Ауданды өлшеу. Квадрат сантиметр. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
ана тілі, музыка, дүниетану сабағы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Деңгейлік тапсырмалар , |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік құзыреттілік |
Көбейту-умножения- increase. Аудан-площадь-square |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыттар |
Жоспарланған уақыт (жаттығулар) |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басы 10 минут |
І. Психологиялық
ахуал.(хормен) ІІ. Топқа бөлу. Оқушылар сиқырлы қораптан геометриялық фигураларды алып топқа бөлінеді. І топ: «Үшбұрыш» ІІ топ: «Шаршы» ІІІ топ: «Тік төртбұрыш»
М: Топтардың мінезін
анықтау
Шаршы: Әр топтан өздерінің таңдаған геометриялық фигураларының қасиеттерін айтып өтсек. 1.Үшбұрыштың үш бұрышы, 3 қабырғалары бар . Үшбұрыш – тұйықталған сынық сызық. 2. Төртбұрыш-төрт нүктеден және оларды тізбектей қосатын төрт кесіндіден тұратын фигура. Тіктөртбұрыштың қарама-қарсы қабырғалары тең 3. Шаршының төрт бұрышы, төрт қабырғасы бар. Шаршы - тұйықталған төрт бірдей сынық сызықпен шектелетін фигура. Шаршының барлық қабырғалары тең. Бағалаумен таныстыру. - Балалар, айта кетейін бүгін сабағымызда кім дұрыс әрі жылдам жауап берсе, сабаққа белсене қатысса сол топ өздеріне фигураларды жинайды. Сабақтың соңында, жиналған геометриялық фигуралар бойынша әр топ бағаланады. Қызыл төртбұрыш –өте жақсы көк шаршы –жақсы жасыл үшбұрыш –қанағаттанарлық. ІІІ. Үй тапсырмасын тексеру. №7 есеп 88 бет Әр топтан 1 оқушы үй тапсырмасын оқиды. ІҮ. Математикалық диктант «Ия немесе жоқ» І топ: «Үшбұрыш»
1) Барлық
қабырғалары тең тіктөртбұрыш үшбұрыш деп аталады. / жоқ / ІІ топ: «Шаршы» 1. Шаршының барлық қабырғалары тең болады? /ия/ 2. Тік төртбұрыштың ауданының формуласы S=a+b 2) Екі ғасырда 100 жыл. / жоқ / ІІІ топ: «Тік төртбұрыш» 1. Тіктөртбұрыштың ауданын табу үшін барлық қабырғаларының ұзындықтарын қосады. 2. Аудан бірлігі 1см? 3. Заттарды бір-біріне біріктіргенде бөлу амал қолданылады. |
Сәлемдеседі. 1,2,3 топқа бөлінеді. Жұптары арқылы алмастырып үй тапсырмасын тексеру. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы 25 минут |
Түсіндіру ресурстарымен танысу.Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау. Мұғалімнің түсіндіру.
Толық квадрат сантиметрлердің саны -9 Толық емес квадрат сантиметрлердің саны – 16, сонда 16 :2 = 8 8 + 9 = 17см2 Есіңе сақта! Палетка арқылы ауданды табу тәсілі: 1.Палетканы геомертиялық фигураның үстіне қоямыз. 2.Толық шаршыларды санаймыз. 3.Толық емес шаршыларды санап,оны 2-ге бөлеміз.Егер тақ сан болса1-ді қосамыз немесе азайтамыз. 4.Алынған нәтижелерді қосамыз. ТОПТЫҚ ЖҰМЫС. САРАМАНДЫҚ ЖҰМЫС: І топ: «Үшбұрыш» Фигураның ауданын түсіндіре отырып, тап.
Тік
төртбұрышта неше шаршы немесе неше
кв.см бар?
ІІ топ: «Шаршы». Палетканы пайдаланып, фигуралардың аудандарын тап.
ІІІ топ: «Тік төртбұрыш»
І топ: «Үшбұрыш». №2 есеп. Есептеп шығарады: «Ойлан- жұптас-топтас» әдісі 5 ∙ 20+ 6 ∙ 10=160 4 ∙ 50-50 ∙ 3=50 (56+44):10=10 6 ∙ 30+20:2 =190 60 ∙5+0 ∙5=300 (20+60)∙10=800 ІІ топ: «Шаршы». №3 есеп. № 3. Бір балықтың массасы неше килограмм? (Балықтардың массасы бірдей) 1-балықтың массасы - ? кг Балықтардың массасы бірдей болса 3-балық - ? кг Ш: 1-балық -1кг болса 3-балық – 1кг *3 = 3кг (Балық туралы не білесіңдер?) постер қорғау. Балық - негізінен судағы тіршілікке бейімделген жануарлар. Жүзу жағынан олар өзге жануарлардан асып түседі; балықтар өкпе арқылы емес, желбезек арқылы тыныс алады. Балықтар тұзды суларда (мұхиттарда), не болмаса тұщы суларда (өзен – көлдер мен су қоймалары) тіршілік ете алады. Табан балык – тұкы балықтар отрядының бағалы кәсіптік балығы. Денесі екі жағынан жалпақ, ұзындығы 45 см, салмағы 2,5-3 кг. Кішкентай табандар күмісше жалтыраған сұр түсті, есейе келе алтын сияқты жалтырайды. Табан – түбі құм, лай, сазды және тыныш, суы жылы өзендер мен шығанақтарда тіршілік етеді Әлемдегі ең үлкен балық - үлкен кит акуласы. Ол 18 метрге дейін өсіп, салмағы 25 тоннаға дейін жете алады. Дельфиндер бір көздерін ашып ұйықтайды.
ІІІ топ: «Тік төртбұрыш». «Ұқсастық пен даралық» әдісі №4.Есепті шығар, салыстыр. 8 бала – 40 табан балық Ш: 40 : 8 =5 (б) Әр бала - ? балық Ж: Әр бала 5 табан балық тиді. Түске дейін – 30 Ш: 30 + 15 + 8 = 52 (б) Түстен кейін -15 қызылқанат, 8 сазан Ж: барлығы 52 балық Барлығы - ?
№5. І топ: «Үшбұрыш». Жұптық жұмыс. а) 5-ке бөлгенде 1 қалдық қалатын үш сан жаз. 11 :5= 2 қалд. 1 16 :5= 3 қалд. 1 21 :5= 4 қалд. 1 ІІ топ: «Шаршы». Жұптық жұмыс. ә) 10 –ға бөлгенде 4 қалдық қалатын үш сан жаз. 24 :10 = 2 қалд. 4 34 :10= 3 қалд. 4 44 :10= 4 қалд. 4 ІІІ топ: «Тік төртбұрыш». Жұптық жұмыс. 3-ке бөлгенде 2 қалдық қалатын үш сан жаз. 8:3=2 қалд.2 11:3=3 қалд.2 5:3=1 қалд 2 Тақтамен жұмыс. «Кім жылдам?» №6. Кестені толтыр:
|
Оқулықпен жұмыс, дәптерлер
Топтық сарамандық жұмысты орындау.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті |
«Кел, ойнайық» |
Оқушылар сергіп қалады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Соңы 5 минут |
Шығармашылық өзіндік
жұмыс. Өздері ұнаған пішінді кескіндеп, ауданын палетка арқылы
табады.
Не үйрендік? Не
білдік? Жинақтау Толықтыру
тесті Бағалау. Сабақтың соңында, жиналған геометриялық фигуралар бойынша әр топ бағаланады. Қызыл төртбұрыш –өте жақсы көк шаршы –жақсы жасыл үшбұрыш –қанағаттанарлық |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма: 1. № 7 90 бет. 5•5 * 27 4•5 * 0 3•5 * 18 2•5 * 11 3•4 * 12 2•4 * 9 8•3 * 24 3•7 * 21 2.Топқа бөлінгенде таңдаған фигураларының аудандарын палетка арқылы тауып келу.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалайша түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалайша жоспарлайсыз? Бүгінгі сабақ ұнады ма? Оқушылар өз көңіл күйлерін стикерге жазып, «Жетістік сатысы» парақшасына жабыстырады.
|
Пәнаралық байланыс – Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру, АКТ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері анық па?Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? |
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз?
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Дифференциялау жоспарым жүзеге асты ма?Тапсырмалары сәйкес болды ма? Уақыт дәлдігі қалай болды? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім? |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды баға
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ. АУДАНДЫ ӨЛШЕУ. ПАЛЕТКА. 3 сынып
Ашық сабақ. АУДАНДЫ ӨЛШЕУ. ПАЛЕТКА. 3 сынып
ҚЫЗЫЛОРДА ОБЛЫСЫ
ШИЕЛІ АУДАНЫ
ТАРТОҒАЙ АУЫЛЫ
№153 Ш.ЕСЕНОВ АТЫНДАҒЫ МЕКТЕП - ЛИЦЕЙІ
|
Күні: 21.11.2017 |
Мұғалімнің есімі:КҮЗДЕУБАЕВА БАҚТЫГҮЛ САЙФУЛЛАҚЫЗЫ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мектебі: |
№153 Ш.Есенов атындағы мектеп -лицейі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ПӘНІ: математика |
Сыныбы: 3 «Ә» |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
АУДАНДЫ ӨЛШЕУ. ПАЛЕТКА. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақта меңгерілетін дағдылық мақсат |
Палетканы пайдаланып, фигураның ауданын есептеуді үйрету.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар білуге тиісті: Оқушылар аудан өлшем бірлігі-квадрат сантиметрді қолданып, палетканың көмегімен фигураның ауданын анықтауды; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс: Фигураның ауданын табуда өмірде керекті жағдайларда қолдана білуге ұмтылады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар білуге тиіс: Палеткамен жүмыс жасауды, шығармашылық тапсырмаларды орындауды біледі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бұрыннан бар білімдері |
Тақырып аясындағы тапсырмаларды орындайды. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жетістік критерийлері |
Сыныпта шығарылатын есептерді дұрыс талдайды; Нақты сөйлеу арқылы, есептің шартын анықтау, түсінгенін есепті дұрыс орындау арқылы көрсетеді |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Фигураның ауданы.Ауданды өлшеу. Квадрат сантиметр. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
ана тілі, музыка, дүниетану сабағы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Деңгейлік тапсырмалар , |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік құзыреттілік |
Көбейту-умножения- increase. Аудан-площадь-square |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыттар |
Жоспарланған уақыт (жаттығулар) |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басы 10 минут |
І. Психологиялық
ахуал.(хормен) ІІ. Топқа бөлу. Оқушылар сиқырлы қораптан геометриялық фигураларды алып топқа бөлінеді. І топ: «Үшбұрыш» ІІ топ: «Шаршы» ІІІ топ: «Тік төртбұрыш»
М: Топтардың мінезін
анықтау
Шаршы: Әр топтан өздерінің таңдаған геометриялық фигураларының қасиеттерін айтып өтсек. 1.Үшбұрыштың үш бұрышы, 3 қабырғалары бар . Үшбұрыш – тұйықталған сынық сызық. 2. Төртбұрыш-төрт нүктеден және оларды тізбектей қосатын төрт кесіндіден тұратын фигура. Тіктөртбұрыштың қарама-қарсы қабырғалары тең 3. Шаршының төрт бұрышы, төрт қабырғасы бар. Шаршы - тұйықталған төрт бірдей сынық сызықпен шектелетін фигура. Шаршының барлық қабырғалары тең. Бағалаумен таныстыру. - Балалар, айта кетейін бүгін сабағымызда кім дұрыс әрі жылдам жауап берсе, сабаққа белсене қатысса сол топ өздеріне фигураларды жинайды. Сабақтың соңында, жиналған геометриялық фигуралар бойынша әр топ бағаланады. Қызыл төртбұрыш –өте жақсы көк шаршы –жақсы жасыл үшбұрыш –қанағаттанарлық. ІІІ. Үй тапсырмасын тексеру. №7 есеп 88 бет Әр топтан 1 оқушы үй тапсырмасын оқиды. ІҮ. Математикалық диктант «Ия немесе жоқ» І топ: «Үшбұрыш»
1) Барлық
қабырғалары тең тіктөртбұрыш үшбұрыш деп аталады. / жоқ / ІІ топ: «Шаршы» 1. Шаршының барлық қабырғалары тең болады? /ия/ 2. Тік төртбұрыштың ауданының формуласы S=a+b 2) Екі ғасырда 100 жыл. / жоқ / ІІІ топ: «Тік төртбұрыш» 1. Тіктөртбұрыштың ауданын табу үшін барлық қабырғаларының ұзындықтарын қосады. 2. Аудан бірлігі 1см? 3. Заттарды бір-біріне біріктіргенде бөлу амал қолданылады. |
Сәлемдеседі. 1,2,3 топқа бөлінеді. Жұптары арқылы алмастырып үй тапсырмасын тексеру. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы 25 минут |
Түсіндіру ресурстарымен танысу.Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау. Мұғалімнің түсіндіру.
Толық квадрат сантиметрлердің саны -9 Толық емес квадрат сантиметрлердің саны – 16, сонда 16 :2 = 8 8 + 9 = 17см2 Есіңе сақта! Палетка арқылы ауданды табу тәсілі: 1.Палетканы геомертиялық фигураның үстіне қоямыз. 2.Толық шаршыларды санаймыз. 3.Толық емес шаршыларды санап,оны 2-ге бөлеміз.Егер тақ сан болса1-ді қосамыз немесе азайтамыз. 4.Алынған нәтижелерді қосамыз. ТОПТЫҚ ЖҰМЫС. САРАМАНДЫҚ ЖҰМЫС: І топ: «Үшбұрыш» Фигураның ауданын түсіндіре отырып, тап.
Тік
төртбұрышта неше шаршы немесе неше
кв.см бар?
ІІ топ: «Шаршы». Палетканы пайдаланып, фигуралардың аудандарын тап.
ІІІ топ: «Тік төртбұрыш»
І топ: «Үшбұрыш». №2 есеп. Есептеп шығарады: «Ойлан- жұптас-топтас» әдісі 5 ∙ 20+ 6 ∙ 10=160 4 ∙ 50-50 ∙ 3=50 (56+44):10=10 6 ∙ 30+20:2 =190 60 ∙5+0 ∙5=300 (20+60)∙10=800 ІІ топ: «Шаршы». №3 есеп. № 3. Бір балықтың массасы неше килограмм? (Балықтардың массасы бірдей) 1-балықтың массасы - ? кг Балықтардың массасы бірдей болса 3-балық - ? кг Ш: 1-балық -1кг болса 3-балық – 1кг *3 = 3кг (Балық туралы не білесіңдер?) постер қорғау. Балық - негізінен судағы тіршілікке бейімделген жануарлар. Жүзу жағынан олар өзге жануарлардан асып түседі; балықтар өкпе арқылы емес, желбезек арқылы тыныс алады. Балықтар тұзды суларда (мұхиттарда), не болмаса тұщы суларда (өзен – көлдер мен су қоймалары) тіршілік ете алады. Табан балык – тұкы балықтар отрядының бағалы кәсіптік балығы. Денесі екі жағынан жалпақ, ұзындығы 45 см, салмағы 2,5-3 кг. Кішкентай табандар күмісше жалтыраған сұр түсті, есейе келе алтын сияқты жалтырайды. Табан – түбі құм, лай, сазды және тыныш, суы жылы өзендер мен шығанақтарда тіршілік етеді Әлемдегі ең үлкен балық - үлкен кит акуласы. Ол 18 метрге дейін өсіп, салмағы 25 тоннаға дейін жете алады. Дельфиндер бір көздерін ашып ұйықтайды.
ІІІ топ: «Тік төртбұрыш». «Ұқсастық пен даралық» әдісі №4.Есепті шығар, салыстыр. 8 бала – 40 табан балық Ш: 40 : 8 =5 (б) Әр бала - ? балық Ж: Әр бала 5 табан балық тиді. Түске дейін – 30 Ш: 30 + 15 + 8 = 52 (б) Түстен кейін -15 қызылқанат, 8 сазан Ж: барлығы 52 балық Барлығы - ?
№5. І топ: «Үшбұрыш». Жұптық жұмыс. а) 5-ке бөлгенде 1 қалдық қалатын үш сан жаз. 11 :5= 2 қалд. 1 16 :5= 3 қалд. 1 21 :5= 4 қалд. 1 ІІ топ: «Шаршы». Жұптық жұмыс. ә) 10 –ға бөлгенде 4 қалдық қалатын үш сан жаз. 24 :10 = 2 қалд. 4 34 :10= 3 қалд. 4 44 :10= 4 қалд. 4 ІІІ топ: «Тік төртбұрыш». Жұптық жұмыс. 3-ке бөлгенде 2 қалдық қалатын үш сан жаз. 8:3=2 қалд.2 11:3=3 қалд.2 5:3=1 қалд 2 Тақтамен жұмыс. «Кім жылдам?» №6. Кестені толтыр:
|
Оқулықпен жұмыс, дәптерлер
Топтық сарамандық жұмысты орындау.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті |
«Кел, ойнайық» |
Оқушылар сергіп қалады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Соңы 5 минут |
Шығармашылық өзіндік
жұмыс. Өздері ұнаған пішінді кескіндеп, ауданын палетка арқылы
табады.
Не үйрендік? Не
білдік? Жинақтау Толықтыру
тесті Бағалау. Сабақтың соңында, жиналған геометриялық фигуралар бойынша әр топ бағаланады. Қызыл төртбұрыш –өте жақсы көк шаршы –жақсы жасыл үшбұрыш –қанағаттанарлық |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма: 1. № 7 90 бет. 5•5 * 27 4•5 * 0 3•5 * 18 2•5 * 11 3•4 * 12 2•4 * 9 8•3 * 24 3•7 * 21 2.Топқа бөлінгенде таңдаған фигураларының аудандарын палетка арқылы тауып келу.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалайша түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалайша жоспарлайсыз? Бүгінгі сабақ ұнады ма? Оқушылар өз көңіл күйлерін стикерге жазып, «Жетістік сатысы» парақшасына жабыстырады.
|
Пәнаралық байланыс – Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру, АКТ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері анық па?Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? |
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз?
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Дифференциялау жоспарым жүзеге асты ма?Тапсырмалары сәйкес болды ма? Уақыт дәлдігі қалай болды? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім? |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды баға
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз

















