Ашық сабақ. АУДАНДЫ ӨЛШЕУ. ПАЛЕТКА. 3 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ. АУДАНДЫ ӨЛШЕУ. ПАЛЕТКА. 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Палетка – тең шаршыларға бөлінген мөлдір пластина( немесе қағаз). Палеткамен өлшенген аудан квадрат бірліктермен (кв.бірл.) есептеледі. Бұл қызықты пластинамен фигуралардың аудандарын оқушылар қызыға да белсенді түрде таба алады.
Материалдың қысқаша нұсқасы


ҚЫЗЫЛОРДА ОБЛЫСЫ

ШИЕЛІ АУДАНЫ

ТАРТОҒАЙ АУЫЛЫ

153 Ш.ЕСЕНОВ АТЫНДАҒЫ МЕКТЕП - ЛИЦЕЙІ


Күні: 21.11.2017

Мұғалімнің есімі:КҮЗДЕУБАЕВА БАҚТЫГҮЛ САЙФУЛЛАҚЫЗЫ

Мектебі:

153 Ш.Есенов атындағы мектеп -лицейі

ПӘНІ: математика

Сыныбы: 3 «Ә»

Сабақтың тақырыбы:

АУДАНДЫ ӨЛШЕУ. ПАЛЕТКА.

Сабақта меңгерілетін

дағдылық мақсат

Палетканы пайдаланып, фигураның ауданын есептеуді үйрету.


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар білуге тиісті:

Оқушылар аудан өлшем бірлігі-квадрат сантиметрді қолданып, палетканың көмегімен фигураның ауданын анықтауды;

Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс:

Фигураның ауданын табуда өмірде керекті жағдайларда қолдана білуге ұмтылады.

Кейбір оқушылар білуге тиіс:

Палеткамен жүмыс жасауды, шығармашылық тапсырмаларды орындауды біледі.

Бұрыннан бар білімдері

Тақырып аясындағы тапсырмаларды орындайды.

Жетістік критерийлері

Сыныпта шығарылатын есептерді дұрыс талдайды;

Нақты сөйлеу арқылы, есептің шартын анықтау, түсінгенін есепті дұрыс орындау арқылы көрсетеді

Алдыңғы оқу

Фигураның ауданы.Ауданды өлшеу. Квадрат сантиметр.

Құндылықтарды дарыту

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

 ана тілі, музыка, дүниетану сабағы

АКТ қолдану дағдылары

Деңгейлік тапсырмалар ,

Тілдік құзыреттілік

Көбейту-умножения- increase. Аудан-площадь-square

Жоспар

Жоспарланған

уақыттар

Жоспарланған уақыт (жаттығулар)

Ресурстар

Басы

10 минут

І. Психологиялық ахуал.(хормен)
Шырылдады қоңырау,
Біз сабақты бастаймыз.
Жаңа білім алуға,
Алға қадам бастаймыз.
-мұғалім: «Қазақстанның болашағы, білімді ұрпақтың қолында» деген елбасымыз Н.Ә.Назарбаев
— Ендеше білімді ұрпағы кімдер
— «Біздер»(оқушылар хормен айтады)
— Білімімізді көрсетуге дайынбыз ба?(хормен «Дайынбыз»)
— Көңіл-күйіміз қандай( ке-ре-мет)

ІІ. Топқа бөлу.

Оқушылар сиқырлы қораптан геометриялық фигураларды алып топқа бөлінеді.

І топ: «Үшбұрыш»

ІІ топ: «Шаршы»

ІІІ топ: «Тік төртбұрыш»

М: Топтардың мінезін анықтау
Үшбұрыш - жігерлі, өзіне сенімді, тез шешім қабылдайды, қажырлы тұлға, лидер. Шыдымды, тәуекелшіл жан.
Төртбұрыш - батыл, барлық құбылыстарға қызғушылық білдіреді. Әуесқой. суық тиіп ауруға және жарақаттанушылыққа бейім келеді.


Шаршы:
- ар нәрсені білуге жаны құштар, барлық жаңаға жаны құмар, батыл, бейбітшіл, дау - дамайдан қашқақтайды,жомарт жандар.

Әр  топтан өздерінің таңдаған геометриялық  фигураларының қасиеттерін айтып өтсек.

1.Үшбұрыштың үш бұрышы, 3 қабырғалары бар . Үшбұрыш – тұйықталған сынық сызық.

2. Төртбұрыш-төрт нүктеден және оларды тізбектей қосатын төрт кесіндіден тұратын фигура. Тіктөртбұрыштың қарама-қарсы қабырғалары тең

3. Шаршының төрт бұрышы, төрт қабырғасы бар. Шаршы - тұйықталған төрт бірдей сынық сызықпен шектелетін фигура. Шаршының барлық қабырғалары тең.

Бағалаумен таныстыру.

- Балалар, айта кетейін бүгін сабағымызда кім дұрыс әрі жылдам жауап берсе, сабаққа белсене қатысса сол топ өздеріне фигураларды жинайды. Сабақтың соңында, жиналған  геометриялық фигуралар  бойынша әр топ бағаланады.

Қызыл төртбұрыш –өте жақсы

көк шаршы –жақсы

жасыл  үшбұрыш –қанағаттанарлық.

ІІІ. Үй тапсырмасын тексеру. №7 есеп 88 бет

Әр топтан 1 оқушы үй тапсырмасын оқиды.

ІҮ. Математикалық диктант «Ия немесе жоқ»

І топ: «Үшбұрыш»

1) Барлық қабырғалары тең тіктөртбұрыш үшбұрыш деп аталады. / жоқ /
2) 1 сағатта 90 минут бар / жоқ /
3) 14 жұп сан / ия /

ІІ топ: «Шаршы»

1. Шаршының барлық қабырғалары тең болады? /ия/

2. Тік төртбұрыштың ауданының формуласы S=a+b

2) Екі ғасырда 100 жыл. / жоқ /

ІІІ топ: «Тік төртбұрыш»

1. Тіктөртбұрыштың ауданын табу үшін барлық қабырғаларының ұзындықтарын қосады.

2. Аудан бірлігі 1см?

3. Заттарды бір-біріне біріктіргенде бөлу амал қолданылады.

Сәлемдеседі.

1,2,3 топқа бөлінеді.





Жұптары арқылы алмастырып үй тапсырмасын тексеру.


Ортасы

25 минут

Түсіндіру ресурстарымен танысу.Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау.

Мұғалімнің түсіндіру.


























Палетка – тең шаршыларға бөлінген мөлдір пластина( немесе қағаз). Палеткамен өлшенген аудан квадрат бірліктермен (кв.бірл.) есептеледі. Бұл – палетка

Толық квадрат сантиметрлердің саны -9

Толық емес квадрат сантиметрлердің

саны – 16, сонда 16 :2 = 8

8 + 9 = 17см2

Есіңе сақта!

Палетка арқылы ауданды табу тәсілі:

1.Палетканы геомертиялық фигураның үстіне қоямыз.

2.Толық шаршыларды санаймыз.

3.Толық емес шаршыларды санап,оны 2-ге бөлеміз.Егер тақ сан болса1-ді қосамыз немесе азайтамыз.

4.Алынған нәтижелерді қосамыз.

ТОПТЫҚ ЖҰМЫС. САРАМАНДЫҚ ЖҰМЫС:

І топ: «Үшбұрыш»

Фигураның ауданын түсіндіре отырып, тап.

Тік төртбұрышта неше шаршы немесе неше кв.см бар? 
Неше қатар бар?
  Неше баған бар? 
Қалай тез есептеуге болады?
 


























ІІ топ: «Шаршы». Палетканы пайдаланып, фигуралардың

аудандарын тап.



ІІІ топ: «Тік төртбұрыш»


І топ: «Үшбұрыш». №2 есеп. Есептеп шығарады:

«Ойлан- жұптас-топтас» әдісі

5 ∙ 20+ 6 ∙ 10=160 4 ∙ 50-50 ∙ 3=50 (56+44):10=10

6 ∙ 30+20:2 =190 60 ∙5+0 ∙5=300 (20+60)∙10=800

ІІ топ: «Шаршы». №3 есеп.

3. Бір балықтың массасы неше килограмм? (Балықтардың массасы бірдей)

1-балықтың массасы - ? кг

Балықтардың массасы бірдей болса 3-балық - ? кг

Ш: 1-балық -1кг болса

3-балық – 1кг *3 = 3кг

(Балық туралы не білесіңдер?) постер қорғау.

Балық - негізінен судағы тіршілікке бейімделген жануарлар. Жүзу жағынан олар өзге жануарлардан асып түседі; балықтар өкпе арқылы емес, желбезек арқылы тыныс алады. Балықтар тұзды суларда (мұхиттарда), не болмаса тұщы суларда (өзен – көлдер мен су қоймалары) тіршілік ете алады. Табан балык – тұкы балықтар отрядының бағалы кәсіптік балығы. Денесі екі жағынан жалпақ, ұзындығы 45 см, салмағы 2,5-3 кг. Кішкентай табандар күмісше жалтыраған сұр түсті, есейе келе алтын сияқты жалтырайды. Табан – түбі құм, лай, сазды және тыныш, суы жылы өзендер мен шығанақтарда тіршілік етеді Әлемдегі ең үлкен балық - үлкен кит акуласы. Ол 18 метрге дейін өсіп, салмағы 25 тоннаға дейін жете алады. Дельфиндер бір көздерін ашып ұйықтайды.



ІІІ топ: «Тік төртбұрыш». «Ұқсастық пен даралық» әдісі

4.Есепті шығар, салыстыр.

8 бала – 40 табан балық Ш: 40 : 8 =5 (б)

Әр бала - ? балық Ж: Әр бала 5 табан балық тиді.

Түске дейін – 30 Ш: 30 + 15 + 8 = 52 (б)

Түстен кейін -15 қызылқанат, 8 сазан Ж: барлығы 52 балық

Барлығы - ?


5. І топ: «Үшбұрыш». Жұптық жұмыс.

а) 5-ке бөлгенде 1 қалдық қалатын үш сан жаз.

11 :5= 2 қалд. 1 16 :5= 3 қалд. 1 21 :5= 4 қалд. 1

ІІ топ: «Шаршы». Жұптық жұмыс.

ә) 10 –ға бөлгенде 4 қалдық қалатын үш сан жаз.

24 :10 = 2 қалд. 4 34 :10= 3 қалд. 4 44 :10= 4 қалд. 4

ІІІ топ: «Тік төртбұрыш». Жұптық жұмыс.

3-ке бөлгенде 2 қалдық қалатын үш сан жаз.

8:3=2 қалд.2 11:3=3 қалд.2 5:3=1 қалд 2

Тақтамен жұмыс. «Кім жылдам?»

6. Кестені толтыр:

Бөлінгіш


0

28


8

27

36

24


32

Бөлгіш

9

5


4

8

3


8

6

8

Бөліндінің мәні

0


7

9



4


4



Оқулықпен жұмыс,

дәптерлер


















Топтық сарамандық жұмысты орындау.

















Сергіту сәті

«Кел, ойнайық»

Оқушылар сергіп қалады.

Соңы

5 минут

Шығармашылық өзіндік жұмыс. Өздері ұнаған пішінді кескіндеп, ауданын палетка арқылы табады.
Қортынды.

Не үйрендік? Не білдік? Жинақтау Толықтыру тесті 
1) Егер тік төртбұрыштың ұзындығы 4см, ал ені 2см болса, оның ауданы_______см2 –ге тең болады. 
2) Егер шаршының қабырғасының ұзындығы 3см болса, оның ауданы_______см2 –ге тең болады. 
3) Егер тік төртбұрыштың ауданы 15см2, ал ұзындығы 5см болса, оның ені_______см –ге тең болады. 
4) Егер тік төртбұрыштың ауданы 12 см2, ені 3 см болса, оның ұзындығы _______см –ге тең болады. 
5)Геометриялық фигураларды өлшеу үшін қандай бірліктер қажет?
6) Периметр деген не? Аудан деген не? ?(фигураның беті)
7)Қандай геометриялық фигуралардың периметрін табуға болмайды? Фигураның ауданын қалай табуға болады?(шаршыларды санау арқылы)

Бағалау. Сабақтың соңында, жиналған  геометриялық фигуралар  бойынша әр топ бағаланады.

Қызыл төртбұрыш –өте жақсы

көк шаршы –жақсы

жасыл  үшбұрыш –қанағаттанарлық


Үйге тапсырма: 1. № 7 90 бет.

5•5 * 27 4•5 * 0 3•5 * 18 2•5 * 11

3•4 * 12 2•4 * 9 8•3 * 24 3•7 * 21

2.Топқа бөлінгенде таңдаған фигураларының аудандарын палетка арқылы тауып келу.


Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдау

көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыға тапсырманы

қалайша түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалайша жоспарлайсыз?

Бүгінгі сабақ ұнады ма? Оқушылар өз көңіл күйлерін стикерге жазып, «Жетістік сатысы» парақшасына жабыстырады.

Пәнаралық байланыс –

Денсаулық пен қауіпсіздікті

тексеру, АКТ

Рефлексия

Сабақтың мақсаты

мен оқу міндеттері

анық па?Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде

өтті?

Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз?



Дифференциялау

жоспарым жүзеге

асты ма?Тапсырмалары

сәйкес болды ма? Уақыт дәлдігі қалай болды? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім?


Қорытынды баға

  1. Оқыту мен үйренудің қайсысы сәтті болды?


  1. Оқыту мен үйренудің қайсысы толықтырылуы керек?


  1. Келесі сабағымда ескеретіндей сынып пен жеке оқушы жайында қандай мәлімет алдым?




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.12.2017
8103
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі