Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақтың тақырыбы:

    Азот қышқылы мен нитраттардың өзіне тән қасиеттері

    Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары

    9.2.1.20 сұйылтылған және конңентрлі азот қышқылының металмен әрекеттесуінің ерекшелігін сипаттау және реакция теңдеулерін құрастыру;

    9.2.1.21 нитраттың термиялық айрылуының ерекшелігін түсіндіру,реакция теңдеулерін құрастыру.

    Ойлау дағдыларының деңгейлері

    Білу, түсіну, қолдану

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушы:

    - сұйытылған азот қышқылының химиялық қасиеттерін білу.

    - азот қышқылының химиялық реакцияларының теңдеулерін жазу.

    Көпшілігі :

    - концентрлі азот қышқылының металдармен реакция теңдеулерін жазу.

    - нитраттың термиялық айырылуының реакция теңдеулерін құрастыру.

    Кейбіреуі:

    - металдардың сұйытылған және концентірлі азот қышқылының ерекшеліктерін сипаттау.

    - нитраттың айыру реакциясының ерекшелігін түсіну.

    Бағалау критерийі

    • әртүрлі концентациядағы азот қышқылының белсенділігі әртүрлі металдармен қалай әрекеттесетіндігін түсінеді;

    • сәйкес реакция теңдеулерін құрады;

    • нитраттардың ыдырау ерекшеліктерін түсіндіреді.

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар орындай алады: салыстырмалы тығыздықтың анықтамасын, қалай белгіленетінін, қандай формуламен табатынын айта алады. Газдың молярлық массасын анықтай алады.

    Негізгі сөздер мен тіркестер:

    нитраттар, азот қышқылы, селитра


    Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

    Талқылауға арналған тармақтар:

    1.Азот қышқылының қандай ерекшеліктері бар?

    2.Азот қышқылы металдармен әрекеттескенде қандай газ түзілмейді?

    Сіз неліктен.......екенін айта аласыз ба?

    Сіз неліктен нитраттар деп аталатынын айта аласызба?

    Жазылым бойынша ұсыныстар: тапсырмаларды орындайды


    Құндылық

    тарды баулу

    Бірлесе жұмыс жасау, сын тұрғысынан ойлау, топтық жұмыс барысында өзара сыйластық, құрметпен қарау, ынтымақтастық, белсенді болу, жауапкершілікті сезіну, білім алуға дайын болу.

    Пәнаралық байланыс

    Математика, физика

    Сабақ барысы


    Сабақтың жоспарлан-

    ған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    3 мин









    7 мин


















    2 мин

    Ұйымдастыру кезеңі:

    - Амандасу,түгелдеу

    - Оқушыларға тақтаға пошта жәшігінің ішінде хаттар тұрады соның ішінен бір хатты алып ішінде адасқан әріптерді құрастыру арқылы топтың атын табады,сол бойынша 2топқа бөлінеді.Азот қышқылы және нитраттар.

    Өткенді қайталау

    «Фри» әдісі:

    1.Азот қышқылының құрылымдық формуласы? Жауабы:HNO3

    2.Азот қышқылы-........ Жауабы:өткір иісі бар,түссіз сұйықтық

    3.Азот қышқылын өндірісте қалай аламыз?

    Жауабы:аммиакты ауадағы оттекпен өршіткі қатысында тотықтырып алады.

    4.Аммиак судар ерігенде ...... Жауабы:аммоний гидроксиді түзіледі

    5.Аммиак молекуласы қандай пішінді? Жауабы:пирамида пішінді

    6.Аммиактың сулы ерітіндісі фенолфталеиннің әсерінен қандай түске ие болады? Жауабы:таңқурай түске ие болады

    7.Зертханада азот қышқылын қалай алады? Жауабы:натрий нитратына концентрлі күкірт қышқылымен әрекеттесу арқылы алады

    8.Азот қышқылы қайда қолданылады?

    Жауабы:дәрі-дәрмек өндірісінде,қопарылғыш заттар алуда,пластмасса ыдыстар жасауда қолданылады

    9.Аммиак суда ерігенде не түзіледі? Жауабы:аммиак суын түзеді

    10.Аммиак қандай қасиет көрсетеді? Жауабы:тотықсыздандырғыш

    11.Азот қышқылында азоттың валенттілігі және тотығу дәрежесі нешеге тең?

    Жауабы:валенттілігі 4-ке,тотығу дәрежесі +5 ке тең

    Әр оқушы өздеріне берілген сұраққа жауап береді.

    Жаңа тақырыпты ашу мақсатында «Ой қозғау» сұрақтары қойылады:

    1.Азот қышқылының қандай ерекшеліктері бар?

    2.Азот қышқылы металдармен әрекеттескенде қандай газ түзілмейді?



    Үлестірме қағаздары

    Ортасы


    10 мин









































    8 мин












    7 мин













    Жаңа сабақ:

    Мұғалімнің түсіндірмесі:

    Азот қышқылы – бірнегізді, күшті тотықтырғыш қышқыл, азоттың тотығу дәрежесі +5.Өткір иісті, түссіз сұйықтық.

    1.Азот қышқылы тұрақсыз болғандықтан, жарық пен температураның әсерінен айырылады:

    4НNO3= 2H2O + 4NO2 ↑ + O2 ↑

    2. Нәруыздармен әрекеттеседі. Жануар және өсімдік ұлпалары азот қышқылының әсерінен сарғаяды.

    3. Металдардың азот қышқылымен әрекеттесуі:

    Ме + HNO3 → тұз + су + HNO3 – тің тотықсыздану өнімі.

    HNO3 – тің тотықсыздану өнімдеріне жатады:

    HNO3 → NO2 →NO → N2O → N2 → NH4NO3

    Сутек иондарына қарағанда нитрат ионның тотықтырғыш қасиеттері анағұрлым жоғары, сондықтан азот қышқылы алтын
    Au мен платинадан Pt басқа барлық металдармен әрекеттеседі.

    Химиялық қасиеттері:

    Барлық нитраттар – термиялық тұрақсыз заттар. Қыздырғанда оттек бөліп ыдырайтындықтан нитраттар күшті тотықтырғыштар

    1.«Тарсия әдісі» арқылы берілген тізбекті жүзеге асыр.Топтық жұмыс

    1-топ N2→NH3→NO→NO2→HNO3→Cu(NO3)2

    2-топ

    2.Жұптық жұмыс

    Іс жүзінде жүретін реакциялардың теңдеулерін аяқтаңдар:

    а)HNO3(сұйылт.)+Cu→

    ә)Zn+HNO3(конц.)→

    б)НNO3+MgCO3→

    в)CuO+KNO3→


    Дескриптор:

    1. Берілген реакция теңдеуін аяқтайды

    2. Реакция теңдеуін теңестіріп коэффициенттерін қояды


    Жеке жұмыс.

    Концентрлі және сұйылтылған азот қышқылының мыспен әректтесуінің ерекшелігін көрсететін мәтінді толықтыр:

    1.Концентрлі азот қышқылы мыспен әрекеттескенде _______________________ түзіледі.

    2.Сұйылтылған азот қышқылы мыспен әрекеттескенде _______________________ түзіледі


    Дескриптор:

    Конңентрлі және сұйытылған азот қышқылының мыспен әрекеттесуінің ерекшелігін көрсететін мәтінді толықтырады

    Балалар бүгін өз алдарыңыздағы бағалау парағы арқылы оқушылар өзін-өзі бағалайды



    Сабақтың соңы


    4 мин







    4мин

    Рефлексия

    "СМС" әдісі арқылы Сабақ саған ұнады ма?

    Қандай әсер алдың?

    Не қиын болды?

    Бағалау

    Тапсырмалар

    Мен жақсы орындадым

    Мен жартылай орындадым,бірақ тағы да жұмыс істеуім керек

    Маған көмек керек

    Үй тапсырмасы




    Топтық жұмыс




    Жұптық жұмыс




    Жеке жұмыс





    Үйге тапсырма: Азот қышқылы 2-есеп



    Стикер




    10 балдық жүйемен бағалау




    Қосымша ақпарат

    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау







    Сабақ бойынша рефлексия


    Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

    Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

    Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

    Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.


    Жалпы бағалау

    Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

    1:

    2:

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Макенова Назерке Қайратқызы
    20 Ақпан 2023
    1440
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Азот қышқылы мен нитраттардың өзіне тән қасиеттері

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Азот қышқылы мен нитраттардың өзіне тән қасиеттері

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Басқаларға үлкен көмегі тиеді деп ойлаймын
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақтың тақырыбы:

    Азот қышқылы мен нитраттардың өзіне тән қасиеттері

    Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары

    9.2.1.20 сұйылтылған және конңентрлі азот қышқылының металмен әрекеттесуінің ерекшелігін сипаттау және реакция теңдеулерін құрастыру;

    9.2.1.21 нитраттың термиялық айрылуының ерекшелігін түсіндіру,реакция теңдеулерін құрастыру.

    Ойлау дағдыларының деңгейлері

    Білу, түсіну, қолдану

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушы:

    - сұйытылған азот қышқылының химиялық қасиеттерін білу.

    - азот қышқылының химиялық реакцияларының теңдеулерін жазу.

    Көпшілігі :

    - концентрлі азот қышқылының металдармен реакция теңдеулерін жазу.

    - нитраттың термиялық айырылуының реакция теңдеулерін құрастыру.

    Кейбіреуі:

    - металдардың сұйытылған және концентірлі азот қышқылының ерекшеліктерін сипаттау.

    - нитраттың айыру реакциясының ерекшелігін түсіну.

    Бағалау критерийі

    • әртүрлі концентациядағы азот қышқылының белсенділігі әртүрлі металдармен қалай әрекеттесетіндігін түсінеді;

    • сәйкес реакция теңдеулерін құрады;

    • нитраттардың ыдырау ерекшеліктерін түсіндіреді.

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар орындай алады: салыстырмалы тығыздықтың анықтамасын, қалай белгіленетінін, қандай формуламен табатынын айта алады. Газдың молярлық массасын анықтай алады.

    Негізгі сөздер мен тіркестер:

    нитраттар, азот қышқылы, селитра


    Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

    Талқылауға арналған тармақтар:

    1.Азот қышқылының қандай ерекшеліктері бар?

    2.Азот қышқылы металдармен әрекеттескенде қандай газ түзілмейді?

    Сіз неліктен.......екенін айта аласыз ба?

    Сіз неліктен нитраттар деп аталатынын айта аласызба?

    Жазылым бойынша ұсыныстар: тапсырмаларды орындайды


    Құндылық

    тарды баулу

    Бірлесе жұмыс жасау, сын тұрғысынан ойлау, топтық жұмыс барысында өзара сыйластық, құрметпен қарау, ынтымақтастық, белсенді болу, жауапкершілікті сезіну, білім алуға дайын болу.

    Пәнаралық байланыс

    Математика, физика

    Сабақ барысы


    Сабақтың жоспарлан-

    ған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    3 мин









    7 мин


















    2 мин

    Ұйымдастыру кезеңі:

    - Амандасу,түгелдеу

    - Оқушыларға тақтаға пошта жәшігінің ішінде хаттар тұрады соның ішінен бір хатты алып ішінде адасқан әріптерді құрастыру арқылы топтың атын табады,сол бойынша 2топқа бөлінеді.Азот қышқылы және нитраттар.

    Өткенді қайталау

    «Фри» әдісі:

    1.Азот қышқылының құрылымдық формуласы? Жауабы:HNO3

    2.Азот қышқылы-........ Жауабы:өткір иісі бар,түссіз сұйықтық

    3.Азот қышқылын өндірісте қалай аламыз?

    Жауабы:аммиакты ауадағы оттекпен өршіткі қатысында тотықтырып алады.

    4.Аммиак судар ерігенде ...... Жауабы:аммоний гидроксиді түзіледі

    5.Аммиак молекуласы қандай пішінді? Жауабы:пирамида пішінді

    6.Аммиактың сулы ерітіндісі фенолфталеиннің әсерінен қандай түске ие болады? Жауабы:таңқурай түске ие болады

    7.Зертханада азот қышқылын қалай алады? Жауабы:натрий нитратына концентрлі күкірт қышқылымен әрекеттесу арқылы алады

    8.Азот қышқылы қайда қолданылады?

    Жауабы:дәрі-дәрмек өндірісінде,қопарылғыш заттар алуда,пластмасса ыдыстар жасауда қолданылады

    9.Аммиак суда ерігенде не түзіледі? Жауабы:аммиак суын түзеді

    10.Аммиак қандай қасиет көрсетеді? Жауабы:тотықсыздандырғыш

    11.Азот қышқылында азоттың валенттілігі және тотығу дәрежесі нешеге тең?

    Жауабы:валенттілігі 4-ке,тотығу дәрежесі +5 ке тең

    Әр оқушы өздеріне берілген сұраққа жауап береді.

    Жаңа тақырыпты ашу мақсатында «Ой қозғау» сұрақтары қойылады:

    1.Азот қышқылының қандай ерекшеліктері бар?

    2.Азот қышқылы металдармен әрекеттескенде қандай газ түзілмейді?



    Үлестірме қағаздары

    Ортасы


    10 мин









































    8 мин












    7 мин













    Жаңа сабақ:

    Мұғалімнің түсіндірмесі:

    Азот қышқылы – бірнегізді, күшті тотықтырғыш қышқыл, азоттың тотығу дәрежесі +5.Өткір иісті, түссіз сұйықтық.

    1.Азот қышқылы тұрақсыз болғандықтан, жарық пен температураның әсерінен айырылады:

    4НNO3= 2H2O + 4NO2 ↑ + O2 ↑

    2. Нәруыздармен әрекеттеседі. Жануар және өсімдік ұлпалары азот қышқылының әсерінен сарғаяды.

    3. Металдардың азот қышқылымен әрекеттесуі:

    Ме + HNO3 → тұз + су + HNO3 – тің тотықсыздану өнімі.

    HNO3 – тің тотықсыздану өнімдеріне жатады:

    HNO3 → NO2 →NO → N2O → N2 → NH4NO3

    Сутек иондарына қарағанда нитрат ионның тотықтырғыш қасиеттері анағұрлым жоғары, сондықтан азот қышқылы алтын
    Au мен платинадан Pt басқа барлық металдармен әрекеттеседі.

    Химиялық қасиеттері:

    Барлық нитраттар – термиялық тұрақсыз заттар. Қыздырғанда оттек бөліп ыдырайтындықтан нитраттар күшті тотықтырғыштар

    1.«Тарсия әдісі» арқылы берілген тізбекті жүзеге асыр.Топтық жұмыс

    1-топ N2→NH3→NO→NO2→HNO3→Cu(NO3)2

    2-топ

    2.Жұптық жұмыс

    Іс жүзінде жүретін реакциялардың теңдеулерін аяқтаңдар:

    а)HNO3(сұйылт.)+Cu→

    ә)Zn+HNO3(конц.)→

    б)НNO3+MgCO3→

    в)CuO+KNO3→


    Дескриптор:

    1. Берілген реакция теңдеуін аяқтайды

    2. Реакция теңдеуін теңестіріп коэффициенттерін қояды


    Жеке жұмыс.

    Концентрлі және сұйылтылған азот қышқылының мыспен әректтесуінің ерекшелігін көрсететін мәтінді толықтыр:

    1.Концентрлі азот қышқылы мыспен әрекеттескенде _______________________ түзіледі.

    2.Сұйылтылған азот қышқылы мыспен әрекеттескенде _______________________ түзіледі


    Дескриптор:

    Конңентрлі және сұйытылған азот қышқылының мыспен әрекеттесуінің ерекшелігін көрсететін мәтінді толықтырады

    Балалар бүгін өз алдарыңыздағы бағалау парағы арқылы оқушылар өзін-өзі бағалайды



    Сабақтың соңы


    4 мин







    4мин

    Рефлексия

    "СМС" әдісі арқылы Сабақ саған ұнады ма?

    Қандай әсер алдың?

    Не қиын болды?

    Бағалау

    Тапсырмалар

    Мен жақсы орындадым

    Мен жартылай орындадым,бірақ тағы да жұмыс істеуім керек

    Маған көмек керек

    Үй тапсырмасы




    Топтық жұмыс




    Жұптық жұмыс




    Жеке жұмыс





    Үйге тапсырма: Азот қышқылы 2-есеп



    Стикер




    10 балдық жүйемен бағалау




    Қосымша ақпарат

    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау







    Сабақ бойынша рефлексия


    Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

    Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

    Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

    Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.


    Жалпы бағалау

    Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

    1:

    2:

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Шағын орталық Презентация 9 сынып
    20.02.2023
    1440
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Макенова Назерке Қайратқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации