Сабақ
тыңбасы
5минут
|
Психологиялық
дайындық
Шаттық
шеңбері.
Балалар
бір-біріне жақсы тілек тілейді.
Абайдың
өлең жолдары арқылы топқа бөлу.
Өлең
шумақтарын бір-біріне құрастыру арқылы әр кім өз тобын
табады.
Үй
тапсырмасын көріп шығу.
Галерея»
әдісі
«Сұрақ
–жауап арқылы өткен сабақты пысықтау.
Шоқан
Уалиханов кім болған?
Ол қай
жерде білім алған?
Ол зерттеу
жұмыстарын кімнен үйренген?
|
Барлығы
бірге айтып,қимыл қозғалыс жасайды
Галерея»
әдісі арқылы оқушы жұмыстарын көрмеге қою
|
Жарайсыңдар!
Қол сигналы арқылы бағаалау.
|
Галерея»
|
10
мин
|
Оқу
мақсатын таныстыру ҚБ 1-тапсырма
Жаңа
тақырыпты ашу.
«Филворд» әдісі
Оқулықпен жұмыс:
Оқыған кітабы мен берілген сурет желісі
бойынша жаңа көрініспен кейіпкерлерді қосып
әңгімелеу
Абай бейнебаянын көру
кезеңі
|
Оқушы
филворд әдісі арқылы тақырыпты ашады, анықтайды.
Оқушылар
Бейне
баянды көру
|
|
Нақыл сөз
Асыл сөзді іздесең ,Абайды оқы ерінбе
Интербелсенді тақта,слайдтар
Бейнетаспа
арқылы
|
Сабақтың ортасы 15 мин
|
Автормен таныстыру Мұхтар Әуезов жазушы
,ғалым
«Детектив» әдісі
Дәптермен жұмыс:
Абайдың аналарының аттарын тауып
жазу
Әжесінің
есімі....
Анасының
есімі......
«Барабан» әдісі
Сұрақтарға жауап
Қыс Мәтін қалай
аталады?
Көктем Абайдың жасы он үшке толған
еді
Күз Абайдың әжесі әңгімесін қалай бастап
еді?
Жаз Абай қайдан көп шықпайтын
болды?Топтық жұмыс
Мәтінді
оқиды
|
Топ болып
орындау
Оқушылар
Абайдың әжесі мен анасының аттарын жазады
Әр топ жыл
мезгілін бейнелеп әңгімелеп , Барабанды айналдыру арқылы сұрақтарға
жауап береді.
Автормен
танысадыіштейоқиды.
Оқып,шағынтоптаталдапболған соң
мәтіндегінегізгіойдыанықтайды.
Ағылшын,орыс тілі пән мұғалімдермен бірлескен
түрде тапсырма орындау
|
Бағалау
критерийі
Мәтінді
дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп
оқиды
Дескрипторы:
Мәтінді
оқиды
мәтінтақырыбына
сүйеніп,мәтіндегінегізгі
ойдыанықтайды.
Автор
туралы мағлұмат береді
.
ҚБ 1-10 балдық жүйе тест
түрінде
|
Оқулық
Оқушы дәптері
|
10
мин
|
ҚБ 3-
тапсырма Топтық жұмыс
Нұсқау:постер
қорғау.
«Постер қорғау»
әдісі
1-топ Қыс
2-топ Көктем
3-топ Жаз
4-топ Күз
ЕББҚ ететін (ойлау деңгейі төмен )
|
Оқушылар
шағын топтарда мәтін мазмұнына байланысты
сахналайды.
|
Бағалау
критерийі
Шығарманың
дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндайды,
сахналайды
Дескрипторы:
үш бөлім бойыншамазмұнынбаяндау
|
Суреттер
|
3
мин
|
Кері
байланыс: «Сұрақ-жауап» әдісі бойынша өтеді.
-Бүгінгі
сабақты еске түсірейік.
-Бүгін
сабақта не өттік?
-Қандай
тапсырмалар жасадық?
Рефлексия «Бараба» әдісі
Үйге
тапсырма Бала Абай мәтінін оқып,мазмұндау
|
Тапсырма
бойынша ой қорытып, сабаққа рефлексия жасайды.
|
|
|