Мотивациялық
қозғаушы
|
Таңғы
шеңбер:
Арайлап таң
атты
Алтын сәуле
таратты.
Жарқырайды
күніміз,
Жарқырайды
даламыз.
Қайырлы таң
балалар,
Қайырлы таң
қонақтар!
Сәлеметсіздер
ме!
«Сәлеметсіңдерме балалар! »маған сендердің
көмектерің керек еді. Мені жақын арада күтіңдер. Мен
Буратино»
Балалардың жауаптарын тыңдаймын,
толықтырамын
Буратино:Таңғы шеңберді
қайталайды
Тәрбиешімен , қонақтармен
амандасады.
|
Балалар қимыл іс-әрекетпен
шаттық шеңберді
жасайды.
Сабаққа қызығушылықтары
артады.
Сұрақтарға жауап
береді.
|
Ұйымдастырушылық
ізденіс
|
Музыка буратино
келеді көңіл күйі
жоқ.
-Сәлеметсіздерме, балалар! Менің алтын кілтімді
Карабас барабас ұрлап алып
кетті.
Карабас
барабас
-
-Және оны геометриялық пішендерге арналған
тапсырмаларды дұрыс орындасам ғана қайтарып береді. Ал мен
тапсырмаларды бір өзім орындай алмаймынғой, маған көмектесесіңдер
ме?
-
-
-Қане, балалар Буратино досымызға көмектесеміз
бе?
-
Рахмет, балалар. Ол тапсырмалар менің
ертегілер әлемінде жасырылған. Сондықтан баріміз ертегілер еліне
поезбен аттанамыз.
Поезбен
саяхат
Құрақ көрпе
құрастыру
1.тапсырма.Пішіндерді
құрастыр
-Апамыздың құрақ көрпесі тозып
кетіпті,енді соны құрастырып
берейік
Үйшік
суреті
2
тапсырма «Үлкен, кішкентай»
ойыны.Салыстыр үйшіктерді түстерін ата 3
тілде
3тапсырма
Көкеністер мен жемістерді
топтастыр
4тапсырма.Қорапшаны
табу
Ойыншықтардың арасынан
қорапшаны тауып,ішіндегі кілтті буратиноға
береді
|
-Ия
көмектесеміз
-Ия
Балалар бірінің артына бірі
тұрып,пойыз боп,бір айналып
отырады
Пішіндерді қағаз картон макет
ішіне,бір бала ортаға шығып құрастырып
көрсетеді
Балалар қандай пішіндер екенін
айтады
үйшіктерді
салыстырыды.Үйшіктердің түсін 3 тілде атап
айтады.
Балалар карзинаға біреуне
көкеніс екіншісіне жеміс
салады
-ия
|