Күні:
Білім беру салалары: Қатынас
Бөлімі: Тіл дамыту,қоршаған ортамен таныстыру.
Тақырыбы: Менің отбасым.
Мақсаты:Балаларға отбасы туралы түсінік беру.
1 білімділік:Балаларға отбасы мүшелерін атай білуге үйрету.
2дамытушылық: Сөздік қорларын молайту,тілдерін дамыту.
3 тәрбиелік: Отбасы мүшелерін құрметтей білуге,үйдегі жұмыстарға
көмек көрсете білуге тәрбиелеу.
Әдіс тәсілдері: түсіндіру,көрсету,сұрақ-жауап, ойын,бағалау.
Сөздік жұмыс: ата,әже, әке, ана,апай,аға,бауыр,іні.(сөздерін анық айту)
Билингвизм: отбасы-семья.
Қолданылатын көрнекілік: тақырыпқа сай сурет, карточкалар,ыдыстар.
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің әрекеті |
Балалардың әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушы |
Жылулық шеңбері: «Сәлемдесу» Сәлемесің бе менің алақандарым. Сәлеметсің бе менің аяқтарым. Сәлеметсің бе менің беттерім. Сәлеметсің бе менің мұрным. -Сәлеметсіңдер ме қонақтар! |
Балалар алақандарымен шапалақтайды. Аяқтарын топылдатады. Беттерін сипайды. Мұрындарын қысады. Қонақтармен амандасады |
|
Іздену ұйымдас -тырушылық |
Топтың есігі қағылады.Топқа ауылдан әже келеді.(балалармен амандасады)Әже: Мен ауылдан сендерге арнайы келдім.Сендердің отбасында кімдермен бірге тұратын дарыңды білгім келеді. Тәрбиеші:-Қане балалар бірінші біз әжені балабақшамызбен таныстырайық.-Балабақшамыз қалай аталады?-Тобымыз қалай аталады? Қане кім айтады, отбасында кімдермен бірге тұратынын. Мына суретке қарайықшы,мына үлкен үйде кімдер тұрады екен? Оны білу үшін үстел үстіндегі суреттерді орналастырайық. Д\О: «Отбасы мүшелерін орналастыру» Суреттерді алып ондағы отбасы мүшелерін атайды.Тиісті орындарға орналастырады. -Қане кім отбасы жайында тақпақ біледі? |
Балалар әжейдің келгеніне қуанады, әжемен амандасады. Балалар балабақша атауы «Ажар» екендігін айтады, Топтарының аты «Балапан» екендігін айтады. (балалар отбасында кімдермен тұратын дарын атайды) Балалар назарларын суретке аударады. Балалар үстелде жатқан суреттерді алып,ондағы отбасы мүшелерін атайды. (бір-екі бала тақпақ айтады) |
|
|
Сергіту сәті: Ата шалқан егіпті, Шалқан үп-үлкен болып өсіпті. Ары-бері тартып еді,тартыл мады.(әже келі,қыз келді,күшік келді,мысық келді,тышқан келді) Алақай,тартып жұлып алдық. -Балалар әжейге үйде аналарымызға қалай көмектесетінімізді көрсетейікші. Д\О: «Анамызға көмек» Ас ішкенге үстелдің үстіне тиісті ыдыстарды қоюлары керек. Әже:Балалар сендер аналары- ңа жақсы көмектесесіңдер екен,отбасы мүшелерін атай алады екенсіңдер,өте тамаша. Мен сендерге ауылдан құрттар,бауырсақтар әкелдім. Оны тәрбиеші апайларыңа табыстаймын. Енді менің ауылға қайтуым керек. (әже балалармен қоштасады) |
Балалар сергіту сәтін қимыл-қозғалыс арқылы тәрбиешімен жасайды.Әже, күшік, мысық,тышқанның жүрісін көрсетеді. Балалар үстел үстіне керекті ыдыстарды,тәрелке,крөжке, қасық,шанышқы,нан салғыш,майлықтарды қояды. |
|
Рефлексивті- қортындылау |
-Балалар бізге қонаққа ауылдан кім келді? Әжей не жайында білгісі келіпті? Біз әжейге не жайында айтып бердік? Аналарымызға үйде қалай көмек көрсетеді екенбіз? Тәрбиеші балаларды мақтап,марапаттап,әжей әкелген базарлықтан таратып береді. |
-Ауылдан әжей келді. -Әжей біздің отбасыларымыз туралы білгісі келді,кімдермен бірге тұратындарымызды білгісі келді. -Біз әжейге үйде кімдермен бірге тұратындарымызды таныстырдық. -Әжейге үйде аналарымызға қалай көмек көрсететінімізді көрсеттік. |
Күтілетін нәтиже:
Білу немесе хабардар болуы:
Балалар отбасы мүшелерін атайды.
Қалыптасқан әдет:
Отбасы жайында,олардың мүшелері жайында түсініктері бар.
Істей біледі:
Отбасы мүшелеріне құрметпен қарай біледі,оларға көмек көрсете біледі, олар жайында әңгімелей алады, сұрақтарға жауап береді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Балабақшада кіші топқа арналған
Ашық сабақ Балабақшада кіші топқа арналған
Күні:
Білім беру салалары: Қатынас
Бөлімі: Тіл дамыту,қоршаған ортамен таныстыру.
Тақырыбы: Менің отбасым.
Мақсаты:Балаларға отбасы туралы түсінік беру.
1 білімділік:Балаларға отбасы мүшелерін атай білуге үйрету.
2дамытушылық: Сөздік қорларын молайту,тілдерін дамыту.
3 тәрбиелік: Отбасы мүшелерін құрметтей білуге,үйдегі жұмыстарға
көмек көрсете білуге тәрбиелеу.
Әдіс тәсілдері: түсіндіру,көрсету,сұрақ-жауап, ойын,бағалау.
Сөздік жұмыс: ата,әже, әке, ана,апай,аға,бауыр,іні.(сөздерін анық айту)
Билингвизм: отбасы-семья.
Қолданылатын көрнекілік: тақырыпқа сай сурет, карточкалар,ыдыстар.
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің әрекеті |
Балалардың әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушы |
Жылулық шеңбері: «Сәлемдесу» Сәлемесің бе менің алақандарым. Сәлеметсің бе менің аяқтарым. Сәлеметсің бе менің беттерім. Сәлеметсің бе менің мұрным. -Сәлеметсіңдер ме қонақтар! |
Балалар алақандарымен шапалақтайды. Аяқтарын топылдатады. Беттерін сипайды. Мұрындарын қысады. Қонақтармен амандасады |
|
Іздену ұйымдас -тырушылық |
Топтың есігі қағылады.Топқа ауылдан әже келеді.(балалармен амандасады)Әже: Мен ауылдан сендерге арнайы келдім.Сендердің отбасында кімдермен бірге тұратын дарыңды білгім келеді. Тәрбиеші:-Қане балалар бірінші біз әжені балабақшамызбен таныстырайық.-Балабақшамыз қалай аталады?-Тобымыз қалай аталады? Қане кім айтады, отбасында кімдермен бірге тұратынын. Мына суретке қарайықшы,мына үлкен үйде кімдер тұрады екен? Оны білу үшін үстел үстіндегі суреттерді орналастырайық. Д\О: «Отбасы мүшелерін орналастыру» Суреттерді алып ондағы отбасы мүшелерін атайды.Тиісті орындарға орналастырады. -Қане кім отбасы жайында тақпақ біледі? |
Балалар әжейдің келгеніне қуанады, әжемен амандасады. Балалар балабақша атауы «Ажар» екендігін айтады, Топтарының аты «Балапан» екендігін айтады. (балалар отбасында кімдермен тұратын дарын атайды) Балалар назарларын суретке аударады. Балалар үстелде жатқан суреттерді алып,ондағы отбасы мүшелерін атайды. (бір-екі бала тақпақ айтады) |
|
|
Сергіту сәті: Ата шалқан егіпті, Шалқан үп-үлкен болып өсіпті. Ары-бері тартып еді,тартыл мады.(әже келі,қыз келді,күшік келді,мысық келді,тышқан келді) Алақай,тартып жұлып алдық. -Балалар әжейге үйде аналарымызға қалай көмектесетінімізді көрсетейікші. Д\О: «Анамызға көмек» Ас ішкенге үстелдің үстіне тиісті ыдыстарды қоюлары керек. Әже:Балалар сендер аналары- ңа жақсы көмектесесіңдер екен,отбасы мүшелерін атай алады екенсіңдер,өте тамаша. Мен сендерге ауылдан құрттар,бауырсақтар әкелдім. Оны тәрбиеші апайларыңа табыстаймын. Енді менің ауылға қайтуым керек. (әже балалармен қоштасады) |
Балалар сергіту сәтін қимыл-қозғалыс арқылы тәрбиешімен жасайды.Әже, күшік, мысық,тышқанның жүрісін көрсетеді. Балалар үстел үстіне керекті ыдыстарды,тәрелке,крөжке, қасық,шанышқы,нан салғыш,майлықтарды қояды. |
|
Рефлексивті- қортындылау |
-Балалар бізге қонаққа ауылдан кім келді? Әжей не жайында білгісі келіпті? Біз әжейге не жайында айтып бердік? Аналарымызға үйде қалай көмек көрсетеді екенбіз? Тәрбиеші балаларды мақтап,марапаттап,әжей әкелген базарлықтан таратып береді. |
-Ауылдан әжей келді. -Әжей біздің отбасыларымыз туралы білгісі келді,кімдермен бірге тұратындарымызды білгісі келді. -Біз әжейге үйде кімдермен бірге тұратындарымызды таныстырдық. -Әжейге үйде аналарымызға қалай көмек көрсететінімізді көрсеттік. |
Күтілетін нәтиже:
Білу немесе хабардар болуы:
Балалар отбасы мүшелерін атайды.
Қалыптасқан әдет:
Отбасы жайында,олардың мүшелері жайында түсініктері бар.
Істей біледі:
Отбасы мүшелеріне құрметпен қарай біледі,оларға көмек көрсете біледі, олар жайында әңгімелей алады, сұрақтарға жауап береді.
шағым қалдыра аласыз













