Ашық сабақ Балабақшада кіші топқа арналған

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Балабақшада кіші топқа арналған

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ "Менің отбасым" балабақшада Балаларға отбасы туралы түсінік беру. Балаларға отбасы мүшелерін атай білуге үйрету. Сөздік қорларын молайту,тілдерін дамыту.Отбасы мүшелерін құрметтей білуге,үйдегі жұмыстарға көмек көрсете білуге тәрбиелеу.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күні:

Білім беру салалары: Қатынас

Бөлімі: Тіл дамыту,қоршаған ортамен таныстыру.

Тақырыбы: Менің отбасым.

Мақсаты:Балаларға отбасы туралы түсінік беру.

1 білімділік:Балаларға отбасы мүшелерін атай білуге үйрету.

2дамытушылық: Сөздік қорларын молайту,тілдерін дамыту.

3 тәрбиелік: Отбасы мүшелерін құрметтей білуге,үйдегі жұмыстарға

көмек көрсете білуге тәрбиелеу.

Әдіс тәсілдері: түсіндіру,көрсету,сұрақ-жауап, ойын,бағалау.

Сөздік жұмыс: ата,әже, әке, ана,апай,аға,бауыр,іні.(сөздерін анық айту)

Билингвизм: отбасы-семья.

Қолданылатын көрнекілік: тақырыпқа сай сурет, карточкалар,ыдыстар.

Әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің әрекеті

Балалардың әрекеті

Мотивациялық

қозғаушы

Жылулық шеңбері: «Сәлемдесу»

Сәлемесің бе менің алақандарым.

Сәлеметсің бе менің аяқтарым.

Сәлеметсің бе менің беттерім.

Сәлеметсің бе менің мұрным.

-Сәлеметсіңдер ме қонақтар!

Балалар алақандарымен

шапалақтайды.

Аяқтарын топылдатады.

Беттерін сипайды.

Мұрындарын қысады.

Қонақтармен амандасады

Іздену ұйымдас

-тырушылық

Топтың есігі қағылады.Топқа ауылдан әже келеді.(балалармен

амандасады)Әже: Мен ауылдан сендерге арнайы келдім.Сендердің

отбасында кімдермен бірге тұратын

дарыңды білгім келеді.

Тәрбиеші:-Қане балалар бірінші біз

әжені балабақшамызбен таныстырайық.-Балабақшамыз қалай аталады?-Тобымыз қалай аталады?

Қане кім айтады, отбасында кімдермен

бірге тұратынын.

Мына суретке қарайықшы,мына үлкен үйде кімдер тұрады екен?

Оны білу үшін үстел үстіндегі суреттерді орналастырайық.

Д\О: «Отбасы мүшелерін орналастыру»

Суреттерді алып ондағы отбасы мүшелерін атайды.Тиісті орындарға орналастырады.

-Қане кім отбасы жайында тақпақ біледі?



Балалар әжейдің келгеніне қуанады, әжемен амандасады.



Балалар балабақша атауы «Ажар» екендігін айтады,

Топтарының аты «Балапан» екендігін айтады.

(балалар отбасында кімдермен тұратын

дарын атайды)

Балалар назарларын суретке аударады.

Балалар үстелде жатқан суреттерді алып,ондағы отбасы мүшелерін атайды.

(бір-екі бала тақпақ айтады)



































Сергіту сәті:

Ата шалқан егіпті,

Шалқан үп-үлкен болып өсіпті.

Ары-бері тартып еді,тартыл

мады.(әже келі,қыз келді,күшік келді,мысық келді,тышқан келді)

Алақай,тартып жұлып алдық.

-Балалар әжейге үйде аналарымызға қалай көмектесетінімізді көрсетейікші.


Д\О: «Анамызға көмек»

Ас ішкенге үстелдің үстіне тиісті ыдыстарды қоюлары керек.

Әже:Балалар сендер аналары-

ңа жақсы көмектесесіңдер екен,отбасы мүшелерін атай алады екенсіңдер,өте тамаша.

Мен сендерге ауылдан құрттар,бауырсақтар әкелдім.

Оны тәрбиеші апайларыңа табыстаймын.

Енді менің ауылға қайтуым керек. (әже балалармен

қоштасады)





Балалар сергіту сәтін қимыл-қозғалыс арқылы тәрбиешімен жасайды.Әже, күшік, мысық,тышқанның жүрісін

көрсетеді.









Балалар үстел үстіне керекті ыдыстарды,тәрелке,крөжке,

қасық,шанышқы,нан салғыш,майлықтарды қояды.
















Рефлексивті-

қортындылау


-Балалар бізге қонаққа ауылдан кім келді?

Әжей не жайында білгісі келіпті?

Біз әжейге не жайында айтып бердік?


Аналарымызға үйде қалай көмек көрсетеді екенбіз?

Тәрбиеші балаларды мақтап,марапаттап,әжей әкелген базарлықтан

таратып береді.


-Ауылдан әжей келді.

-Әжей біздің отбасыларымыз туралы білгісі келді,кімдермен бірге тұратындарымызды білгісі келді.

-Біз әжейге үйде кімдермен бірге тұратындарымызды

таныстырдық.

-Әжейге үйде аналарымызға қалай көмек көрсететінімізді

көрсеттік.








Күтілетін нәтиже:

Білу немесе хабардар болуы:

Балалар отбасы мүшелерін атайды.

Қалыптасқан әдет:

Отбасы жайында,олардың мүшелері жайында түсініктері бар.

Істей біледі:

Отбасы мүшелеріне құрметпен қарай біледі,оларға көмек көрсете біледі, олар жайында әңгімелей алады, сұрақтарға жауап береді.








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.12.2021
6068
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі