Тәрбиеші ұйымдастырылған жаңа
оқу қызыметін бастамас бұрын мезгілдерге тоқтап өтті.Сұрақ қойды
бір жылда неше мезгіл бар?
Бір жылда төрт мезгіл бар
деп.
Тәрбиеші қазір қандай мезгіл
деп сұрақ қойды?
Мезгілдермен қоса тәрбиеші
өткен оқу қызыметіне тоқталды.Геометриялық
пішіндерге.
Тәрбиеші балаларға өткен оқу
қызыметімізде қандай геометриялық пішіндермен таныстық деп
балаларға сұрақ қойды.
Тәрбиеші жаңа оқу қызыметі
текшемен таныстырды.
Балалар текшеде геометриялық
пішіндерге жатады.Балалар текшенің сегіз төбесі,алты жағы,он екі
қыры болады екен.Балалар текшелерді дөңгелетсек ол дөңгелей алмайды
екен себебі оның бұбрыштары болғандықтан.Ал шеңберді дөңгелетсек ол
дөңгелей береді екен себебі оның қырлары жоқ
екен.
Осы сәтте топқа сайқымазақ
өзінің күшігін іздеп келді.Балалардан мен қайда келіп қалдым
деді.
Сайқымазақ балалардан өзінің
күшігін көрдіңдермедеп сұрады.
Сайқымазақ балаларға өтініш
жасады оның күшігін табуға көмектесуге
балалар
Сайқымазақ топтан күшігін
іздеді кенет түрлі түсті текшелерді көрді.Сайқымазақ балалар менің
итім мына тұрған текшелердің артында қалып қойған сияқты маған мына
текшелерді алуға көмектесесіңдерме
деді
Сол мезетте тәрбиеші жасыл
түсті төрт бұрыштарды текшелердің жанына шақырды.Балалар келіп
сандармен түстерді кілемшедегі сандарға,түстерге сәйкестендіріп
қойып шықты.Тәрбиеші келесі үш бұрыштарды шақырды олар жемістермен
көкеністерді қойып шықты.Сайқымазақ балалардан көкеністер қайда
өсетінін сұрады.
Тәрбиеші келесі шеңберлерді
шақырды олар көліктерді сәйкестендірді.Келесі геометриялық пішін
тік төрт бұрышты шақырды олар жануарларды орнына
қойды.
Соңғы пішін сопақшаларды
шақырды олар ертегілермен аспаптарды сәйкестендірді.Сайқымазақ
қуанып өзінің күшігін тауып алды.Балаларға балалар менің күшігім
мұнда бекерден бекер келмеген сиақты ол мына сүйектің исін сезіп
келген ау шамасы деді сайқымазақ.
Сайқымазақ балалар менің
күшігім мына тұрған лабириттің арасымен сүйекке жету керек маған
көмектесіңдерші деді.Сонда тәрбиеші сайқымазақ саған балалардың бір
шарты бар деді.Жарайды қандай шарттарың болсада орындаймын
деді.
Менің балапандарымның көңілін
көтеру керек деді.Сайқымазақ
келісті.
Сайқымазақ ортаға үш бұрышты
төс белгісі бар баланы ортаға шақырды ол смартталоған итті басу
арқылы жүргізді.Жүріп келе жатып текшеге соқтығысты.Сайқымазақ
қандай пішін екенін онда қандай жануар бинеленгенін
сұрады
Балалар тапсырмаларды орындай
келе итті сүйегіне жеткізді.Сайқымазақ қуанып балаларға алыс
айтты.Сайқымазақ балаларға бір сергіп алайық деп сергіту сәтін
орындады.
Сергіту
сәті
Бойыңды сергек тік
ұсат
Емін еркін
тыныста
Деміңді ішке тез
алда
Сол қолыңды соз
алзға
Қол ұшына
қарада
Үш бұрыш сыз
ауада
Оң қолыңда бос
тұрмасын
Шеңбер жасап
зырласын
Сайқымазақ балалрға үлкен
алғысын айтып балалармен қоштасты.
|
Кәусәр жауап
берді
Дастан жауап
берді
Хансұлтан жауап
берді
Балалардың
жауаптары
Балаларбалабақшаға деп жауап
берді
Жоқ деп жауап
берді
Жарайды деп жауап
берді
Балалар жарайды деп жауап
берді
Балалар көкеністер жерде өседі
деп жауап берді.
Балалар ия деп жауап
берді
Қажымұқанды
шақырды
Қажымұқан онда көк түсті текше
екенін үй жануары сиырдың суреті екенін айтып итті ары қарай
жүргізді
Балалар сергіту сәтін қимыл
қозғалыспен орындады
Балаларда сайқымазақпен
қоштасты
|