|
Пәннің аты |
Уақыты: 15.11.17 |
Кабинет: |
Мұғалім Тауманова.Н |
|
Сабақтың атауы |
Баяндауыш |
||
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Баяндауыш және оның бастауышпен байланысын ұғындыру,Баяндауыш туралы түсінік беру.Ауызша және жазбаша тілдерін дамыту,шығармашылық қабілеттерін дамыту. |
||
|
Басы |
Қазір қай сабақ? --Қазақ тілі. Мұғалім: Қазақ тілім-өз тілім,ана тілім, Абай,Мұхтар сөйлеген дана тілім, Қастерлейді ұл-қызы мәңгі сені Балалығым,бақытым,қазақ тілім,- дей келе,сабағымызды бастаймыз.
|
|
|
|
II. Үй тапсырмасын тексеру 10 мин III. Ширату 2 мин |
Бүгінгі сабағымыз күндегі сабақтан ерекше.Өйткені сендердің білімдеріңді,алғырлықтарыңды, байқау үшін көптеген апайлар қатысып отыр.Біз қазақ халқы қашанда қонақжай келген қонақты қарсы алатын халықпыз.Олай болса балалар жақсы атсалысып өз білімдеріңізді көрсете отырыңыздар. . Үйге қандай тапсырма берілді? Кім айтады? Кезбе тілші әдісі арқылы үй тапсырмасын қортындылау .
Қимыл –қозғалыс арқылы көрсету Оқушы жазды ,жүгірді, отырды, жүрді ,секірді. Ендеше балалар,бүгінгі жаңа сабағымыздың тақырыбы жаңағы өздерің айтқандай іс-қимылды білдіретін сөйлем мүшесі -Баяндауыш. Топқа бөлу 1-Топ Қыс 2-Топ Көктем 3- топ Жаз 4-топ Күз 10 мин 35-жаттығу. Маусымдар Қыс құнар береді, Көктем дән себеді. Жаз баптап өсірсе, Күз жинап-тереді. Жыл мезгілі неше маусымнан тұрады? (төрт) Қыста жер тынығып демалады.Көктемде дән себеді.Жаз баптап күннің қызуымен пісіреді.Күзде піскен дәнді жинайды. 36-жаттығу. Тырс-тырс! Тырс-тырс! Жаңбыр кеп жауады, Жапырақ жылайды, Тамшылар тамады. Жардан су құлайды. Ереже Бастауыштың ісін, қимылын, білдіретін сөздерді баяндауыш дейді.Баяндауышқа не істеді, неғылды,қайтті? деген сұрақтар қойылады.Мысалы: Найзағай жарқылдады. Сергіту сәті 2 мин Кір жаятын жіп 3 мин
Берілген сөздердің ішінен баяндауышқа қатысты сөзді кір жаятын жіпке орналастырады. 37-жаттығу Әр топқа беру Аңдар ұйқтайды, қоректенеді, Құстар ұшады, сайрайды ,қоректенеді Оқушы ойнайды, жүгіреді,дем алады Су ағады,тамады , мөлдірейді Жұппен жұмыс 38-жаттығу.(2) ---Бұлт қайтті? ---Бұлт тарады. ---Жел қайтті? ---Жел соғады. ---Күн қайтті? ---Күн шықты
|
|
|
|
Саралау 5 мин |
Күн шапақтарына берілген әріптерден басталатын сөздер жазу |
|
|
|
Үйге тапсырма 2 мин |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|
|
|
|
|
|
|
Кері байланыс 5 мин |
Жасыл алма. Маған сабақ ұнады. Тақырыпты меңгердім Сары алма .Тақырыпты түсіндім, бірақ туыстық атауларды шатастырдым. Қызыл алма. Бүгінгі сабақты түсінбедім.
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Баяндауыш 3- сынып
Ашық сабақ Баяндауыш 3- сынып
|
Пәннің аты |
Уақыты: 15.11.17 |
Кабинет: |
Мұғалім Тауманова.Н |
|
Сабақтың атауы |
Баяндауыш |
||
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Баяндауыш және оның бастауышпен байланысын ұғындыру,Баяндауыш туралы түсінік беру.Ауызша және жазбаша тілдерін дамыту,шығармашылық қабілеттерін дамыту. |
||
|
Басы |
Қазір қай сабақ? --Қазақ тілі. Мұғалім: Қазақ тілім-өз тілім,ана тілім, Абай,Мұхтар сөйлеген дана тілім, Қастерлейді ұл-қызы мәңгі сені Балалығым,бақытым,қазақ тілім,- дей келе,сабағымызды бастаймыз.
|
|
|
|
II. Үй тапсырмасын тексеру 10 мин III. Ширату 2 мин |
Бүгінгі сабағымыз күндегі сабақтан ерекше.Өйткені сендердің білімдеріңді,алғырлықтарыңды, байқау үшін көптеген апайлар қатысып отыр.Біз қазақ халқы қашанда қонақжай келген қонақты қарсы алатын халықпыз.Олай болса балалар жақсы атсалысып өз білімдеріңізді көрсете отырыңыздар. . Үйге қандай тапсырма берілді? Кім айтады? Кезбе тілші әдісі арқылы үй тапсырмасын қортындылау .
Қимыл –қозғалыс арқылы көрсету Оқушы жазды ,жүгірді, отырды, жүрді ,секірді. Ендеше балалар,бүгінгі жаңа сабағымыздың тақырыбы жаңағы өздерің айтқандай іс-қимылды білдіретін сөйлем мүшесі -Баяндауыш. Топқа бөлу 1-Топ Қыс 2-Топ Көктем 3- топ Жаз 4-топ Күз 10 мин 35-жаттығу. Маусымдар Қыс құнар береді, Көктем дән себеді. Жаз баптап өсірсе, Күз жинап-тереді. Жыл мезгілі неше маусымнан тұрады? (төрт) Қыста жер тынығып демалады.Көктемде дән себеді.Жаз баптап күннің қызуымен пісіреді.Күзде піскен дәнді жинайды. 36-жаттығу. Тырс-тырс! Тырс-тырс! Жаңбыр кеп жауады, Жапырақ жылайды, Тамшылар тамады. Жардан су құлайды. Ереже Бастауыштың ісін, қимылын, білдіретін сөздерді баяндауыш дейді.Баяндауышқа не істеді, неғылды,қайтті? деген сұрақтар қойылады.Мысалы: Найзағай жарқылдады. Сергіту сәті 2 мин Кір жаятын жіп 3 мин
Берілген сөздердің ішінен баяндауышқа қатысты сөзді кір жаятын жіпке орналастырады. 37-жаттығу Әр топқа беру Аңдар ұйқтайды, қоректенеді, Құстар ұшады, сайрайды ,қоректенеді Оқушы ойнайды, жүгіреді,дем алады Су ағады,тамады , мөлдірейді Жұппен жұмыс 38-жаттығу.(2) ---Бұлт қайтті? ---Бұлт тарады. ---Жел қайтті? ---Жел соғады. ---Күн қайтті? ---Күн шықты
|
|
|
|
Саралау 5 мин |
Күн шапақтарына берілген әріптерден басталатын сөздер жазу |
|
|
|
Үйге тапсырма 2 мин |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|
|
|
|
|
|
|
Кері байланыс 5 мин |
Жасыл алма. Маған сабақ ұнады. Тақырыпты меңгердім Сары алма .Тақырыпты түсіндім, бірақ туыстық атауларды шатастырдым. Қызыл алма. Бүгінгі сабақты түсінбедім.
|
|
|
шағым қалдыра аласыз















