Ұйымдастыру
3-5
мин
Қызығушылықты
ояту
6
мин
Жаңа
білім
7
мин
7
мин
3
мин
4
мин
6
мин
Кері
байланыс
6
мин
|
Оқушылармен
амандасу.
Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушыларды сабақ мақсаты мен
бағалау критерийлерімен
таныстыру
Жасанды интеллект арқылы
оқушыларды 4 топқа бөліп орналастырамын.
https://randomus.ru/split
Ойтүрткі
Бауыржан Момышұлының
қандай қанатты сөздерін
білесіңдер?
1.Ерлік – тәрбие
жемісі.
2.Жауынгерлік тәрбие
әскери киімде емес, жөргекте
жатыр.
3.Солдаттың анасы –
Отанның анасы.
4.Ақылды кісінің
сөзі де, өзі де сүйкімді.
5.Жақсы солдат
командирге ұстаз, ал, жаман, ақымақ генерал командир түгілі
солдатқа ұстаз бола алмайды.
6.Соғыстың заңы –
өте қатал заң.
Тыңдалымалды
тапсырма
https://bilimland.kz/kk/subject/kazah-tili/7-synyp/b-momyshulynyng-osietteri-1?mid=712a7db0-10d5-11ea-b4b8-9b55df1c6c69
Суреттегі
ережелерді сәйкестендір:

Дескриптор:
- Сұрақтарды жауаптарымен
сәйкестендіреді.1балл.
Тақырыптық
ақпарат
Очерк - деген шынайы адамдар мен шынайы өмір суреттелетін
көркем әдеби әрі деректі шығарма. Очерк новелла не
романдар сияқты тұлғаның мінезі, қоршаған ортамен
түсінбеушілігі, қақтығысына емес, қоғамның азаматтық, рухани
ахуалына негізделіп, руханият, тәрбие мәселесін көтереді. Оған
қоса, ондағы танымдық дүниелер де мол. Очерктік әдебиет әдетте
әдеби және публицистикалық стиль ерекшеліктеріне сай
жазылады.
5-тапсырма ЖИ арқылы
Бауыржан атаны сөйлете отырып мәтінді тыңдап
шығады.
Мен жиырма бес жыл
әскерде болдым. Біле білген кісіге бұл - үл- кен университет. Осы
жиырма бес жыл ішінде мен талай қолбасшы- мен кездестім, сабақ
алдым, талай генералдың қол астында қызмет істедім, тәрбие көрдім.
Өйткені командир деген әскери педагог қой. Осы әр ұлт адамдарымен
қызметтес болғанымды өзіме ерекше мек- теп деп бағалаймын. Себебі,
«чуваш мынадай екен-ау, қырғыз мы- надай болады екен-ау» деп
толғанасың. «Ана халық анадай дәстүрін қастерлейді, мына халық
мынаны құрметтейді екен-ау» деп толғана- сың. Мен осы жиырма бес
жыл ішінде қарамағымда болған, үстеріне шинель киген солдаттар
арқылы барлық халықтардың жанын ұқтым деп ойлаймын. Өйткені олардың
жүректері, іштерінен шыққан бала- лары менің алақанымда болды. Отан
үшін өз басымды өлімге байлай отырып, мен оларды ажалмен алысуға
жұмсадым. Олардың өлмеуі үшін, өз ұрпақтарын, өз халықтарының
намысын, оның өздері сүйетін асыл қасиеттерін аман сақтап қалу үшін
жұмсадым. Өзім де халқым үшін қасықтай қаным пида деп, жанып тұрған
отқа талай түстім.
Саралау тапсырмалары (ЖД, ОД, ЕБҚЕ
оқушыға)
2) Жоғары деңгей
Кітаппен жұмыс. Мәтіннің құрылымы мен
ресімделуін, жанрлық ерекшеліктерін ажыратып, талдау
жасайды.
Мәтіннің
құрылымы
|
І. Кіріспе_____
ІІ. Негізгі бөлім____
ІІІ Қорытынды
бөлім_______
|
Мәтіннің
рәсімделуі
|
|
Мәтіннің
жанры
|
|
Мәтіндегі терминдер мен
ұғымдар, тілдік оралымдар
|
|
ЕБҚҚ оқушыға
тапсырма
Мәтіннің құрылымын
талдап жазады.
Дескриптор:
-мәтіннің құрылымына талдау
жасайды – 1 балл.
ОД оқушыға
тапсырма
Мәтіннің
құрылымы, рәсімделуі, жанрын талдап
жазады.
Дескриптор:
-мәтіннің
рәсімделуін айқындайды – 1
балл,
-мәтіннің жанрын
ажыратады – 1 балл,
-мәтіннің құрылымына
талдау жасайды – 1 балл.
4-тапсырма
(тақтамен жұмыс)
1) Мәтінді мұқият
оқыңдар.
Мәтіннің негізгі
идеясын «Төрт сөйлем» әдісі бойынша
жазыңдар.
1. Пікір. Оқыған
мәтін бойынша өзіндік пікіріңді бір сөйлеммен
жаз.
2. Дәлел. Өз
пікіріңді бір сөйлеммен
дәлелде.
3. Мысал. Пікіріңді
өмірмен байланыстырып, мысал
келтір.
4. Қорытынды. Мәтін
бойынша қорытынды шығар.
Жеке
жұмыс(дәптермен жұмыс)
Жанрлық және стильдік
ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып,
Бауыржан Момышұлы жайлы шағын мақала құрастырып
жазыңдар.
Кері
байланыс.Мақсатқа оралу:
Біз бүгінгі
сабақта(оқушылардан
сұрау):
-
Мәтіннің құрылымы мен ресімделуін, жанрлық ерекшеліктерін
ажыратып, талдау жасадық;
-
Жанрлық және стильдік
ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып,
шағын мақала құрастырып
жаздық;
Үйге
тапсырма: 9-тапсырма 159
-бет.
«Ерлік
жалаушасы»
Бауыржан Момышұлының
нақыл сөздерінен өзіңе қажет деп есептеген
сөздерін;
Мәтін бойынша
қаһарманның ерліктерін;
Бүгінгі кейіпкер сіз
үшін қандай болды?
|
Сабаққа
даярланады.
Жұптарға,топтарға
бірігеді. Жұптарға біріге отырып, топта жұмыс
жасайды.
Мәтінді тыңдай
отырып, Бауыржан Момышұлының ерлігі мен шығармашылығына арналған
сұрақтарға жауап бере отырып,
сәйкестендіреді.
.
Оқушыларға ЖИ арқылы
Бауыржан атаның жазған очеркін тыңдап, тапсырмасын орындау үшін
мұқият тыңдап отырады.
Оқу мақсатына жету
үшін мәтіннің құрылымы мен рәсімделуін, жанрлық ерекшеліктерін
ажыратып талдау жасайды, жасалған жұмысқа мұғалімнің кері байланысы
беріліп, бағаланады.
ЕБҚЕ
оқушы
Берілген сөздерден
сөйлем құрайды.
4-тапсырма
Мәтінді тағы бір рет
оқып, «Төрт сөйлем» тәсілін
қолданады.
Бауыржан Момышұлы
жайлы шағын мақала жазады.
Сабақ мақсатына шолу
жасайды.
Үй тапсырмасын жазып
алады.
Оқушылар өн бойы
жүргізілген бағалау бойынша жебелерін есептеп, әр оқушыға
күнделікке бағалары қойылады. Сабаққа кері байланыс
береді.
|
Оқушылар сабақтың өн бойында
алған баллдарын Сауытқа садақтарын салып
отырады.
ҚБ:Мұғалімнің кері
байланысы.
ҚБ: Оқушыларөздерінің сауытына
жебелерін салып отырады. (Дескрипторды басшылыққа ала
отырып)
ҚБ:
Дескрипторға сай өз балы
түсіреді.
Дескриптор
Білім
алушы
-мәтіннің
рәсімделуін айқындайды – 1
балл,
-мәтіннің жанрын
ажыратады – 1 балл,
-мәтіннің құрылымына
талдау жасайды – 1 балл.
-мәтіннің тілдік
ерекшеліктеріне талдау жасайды – 1
балл.
Дескриптор
Білім
алушы
- мәтіннің негізгі
идеясын анықтайды – 1 балл,
- формулаға салып
пікірін білдіреді – 1 балл
Дескриптор
Білім
алушы
- мақаланың жанрлық
және стильдік ерекшеліктерін сақтайды –
1балл;
- көркемдегіш
құралдарды қолданады – 1
балл;
- мақаланы тақырыпқа
сай жазады – 1 балл.
|

Суреттер, Random
платформасы
Bilim Land
платформасы
ЖИ арқылы
Бауыржан
атаның
бейнесіменмәтінді оқу
Таратпа
материалдар.
Кесте
Мәтіндер
Дескриптор
Толтыру кестесі,
ереже.
АКТ
Үлестірме
қағаз

|