Материалдар / Ашық сабақ "Бейнелеу өнеріндегі көркем құралдары" 5сынып

Ашық сабақ "Бейнелеу өнеріндегі көркем құралдары" 5сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
технология пәніненжаңартылған бағдарламада жазылған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қараша 2018
571
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

САБАҚ: 1Мектеп: Жаңаөзенмектеп -гимназиясы
Күні 5.09.18Мұғалімнің аты-жөні: Аманбекова Ж
Сынып: 5Қатысқан саны: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыБейнелеу өнеріндегі көркем құралдары
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)5.1.2.1 - әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін анықтау және зерделеу




Сабақтың мақсаты5.1.6.4 - таңдаған тәсілдерінің қасиеттерін ескере отырып, көркемөнер материалдарын, техникаларын пайдалану және эксперимент жүргізу5.1.3.1 - шығармашылық идеяларды зерттеу мен дамыту үшін ақпарат көздерімен жұмыс істеу (ақпараттық-коммуникативтік технологияны қолдану арқылы)
Жетістік критерийлеріСуретшілердің жұмысын біледі.Композициялық заңдылықтарын ұстанады.Қағаз бетіне дұрыс орналастыра алады.
Тілдік мақсаттар Өнердің қайта өркендеуі, импрессионизм, экспрессионизм,заманауи өнер, кескіндеме, графика, мүсін, сәулет өнері,пейзаж, натюрморт, дақ, штрих, көлем, форма, кеңістік, түс, сызық.Сіздің ойыңызша суретші не үшін… материалдарды қоладанады?Сіз сипаттап бере аласыз ба? Бұл техника сізге не үшін ұнады? Суретші жұмысы сізді не үшін қызықтырды? Өз жұмысыңызды қалай жақсартар едіңіз?
Құндылықтарды дарытуБасқалардың ойымен пікірін құрметтеу.Оқушылар арасында жақсы қарым-қатнас орнату.Оқушылар бір- бірін тыңдай біліп,басқалардың жұмыстарына құрметпен қарап,ойын жеткізе білу.Оқушыларға мәдени және эстетикалық тәрбиені қалыптастыру.
Пәнаралық байланыстарзерттеу барысында теориялық білімдерін география, геометрия, тарих, экономика, пәндерімен және өнермен байланыстыру.
АКТ қолдану дағдыларыОқушылардың жеке ізденіс жұмыстар жүргізу дағдысын дамыту.Дәлелдемелер мен дәйектемелер келтіруде нақты мәліметтерді салыстыра білу .
Бастапқы білімЕске түсіру, қайталау. Пәнге қатысты лексика мен терминологияӨткен тапсырмаларды еске түсүру.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басы 1кезең













Сабақтың ортасы 2 кезең
(Ұ) Оқушылар бейнелеу өнерінің түрлері мен жанрларын визуалды салыстыра білуі үшін, сабақты виртуальды көркем галереяда өткізуге болады. (Ұ) Оқушыларға картиналардың репродукцияларын, мүсінші және дизайнерлердің шығармаларын қарап, оларды топтарға бөліп жіктейді. • Картинада не көріп тұрсыз? Олардың бір бірінен қандай айырмашылығы бар? • Картиналардың репродукцияларын, мүсінші және дизайнерлердің шығармаларын қандай белгілері бойынша топтарға бөліп жіктедіңіз? Неге? (Ұ) (Т) (Қ) Бейнелеу өнерінің жанрлары мен түрлерімен оқушылар танысып, олардың ерекшелік белгілерін анықтайды. Бейнелеу өнері түрлеріне қарай қалай ажыратылады?Бейнелеу өнеріндегі көркем құралдарыТалдау«Ыстық орындық» орындық әдісі(Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады.Жаттығудың сипаттамасы:Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады.Суретшілер жұмыстарының көшірмелеріИ.Айвазовский, И.Шишкин, И.Левитан, А. Куинджи, К.Коровин А.Саврасов, А.Пластов, Жорж Сера, К. моне, Уке Ажиев, М. Кенбаев, К. Бекмағанбетов,Ә. Қастеев, М. Тельжанов,С.Кульбеков, Н. Хлудов, Шарденов Ж.,Анар АбжановаҚазақстанның табиғаты бейнеленген картиналар / Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер«Ыстық орындық» орындық әдісі, сұрақтар, орындық.
Сабақтың соңы











Қорытынды жасау үшін оқушылардың жұмыстарын әрқайсысына төмендегі сұрақтар арқылы бағалау. (Ұ) Мұғалім оқушыларға ұлттық бұйымдарды, олардың атауы мен қолданылуын қарастыруға ұсынады. Ұсынылған бұйымдардың қайсысы сіздерге таныс? Олар қалай аталады?Олардың қолданылуын түсіндіріңіздер. Олар қандай материалдан жасалған?Олардың пішіні, түсі мен фактурасы қандай?(Ө) Оқушылар өздерінің шығармашылық жұмыстарын таныстырып, жұмыста қолданған материалды, техниканы және өз жұмысын бастауға себеп болған суретші туындысын түсіндіреді.

Сабақтың соңы2-мин кері байланысСабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:- нені білдім, нені үйрендім- нені толық түсінбедім - немен жұмысты жалғастыру қажет













Маңғыстау облысы,Жаңаөзен қаласы,Жаңаөзен мектеп-гимназиясыны Технология пәнінің мұғаліміАманбекова Жумакул Халиловна

Бейнелеу өнеріндегі көркем құралдары5 сынып (қыздар)

























































Бекітемін
САБАҚ: 2Мектеп:
Күні Мұғалімнің аты-жөні: Аманбекова Ж
Сынып: 5Қатысқан саны: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыКлассикалық өнердің үздік туындылары. Қазақстандық суретшілердің шығармашылығы
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)5.3.2.1 - пәндік терминологияны қолдана отырып, өзінің және өзгелердің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) жұмыстарында берілген идеялар мен тақырыптарды сипаттау5.3.3.1 - пәндік терминологияны қолдана отырып, өзінің және өзгелердің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) жұмыстарындағы қолданылған әдіс-тәсілдерді сипаттау




Сабақтың мақсатыШығармашылық идеяларды зерттеу мен дамыту үшін ақпарат көздерімен жұмыс істеу.
Жетістік критерийлеріСуретшілердің жұмысын біледі.Композициялық заңдылықтарын ұстанады.Қағаз бетіне дұрыс орналастыра алады.
Тілдік мақсаттар Өнердің қайта өркендеуі, импрессионизм, экспрессионизм,заманауи өнер, кескіндеме, графика, мүсін, сәулет өнері,пейзаж, натюрморт, дақ, штрих, көлем, форма, кеңістік, түс, сызық.Сіздің ойыңызша суретші не үшін… материалдарды қоладанады?Сіз сипаттап бере аласыз ба? Бұл техника сізге не үшін ұнады? Суретші жұмысы сізді не үшін қызықтырды? Өз жұмысыңызды қалай жақсартар едіңіз?
Құндылықтарды дарытуБасқалардың ойымен пікірін құрметтеу.Оқушылар арасында жақсы қарым-қатнас орнату.Оқушылар бір- бірін тыңдай біліп,басқалардың жұмыстарына құрметпен қарап,ойын жеткізе білу.Оқушыларға мәдени және эстетикалық тәрбиені қалыптастыру.
Пәнаралық байланыстарзерттеу барысында теориялық білімдерін география, геометрия, тарих, экономика, пәндерімен және өнермен байланыстыру.
АКТ қолдану дағдыларыОқушылардың жеке ізденіс жұмыстар жүргізу дағдысын дамыту.Дәлелдемелер мен дәйектемелер келтіруде нақты мәліметтерді салыстыра білу .
Бастапқы білімЕске түсіру, қайталау. Пәнге қатысты лексика мен терминологияӨткен тапсырмаларды еске түсүру.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басы 1 кезең













Сабақтың ортасы 2 кезең
Бірінші тапсырма:(Қ)(Ж) Оқушылар қазақстандық және әлемдік суретшілердің (натюрморт) туындыларын зерттеп, қарастырады. (Ө) (Қ) Оқушыларға өз пейзаждарын табиғаттың кез келген күйін пайдалану арқылы алдыңғы сабақтардан алған білімдері негізінде орындауын тапсыру. Оқушылар сарамандық жұмысты орындау кезінде сәндік материалдар мен орындау техникасын таңдайды. Оқушыларға ұсынуға болады.Оқушылар материалдар мен құрал-жабдықтарды пайдалану кезінде жеке бас гигиенасы мен қауіпсіздік ережелерін сақтап отырады. (Ұ)(Қ)Оқушылар шығармашылық бастамаларын өз өлкелерінің табиғатынан алған әсерлерін түсіне отырып, сұрақтарға жауап беру арқылы орындайды. Бұл жұмыс жеке орындалады. Мұғалім табиғаттың төрт құбылысын естеріне түсіру қажет. Оқушылар жай қаламмен пейзажды қағаз бетіне орналастырып бояуға дайындап қояды. Жұмысты екінші сабақта жалғастыруы қажет.Ө) Оқушылар өздерінің шығармашылық жұмыстарын таныстырып, жұмыста қолданған материалды, техниканы және өз натюрмортын бастауға себеп болған суретші туындысын түсіндіреді.ҚолдануНатюрморт өнері. Ұлттық сәндік натюрмортТалдау«Ыстық орындық» орындық әдісі(Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады.Жаттығудың сипаттамасы:Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады.Суретшілер жұмыстарының көшірмелеріИ.Айвазовский, И.Шишкин, И.Левитан, А. Куинджи, К.Коровин А.Саврасов, А.Пластов, Жорж Сера, К. моне, Уке Ажиев, М. Кенбаев, К. Бекмағанбетов,Ә. Қастеев, М. Тельжанов,С.Кульбеков, Н. Хлудов, Шарденов Ж.,Анар АбжановаҚазақстанның табиғаты бейнеленген картиналар / Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер«Ыстық
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ