Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Бердібек Соқпақбаев “шынықсын денеміз” 2 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пәні: Әдебиеттік оқу |
Бөлім: Дені саудың - жаны сау |
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты |
Ниязбаева Диана Ниязбайқызы |
|
Күні: |
25.01.2023 ж |
|
Сынып: 2 «Г» |
Қатысушылар саны: 25 |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Бердібек Соқпақбаев «Шынықсын денеміз» |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
2.3.4.1 – мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету. 2.2.8.2 – мұғалімнің көмегімен көркем шығарма үзіндісінен басқа үлгідегі (иллюстрация мультфильм) нұсқасымен салыстыру. |
|
Сабақтың мақсаты |
Өлеңді түсініп оқиды, мазмұнын түсінеді. Өлеңге сүйеніп, тапсырмада кеткен қателерді табады және түзейді. Өлең мен суреттің ұқсастығын айтып әңгімелеп береді. |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы 5 минут |
Психологиялық дайындық Сәлеметсіздер ме оқушылар! Топтық орындарға жайғастыру.
«Менің артымнан қайтала» әдісі.
Өткенді бекіту. «Самолет» әдісі
Бағалау: «Өзіндік бағалау» парағы
|
Оқушылар аттары бойынша топқа бөлініп отырады. 1-топ: Шаңғышылар 2-топ: Конькишілер 3-топ: Спорт 4-топ: Денсаулық
Сабақты бастамас бұрын оқушылар денелерін шынықтырып, берілген суреттерді қайталап ширату жаттығуын жасайды.
Платформадағы тапсырманы орындап өткенді бекітеді.
|
|
Flippety.net Платформасы арқылы топқа бөлу
Слайд
Wordwall.net платформасы
|
Сабақтың ортасы 30 минут |
Жаңа сабақ. «Жарық» әдісі 1-тапсырма. Жұмбақтардың шешуін тап.
1. Табаныма
байладым, 2. Зулап түсіп төменге, Шықпас менсіз төбеге. 3. Табанға тақтым Жалпаң қақтым, Зырлап бақтым. 4. Бес ін, Бес іннің аузы бір ін. 5. Тоңғақты таниды, Беті-қолын қариды. 6. Отқа жанбас, Суға батпас.
-Өте керемет балалар жәрайсыңдар! «Сұрақ-жауап» әдісі
(Шаңғы тебу, шанамен ойнау, коньки тебу, хоккей, сноуборд, мәнерлеп сырғанау)
(Дене шынықтыру, спорт туралы.)
«Өзіндік бағалау» парағы
Оқулықпен жұмыс: 2-тапсырма «Шынықсын денеміз» Тізбектей, мәнерлеп оқу; Іштей оқу;
Сөздікпен жұмыс: Биялай- Қоншыңа – Құрыштай –
«Білгенің бір тоғыз білмегенің тоқсан тоғыз» әдісі Автормен танысу. Бердібек Соқпақбаев (13.10.1924 жылы туған, Алматы облысы, Нарынқол ауданы, Қостобе ауылы) — қазақ жазушысы. Балаларға арналған көптеген әңгімелер жазған. Солардың бірі «Менің атым Қожа», «Балалық шаққа саяхат» , «Шынықсын денеміз». Өлеңнің мазмұны бойынша сұрақ-жауап: 1.Өлеңде қай жыл мезгілінің ойындары туралы айтылған? 2.Қыс мезгілі туралы айтылып тұрғанын өлеңнің қай жолынан білдің? 3.Өлең неше шумақтан құралған? 4.Қыс несімен қызықты? 5. Денемізді қалай шынықтыруымызға болады? (оқушылар спортпен шұғылдану арқылы денемізді шынықтыруымызға болатынын айтады.) Бағалау: «Өзіндік бағалау» парағы Жеке жұмыс. Дәптермен жұмыс. 3-тапсырма. Өлең жолдарын қайталап оқы. Қандай қателерді байқадың? Түзетіп жаз. 1.Жақсылап байқашы, Аяғын тоңбай ма? Жел үріп қар кіріп, Қонышыңа толмай ма? 2.Құрыштай құрыспай, Шынықсын денеміз. Бағалау: «Өзіндік бағалау» парағы Сергіту сәті Ұжымдық жұмыс. 4-тапсырма. Сөйлемдерде жіберілген қатені тап.
Бағалау: «Өзіндік бағалау» парағы Топтық жұмыс. «Ойлан топтас бөліс» әдісі 1-топ: «Суретпен жұмыс». 5-тапсырма. Сурет пен өлеңнің ұқсастықтықтарын әңгімелеп айт.
2-топ: «Кроссенс» әдісі. Тақырыпқа байланысты суреттер беріледі. Сурет бойынша «Денсаулық» сөзін шығарады. 3-топ: «Жалғасын тап» әдісі.
Ауырмайтын жол ізде. 4-топ: «Білім пошта» әдісі. Тақырыпқа байланысты сұрақтар қойылады.
Табаныма
байладым, Бағалау: «Классрум скрин» платформа Бірін-бірі бағалау |
Оқушылар берілген жұмбақтың шешуін таба отырып, бүгінгі сабақтың тақырыбын анықтайды.
Қағазда жасырынған жұмбақтарды жарықты жағу арқылы жауабын табады.
Тақырыпқа байланысты сұрақтар жауап береді.
Б.Соқпақбаев туралы ақпаратпен танысады. Өлеңді бейнежазбадан тыңдап, өлеңнен алған әсерлерімен бөліседі. Тізбектей, мәнерлеп оқиды. Түсінбеген сөздермен сөздік жұмыс жүргізіледі.
Сұрақтарға жауап береді.
Өлең жолдарын оқып кеткен қателерді тауып, дәптерге көшіріп жазады. -Тыныс белгілерді дұрыс табады;
Доппен ойын
Кроссенс суретпен бейнеленген ассоциациялардың тізбегін құрады. 9-ұяшықтағы сурет. Мақал-мәтелдердің жалғасын табады. «Гамбургер»
Берілген тапсырманы топта бірлесе отырып орындайды, ортаға шығып қорғайды, бірін-бірі бағалайды |
10
9 8 7 6 5 4 3 2 1
«Classroom screen” платформасы |
Фонарик, тапсырма жазылған қағаздар, слайд Оқулық, суреттер
слайд
YouTube Бейнежазба
Слайд
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |