|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
Мектеп: |
||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||
|
Сынып:5 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||
|
Сабақ тақырыбы |
Берел қорымынан табылған олжалар сақтардың мәдениетін қалай сипаттайды?2 сабақ |
||
|
Сабақтың түрі |
Жаңа білімді игеру сабағы |
||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.2.1.2 ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау 5.2.2.3 ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау |
||
|
Бағалау критерийлері |
Білу және түсіну дағдысы:тұрақ,оба, қорған, қорым,тайпа,сақтар ұғымының мағыналарының кемінде 4-уін біледі; Қолдану дағдысы:Берел қорымның кем дегенде үш ерекшелігін анықтайды Сыни ойлау мен талдау дағдысы:Ой ұшқырлығы, логикалық ойлау, күнделікті өмірде өз білімдерін қолдану. Сөйлеу дағдысы: Оқушылар ақпарат алмасады, диалог құрайды. |
||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәнге қатысты лексика мен терминология Тайпа,тайпалық бірлестік, абыздар,жауынгерлер,егіншілер мен малшылар Мемлекет,көсем,патша, әскери демократия, археология, оба, қорған,ескерткіш ат әбзелдері |
||
|
Құндылықтарды дарыту |
Туған жеріміздің тарихында бірнеше мыңжылдықтар бар, оның беттерінде ата-бабаларымыздың ұлы істері сақталған . Оқушылармызға тарихи жәдігерлерді таныстырып ұлттық танымы мол ұрпақ қалыптастыру. |
||
|
Пәнаралық байланыстар |
Сабақ кезінде оқушыларға дүниежүзі тарихы, география пәндерімен байланыс орнатылады. |
||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Сабақ кезенде оқушыларға бейнеролик, презентация көрсетіледі. |
||
|
Бастапқы білім |
Берел қорғаны туралы не білесіңдер? Берел қорымы қай жерде табылды? Берел қорымында нешеден астам қорым бар? 30- дан астам Нешінші оба аса маңызды болып саналады? - # 11 Обада екі адам және неше жылқы табылған? 13 Жоғарғы билік иесі- көсем не/се патша Антрополог ғалымдар ер адамның шамамен неше жаста деп жазған – 30-35 ж Мәйіт қима ағашты табыт- саркофаг Оба асты суық- мәңгі тоң қабатынан тұрады Сондықтан не жақсы сақталып қалған- ат әбзелдері, ер-тоқым, маталар, ағаш ыдыстар, тері мен киіз бұйымдары Бальзамдау дегеніміз- мәйіттерді ұзақ сақтау үшін Суретті сипаттаңдар |
||
|
Сабақ барысы |
|||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту кезеңі 3-мин 2-мин |
Оқушылармен сәлемдесу; стикерге өз көңіл күйлерін жазады «Миға шабуыл» Бейне роликті көрсету арқылы сабақ тақырыбын анықтау. Сұрақ: 1. Бейне көрсетілімде не туралы айтылды? 2. Сіздер бұл бейне көрсетілім бойынша не айталасыздар? 3. Бүгінгі сабақта не туралы айтамыз деп ойлайсыздар? Оқушылардың ойларын тыңдағаннан кейін сабақ тақырыбы мен оқу мақсаттары айтылады. |
https://www.youtube.com/watch?v=Ovd6VUdmRhY 1-слайд 2-слайд |
|
|
Сабақтың ортасы 5-мин 3-мин 3-мин 6-мин 10-мин 2-сабақ |
Оқушыларды «адасқан әріптер» әдісі арқылы топқа бөлу. 1.Грифон 2.Берел 3 Сақ Оқушыларға адасқан әріптер беріледі. Әр оқушы қолындағы әріптен сәйкестендіріп өзінің тобын табады. Құрылған сөз бойынша топқа отырады. Бейне ролик көрсету. 0,46 бастау Оқушылар бейнероликті көріп болғаннан кейін топпен жұмыс жасайды. Әр топқа тапсырмалар беріледі. 1-Грифон. қорымнан табылған грифон мүсінің түсіндіреді2-Берел.Зейнолла Самашев туралы айтып кетіңіздер3- Сақ Берел қорымынан табылған құнды жәдігердің тізімдерін жазыңдар Әр топ өздерінің жауаптарымен алмасады. Топтар бірін-бірі бағалайды. Оқушылар смайликтер арқылы бағалайды. Сергіту сәті: «суретті аяқта» стратегиясы қолданылады. Оқушылар қағазға бүгінгі сабақтың тақырыбына байланысты сурет салып,мұғалім «келесіге» дегенде келесі оқушыға береді. Топ сурет салып болған соң, кішкене түсінік береді. Жұптық жұмыс:Диалог құру. ( Тілші мен археолог )Сөйлеу дағдысы. Тілші археологқа Берел қорымы бойынша сұрақтар қояды. Оқушылар өздері тілші және археолог болып бөлінеді 2 сұрақ дайындайды Жұптарды қалған оқушылар бағалайды. смайликтермен бағалайды. Алған білімді нақтылау Постермен жұмыс 1-Грифон тобы: Грифон мүсіні 1 сурет бойынша грифон мүсініне түсінік 2- Берел тобы. 1-сұрақ. Жалпы Берел қорымынан табылған жылқы туралы не айта аласыздар? 3.Сақ тобы.
Топтық жұмыс « Хат алмасу» Әрбір топ сабақтың тақырыбына байланысты эссе жазады. Мұғалімнің нұсқауы бойынша үш топ эсселерін алмастырады да бір- брінің эсселерін жалғастырып жазып аяқтайды. Әр топ өзінің хатын кері алады. |
|
|
|
Сабақтың соңы Қорытындылау кезеңі 7-мин 10-мин 5мин |
«Синквейн» әдісі 1-топ Қорым 2-топ Көсем 3 топ З. Самашев Осы сөздерге бес жол өлең құрастыртыңыз Кері байланыс: «Тазалық» әдісі бойынша оқушылар өздері жаңа тақырыптан алғандарын ой елегінен өткізеді Еттартқыш- алған білімімді жинақтап, қорытамын, електен өткіземін. Чемодан- алған білімім болашақта қажет. Қоқыс жәшігі-алған білімімді қажет етпеймін.
|
||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының
сақталуы |
|
|
Тілдік қабілеті жоғары оқушылар тілдік қабілеті төмен оқушылармен араластырылып отырғызылады. Қабілеті жоғары оқушылар ой қорытынды жасайды, тапсырмалар бойынша 3-тен артық дәлелдер келтіре алады |
Сабақтың әр кезеңінде оқушылардың материалды меңгеруі қандай деңгейде екенін анықтау үшін бағалау критерийіне сәйкес топтар өзара бір-бірін бағалайды, мұғалім оқушыларды өзі бағалайды, оқушылар өзін-өзі бағалайды. |
Компьютерді, ноутбуктерді тек тапсырма кезінде аз уақыт жұмыс жасап өшіру, интерактивті тақтаны қажет емес уақытта сөндіріп қою. |
|
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||
|
Оқу мақсаттары дұрыс құрылған. Барлық оқушылар бүгінгі сабақта белсене араласып өз мақсаттарына жетті. Сабақ уақыттар берілген минут кестелеріне байланысты нақты сақталды. Сабақ кезінде сабақ жоспарынан еш ауытқулар болмады. |
|||
|
Оқушыларды «адасқан әріптер» әдісі арқылы топқа бөлу. 1.Грифон 2.Берел 3 Сақ 1-Грифон. қорымнан табылған грифон мүсінің түсіндіреді2-Берел.Зейнолла Самашев3- Сақ Берел қорымынан табылған құнды жәдігердің тізімдерін жазыңдар Постермен жұмыс 1-Грифон тобы: Грифон мүсіні 1 сурет бойынша грифон мүсініне түсінік 2- Берел тобы. 1-сұрақ. Жалпы Берел қорымынан табылған жылқы туралы не айта аласыздар? 3.Сақ тобы. 1.Сұрақ. Сақтар өнерінің екі ерекшелігін анықтап, өз ойларын тұжырымдаңдар (3-4 сурет) |
|
«Синквейн» әдісі 1-топ Қорым 2-топ Көсем 3 топ З. Самашев |





«Әулиекөл ауданы әкімдігінің білім бөлімінің Диев орта мектебі ММ»
Ашық сабақ
Тақырыбы: «Берел қорымынан табылған олжалар сақтардың мәдениетін қалай сипаттайды?»
Дайындаған: Аргынбаева Б.А
Сынып: 5 «А»
2019 оқу жылы
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ашық сабақ Берел қорымы 5 сынып
ашық сабақ Берел қорымы 5 сынып
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
Мектеп: |
||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||
|
Сынып:5 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||
|
Сабақ тақырыбы |
Берел қорымынан табылған олжалар сақтардың мәдениетін қалай сипаттайды?2 сабақ |
||
|
Сабақтың түрі |
Жаңа білімді игеру сабағы |
||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.2.1.2 ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау 5.2.2.3 ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау |
||
|
Бағалау критерийлері |
Білу және түсіну дағдысы:тұрақ,оба, қорған, қорым,тайпа,сақтар ұғымының мағыналарының кемінде 4-уін біледі; Қолдану дағдысы:Берел қорымның кем дегенде үш ерекшелігін анықтайды Сыни ойлау мен талдау дағдысы:Ой ұшқырлығы, логикалық ойлау, күнделікті өмірде өз білімдерін қолдану. Сөйлеу дағдысы: Оқушылар ақпарат алмасады, диалог құрайды. |
||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәнге қатысты лексика мен терминология Тайпа,тайпалық бірлестік, абыздар,жауынгерлер,егіншілер мен малшылар Мемлекет,көсем,патша, әскери демократия, археология, оба, қорған,ескерткіш ат әбзелдері |
||
|
Құндылықтарды дарыту |
Туған жеріміздің тарихында бірнеше мыңжылдықтар бар, оның беттерінде ата-бабаларымыздың ұлы істері сақталған . Оқушылармызға тарихи жәдігерлерді таныстырып ұлттық танымы мол ұрпақ қалыптастыру. |
||
|
Пәнаралық байланыстар |
Сабақ кезінде оқушыларға дүниежүзі тарихы, география пәндерімен байланыс орнатылады. |
||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Сабақ кезенде оқушыларға бейнеролик, презентация көрсетіледі. |
||
|
Бастапқы білім |
Берел қорғаны туралы не білесіңдер? Берел қорымы қай жерде табылды? Берел қорымында нешеден астам қорым бар? 30- дан астам Нешінші оба аса маңызды болып саналады? - # 11 Обада екі адам және неше жылқы табылған? 13 Жоғарғы билік иесі- көсем не/се патша Антрополог ғалымдар ер адамның шамамен неше жаста деп жазған – 30-35 ж Мәйіт қима ағашты табыт- саркофаг Оба асты суық- мәңгі тоң қабатынан тұрады Сондықтан не жақсы сақталып қалған- ат әбзелдері, ер-тоқым, маталар, ағаш ыдыстар, тері мен киіз бұйымдары Бальзамдау дегеніміз- мәйіттерді ұзақ сақтау үшін Суретті сипаттаңдар |
||
|
Сабақ барысы |
|||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту кезеңі 3-мин 2-мин |
Оқушылармен сәлемдесу; стикерге өз көңіл күйлерін жазады «Миға шабуыл» Бейне роликті көрсету арқылы сабақ тақырыбын анықтау. Сұрақ: 1. Бейне көрсетілімде не туралы айтылды? 2. Сіздер бұл бейне көрсетілім бойынша не айталасыздар? 3. Бүгінгі сабақта не туралы айтамыз деп ойлайсыздар? Оқушылардың ойларын тыңдағаннан кейін сабақ тақырыбы мен оқу мақсаттары айтылады. |
https://www.youtube.com/watch?v=Ovd6VUdmRhY 1-слайд 2-слайд |
|
|
Сабақтың ортасы 5-мин 3-мин 3-мин 6-мин 10-мин 2-сабақ |
Оқушыларды «адасқан әріптер» әдісі арқылы топқа бөлу. 1.Грифон 2.Берел 3 Сақ Оқушыларға адасқан әріптер беріледі. Әр оқушы қолындағы әріптен сәйкестендіріп өзінің тобын табады. Құрылған сөз бойынша топқа отырады. Бейне ролик көрсету. 0,46 бастау Оқушылар бейнероликті көріп болғаннан кейін топпен жұмыс жасайды. Әр топқа тапсырмалар беріледі. 1-Грифон. қорымнан табылған грифон мүсінің түсіндіреді2-Берел.Зейнолла Самашев туралы айтып кетіңіздер3- Сақ Берел қорымынан табылған құнды жәдігердің тізімдерін жазыңдар Әр топ өздерінің жауаптарымен алмасады. Топтар бірін-бірі бағалайды. Оқушылар смайликтер арқылы бағалайды. Сергіту сәті: «суретті аяқта» стратегиясы қолданылады. Оқушылар қағазға бүгінгі сабақтың тақырыбына байланысты сурет салып,мұғалім «келесіге» дегенде келесі оқушыға береді. Топ сурет салып болған соң, кішкене түсінік береді. Жұптық жұмыс:Диалог құру. ( Тілші мен археолог )Сөйлеу дағдысы. Тілші археологқа Берел қорымы бойынша сұрақтар қояды. Оқушылар өздері тілші және археолог болып бөлінеді 2 сұрақ дайындайды Жұптарды қалған оқушылар бағалайды. смайликтермен бағалайды. Алған білімді нақтылау Постермен жұмыс 1-Грифон тобы: Грифон мүсіні 1 сурет бойынша грифон мүсініне түсінік 2- Берел тобы. 1-сұрақ. Жалпы Берел қорымынан табылған жылқы туралы не айта аласыздар? 3.Сақ тобы.
Топтық жұмыс « Хат алмасу» Әрбір топ сабақтың тақырыбына байланысты эссе жазады. Мұғалімнің нұсқауы бойынша үш топ эсселерін алмастырады да бір- брінің эсселерін жалғастырып жазып аяқтайды. Әр топ өзінің хатын кері алады. |
|
|
|
Сабақтың соңы Қорытындылау кезеңі 7-мин 10-мин 5мин |
«Синквейн» әдісі 1-топ Қорым 2-топ Көсем 3 топ З. Самашев Осы сөздерге бес жол өлең құрастыртыңыз Кері байланыс: «Тазалық» әдісі бойынша оқушылар өздері жаңа тақырыптан алғандарын ой елегінен өткізеді Еттартқыш- алған білімімді жинақтап, қорытамын, електен өткіземін. Чемодан- алған білімім болашақта қажет. Қоқыс жәшігі-алған білімімді қажет етпеймін.
|
||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының
сақталуы |
|
|
Тілдік қабілеті жоғары оқушылар тілдік қабілеті төмен оқушылармен араластырылып отырғызылады. Қабілеті жоғары оқушылар ой қорытынды жасайды, тапсырмалар бойынша 3-тен артық дәлелдер келтіре алады |
Сабақтың әр кезеңінде оқушылардың материалды меңгеруі қандай деңгейде екенін анықтау үшін бағалау критерийіне сәйкес топтар өзара бір-бірін бағалайды, мұғалім оқушыларды өзі бағалайды, оқушылар өзін-өзі бағалайды. |
Компьютерді, ноутбуктерді тек тапсырма кезінде аз уақыт жұмыс жасап өшіру, интерактивті тақтаны қажет емес уақытта сөндіріп қою. |
|
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||
|
Оқу мақсаттары дұрыс құрылған. Барлық оқушылар бүгінгі сабақта белсене араласып өз мақсаттарына жетті. Сабақ уақыттар берілген минут кестелеріне байланысты нақты сақталды. Сабақ кезінде сабақ жоспарынан еш ауытқулар болмады. |
|||
|
Оқушыларды «адасқан әріптер» әдісі арқылы топқа бөлу. 1.Грифон 2.Берел 3 Сақ 1-Грифон. қорымнан табылған грифон мүсінің түсіндіреді2-Берел.Зейнолла Самашев3- Сақ Берел қорымынан табылған құнды жәдігердің тізімдерін жазыңдар Постермен жұмыс 1-Грифон тобы: Грифон мүсіні 1 сурет бойынша грифон мүсініне түсінік 2- Берел тобы. 1-сұрақ. Жалпы Берел қорымынан табылған жылқы туралы не айта аласыздар? 3.Сақ тобы. 1.Сұрақ. Сақтар өнерінің екі ерекшелігін анықтап, өз ойларын тұжырымдаңдар (3-4 сурет) |
|
«Синквейн» әдісі 1-топ Қорым 2-топ Көсем 3 топ З. Самашев |





«Әулиекөл ауданы әкімдігінің білім бөлімінің Диев орта мектебі ММ»
Ашық сабақ
Тақырыбы: «Берел қорымынан табылған олжалар сақтардың мәдениетін қалай сипаттайды?»
Дайындаған: Аргынбаева Б.А
Сынып: 5 «А»
2019 оқу жылы
шағым қалдыра аласыз













