Материалдар / Ашық сабақ "Бидай мен қаңбақ" 2-сынып

Ашық сабақ "Бидай мен қаңбақ" 2-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырып туралы оқушыға толық мағлұмат бере алады. Қарапайым әдіс -тәсілдермен сабақты түсіндіруге бағытталған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қазан 2024
96
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

САБАҚ: Асқар Тоқмағамбетов Бидай мен қаңбақ


Мектеп: Әйтей негізгі орта мектебі

Күні: 21.04.23 ж

Мұғалімнің есімі: Т. Бодаухан

СЫНЫП: 2 сынып

Қатысқандар саны: 16

Қатыспағандар саны: 0

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

  • Автор туралы мағлұматтар алуы тиіс

  • Өлеңнің негізгі идеясын таба алуы тиіс

  • Өлеңнің қай түріне жататынын анықтай білуі тиіс

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

  • Өлеңді дауыстап оқи алады

  • Бидай мен қаңбақ жайында ақпарат біледі

Оқушылардың басым бөлігі:

  • Өлеңнің мазмұнын өз бетімен түсінеді

  • Адам бойындағы қасиеттерді ажырата алады

Кейбір оқушылар:

  • Дәнді- дақылдардың пайдасы жөнінде өз ойын айта алады

  • Адами қасиеттерді анықтай отырып, әңгімелей алады

Тілдік мақсат


Негізгі сөздер мен тіркестер:

Қанасына –қауызына, қабығына

Тұрағың—мекенің







Алдыңғы оқу

Арыстан мен қозы

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)













Ресурстар

Басталуы

І. Ұйымдастыру



Психологиялық ахуал. (3мин)










ІІ. Жаңа сабаққа дайындық

(Білу) 5мин









Мұғалімнің іс- әрекеті

Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа қатысуы, дайындығын тексеру, топ құру

«Ауа райының құбылыстары» психологиялық тренинг өткізу.

Күн бұлттанды- қолдарын көтеріп қозғалту, күн күркіреді- аяқтарын тарсыл-дату, найзағай ойнады- көздерін ашып- жұму, жаңбыр сіркіреді- партаның бетін сытырлату, күн ашылды- қолдарын шапалақтау


« ТЕЗ ОЙЛА» әдісі арқылы өтілген материалдарды еске түсіру

1.

2. тіршілік туралы

3.



Жарайсыңдар!

Оқушының іс- әрекеті

«НАН» тобы


Ахуал қалыптастырады












Сұрақтарға тиісті жауаптарын іздейді, табады, талдайды, өтілген материалды еске түсіреді





Суреттер



Интерактивті тақта












Сұрақтар мен жауаптары жазылған қима қағаздар


Ортасы

ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру

(Түсіну) 7мин













(Қолдану) 15мин
















(Талдау) 7мин












Жаңа сабақты бекіту


(Жинақтау) 5мин


Жұмбақты шешу арқылы жаңа тақырыпты шығару


  • Бидай дегеніміз не?

  • Қаңбақ деген не?

«Фотошеру» бидай, қаңбақ туралы анықтама

Қаңбақ – жабайы өсімдік.Оның тамыры томыраққа әлсіз бекиді.Оны мал жемейді,отқа да жақпайды.Қаңбақ желмен жарысып көшіп жүреді. 


Өлеңнің авторы жайында қысқаша мағлұмат беріледі.


Топтық тапсырмаларды береді, бағыттайды, бақылайды, тексереді

І- тап: мысалды бір- бірімен бөлісе отырып, мәнерлеп, дауыстап оқы.

ІІ- тап: Бидай мен Қаңбаққа мінездеме беру

ІІІ- тап: «ФИШ-БОУН» Адамның бойындағы жағымды, жағымсыз қасиеттерді бөліп жазу

ІV- топ: «Серпілген сауалдар»

Мысалды оқи отырып, бірнеше сұрақтар дайында


Тапсырмалар береді, топта орындауға бағыттайды, қадағалайды.

І- топ: «Бидай мен Қаңбақ» ролге бөліп оқу

ІІ- топ: «Ас атасы- нан» тақырыбында нанның дастарханға қалай келетінін сызба арқылы көрсету

ІІІ- топ: Бидай, қаңбақ» сөздеріне жұмбақ құрастыру ІV- топ: Нанға байланысты тыйым сөздер жазу


«Идеялар себетін» толтыру

Жұмбақты шешеді, тақырыпты анықтайды

«бидай мен қаңбақ» мысалы

Оқушылар білетін ойларын ортаға салады

Фотошеруден көре отырып, бидай, қаңбақ туралы ақпарат алады,







Автор туралы ақпарат алады.

Асқар Тоқмағамбетов.

Берілген тапсырмаларды орындайды, бір- бірін тексереді, пікір алмасады.

І- тап: мысалды бір- бірімен бөлісе отырып, мәнерлеп, дауыстап оқиды

ІІ- тап: Бидай мен Қаңбаққа мінездеме береді,

Венн диогараммасы

ІІІ- тап: «ФИШ-БОУН» әдісі Адамның бойындағы жағымды, жағымсыз қасиеттерді бөліп жазады

ІV- топ: мысалды оқи отырып, бірнеше сұрақтар дайында

Тапсырмаларды топта орындайды, талдаулар жасайды, ойларын айтады.

І- топ: «Бидай мен Қаңбақ» ролге бөліп ойнау

«Егістіктегі кездесу»

ІІ- топ: «Ас атасы- нан» «Дастархан» сызбасы тақырыбында нанның дастарханға қалай келетінін сызба арқылы көрсетеді

ІІІ- топ: Бидай, қаңбақ» сөздеріне жұмбақ құрастырады

ІV- топ: Нанға байланысты тыйым сөздер жазу

«Идеялар себетіне» бүгінгі алған білімдерін стикерге жазып толтырады

Суреттер





Интерактивті тақта






Оқулық



Плакат, маркерлер


Постермен жұмыс



Дәптер, қалам





Интерактивті тақта, дәптер




Плакат, маркерлер











Себет

Аяқталуы

Жаңа сабақты қорытындылау (Бағалау) 3мин


Бағалау 3мин




Үй тапсырмасы 1мин


Сергіту сәті

Бидайдың бойындағы қасиет сенің бойыңда бар ма?

Ия болса, неліктен?

Жоқ болса, неліктен?


Оқушылардың жұмысын бағалау, әр тапсырмалар бойынша топтарды, жеке оқушыларды бағалау

Үйге тапсырма беру




Пікірлерін білдіреді





Топтар бір- бірін бағалайды




Өлеңді жаттайды, автор туралы қосымша іздейді

Бір тақырыбын оықып келу







Бағалау парақшасы







Рефлексия

Сабақ /оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?



.

«Бес қадам» әдісі арқылы сабаққа рефлексиялық қортынды жасау

Сұрақтар жасырылған табандарды басып өзіне ұнағанын алып сұрақтарға жауап беру,

  1. Асқар Тоқмағамбетов кім?

  2. Бидай дегеніміз не?

  3. Қаңбақ дегеніміз не?

  4. Егер сен өсімдік болсаң бидай мен қаңбақтың қайсысын таңдар едің?




5. Нанды неліктен ас атасы деп атады.

КЕРІ БАЙЛАНЫС





ТИК ТОК ІДІСІ АРҚЫЛЫ САБАҚТЫ БАҒАЛАУ , ӨЗ ТАҢДАУЛАРЫН ЖАСАУ

ҮЙГЕ ТАПСЫРМА:

1.ЕГІСТІКТЕ ТАҚЫРЫБЫНА СУРЕТ СЫЗЫП КЕЛІҢДЕР.

2. МЫСАЛ ӨЛЕҢДҢ ЖАТТАП АЛЫҢДАР.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ