Сабақ: №3
|
Мектеп:
|
Пәні: информатика
|
Күні:
|
Мұғалімнің аты-жөні:
|
Сынып:
|
Қатысқандар
саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақ
тақырыбы:
|
Білім берудің ақпараттық
ресурстары
|
Сабақ негізделген
оқу
мақсаты
|
|
Сабақ мақсаттары
|
Барлық оқушылар:
|
|
Оқушылардың басым бөлігі:
|
|
Кейбір оқушылар:
|
|
Тілдік мақсат
|
Оқушылар:
Ақпараттық жүйелер және
ақпараттық ресурстар ұғымын біледі
|
Негізгі сөздер мен тіркестер:
|
Ақпараттық жүйе, интернет,
автоматтандырылған жүйе, корпоративтік, транзакция, клиент, сервер,
файл, ресурс.
|
Сыныптағы диалог үшін пайдалы
тілдік бірліктер:
1.Ақпараттық ресурстардың рөлі
қандай?
2.Білім берудің ақпараттық ресурстары
деген не?
3.Білім берудің электрондық
ресурстарының қандай ерекшелігі бар?
4.Білім
берудің электрондық ресурстарын қалай табуға
болады?
|
Талқылауға арналған
тармақтар:
|
Ақпараттық ресурстардың басқа кез
келген ресурстан қандай басты айырмашылығы бар?
Оқушылардың сабақ өту кітабын ақпараттық ресурс ретінде
қабылдауға болады ма? Неліктен?
|
Жазылым бойынша ұсыныстар:
|
Ресурс,ақпарат сөздерінің 3 тілде
аталуымен танысу
|
Алдыңғы
тақырып
|
Әлемнің ақпараттық бейнесі,
ақпараттық жүйелер және ресурстар
|
Жоспар
|
Жоспарлаған
уақыт
|
Жоспарлаған жаттығулар
(төмендегі
жоспарланған
жаттығулармен қатар
ескертпелерді
жазыңыз)
|
Ресурстар
|
|
Жағымды ахуал туғызу
«Ой қозғау»
АКТ-да деңгейлік
тәжірибелік жұмыстарды дұрыс орындау.
Жаңа тақырыпты
қорытындылау.
Ұйымдастыру.
Оқушыларды жылы жүзбен қарсы
алу, амандасу.
«Ыстық алақан» тренингін
(бір-бірінің қолдарын ұстап оң алақандарын бір-бірінің үстіне қойып
лебіздерін білдіру)
ұйымдастыру
Санау арқылы 2 топқа бөлемін
«Ой қозғау »
Ақпарат дегеніміз
не?
Әлемнің ақпараттық бейнесі не үшін
қажет?
Ақпараттық жүйелердің түрлері
қандай?
Ақпараттық ресурстарға не
жатқызамыз?
Ақпаратты қанша деңгейде қарастыруға
болады?
Ақпараттану деген
не?
Ақпараттанудың негізгі нысаны деген не?
|
Үлестірмелер, оқулық,
жұмыс дәптері
|
Ортасы
10 минут
Практикум
10 минут
|
Оқушы білгендерін тыңдай отырып, жаңа
сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.
Ендеше, бүгінгі жаңа
сабағымыз
« Білім берудің ақпараттық
ресурстары».
«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі
арқылы тақырыпты оқуға тапсырмалар
беріледі.
1-топ:Білім берудің ақпараттық
ресурстары
2-топ:
Білім ресурстары. Білім
порталдары және каталогтары
2 топқа берілген тақырыпты
постер қорғауды ұсынамын.
Оқулықпен және
компьютермен жұмыс.
1.Электрондық ресурстарды пайдаланып, информатика,
биология, физика пәндеріне қатысты электрондық материалдарға шолу
жасау
|
Оқулық,
үлестірме
қағаздар,
интерактивті тақта,
Ватман, маркерлер, стикерлер
Оқулық, компьютер
|
Сабақты
қортыныдылау
5 мин
|
Тест тапсырмасын
орындау.
1-с
2-с
3-а
4-д
5-в
6-в
7-а
|
Дәптер, таратпалар
|
Аяқталуы
5 минут
|
Критерийлер арқылы
өзін-өзі бағалау. Топтық жиынтық бағалау.
Үйге тапсырма:
§3
Бағалау.
Бүгінгі сабағыма «аяқталмаған
сөйлем» әдісі арқылы кері байланыс
жасайды.
Мен бүгін
.................білдім
Маған
.............қызықты болды
Маған................ қиын
болды
Мен келесі
тапсырмаларды орындадым....
Мен
...........түсіндім
Мен
............сезіндім
Мен................үйрендім
Мен................жасай
алдым
Мен
...............жасап көремін
Мен
.............таңқалдым
Мен
........өмірде қолданамын
Маған
..........ұнамады
|
Жиынтық бағалау
парағы
Оқулық,
күнделік
Үлестірме қағаздар
|
Қосымша ақпарат:
Информатика 10-сынып Арман-пв баспасы,
авторы Сапарғалиева Б.Қ,Масалимова Н.Е, Тезекбаева Г.А,
2014 жыл
|
Саралау – Сіз қосымша
көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға
тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
|
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін
тексеруді қалай жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік
және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы
байланыс
|
|
|
|
Рефлексия
Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?бүгін
оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған
саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берген уақыт ішінде үлгердім
бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және
неліктен?
|
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы
өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың
тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
|
Қорытынды
бағамдау.
Қандай екі нәрсе табысты
болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)
1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақты
жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып
немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге
көмектесетін не білдім?
Кері байланыста жазылған ұсыныстар мен
сұраныстарға негізделемін.
|