Ашық сабақ
Тақырыбы:Білімділер еліне саяхат
Мектепалды даярлық тобы № 7 «Сказка»
Қазақ тілі мұғалімі:
Шарипова А.К
Мектепалды даярлық топ үшін
Ұйымдастырылған оқу іс – әрекетінің технологиялық картасы
Қазақ тілі мұғалімі: Шарипова А.К
Өткізілген күні:23.04.21ж.
Білім беру саласы: Қазақ тілі.
Тақырыбы: «Білімділер еліне саяхат »
Талаптары: Өткен тақырыптарды қайталау, балалардың 1 ден 10 ға дейін тура және кері санау машығын қалыптастыру ; пішіндер, отбасы мүшелері, жабайы жануарлар, жемістер мен көкөністер туралы біліміндерін бекіту, мұғалімнен кейін қайталау арқылы сөздердің фонентикалық жағын меңгерту, балалардың тыңдау зейінің қалыптастырып сөздерді дұрыс қолдана білуге үйрету, балалардың ойын дамыту, дұрыс айту, дұрыс білу дағдысын қалыптастыру.
Қолданылатын көрнекі құралдар:карточкалар(1 ден 10 санға дейін),пішіндер,отбасы мүшелерінің суреттері, жабайы жануарларының суреттері,
Қажетті құрал-жабдықтар:қуыршақ Буратино,
Сөздік жұмысы:, жабайы жануарлары, жемістер, көкеністер, сандар,түстер,отбасы мүшелері
Билингвальді компонент:сандар-цифры,бір-один,екі-два,үш-три,төрт-четыре,бес-пять,алты-шесть, , жабайы жануарлар-дикие животные,
-Сәлеметсіңдер ме,балалар!
-Қалдарын қалай?
Шаттық шеңбер
Армысын алтын күн
Армысын көк аспан
Армысын жер Ана
Армысын достарым
Сұрақ жауап беру (балаларға сұрақ қойып допты лақтырамын кімге доп лақтырсам сол бала сұраққа жауап беріп допты қайта лақтырады.)
- Қазір жылдың қай мезгілі? Көктем мезгілі.
- Көктемнің айлары? Наурыз,сәуір,мамыр.
- Қазір қай ай? Сәуір
- Аптаның қай күні? Бүгін Сәрсенбі
-Көктемде қандай гүл бірінші болып шығады? Бәйшешек
-Қыс айларын ата? Желтоқсан,қаңтар,Ақпан.
-Жарайсындар,балалар!
Ұйымдастырушылық-ізденістік
Ғажайып сәт:
-Балалар, бүгін бізге қонаққа біреу келді. Бірақ, ол кім екенін білу үшін сендер мына жұмбақты шешулерің керек.
Буратино туралы жұмбақ:
Ол ағаштан жасалған
Мұрны өте ұзын
Қолында алтын кілті бар?
Мұғалім:Бүгін бізде қонақта Буратино, бірақ, Буратиноның көңіл-күйі төмен. Себебі Карабас Барабас Буратиноның алтын кілтін тартып алыпты. Енді өзінің тапсырмаларын орындатпай, кілтті бермейді.
-Балалар, Буратиноға көмектесеміз ба?
- иә көмектесеміз.
Балалар ол болса біз қазір сіздермен білімділер еліне саяхатқа барамыз.Карабас Барабастың тапсырмаларын орындап Буратинананың кілтін қайтарып аламыз.
Педагог балалардың назарын тақтадағы жапырақтарға аударады:
-Тақтада сендер карточкалар көріп тұрсыңдар,карточкалардың артқы бетінде тапсырмалар бар.
-Қане,неше карточка екенін санайықшы.
1 2 3 4 5 6 7 (Бір,екі,үш,төрт,бес,алты, жеті)
-Неше тапсырма болады?
1.Тапсырма: Балалар сұраққа жауап бере отырып күнің көзін
құрастырады.

1. Балалар біздің отанымыз қалай аталады?Біздің отанымыз Қазақстан.
2.Біздің президентіміз кім?Қасым Жомарт Тоқаев
3. Мемлекеттік рәміздерімізді атайық.Ту ,Елтанба,Әң ұран
4.Біз қай қалада тұрамыз?Көкшетау
5.Біздің балабақша қалай аталады? Аққу бақшасы
6.Тудың түсі қандай ?Көк
7.Бағдаршам түстерін ата?Қызыл,Жасыл,Сары
Мұғалім:Балалар біз не құрастырдық?
Балалар: Күннің көзін
Мұғалім:Дұрыс айтасындар балалар.
2.Тапсырма: «Отбасы Ағашын құрастыру»(«Собираем семейное дерево»)
Мақсаты:Балалардың есте сақтау, көру қабілітін дамыту.
Шарты:Бір бала шағып алманы алады ,алмада қай отбасы мүшесінің суреті болса ,айтып алама терегіне жапсырады.Балаларды мадақтау.
Мұғалім:-Бүгін біз отбасы мен бірге автобуспен қонаққа барамыз.Ал кімді өзімізбен бірге алатынымызды сендер айтасыңдар.
- жемістер мен көкеністер адасып кетіпті, екі бөлуіміз керек,жемістерді бірінщі себетке саламыз, көкеністерді екінші себетке жинаймыз.

Жемістер Көкеністер
Сергіту сәті
Ұзын құлақ, сұр қоян
Естіп қалып сыбдырды
Ойлы, қырлы жерлермен
Ытқып-ытқып жүгірді.
3 Тапсырма:Дидактикалық ойын «Үйшік» («Теремок»)
Мақсаты.Балалардың аңдарды дауыстарын ажырата алуы.
Шарты:балаларға бір жануардың даусы қойылады олар оны естіп кімнің даусы екенің ажыратуы керек, сол жанаурдың суретің тауып үйшікке орналастыру керек. (Аю,қасқыр,Түлкі,Бақа,Тышқан.Қоян)

4.Тапсырма: «Ұшты-ұшты ойыны»
Ойын шарты:Тақтаға екі бала шығады алдың ала дайындалған қималардан құстар құрастырады.
Балалар біз қандай құс құрастырдық?
-Қарлығаш,Торғай
-Тағы қандай құстарды білесіндер?
-Қарға,сауысқан,көгершін
-Жарайсындар балалар
Рефлексиялық-түзетушілік
Мұғалім балаларға алғысын айтады:
«Рақмет сендерге балалар,Буратиноға көмектескендеріне.Түлкі Алисаның және мысық Базилионың тапсырмаларын жақсы орындадыңдар,сондықтан олар Буратиноға алтын кілтін қайтарады.
Буратина : балалар сендергі көп рахмет менің алтын кілтімді қайтарып алдым. Мен сендерге силық дайындағам соны қабыл алыныздар.
Балалар:Рахмет Буратина
Мұғалім:Балалар сендерге бүгінгі сабағамыз ұнады ма?
Балалар:-Иа ұнады
Мұғалім:Олай болса сендердің қолындағы стикерлермен бүгінгі сабағымызды бағалайық. Бүгінгі сабағымыз осымен аяқталды балалар Сау болыныздар!
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
АШЫҚ САБАҚ "БІЛІМДІЛЕР ЕЛІНЕ САЯХАТ" МЕКТЕП АЛДЫ ДАЯРЛЫҚ ТОБЫ.
АШЫҚ САБАҚ "БІЛІМДІЛЕР ЕЛІНЕ САЯХАТ" МЕКТЕП АЛДЫ ДАЯРЛЫҚ ТОБЫ.
Ашық сабақ
Тақырыбы:Білімділер еліне саяхат
Мектепалды даярлық тобы № 7 «Сказка»
Қазақ тілі мұғалімі:
Шарипова А.К
Мектепалды даярлық топ үшін
Ұйымдастырылған оқу іс – әрекетінің технологиялық картасы
Қазақ тілі мұғалімі: Шарипова А.К
Өткізілген күні:23.04.21ж.
Білім беру саласы: Қазақ тілі.
Тақырыбы: «Білімділер еліне саяхат »
Талаптары: Өткен тақырыптарды қайталау, балалардың 1 ден 10 ға дейін тура және кері санау машығын қалыптастыру ; пішіндер, отбасы мүшелері, жабайы жануарлар, жемістер мен көкөністер туралы біліміндерін бекіту, мұғалімнен кейін қайталау арқылы сөздердің фонентикалық жағын меңгерту, балалардың тыңдау зейінің қалыптастырып сөздерді дұрыс қолдана білуге үйрету, балалардың ойын дамыту, дұрыс айту, дұрыс білу дағдысын қалыптастыру.
Қолданылатын көрнекі құралдар:карточкалар(1 ден 10 санға дейін),пішіндер,отбасы мүшелерінің суреттері, жабайы жануарларының суреттері,
Қажетті құрал-жабдықтар:қуыршақ Буратино,
Сөздік жұмысы:, жабайы жануарлары, жемістер, көкеністер, сандар,түстер,отбасы мүшелері
Билингвальді компонент:сандар-цифры,бір-один,екі-два,үш-три,төрт-четыре,бес-пять,алты-шесть, , жабайы жануарлар-дикие животные,
-Сәлеметсіңдер ме,балалар!
-Қалдарын қалай?
Шаттық шеңбер
Армысын алтын күн
Армысын көк аспан
Армысын жер Ана
Армысын достарым
Сұрақ жауап беру (балаларға сұрақ қойып допты лақтырамын кімге доп лақтырсам сол бала сұраққа жауап беріп допты қайта лақтырады.)
- Қазір жылдың қай мезгілі? Көктем мезгілі.
- Көктемнің айлары? Наурыз,сәуір,мамыр.
- Қазір қай ай? Сәуір
- Аптаның қай күні? Бүгін Сәрсенбі
-Көктемде қандай гүл бірінші болып шығады? Бәйшешек
-Қыс айларын ата? Желтоқсан,қаңтар,Ақпан.
-Жарайсындар,балалар!
Ұйымдастырушылық-ізденістік
Ғажайып сәт:
-Балалар, бүгін бізге қонаққа біреу келді. Бірақ, ол кім екенін білу үшін сендер мына жұмбақты шешулерің керек.
Буратино туралы жұмбақ:
Ол ағаштан жасалған
Мұрны өте ұзын
Қолында алтын кілті бар?
Мұғалім:Бүгін бізде қонақта Буратино, бірақ, Буратиноның көңіл-күйі төмен. Себебі Карабас Барабас Буратиноның алтын кілтін тартып алыпты. Енді өзінің тапсырмаларын орындатпай, кілтті бермейді.
-Балалар, Буратиноға көмектесеміз ба?
- иә көмектесеміз.
Балалар ол болса біз қазір сіздермен білімділер еліне саяхатқа барамыз.Карабас Барабастың тапсырмаларын орындап Буратинананың кілтін қайтарып аламыз.
Педагог балалардың назарын тақтадағы жапырақтарға аударады:
-Тақтада сендер карточкалар көріп тұрсыңдар,карточкалардың артқы бетінде тапсырмалар бар.
-Қане,неше карточка екенін санайықшы.
1 2 3 4 5 6 7 (Бір,екі,үш,төрт,бес,алты, жеті)
-Неше тапсырма болады?
1.Тапсырма: Балалар сұраққа жауап бере отырып күнің көзін
құрастырады.

1. Балалар біздің отанымыз қалай аталады?Біздің отанымыз Қазақстан.
2.Біздің президентіміз кім?Қасым Жомарт Тоқаев
3. Мемлекеттік рәміздерімізді атайық.Ту ,Елтанба,Әң ұран
4.Біз қай қалада тұрамыз?Көкшетау
5.Біздің балабақша қалай аталады? Аққу бақшасы
6.Тудың түсі қандай ?Көк
7.Бағдаршам түстерін ата?Қызыл,Жасыл,Сары
Мұғалім:Балалар біз не құрастырдық?
Балалар: Күннің көзін
Мұғалім:Дұрыс айтасындар балалар.
2.Тапсырма: «Отбасы Ағашын құрастыру»(«Собираем семейное дерево»)
Мақсаты:Балалардың есте сақтау, көру қабілітін дамыту.
Шарты:Бір бала шағып алманы алады ,алмада қай отбасы мүшесінің суреті болса ,айтып алама терегіне жапсырады.Балаларды мадақтау.
Мұғалім:-Бүгін біз отбасы мен бірге автобуспен қонаққа барамыз.Ал кімді өзімізбен бірге алатынымызды сендер айтасыңдар.
- жемістер мен көкеністер адасып кетіпті, екі бөлуіміз керек,жемістерді бірінщі себетке саламыз, көкеністерді екінші себетке жинаймыз.

Жемістер Көкеністер
Сергіту сәті
Ұзын құлақ, сұр қоян
Естіп қалып сыбдырды
Ойлы, қырлы жерлермен
Ытқып-ытқып жүгірді.
3 Тапсырма:Дидактикалық ойын «Үйшік» («Теремок»)
Мақсаты.Балалардың аңдарды дауыстарын ажырата алуы.
Шарты:балаларға бір жануардың даусы қойылады олар оны естіп кімнің даусы екенің ажыратуы керек, сол жанаурдың суретің тауып үйшікке орналастыру керек. (Аю,қасқыр,Түлкі,Бақа,Тышқан.Қоян)

4.Тапсырма: «Ұшты-ұшты ойыны»
Ойын шарты:Тақтаға екі бала шығады алдың ала дайындалған қималардан құстар құрастырады.
Балалар біз қандай құс құрастырдық?
-Қарлығаш,Торғай
-Тағы қандай құстарды білесіндер?
-Қарға,сауысқан,көгершін
-Жарайсындар балалар
Рефлексиялық-түзетушілік
Мұғалім балаларға алғысын айтады:
«Рақмет сендерге балалар,Буратиноға көмектескендеріне.Түлкі Алисаның және мысық Базилионың тапсырмаларын жақсы орындадыңдар,сондықтан олар Буратиноға алтын кілтін қайтарады.
Буратина : балалар сендергі көп рахмет менің алтын кілтімді қайтарып алдым. Мен сендерге силық дайындағам соны қабыл алыныздар.
Балалар:Рахмет Буратина
Мұғалім:Балалар сендерге бүгінгі сабағамыз ұнады ма?
Балалар:-Иа ұнады
Мұғалім:Олай болса сендердің қолындағы стикерлермен бүгінгі сабағымызды бағалайық. Бүгінгі сабағымыз осымен аяқталды балалар Сау болыныздар!
шағым қалдыра аласыз













