0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
1
2
Бөлім:
Педагогтің аты-жөні:
Күні:
Сыныбы:
Сабақтың тақырыбы:
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
Сабақтың мақсаты:
3
4
Қысқамерзімді жоспар
Жасушалық айналым
Беймбетқызы Аружан
01.02.2024
9 «Ә»
Қатысушылар саны: 21
Мейоз бен митозды салыстыру.
Қатыспағандар саны:
9.2.2.4 – митоз бен мейоз үдерісін салыстыру.
Митоз бен мейоз үдерісін ажырата алу.
Сабақтың барысы:
Сабақ
Педагогтің іс-әрекеті
кезеңі/
Уақыты
Сабақт І.Ұйымдастыру кезеңі:
ың
Оқушылармен
сәлемдесу,
басы
түгендеу.
10 мин.
Әдіс:«Еркін
микрофон»
Оқушылар бір- біріне микрофон
арқылы
жақсы
тілектер
айтып,сынып ішінде жақсы ахуал
қалыптастырады.
Өткен сабақты еске түсіру.
Әдіс: «Сиқырлы ұяшық»
Wordwall қосымшасы арқылы
оқушылар ұяшықтарды таңлап,
сұрақтарға жауап береді.
Оқушының ісәрекеті
Оқушылар
ұстазымен
амандасады, бірбіріне жақсы
тілектер айтады;
Оқушылар
ұяшықтарды
таңдап
сұрақтарға
жауап береді.
Бағалау
Ынталандыру мақсатында ең
ерекше.креативті тілек айтқан Микрофон
оқушыларға арнайы купондар
беріледі.
(2 балл)
Бағалау
критерийі
Оқушылар
үй
жұмысына
сұрақтарға
жауап
беру.
(2 балл)
Сұрақтар:
1. Мейоз дегеніміз не?
2. Мейоз неше фазадан тұрады?
3. Коньюгация дегеніміз не?
4. Кроссинговер дегеніміз не?
5. І мейоз ерекшелігін ата.
6. Мейоз процессінің
биологиялық рөлін ата.
Ресурстар
Дескрипто
р
1.Оқушы
сұраққа
жауап
береді.
2.Оқушы
сұрақты
талдап
береді.
Балл
1
https://wordw
all.net/resourc
e/61304133
(Wordwall)
1
Сабақт
ың
ортасы
Мағына
ны ашу.
30 мин.
«Мейоз бен митозды салыстыру»
тақырыбында бейнеролик пен
презентация ұсынылады.
Жеке жұмыс:
Тапсырма 1.
«Биологиялық диктант» әдісі
Оқушылар түсіп қалған сөздерді
тиісті орнына қойып,толықтыруы
қажет.
……….. – дене (сома) жасушаларының
бөлінуі.
Мейоз - ……. Жасушаларының бөлінуі.
……… - гомологты хромосомалардың
жақындау және өрілу үдерісі.
……..- гомологты хромосомалар
бөліктері алмасу үдерісі.
Коньюгация және кроссинговер …..
үдерісінде жүреді.
Жұппен жұмыс:
Тапсырма 2.
“Жіктеу” әдісі
Learning.apps платформасында
митоз бен мейозға тән
процесстерді жіктейді.
Оқушылар
бейнероликті
көріп болған
соң,
оқушылармен
кері байланыс
жасалынады.
Тапсырма 1.
Оқушылар бос
орынды
толтырып,тапсы
рманы
орындайды.
(презентация)
Canva.com
(бейнеролик)
https://youtu.
be/4xXlfqfYb
18?si=mqOH
s9bqQiA5po
VC
Дескриптор
Балл
Оқушы бос
орынды орта
деңгейде
толтырады.
Оқулық:
«Атамұра»
2019. – 173бет
Соловьева
А.Р.,
Ибраимова
Б.Т.
1
И.Г.Асанов.
Тапсырма 1.
Бағалау
критери
йі
Бос
орынды
толтыр
у
(2 балл)
Оқушылар
бос орынды
жоғары
деңгейде
толтырады.
2
Тапсырма 2.
Тапсырма 2.
Оқушылар
мейоз бен митоз
үрдісіне тән
процесстерді
талдайды.
Бағалау
критери
йі
Мейоз
бен
митоз
үдерісін
жіктеу
(2 балл)
Дескрипто
р
Балл
Оқушыла
р митоз
бен мейоз
үдерісін
орта
деңгейде
жіктейді.
1
(learning.apps)
Оқушыла
р митоз
бен мейоз
үдерісін
жоғары
деңгейде
жіктейді.
Топпен жұмыс:
Тапсырма 3.
«Кім тапқыр» әдісі
Әр топ мүшелері ұяшықтарды
таңлап, сұрақтарға жауап беру
арқылы топтың жеңіске жетуіне
үлес қосады.
https://learnin
gapps.org/wat
ch?v=pwe0ad
me524
2
Тапсырма 3.
Тапсырма 3.
Оқушылар
белсенділік
танытып,өзге
оқушылармен
жарысады.
Бағалау
критери
йі
Сұрақта
рға
жауап
беру.
Дескрипто
р
Оқушылар
сұрақтард
ы жауап
береді
Балл
1
(bamboozle)
(2 балл)
Оқушылар
сұрақтард
ы талдап
береді
https://www.b
aamboozle.co
m/game/2077
387
1
Сабақт
ың
соңы
Ой
толғаны
с.
Рефлек
сия
5 мин.
Үй тапсырмасы
§32 оқу,7-кестені дәптерге жазу.
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың
сабаққа деген көзқарасын, кері
байланысын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша
оқушылардың пікірін анықтайды.
Жинақталған деректердің құнды
болуын қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде
саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
Саралау. Сіз қандай тәсілмен
көбірек қолдау көрсетпексіз?
Сіз қабілетті оқушылардың
алдына қандай тапсырмалар
қоясыз?
«Диалог және қолдау көрсету»,
«Тапсырма», «Жіктеу».
Оқушылар
Бүгін
сабақта
мен
.......
үйрендім.
Бұған дейін ......
білуші едім.
Бүгінгі тақырып
бойынша
.....
түсініксіз болды.
Аяқталмаған
сөйлемдер
арқылы
өз
пікірлерін
білдіреді.
Бағалау. Сіз оқушылардың
материалды игеру деңгейін
қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
«Мадақтау сөзі» әдісі
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын
сақтау
Денсаулық сақтау технологиялары.
Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді
жұмыс түрлерін қолданамын.
Осы сабақта қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы ережелерінің
тармақтары орындалады.
Саралау
тапсырмаларды
іріктеуді, белгілі бір оқушыдан
күтілетін нәтижені, оқушыға
жеке қолдау көрсетуде, оқу
материалы мен ресурстарды
оқушылардың
жеке
қабілеттерін ескере отырып
әзірлеуді қамтиды.
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені
анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?
1:
2:
5
6
Тексерілді:_____________________ Малдиева Г.Н
2
Бөлім:
Педагогтің аты-жөні:
Күні:
Сыныбы:
Сабақтың тақырыбы:
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
Сабақтың мақсаты:
3
4
Қысқамерзімді жоспар
Жасушалық айналым
Беймбетқызы Аружан
01.02.2024
9 «Ә»
Қатысушылар саны: 21
Мейоз бен митозды салыстыру.
Қатыспағандар саны:
9.2.2.4 – митоз бен мейоз үдерісін салыстыру.
Митоз бен мейоз үдерісін ажырата алу.
Сабақтың барысы:
Сабақ
Педагогтің іс-әрекеті
кезеңі/
Уақыты
Сабақт І.Ұйымдастыру кезеңі:
ың
Оқушылармен
сәлемдесу,
басы
түгендеу.
10 мин.
Әдіс:«Еркін
микрофон»
Оқушылар бір- біріне микрофон
арқылы
жақсы
тілектер
айтып,сынып ішінде жақсы ахуал
қалыптастырады.
Өткен сабақты еске түсіру.
Әдіс: «Сиқырлы ұяшық»
Wordwall қосымшасы арқылы
оқушылар ұяшықтарды таңлап,
сұрақтарға жауап береді.
Оқушының ісәрекеті
Оқушылар
ұстазымен
амандасады, бірбіріне жақсы
тілектер айтады;
Оқушылар
ұяшықтарды
таңдап
сұрақтарға
жауап береді.
Бағалау
Ынталандыру мақсатында ең
ерекше.креативті тілек айтқан Микрофон
оқушыларға арнайы купондар
беріледі.
(2 балл)
Бағалау
критерийі
Оқушылар
үй
жұмысына
сұрақтарға
жауап
беру.
(2 балл)
Сұрақтар:
1. Мейоз дегеніміз не?
2. Мейоз неше фазадан тұрады?
3. Коньюгация дегеніміз не?
4. Кроссинговер дегеніміз не?
5. І мейоз ерекшелігін ата.
6. Мейоз процессінің
биологиялық рөлін ата.
Ресурстар
Дескрипто
р
1.Оқушы
сұраққа
жауап
береді.
2.Оқушы
сұрақты
талдап
береді.
Балл
1
https://wordw
all.net/resourc
e/61304133
(Wordwall)
1
Сабақт
ың
ортасы
Мағына
ны ашу.
30 мин.
«Мейоз бен митозды салыстыру»
тақырыбында бейнеролик пен
презентация ұсынылады.
Жеке жұмыс:
Тапсырма 1.
«Биологиялық диктант» әдісі
Оқушылар түсіп қалған сөздерді
тиісті орнына қойып,толықтыруы
қажет.
……….. – дене (сома) жасушаларының
бөлінуі.
Мейоз - ……. Жасушаларының бөлінуі.
……… - гомологты хромосомалардың
жақындау және өрілу үдерісі.
……..- гомологты хромосомалар
бөліктері алмасу үдерісі.
Коньюгация және кроссинговер …..
үдерісінде жүреді.
Жұппен жұмыс:
Тапсырма 2.
“Жіктеу” әдісі
Learning.apps платформасында
митоз бен мейозға тән
процесстерді жіктейді.
Оқушылар
бейнероликті
көріп болған
соң,
оқушылармен
кері байланыс
жасалынады.
Тапсырма 1.
Оқушылар бос
орынды
толтырып,тапсы
рманы
орындайды.
(презентация)
Canva.com
(бейнеролик)
https://youtu.
be/4xXlfqfYb
18?si=mqOH
s9bqQiA5po
VC
Дескриптор
Балл
Оқушы бос
орынды орта
деңгейде
толтырады.
Оқулық:
«Атамұра»
2019. – 173бет
Соловьева
А.Р.,
Ибраимова
Б.Т.
1
И.Г.Асанов.
Тапсырма 1.
Бағалау
критери
йі
Бос
орынды
толтыр
у
(2 балл)
Оқушылар
бос орынды
жоғары
деңгейде
толтырады.
2
Тапсырма 2.
Тапсырма 2.
Оқушылар
мейоз бен митоз
үрдісіне тән
процесстерді
талдайды.
Бағалау
критери
йі
Мейоз
бен
митоз
үдерісін
жіктеу
(2 балл)
Дескрипто
р
Балл
Оқушыла
р митоз
бен мейоз
үдерісін
орта
деңгейде
жіктейді.
1
(learning.apps)
Оқушыла
р митоз
бен мейоз
үдерісін
жоғары
деңгейде
жіктейді.
Топпен жұмыс:
Тапсырма 3.
«Кім тапқыр» әдісі
Әр топ мүшелері ұяшықтарды
таңлап, сұрақтарға жауап беру
арқылы топтың жеңіске жетуіне
үлес қосады.
https://learnin
gapps.org/wat
ch?v=pwe0ad
me524
2
Тапсырма 3.
Тапсырма 3.
Оқушылар
белсенділік
танытып,өзге
оқушылармен
жарысады.
Бағалау
критери
йі
Сұрақта
рға
жауап
беру.
Дескрипто
р
Оқушылар
сұрақтард
ы жауап
береді
Балл
1
(bamboozle)
(2 балл)
Оқушылар
сұрақтард
ы талдап
береді
https://www.b
aamboozle.co
m/game/2077
387
1
Сабақт
ың
соңы
Ой
толғаны
с.
Рефлек
сия
5 мин.
Үй тапсырмасы
§32 оқу,7-кестені дәптерге жазу.
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың
сабаққа деген көзқарасын, кері
байланысын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша
оқушылардың пікірін анықтайды.
Жинақталған деректердің құнды
болуын қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде
саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
Саралау. Сіз қандай тәсілмен
көбірек қолдау көрсетпексіз?
Сіз қабілетті оқушылардың
алдына қандай тапсырмалар
қоясыз?
«Диалог және қолдау көрсету»,
«Тапсырма», «Жіктеу».
Оқушылар
Бүгін
сабақта
мен
.......
үйрендім.
Бұған дейін ......
білуші едім.
Бүгінгі тақырып
бойынша
.....
түсініксіз болды.
Аяқталмаған
сөйлемдер
арқылы
өз
пікірлерін
білдіреді.
Бағалау. Сіз оқушылардың
материалды игеру деңгейін
қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
«Мадақтау сөзі» әдісі
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын
сақтау
Денсаулық сақтау технологиялары.
Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді
жұмыс түрлерін қолданамын.
Осы сабақта қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы ережелерінің
тармақтары орындалады.
Саралау
тапсырмаларды
іріктеуді, белгілі бір оқушыдан
күтілетін нәтижені, оқушыға
жеке қолдау көрсетуде, оқу
материалы мен ресурстарды
оқушылардың
жеке
қабілеттерін ескере отырып
әзірлеуді қамтиды.
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені
анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?
1:
2:
5
6
Тексерілді:_____________________ Малдиева Г.Н
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
Беймбетқызы АружанШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Ашық сабақ Биология 9-сынып
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Ашық сабақ Биология 9-сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Биология Ашық сабақ 9-сынып 32 параграф
Материалдың қысқаша нұсқасы
1
2
Бөлім:
Педагогтің аты-жөні:
Күні:
Сыныбы:
Сабақтың тақырыбы:
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
Сабақтың мақсаты:
3
4
Қысқамерзімді жоспар
Жасушалық айналым
Беймбетқызы Аружан
01.02.2024
9 «Ә»
Қатысушылар саны: 21
Мейоз бен митозды салыстыру.
Қатыспағандар саны:
9.2.2.4 – митоз бен мейоз үдерісін салыстыру.
Митоз бен мейоз үдерісін ажырата алу.
Сабақтың барысы:
Сабақ
Педагогтің іс-әрекеті
кезеңі/
Уақыты
Сабақт І.Ұйымдастыру кезеңі:
ың
Оқушылармен
сәлемдесу,
басы
түгендеу.
10 мин.
Әдіс:«Еркін
микрофон»
Оқушылар бір- біріне микрофон
арқылы
жақсы
тілектер
айтып,сынып ішінде жақсы ахуал
қалыптастырады.
Өткен сабақты еске түсіру.
Әдіс: «Сиқырлы ұяшық»
Wordwall қосымшасы арқылы
оқушылар ұяшықтарды таңлап,
сұрақтарға жауап береді.
Оқушының ісәрекеті
Оқушылар
ұстазымен
амандасады, бірбіріне жақсы
тілектер айтады;
Оқушылар
ұяшықтарды
таңдап
сұрақтарға
жауап береді.
Бағалау
Ынталандыру мақсатында ең
ерекше.креативті тілек айтқан Микрофон
оқушыларға арнайы купондар
беріледі.
(2 балл)
Бағалау
критерийі
Оқушылар
үй
жұмысына
сұрақтарға
жауап
беру.
(2 балл)
Сұрақтар:
1. Мейоз дегеніміз не?
2. Мейоз неше фазадан тұрады?
3. Коньюгация дегеніміз не?
4. Кроссинговер дегеніміз не?
5. І мейоз ерекшелігін ата.
6. Мейоз процессінің
биологиялық рөлін ата.
Ресурстар
Дескрипто
р
1.Оқушы
сұраққа
жауап
береді.
2.Оқушы
сұрақты
талдап
береді.
Балл
1
https://wordw
all.net/resourc
e/61304133
(Wordwall)
1
Сабақт
ың
ортасы
Мағына
ны ашу.
30 мин.
«Мейоз бен митозды салыстыру»
тақырыбында бейнеролик пен
презентация ұсынылады.
Жеке жұмыс:
Тапсырма 1.
«Биологиялық диктант» әдісі
Оқушылар түсіп қалған сөздерді
тиісті орнына қойып,толықтыруы
қажет.
……….. – дене (сома) жасушаларының
бөлінуі.
Мейоз - ……. Жасушаларының бөлінуі.
……… - гомологты хромосомалардың
жақындау және өрілу үдерісі.
……..- гомологты хромосомалар
бөліктері алмасу үдерісі.
Коньюгация және кроссинговер …..
үдерісінде жүреді.
Жұппен жұмыс:
Тапсырма 2.
“Жіктеу” әдісі
Learning.apps платформасында
митоз бен мейозға тән
процесстерді жіктейді.
Оқушылар
бейнероликті
көріп болған
соң,
оқушылармен
кері байланыс
жасалынады.
Тапсырма 1.
Оқушылар бос
орынды
толтырып,тапсы
рманы
орындайды.
(презентация)
Canva.com
(бейнеролик)
https://youtu.
be/4xXlfqfYb
18?si=mqOH
s9bqQiA5po
VC
Дескриптор
Балл
Оқушы бос
орынды орта
деңгейде
толтырады.
Оқулық:
«Атамұра»
2019. – 173бет
Соловьева
А.Р.,
Ибраимова
Б.Т.
1
И.Г.Асанов.
Тапсырма 1.
Бағалау
критери
йі
Бос
орынды
толтыр
у
(2 балл)
Оқушылар
бос орынды
жоғары
деңгейде
толтырады.
2
Тапсырма 2.
Тапсырма 2.
Оқушылар
мейоз бен митоз
үрдісіне тән
процесстерді
талдайды.
Бағалау
критери
йі
Мейоз
бен
митоз
үдерісін
жіктеу
(2 балл)
Дескрипто
р
Балл
Оқушыла
р митоз
бен мейоз
үдерісін
орта
деңгейде
жіктейді.
1
(learning.apps)
Оқушыла
р митоз
бен мейоз
үдерісін
жоғары
деңгейде
жіктейді.
Топпен жұмыс:
Тапсырма 3.
«Кім тапқыр» әдісі
Әр топ мүшелері ұяшықтарды
таңлап, сұрақтарға жауап беру
арқылы топтың жеңіске жетуіне
үлес қосады.
https://learnin
gapps.org/wat
ch?v=pwe0ad
me524
2
Тапсырма 3.
Тапсырма 3.
Оқушылар
белсенділік
танытып,өзге
оқушылармен
жарысады.
Бағалау
критери
йі
Сұрақта
рға
жауап
беру.
Дескрипто
р
Оқушылар
сұрақтард
ы жауап
береді
Балл
1
(bamboozle)
(2 балл)
Оқушылар
сұрақтард
ы талдап
береді
https://www.b
aamboozle.co
m/game/2077
387
1
Сабақт
ың
соңы
Ой
толғаны
с.
Рефлек
сия
5 мин.
Үй тапсырмасы
§32 оқу,7-кестені дәптерге жазу.
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың
сабаққа деген көзқарасын, кері
байланысын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша
оқушылардың пікірін анықтайды.
Жинақталған деректердің құнды
болуын қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде
саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
Саралау. Сіз қандай тәсілмен
көбірек қолдау көрсетпексіз?
Сіз қабілетті оқушылардың
алдына қандай тапсырмалар
қоясыз?
«Диалог және қолдау көрсету»,
«Тапсырма», «Жіктеу».
Оқушылар
Бүгін
сабақта
мен
.......
үйрендім.
Бұған дейін ......
білуші едім.
Бүгінгі тақырып
бойынша
.....
түсініксіз болды.
Аяқталмаған
сөйлемдер
арқылы
өз
пікірлерін
білдіреді.
Бағалау. Сіз оқушылардың
материалды игеру деңгейін
қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
«Мадақтау сөзі» әдісі
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын
сақтау
Денсаулық сақтау технологиялары.
Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді
жұмыс түрлерін қолданамын.
Осы сабақта қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы ережелерінің
тармақтары орындалады.
Саралау
тапсырмаларды
іріктеуді, белгілі бір оқушыдан
күтілетін нәтижені, оқушыға
жеке қолдау көрсетуде, оқу
материалы мен ресурстарды
оқушылардың
жеке
қабілеттерін ескере отырып
әзірлеуді қамтиды.
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені
анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?
1:
2:
5
6
Тексерілді:_____________________ Малдиева Г.Н
2
Бөлім:
Педагогтің аты-жөні:
Күні:
Сыныбы:
Сабақтың тақырыбы:
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
Сабақтың мақсаты:
3
4
Қысқамерзімді жоспар
Жасушалық айналым
Беймбетқызы Аружан
01.02.2024
9 «Ә»
Қатысушылар саны: 21
Мейоз бен митозды салыстыру.
Қатыспағандар саны:
9.2.2.4 – митоз бен мейоз үдерісін салыстыру.
Митоз бен мейоз үдерісін ажырата алу.
Сабақтың барысы:
Сабақ
Педагогтің іс-әрекеті
кезеңі/
Уақыты
Сабақт І.Ұйымдастыру кезеңі:
ың
Оқушылармен
сәлемдесу,
басы
түгендеу.
10 мин.
Әдіс:«Еркін
микрофон»
Оқушылар бір- біріне микрофон
арқылы
жақсы
тілектер
айтып,сынып ішінде жақсы ахуал
қалыптастырады.
Өткен сабақты еске түсіру.
Әдіс: «Сиқырлы ұяшық»
Wordwall қосымшасы арқылы
оқушылар ұяшықтарды таңлап,
сұрақтарға жауап береді.
Оқушының ісәрекеті
Оқушылар
ұстазымен
амандасады, бірбіріне жақсы
тілектер айтады;
Оқушылар
ұяшықтарды
таңдап
сұрақтарға
жауап береді.
Бағалау
Ынталандыру мақсатында ең
ерекше.креативті тілек айтқан Микрофон
оқушыларға арнайы купондар
беріледі.
(2 балл)
Бағалау
критерийі
Оқушылар
үй
жұмысына
сұрақтарға
жауап
беру.
(2 балл)
Сұрақтар:
1. Мейоз дегеніміз не?
2. Мейоз неше фазадан тұрады?
3. Коньюгация дегеніміз не?
4. Кроссинговер дегеніміз не?
5. І мейоз ерекшелігін ата.
6. Мейоз процессінің
биологиялық рөлін ата.
Ресурстар
Дескрипто
р
1.Оқушы
сұраққа
жауап
береді.
2.Оқушы
сұрақты
талдап
береді.
Балл
1
https://wordw
all.net/resourc
e/61304133
(Wordwall)
1
Сабақт
ың
ортасы
Мағына
ны ашу.
30 мин.
«Мейоз бен митозды салыстыру»
тақырыбында бейнеролик пен
презентация ұсынылады.
Жеке жұмыс:
Тапсырма 1.
«Биологиялық диктант» әдісі
Оқушылар түсіп қалған сөздерді
тиісті орнына қойып,толықтыруы
қажет.
……….. – дене (сома) жасушаларының
бөлінуі.
Мейоз - ……. Жасушаларының бөлінуі.
……… - гомологты хромосомалардың
жақындау және өрілу үдерісі.
……..- гомологты хромосомалар
бөліктері алмасу үдерісі.
Коньюгация және кроссинговер …..
үдерісінде жүреді.
Жұппен жұмыс:
Тапсырма 2.
“Жіктеу” әдісі
Learning.apps платформасында
митоз бен мейозға тән
процесстерді жіктейді.
Оқушылар
бейнероликті
көріп болған
соң,
оқушылармен
кері байланыс
жасалынады.
Тапсырма 1.
Оқушылар бос
орынды
толтырып,тапсы
рманы
орындайды.
(презентация)
Canva.com
(бейнеролик)
https://youtu.
be/4xXlfqfYb
18?si=mqOH
s9bqQiA5po
VC
Дескриптор
Балл
Оқушы бос
орынды орта
деңгейде
толтырады.
Оқулық:
«Атамұра»
2019. – 173бет
Соловьева
А.Р.,
Ибраимова
Б.Т.
1
И.Г.Асанов.
Тапсырма 1.
Бағалау
критери
йі
Бос
орынды
толтыр
у
(2 балл)
Оқушылар
бос орынды
жоғары
деңгейде
толтырады.
2
Тапсырма 2.
Тапсырма 2.
Оқушылар
мейоз бен митоз
үрдісіне тән
процесстерді
талдайды.
Бағалау
критери
йі
Мейоз
бен
митоз
үдерісін
жіктеу
(2 балл)
Дескрипто
р
Балл
Оқушыла
р митоз
бен мейоз
үдерісін
орта
деңгейде
жіктейді.
1
(learning.apps)
Оқушыла
р митоз
бен мейоз
үдерісін
жоғары
деңгейде
жіктейді.
Топпен жұмыс:
Тапсырма 3.
«Кім тапқыр» әдісі
Әр топ мүшелері ұяшықтарды
таңлап, сұрақтарға жауап беру
арқылы топтың жеңіске жетуіне
үлес қосады.
https://learnin
gapps.org/wat
ch?v=pwe0ad
me524
2
Тапсырма 3.
Тапсырма 3.
Оқушылар
белсенділік
танытып,өзге
оқушылармен
жарысады.
Бағалау
критери
йі
Сұрақта
рға
жауап
беру.
Дескрипто
р
Оқушылар
сұрақтард
ы жауап
береді
Балл
1
(bamboozle)
(2 балл)
Оқушылар
сұрақтард
ы талдап
береді
https://www.b
aamboozle.co
m/game/2077
387
1
Сабақт
ың
соңы
Ой
толғаны
с.
Рефлек
сия
5 мин.
Үй тапсырмасы
§32 оқу,7-кестені дәптерге жазу.
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың
сабаққа деген көзқарасын, кері
байланысын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша
оқушылардың пікірін анықтайды.
Жинақталған деректердің құнды
болуын қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде
саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
Саралау. Сіз қандай тәсілмен
көбірек қолдау көрсетпексіз?
Сіз қабілетті оқушылардың
алдына қандай тапсырмалар
қоясыз?
«Диалог және қолдау көрсету»,
«Тапсырма», «Жіктеу».
Оқушылар
Бүгін
сабақта
мен
.......
үйрендім.
Бұған дейін ......
білуші едім.
Бүгінгі тақырып
бойынша
.....
түсініксіз болды.
Аяқталмаған
сөйлемдер
арқылы
өз
пікірлерін
білдіреді.
Бағалау. Сіз оқушылардың
материалды игеру деңгейін
қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
«Мадақтау сөзі» әдісі
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын
сақтау
Денсаулық сақтау технологиялары.
Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді
жұмыс түрлерін қолданамын.
Осы сабақта қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы ережелерінің
тармақтары орындалады.
Саралау
тапсырмаларды
іріктеуді, белгілі бір оқушыдан
күтілетін нәтижені, оқушыға
жеке қолдау көрсетуде, оқу
материалы мен ресурстарды
оқушылардың
жеке
қабілеттерін ескере отырып
әзірлеуді қамтиды.
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені
анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?
1:
2:
5
6
Тексерілді:_____________________ Малдиева Г.Н
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
pdf
02.04.2024
289
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













