Ашық сабақ. "Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер".

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ. "Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер".

Материал туралы қысқаша түсінік
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер тақырыбына АКТ мүмкіндіктерін қолдана отырып құрастырылған сабақ жоспары. Сабақты қажетінше өзгертіп қолдана аласыз. Оқушыларды қызықтыру мақсатында түрлендіріліп құрастырылған сабақ.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Педагогтің Тегі, Аты, Әкесінің аты

Сахариева Бальзам Мухтаровна

Пән/Сынып:

Математика, 6 «Б» сынып

Күні:

7.02.2025

Бөлім:

Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер

Сабақтың тақырыбы:

Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік. Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.2.2.13

теңсіздіктердің шешімдерін сан аралығы арқылы және берілген сан аралығын теңсіздік түрінде жазу;

Сабақтың мақсаттары:

  • бір айнымалысы бар сызықтың теңсіздік пен мәндес теңсіздіктердің анықтамасын біледі, қолданады.

  • бір айнымалысы бар сызықтың теңсіздіктерді шешеді.

Бағалау критерийлері

Оқушылар:

  • Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктің анықтамасын біледі;

  • Мәндес теңсіздіктердің анықтамасын біледі;

  • Бір айнымалысы бар теңсіздікті шешудің алгоритмін біледі;

  • Бір айнымалысы бар теңсіздікті мәндес теңсіздікке түрлендіру ережесін біледі;

  • Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шеше біледі.

Сабақтың барысы:

Уақыты

Кезең дері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут


Ұйым

дастыру

Сәлеметсіздерме!

Бүгін, «Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік. Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу» тақырыбын жалғастырамыз

Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз:

- Бір айнымалысы бар теңсіздікті мәндес теңсіздікке түрлендіру ережесін қолданаду

- Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу.

Үй тапсырмасын тексеру.

943

Видео №1

Балаларды бүгінгі сабақта мен сендерді Хогвартс сиқыршылар мектебіне саяхат жасауға шақырамын.


Амандасады.






«Көршіңді бағала» әдісі:

Үй тапсырмасынн тексереді.



Жауап беріп отырады.









Слайд1-3







жұмыс дәптері







7 мин

Өткен тақырыпты бекіту

«Ой қозғау», «Қамал бөлмесі» квест шешеді

С-1: Теңсіздіктер мәндес теңсіздіктерге қалай түрлендіріледі?

С-2: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктің шешімі дегеніміз не?

С-3: Теңсіздіктер мәндес теңсіздіктерге қалай түрлендіріледі?

С-4: Теңсіздіктер мәндес теңсіздіктерге қалай түрлендіріледі?

Жауаптары:

С-1: Егер теңсіздіктің екі жақ бөлігі де бірдей оң санға көбейтілсе не месе бөлінсе, берілген теңсіздік мәндес теңсіздікке түрленеді.

С-2: Теңсіздікті шешу дегеніміз – оның барлық шешімдер жиынын табу немесе шешімдерінің болмайтынын дәлелдеу.

С-3: Егер теңсіздік құрамындағы қосылғыш теңсіздіктің бір жақ бөлігінен екінші жақ бөлігіне қарама-қарсы таңбамен көшірілсе, берілген теңсіздік мәндес теңсіздікке түрленеді.

С-4: Егер теңсіздіктің екі жақ бөлігі де бірдей теріс санға көбейтіліп не месе бөлініп, сонымен бірге теңсіздік белгісі қарама-қарсы теңсіздік белгісіне өзгертілсе, берілген теңсіздік мәндес теңсіздікке түрленеді.


Оқушылар квест шешіп сұрақтардың дұрыс жауаптарын табады.







Теңсіздікті мәндес теңсіздікке түрлендіру ережелерін 1;2;3 біледі.




Оқулық,

Тақта

Слайд 4



Топқа бөлу: Хогвартс сиқыр және ғажайыптар мектебінде Хогвартстың барлық шәкірттері «сиқырлы Сұрыптаушы - бас киімінің» көмегімен оның факультеттерінің біріне тағайындалады.


Тобын анықтайды, топқа бөлінеді.

1. Гриффиндор

2. Слизерин

3. Коктевран

4. Пуффендуй

Тамаша балалар!

Слайд 5,6

Сабақтың ортасы

12 минут























8 минут










8 минут


Бекіту тапсырмасы

Жеке жұмыс. Видео №2.

1 тапсырма.

Сіз Гарри, Рон, Гермионамен бірге тұрсыз. Трольді тоқтату жоспарын тез ойластыру керек. Көмектесу үшін сызықтық теңдеулерді шешу арқылы бірнеше сиқырлы шамаларды есептеу керек. Тек дұрыс жауаптар ғана жеңіске жетуге көмектеседі!


  1. 13+28х 5х+17+23х сыйқырлы сөз «солға»

  2. 5–3x+4 17x+9–20x сыйқырлы сөз «аяқтан шал»

  3. у+2у+5 2 +4,1+0,9 сыйқырлы сөз «шоқпарды тартып ал»

  4. 13х + 27 16x + 4,5 сыйқырла сөз «Петрификус Тоталус»



2 тапсырма. Жұптық жұмыс.


Сіз Гарри Потермен бірге Құпия бөлмеден шықтыңыз. Алдыңызда алып базилиск бар, ал Джинни Уэйслиге қауіп төніп тұр. Гарри құбыжықпен күресуге дайындалып жатыр, бірақ оған сенің көмегің қажет. Гарриге жекпе-жекте көмектесіп, Джинниді құтқару үшін сызықтық теңдеулерді шешіңіз!


1) х-тің қандай мәндерінде өрнектің мәні теріс сан болады: 2х–5;

1–у?


  1. у-тің қандай мәндерінде өрнектің мәні оң сан болады:; у+8; 3у4,5?


  1. х-тің қандай мәндерінде:


бөлшектері дұрыс бөлшек болады?


3 тапсырма. Топтық жұмыс.


  1. Теңсіздікті шешіңіз:


  1. Тік төртбұрыштың ұзындығы 11 см. Оның периметрі қабырғасы 8 см квадраттың периметрінен кем болуы үшін, ені неше сантиметрден кіші болуы керек?



Оқушылар тақырыпқа қатысты есептерді шығарады.




Деңгейлік тапсырмалар

орындайды.






Оқушылар тақырыпқа қатысты есептерді бұрынғы білімдерін қолдана отырып жұппен шығарады.










Оқушылар тақырыпқа қатысты есептерді бұрынғы білімдерін қолдана отырып топпен шығарады.







Дескриптор:

- берілген теңсіздікті ; түріне келтіреді;

- егер a=0 және b>0 болса, 0х>b теңсіздігінің шешімі болмайды. Себебі x-тің кез келген мәнінде ол теңсіздік тура емес екенін табады; - теңсіздіктің мәнін табады.

12 балл



Дескриптор:

- берілген теңсіздік жазады;

- теңсіздікті шешеді;

- дұрыс бөлщек ұғымын қолданады;

- теңсіздікті шешеді;

7 балл









Дескриптор:

  • Ортақ бөлімге көбейтеді,

  • Жақшаны ашады;

  • Қосылғыштарды жинақтайды;

  • Шешімін табады.

Дескриптор:

-теңсіздік құрады;

-жақшаны ашады;

-қосылғыштарды жинақтайды;

-шешімін табады.



Слайд 7;8

Интернет ресурстары











Слайд 9;10



Интернет ресурстары

















Слайд 11;12


Сабақтың соңы

5 минут


Кері байланыс: Жұлдыздарды жағайық.

«Түсіндім»; «Сұрағым бар»; «Түсінбедім»


Үйге тапсырма. №805.

Тақырыпты меңгергенін, оқушылардың кедергілерін анықтау.

Кері байланыс

Слайд 13;14





Сабақтан үзінділер

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.05.2025
201
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі