Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Ашық сабақ; Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу тақырыбы. 6 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Ашық сабақ; Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу тақырыбы. 6 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Бөлім:
Бір айнымалысы бар
сызықтық теңсіздіктер
Педагогтіңтегі,аты,әкесініңаты(болғанжағдайда)
Дунбаева
И.У.
Күні:
16.02.2023
Сынып:
6
Қатысушыларсаны:
Қатыспағандарсаны:
Сабақтыңтақырыбы
Бір айнымалысы бар сызықтық
теңсіздіктер жүйесін шешу тақырыбын
бекіту.
Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары
6.2.2.14 Бір айнымалысы
бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін
шешу
Сабақтыңмақсаты
Барлығы:Теңсіздіктер жүйесінің
шешімін сан аралықтарымен жазып,координаталық түзудің бойында
кескіндей алады;
Көпшілігі:- бір айнымалысы бар
сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешімін таба
біледі;
Кейбіреуі:мысалдар келтіріп өз
тұжырымының дұрыстығын дәлелдейді;
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Ұйымдастыру кезеңі
Сәлемдесу
Түгендеу
Жағымды психологиялық
ахуал
- Кәнеки балалар, бүгін барлығымыз
бір-бірімізге не тілейміз? (оқушылар орындарынан тұрып, мұғалімге
қарап: «сізге шығармашылық табыс» және бір-біріне қарап: «бізге
көтеріңкі көңіл күй»,-деп айтады)
Қағаз қиындылары арқылы 3
топқа бөлінеді
Топ басшысылары
таңдалады
Бағалау ретіндеәр балаға
таратылады, лүпіл жинай отыра, балл саны
анықталады.
1 лүпіл 2 баллға
тең
Үй
тапсырмасы:
«Көршіңді тексер»
әдісі
Сәлемдеседі
Кезекшіні
анықтайды
Жағымды ахуал
қалыптастырады
Әр оқушы өз тобына барып
отырады
Оқушылар бір бірінің жұмысын
тексереді
Үй тапсырмасына 1 лүпіл
Стикер, қима
қағаздар
Үй тапсырмасын
сұрау
«WordWall»тасұрақ қою:
1.Бір
айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктердің түрлерін ата.
Жауабы:ax>b; ax<b; ax≥b;
ax≤b
2.Теңсіздікті шешу дегеніміз не?
Жауабы:Оның барлық шешімдерін табу
немесе шешімдері болмайтынын дәлелдеу.
3. Мәндес теңсіздіктер деп қандай теңсіздіктер
аталады? Жауабы:Шешімдері бірдей болатын
теңсіздіктер. 4. Бір
айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктің шешімі дегеніміз не?
Жауабы:Айнымалысы бар теңсіздікке қойғанда тура
санды теңзіздік беретін айнымалының
мәні. 5. Сан аралықтарын қалай
белгілейді? Жауабы:Сан арлығын
координаталық түзуде кескіндеейді,көрнекі болу үшін түзудің жоғарғы
немесе төменгі жағынан штрихтайдыы
6.Бір айнымалысы бар
сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу дегеніміз не?Жауабы:Теңсіздіктер жүйесінің барлық шешімін табу немесе шешімі
болмайтынын көрсету.
Оқушылар ұяшықтарды таңдап,
сұрақтарға жауап береді
Оқушылар бір санды таңдап,
сұрақтарға жауап береді
Дескриптор Бір айнымалысы бар
теңсіздіктердішешеді
Лүпілден беріледі
Түрлі түсті қима
қағаздар
Сабақтың
ортасы
Оқулықпен
жұмыс
Тақтаға есепті
шығарады
Дескриптор: Бір айнымалысы бар
сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешеді. Сан аралықтарында
белгілейді
Координаталық түзуде
кескіндейді
Жауабын
жазады
Оқулық
Сергіту
сәті
«Нейро
жаттығу»
Суретке қарап, іс әрекетті
қайталайды
Ой
дамытады
Сурет
Жұптық
жұмыс
Карточкамен
жұмыс
№1 №2
№3 №4
№5 №6
№7 №8
Жұптаса отырып есеп
шығарады
Дескриптор: Бір айнымалысы бар
сызықтық теңсіздіктерді шешеді
Сан аралықтарында
белгілейді
Координаталық түзуде
кескіндейді
Жауабын
жазады
Таратпа
қағаз
Жеке
жұмыс
Zipgrade қосымшасы арқылы
орындалады
Flippity арқылы сұрақ
қою
Сан аралықтары беріледі
координаталық түзу кескінделуінің атын тақтаға магнитпен
жапыстыру
Сұрақтан
қойылады
Бағалау парақшасында дұрыс
жауапты белгілейді
Дескриптор
Бәр айнымалысы бар сызықтық
теңдеу мен теңсіздік ажырата алады
Тест
Бағалау
парағы
Үй
тапсырмасы
№1038
есеп
Күнделіктеріне жазады
Сабақтың соңы
Кері
байланыс
Рефлексия
«СМС»
әдісі
Кері байланыс береді
Ұсыныстарын
Сабақтан алған әсерлерін жазады
Үлестірме қағаз
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз