Материалдар / Ашық сабақ; Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу тақырыбы. 6 сынып

Ашық сабақ; Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу тақырыбы. 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Наурыз 2023
305
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Бөлім:

Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

Дунбаева И.У.

Күні:

16.02.2023

Сынып: 6

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу тақырыбын бекіту.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.2.2.14 Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу

Сабақтың мақсаты

Барлығы:Теңсіздіктер жүйесінің шешімін сан аралықтарымен жазып,координаталық түзудің бойында кескіндей алады;

Көпшілігі: - бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешімін таба біледі;

Кейбіреуі: мысалдар келтіріп өз тұжырымының дұрыстығын дәлелдейді;



Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру кезеңі



Сәлемдесу

Түгендеу

Жағымды психологиялық ахуал

- Кәнеки балалар, бүгін барлығымыз бір-бірімізге не тілейміз? (оқушылар орындарынан тұрып, мұғалімге қарап: «сізге шығармашылық табыс» және бір-біріне қарап: «бізге көтеріңкі көңіл күй»,-деп айтады)

Қағаз қиындылары арқылы 3 топқа бөлінеді


Топ басшысылары таңдалады

Бағалау ретінде әр балаға таратылады, лүпіл жинай отыра, балл саны анықталады.

1 лүпіл 2 баллға тең

Үй тапсырмасы:

«Көршіңді тексер» әдісі


Сәлемдеседі

Кезекшіні анықтайды

Жағымды ахуал қалыптастырады









Әр оқушы өз тобына барып отырады





Оқушылар бір бірінің жұмысын тексереді

















Үй тапсырмасына 1 лүпіл













Стикер, қима қағаздар


Үй тапсырмасын сұрау


«WordWall» та сұрақ қою:

1.Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктердің түрлерін ата. Жауабы: ax>b; ax<b; ax≥b; ax≤b 
2.
Теңсіздікті шешу дегеніміз не? Жауабы: Оның барлық шешімдерін табу немесе шешімдері болмайтынын дәлелдеу.

3. Мәндес теңсіздіктер деп қандай теңсіздіктер аталады? Жауабы: Шешімдері бірдей болатын теңсіздіктер.
4. Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктің шешімі дегеніміз не? Жауабы:Айнымалысы бар теңсіздікке қойғанда тура санды теңзіздік беретін айнымалының мәні.
5. Сан аралықтарын қалай белгілейді? Жауабы: Сан арлығын координаталық түзуде кескіндеейді,көрнекі болу үшін түзудің жоғарғы немесе төменгі жағынан штрихтайдыы

6.Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу дегеніміз не? Жауабы: Теңсіздіктер жүйесінің барлық шешімін табу немесе шешімі болмайтынын көрсету.


Оқушылар ұяшықтарды таңдап, сұрақтарға жауап береді








Оқушылар бір санды таңдап, сұрақтарға жауап береді

Дескриптор

Кері байланыс ауызша беріледі


Әрбір дұрыс жауапқа бір лүпіл беріледі

Интерактивті тақта

https://wordwall.net/ru


Топтық жұмыс

«Тарсия» әдісі

Әр топқа әр түрлі түсті пішінде тарсия таратылады

Бірлесе отырып, есептерді шешіп, пазлды құрайды

Дескриптор Бір айнымалысы бар теңсіздіктердішешеді

Лүпілден беріледі


Түрлі түсті қима қағаздар






Сабақтың ортасы









Оқулықпен жұмыс



Тақтаға есепті шығарады

Дескриптор: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешеді. Сан аралықтарында белгілейді

Координаталық түзуде кескіндейді

Жауабын жазады





Оқулық

Сергіту сәті

«Нейро жаттығу»

Суретке қарап, іс әрекетті қайталайды

Ой дамытады

Сурет


Жұптық жұмыс

Карточкамен жұмыс

1 №2

3 №4

5 №6

7 №8

Жұптаса отырып есеп шығарады

Дескриптор: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешеді

Сан аралықтарында белгілейді

Координаталық түзуде кескіндейді

Жауабын жазады

Таратпа қағаз

Жеке жұмыс

Zipgrade қосымшасы арқылы орындалады

Flippity арқылы сұрақ қою

Сан аралықтары беріледі координаталық түзу кескінделуінің атын тақтаға магнитпен жапыстыру

Сұрақтан қойылады

Бағалау парақшасында дұрыс жауапты белгілейді

Дескриптор

Бәр айнымалысы бар сызықтық теңдеу мен теңсіздік ажырата алады

Тест

Бағалау парағы


Үй тапсырмасы

1038 есеп

Күнделіктеріне жазады



Сабақтың соңы

Кері байланыс

Рефлексия

«СМС» әдісі


Кері байланыс береді

Ұсыныстарын

Сабақтан алған әсерлерін жазады


Үлестірме қағаз





























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ