Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Бір-біріне қарсы қозғалысқа берілген есептер
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
М-С Бабавжанов атындағы ЖОББ мектеп жанындағы
« Жәрмеңке» бастауыш мектебі
Абдрешова А.Ф
Математика 2,4 сынып \ шағын жинақталған мектеп\
Сабақтың тақырыбы: Бір – бірінен қарама – қарсы қозғалысқа берілген есептер шығару. 4 сынып
Атамұра баспасы 83 бет
Белгісіз үшінші қосылғышты табуға арналған есептер шығару 2 сынып
Алматыкітап баспасы 129 бет
Мақсаты: Білімділік. Сабақтың мазмұнын түсіндіре отырып, оқушылардың қызығушылығын арттырып,
қозғалысқа,белгісіз үшінші қосылғышты табуға берілген есептер шығару барысында ережелерді дұрыс
қолдана білуге, есте сақтау қабілеттерін одан әрі дамыта отырып, білімдерін шындау.
Дамытушылық. Тапсырмаларды орындау арқылы сын тұрғысынан ойлауын, қиялын дамыту, ауызша, жазбаша
есептеуге төселдіру.
Тәрбиелік. Оқушыларды ұйымшылдыққа, адамгершілікке, ізденімпаздыққа тәрбиелеу.
Қолданылатын әдістер: түсіндіру, сұрақ – жауап.
Көрнекілігі: Есептерге байланысты сызбалар, ережелер, үлестірмелі карточкалар.
Жоспар
І. Ұйымдастыру бөлімі. Психологиялық дайындық – 5 минут
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру - 3 минут.
Ой қозғау: Ойлану – 1 минут
Жазу – 1 минут
ІІІ. Оқулықпен жұмыс – 20 минут
Ұжымдық жұмыс – 10 минут
Бекіту – 2 минут
ІҮ. Бағалау – 2 минут
Ү. Үй тапсырмасын беру – 1 минут
Мұғалім: - Балалар бәрімізде орнымыздан тұрайық. Бүгін бізге қонаққа келіп отырған ұстаздарымызбен сәлемдесіп жіберейік. Орнымыздан тұрып, ортаға шығайық.
Сәлемдесу сәті.
Үлкенге де сіз.
Кішіге де сіз
Құрметпенен сіздерге.
Бас иеміз біз.
Енді бәріміз шаттық шеңберіне тұрып, бір – бірімізге жүрек жылуымызды сыйлайық.
Күлім қағып қолымды,
1,2,3 деп соғайын.
Қарап тұрған көршіме
Мен қолымды бұлғайын.
Жылы, жылы сөзбенен, жүрегімді сыйлайын.
Жылы, жылы сөзбенен, маңдайыннан сипайын.
Ыстық алақаныммен, қолыңды бер қысайын,
Амандасып өзіңмен, құшақтасып алайын.
-
Бүгінгі күндеріңізге сәттілік тілеймін, Бәріміз орнымызға жайғасайық.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. / Дәптерлерін жинап алау /
Ой қозғау.
2 сынып |
4 сынып |
Сандарды ондық құрамға ажырату. 25 = 20+5 46 =40+6 55 =50+5 98 =90+8 74 =70+4 63 =60+3 |
Ережелерді сөйлету. V = S :T T=S :V S=V х T Vжақ = V1 + V2 Жылдамдық - уақыт бірлігі ішінде жүріп өткен қашықтық.
Бір – біріне және бірінен – бірі қарама – қарсы бағыттарға қозғалғандағы жақындау / қашықтау / жылдамдығы жылдамдықтрдың қосындысына тең. |
ІІІ. Сараланған бөлім. Операциялық – орындаушылық кезең.
2 сынып |
4 сынып |
№ 1 тапсырма көрнекілік арқылы орындалады. 60= 20+10 +30 60 = 20+27+13 40 = 13+15+12 40= 7+8+25 70= 40+21+9 70=17+18+35 50 = 26+18+6 50 = 19+7+24 № 2 а/ І бөлік – 7 м ІІ бөлік – 4 м ІІІ бөлік 8 м Барлығы неше метр -? Шешуі: 7+4+8 = 19 Жауабы: Барлығы 19 метр мата ә/ Барлығы – 19 м І бөлік – 7 м ІІ бөлік – 4 м ІІІ бөлік - ? м Шешуі: 19 – ( 7+4 )= 8 Жауабы: ІІІ бөлікте 8 метр мата Белгісіз үшінші қосылғышты табу үшін,қосындыдан белгілі қосылғыштарды азайту керек. № 3 а/Шешуі: 16-( 3+6)=7 Жауабы: Үшінші қабырға 7 см ә/ Шешуі:18 - ( 6+6 )=6 Жауабы: Үшінші қабырға 6 см № 4 а/ Барлығы - 97 балық Семсерқұйрық -29 Неон -42 Гуппи - ? Шешуі: 97 – ( 29 + 42 )= 26 Жауабы: Гуппи балығы 26 ә/ Барлығы – 100 бет І тарау – 35 бет ІІ тарау – 40 бет ІІІ тарау неше бет -? Шешуі: 100- ( 35+40 ) = 25 Жауабы:ІІІ тарауда 25 бет № 5 а/ Барлығы - 34 құс Шіл – 12 Саңырауқұр – 15 Бөдене - ? Шешуі: 34-( 12+15)= 7 Жауабы: бөдене 7
|
Өзіндік жұмыс № 1 кесте бойынша жұмыс Мұғалімнің басшылығымен жұмыс №2 кестедегі мәліметтерді пайдалана отырып, есептер құрау а/ ( 900 + 800 ) х 2 өрнегі бойынша есеп құрастыру. Бір орманды мекендеген піл мен керік бірінен – бірі қарама – қарсы бағытта екі жаққа жолға шықты. Пілдің жылдамдығы 900 м / мин, ал керіктің жылдамдығы 800 м/ минут. Олар 2 минуттан кейін қандай қашықтықта болады? Пілдің V – 900 м/ минут Керік V –800 м / минут t– 2 минут S - ? Шешуі:( 900+800 ) х 2 =3400м. Яғни – 3400м = 3км400м Жауабы: 2 минуттан кейін 3400 м қашықтықта болады. № 3 2 костюм – 7200 тг Пальто - ? 2 есе қымбат 3 пальто - ? Шешуі: 7200 : 2 = 3600 тг / костюмнің құны / 3600 х 2 = 7200/ 1 пальтоның құны / 7200х 3 = 21600 Жауабы : 3 пальто 21600 теңге № 4 І күні – 22000 тг ІІ күні - ? 2 есе кем 42000 тг ІІІ күні - ? Шешуі: 22000:2 =11000 42000 – ( 22000 + 11000 )=9000 Жауабы: ІІІ күні – 900 теңге № 5 а/ 1896 : 8 = 237 7524 :6=1254 15780 :5=3156 956 :4=239 ә/ 846х8=6768 615х5=3075 6004х2=12008 1983х9=17847 № 7 ІІ бағаны Х + 3020= 5827 Х= 5827-3020 Х= 2807 --------------------------- 2807 +3020 = 5827 5827 =5827 30030: Х = 6 Х = 30030: 6 Х = 5005 ------------------- 30030: 5005 = 6 6=6 |
Сергіту сәті
« 2 » дегенің нашар баға, алады оны нашар бала.
« 3 » дегенің орта баға, сапасы да орта ғана.
« 4 » дегенің жақсы баға, алады оны жақсы бала.
«5 » дегенің үздік баға, оқитын бол үздік қана.
2 сынып |
4 сынып |
ә/ Шіл – 12 Саңырауқұр – 15 Бөдене - ? сонша Шешуі: 12+15=27 Жауабы: бөдене 27 б/ Шіл – 12 Саңырауқұр – ?6-ы артық Бөдене - ? 7-і артық Шешуі: 12+6=18 18+7= 25 Жауабы: бөдене 25 № 6 56+32=88 67+19= 86 100-45=55 56+28=84 98-34=64 45-19= 26 50-19=31 44+26=70 |
Ұжымдық жұмыс № 8 48 т + 507 кг= 48507 кг 90 м+075 мм = 90075 мм 8 км +027 м = 8027 м 8 ц + 97 кг = 897 кг 95 тг + 59 тиын = 9559 тиын 9 кг + 514 г = 9514 г № 9 Сүйір бұрыштар: АDС .FMK.DEB.AOC.OCA.AKB |
ІҮ .Бекіту. Дидактикалық ойын « Жеті лақ»
2 сынып |
4 сынып |
|
1.Уақытты табу үшін не істейміз? T = S : V 2. Жылдамдықты табу үшін не істейміз?V = S :T 3. Қашықтықты табу үшін не істейміз?S=V х T 4. Жақындау, қашықтау жылдамдығын табу үшін не істейміз?Vжақ =V1 + V2
|
Ү . Кіріктірілген бөлім. Рефлексиялық бағалау кезеңі.
Оқушылар сабаққа қатысуы бойынша бағаланады.
ҮІ. Үйге тапсырма .
2 сынып |
4 сынып |
Алматыкітап оқулығы бойынша 130 бет № 7 мысал |
Атамұра оқулығы бойынша 84 бет № 6 № 7 І бағаны |