4.4.2.1, 4.3.6.1 (МК,Т,Қ), ( Ө, Ж, Т
)
Бейнероликті тамашалау
1. Бейнероликті тамашалаудан
бұрын оқушылардың ойын тыңдау.
Ассоциация әдісі
Ұсынылған бейнероликті тамашалағаннан кейін,
топта ойларымен бөліседі.
24-жаттығу. 25-
жаттығу.
«Ойлан, жұптас, бөліс»
әдісі
Бақдәулет, Ақмарал, бозторғай, Нұрдәулет,
Нұрқанат, Гүлбану
Екі не одан да көп түбірден
бірігіп, тұтас бір ұғымды білдіретін күрделі
сөздер біріккен
сөз деп
аталады.
Біріккен сөздер әрқашан бірге
жазылады.
Мысалы: алабота,
Темірқазық.
|
Бағалау дескрипторы:
26-
жаттығу
Өтірік өлеңді оқып, жатқа
жаз. Біріккен сөздің астын сыз.
«Жұппен жұмыс»
әдісі
Жұппен жұмыс істеуде балалар
өз серігін өзі таңдайды. Топ құрамында оқушылар жұмыс дәптерлерін
алмастырып, орындаған жұмыстарын тексереді. Кездескен қателерді
талқылайды , өзара бағалайды.
Оқушылар сексеуіл туралы өз
пікірлерін ортаға салады.
Қосымша дерек
Сексеуiл —діңі мен
бұтақтары бұраң-бұраң боп келетін, құмды жерлерде
өсетін, шөлге төзімді, морт сынатын жапырақсыз қатты ағаш
тұқымдас өсiмдiк. Қазақстанда ақ сексеуiл, қара сексеуiл және
Зайсан сексеуiлi өседі.
Азаю себептері: мұнай кен
орындарын игеру,мал жаю, отынға пайдалану.
Сондықтан «Қызыл кітапқа» енгізіліп, ерекше
қорғауға алынған.
Бағалау дескрипторы:
ҚБ
тапсырмасы
«Сыңарын тап!» Біріккен сөз құрастырып жазу және
сөз құрамына талдау.
Дескриптор:
-біріккен сөздер
құрастырып жазады;
-біріккен сөздерді сөз
құрамына талдайды.
«Мен эколог бола аламын ба ?» деген тест
сұрағы. Сұраққа иә кейде , жоқ деп жауап
бер.
Ұпайларыңды сана иә жауабына –2 ұпай, кейде
жауабына -1 ұпай, жоқ жауабына 0 ұпай.
\Егер 12ден14 ұпай жинасаң , сен болашақта
эколог бола аласың Жарайсың!
Егер 6дан11 ұпай жинасаң
, сен табиғат үшін күрескер емес, тек оны
қызықтаушысың.
Егер 6 дан төмен ұпай жинасаң , сен
табиғаттың маңызы туралы мүлдем ойланбайсың.Табиғатты сүюге ,
қорғауға ұмтыл
|