Материалдар / Ашық сабақ "Біріккен сөздер" 4 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Біріккен сөздер" 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ "Біріккен сөздер" 4 сынып қазақ тілі 1.2 Шығарманы мазмұндау 4.1.2.1* шығарма мазмұнын түрлі баяндау тәсілдерін (І немесе ІІІ жаққа өзгертіп, жағдаяттар қосып, оқиғаларды өрбітіп) қолданып, шығарманы қысқаша, толық, ішінара мазмұндау 1.3 Шығармадағы оқиғаны болжау 4.1.3.1 шығарманың тақырыбы және қорытынды бөлімі негізінде сюжеттің дамуын болжау, оның себебін түсіндіру Мәдени мұрамызбен танысады, қазақ батырларының қаруларымен танысады,шығармамен жұмыс жасайды
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Желтоқсан 2022
275
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім

Мамандықтар әлемі

Педагогтің аты - жөні

Шайнышева А.Қ

Күні

15.12.2022 ж

Сынып:4 «Б»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны

Пәні

Әдебиеттік оқу

Сабақтың тақырыбы

Оқыған жетер мұратқа

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.​3.​1.​1 оқылған шығармадағы оқиға жүйесін анықтап, оны бөліктерге бөлу, әр бөлікке ат қойып, жоспар құру

4.​2.​6.​1 кейіпкердің, кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстырып бағалау

Барлық оқушылар: оқылған шығармадағы оқиға жүйесін анықтап, оны бөліктерге бөлу, әр бөлікке ат қойып, жоспар құру,

кейіпкердің, кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстырып бағалау

Оқушылардың басым бөлімі: автор турал әңгімелейді,

сұрақтарға жауап береді

Кейбір оқушылар: өлеңдердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын және ортақ ойын жазады

Бағалау критерийі

- автор турал әңгімелейді,сұрақтарға жауап береді

- өлеңдердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын және ортақ ойын жазады

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі /уақыты

Педагогтің

әрекеті

Оқушының

әрекеті


Бағалау


Ресурстар


Сабақтың басы

8 минут




Раппорт

Үй тапсырмасын сұрайды.

Мысал мазмұны бойынша жоспар құрып жаз.

Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстырады

Мәтіндердің негізгі ойын түсінесің

Шығармашылық жұмыстар жасайсың

Ой қозғау

Өнер – білім не үшін керек?

Мағжан Жұмабаевтың өмірі мен еңбегі туралы мәлімет

Сұлтанмахмұт Торайғыровтың өмірі мен еңбегі туралы мәлімет

Баланың назарын сабаққа аудару

Мысал мазмұны бойынша жоспар құрып жазады

Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады

Сұраққа жауап береді

Ақындар туралы мәліметпен танысады

Дескриптор:

жоспар құрып жазады- (1б)





Оқулық

24-26 бет

МағжанЖұмабавтың және Сұлтан

махмұт Торайғыровтың

суреті


Сабақ

тың ортасы

10 минут









10 минут







10 минут

1-тапсырма.

Өлеңді оқы.

Ақын балаларды неден сақтандырады?

Ақынның «Тоқтамай істей білсең батып терге» дегенін қалай түсінесің?







2-тапсырма

Өлеңді оқы.

Өлеңдегі қараңғылық деген - не?

Өлеңдегі кейіпкерді ата.

Өлең неліктен «Шәкірт ойы»деп аталған?



3-тапсырма

Жұптық жұмыс

«Эйлер Венн» диаграммасы

Екі өлеңнің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын және ортақ ойын жаз.

Автор турал әңгімелейді.

Сұрақтарға жауап береді










Кейіпкерді атайды

Сұрақтарға жауап береді





Екі өлеңнің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын және ортақ ойын жазады

Дескриптор:

автор туралы әңгімелейді-1б

түсініксіз сөздерді түртіп алады-1б

балаларды неден сақтарғанын айтады-1б

өз ойын қисынды және жүйелі түрде жеткізеді;-1б


Дескриптор:

өлеңдегі кейіпкерді атайды-1б

қараңғылық сөзінің мағынасын ашады-1б


Дескриптор:

өлеңдердің ұқсастығын жазады-1б

өлеңдердің айырмашылығын жазады-1б

өлеңдердің ортақ ойын жазады-1б



Оқулық

24-25 бет












Оқулық

25-26 бет





таратпа

Сабақ

тың аяғы

7 минут

«Тілші» әдісі

Үйге тапсырма

Ұнаған өлеңнен үзінді жатта


«Комментарий»

әдісі




Қарағым Шәкірт ойы

Shape2 Shape1


























Бөлім

Мамандықтар әлемі

Педагогтің аты - жөні

Шайнышева А.Қ

Күні

15.12.2021ж

Сынып:4 «Б»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:


Пәні

Қазақ тілі

Сабақтың тақырыбы

Біріккен сөздер.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


4.4.2.1* - күрделі сөздердің түрлерін ажырата алу (біріккен сөз, қос сөз, қысқарған сөз)

4.1.4.1 Тірек сөздер мен жоспарды пайдалана отырып монолог құрау

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: күрделі сөздердің түрлерін ажыратады(біріккен сөз), тірек сөздер мен жоспарды пайдалана отырып монолог құрайды.

Оқушылардың басым бөлігі: біріккен сөздерді тауып,оның қалай жасалғанын түсіндіреді.

Кейбір оқушылар: тірек сөздерді пайдалана отырып, ұсынылған тақырып бойынша мақала жазады

Бағалау критерийі

- біріккен сөздерді тауып,оның қалай жасалғанын түсіндіреді.

- тірек сөздерді пайдалана отырып, ұсынылған тақырып бойынша мақала жазады

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі /уақыты

Педагогтің

әрекеті


Оқушының

әрекеті

Бағалау



Ресурстар



Сабақтың басы

8 минут

Раппорт

Үй тапсырмасын тексеру

29 –жаттығу 113 бет

Тест сұрақтарына жауап бер.

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстырады.

Тірек сөздермен монолог құрайсың,біріккен сөздің жасалуын үйренесің.

Ой қозғау

Тыңда және сұрақтарға жауап бер.

Неліктен Қазақстан «жерасты байлығының қоймасы»деп аталады?

«Қазақстанның пайдалы қазбалар»картасынан пайдалы қазбалар шығатын жер-су атауларын тап.

Баланың назарын сабаққа аудару

Жауаптарын оқиды

Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады

Картадан

пайдалы қазбалар шығатын жер-су атауларын табады.

Дескриптор:

тест сұрақтарына жауап береді -1б

«Қазақстан

ның пайдалы қазбалар»

картасы.


Сабақ

тың ортасы

6 минут








11 минут












13 минут


1- тапсырма

Жұптық жұмыс

«Көршіңмен әңгімелес»әдісі

Жер – су атаулары мен олардан шығатын пайдалы қазбаларды сәйкестендір.

Біріккен сөздерді тап.

Сөйлем құрап жаз



2 тапсырма

Өлеңді оқы.

Өлең не туралы?

Өлеңнен біріккен сөздерді тауып,оның қалай жасалғанын түсіндір.

578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!