|
Бөлім |
Мамандықтар әлемі |
|||||
|
Педагогтің аты - жөні |
Шайнышева А.Қ |
|||||
|
Күні |
15.12.2022 ж |
|||||
|
Сынып:4 «Б» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны |
||||
|
Пәні |
Әдебиеттік оқу |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Оқыған жетер мұратқа |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.3.1.1 оқылған шығармадағы оқиға жүйесін анықтап, оны бөліктерге бөлу, әр бөлікке ат қойып, жоспар құру 4.2.6.1 кейіпкердің, кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстырып бағалау |
|||||
|
Барлық оқушылар: оқылған шығармадағы оқиға жүйесін анықтап, оны бөліктерге бөлу, әр бөлікке ат қойып, жоспар құру, кейіпкердің, кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстырып бағалау Оқушылардың басым бөлімі: автор турал әңгімелейді, сұрақтарға жауап береді Кейбір оқушылар: өлеңдердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын және ортақ ойын жазады |
||||||
|
Бағалау критерийі |
- автор турал әңгімелейді,сұрақтарға жауап береді - өлеңдердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын және ортақ ойын жазады |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі /уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы 8 минут
|
Раппорт Үй тапсырмасын сұрайды. Мысал мазмұны бойынша жоспар құрып жаз. Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстырады Мәтіндердің негізгі ойын түсінесің Шығармашылық жұмыстар жасайсың Ой қозғау Өнер – білім не үшін керек? Мағжан Жұмабаевтың өмірі мен еңбегі туралы мәлімет Сұлтанмахмұт Торайғыровтың өмірі мен еңбегі туралы мәлімет |
Баланың назарын сабаққа аудару Мысал мазмұны бойынша жоспар құрып жазады Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады Сұраққа жауап береді Ақындар туралы мәліметпен танысады |
Дескриптор: жоспар құрып жазады- (1б) |
Оқулық 24-26 бет МағжанЖұмабавтың және Сұлтан махмұт Торайғыровтың суреті |
||
|
Сабақ тың ортасы 10 минут 10 минут 10 минут |
1-тапсырма. Өлеңді оқы. Ақын балаларды неден сақтандырады? Ақынның «Тоқтамай істей білсең батып терге» дегенін қалай түсінесің? 2-тапсырма Өлеңді оқы. Өлеңдегі қараңғылық деген - не? Өлеңдегі кейіпкерді ата. Өлең неліктен «Шәкірт ойы»деп аталған? 3-тапсырма Жұптық жұмыс «Эйлер Венн» диаграммасы Екі өлеңнің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын және ортақ ойын жаз. |
Автор турал әңгімелейді. Сұрақтарға жауап береді Кейіпкерді атайды Сұрақтарға жауап береді Екі өлеңнің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын және ортақ ойын жазады |
Дескриптор: автор туралы әңгімелейді-1б түсініксіз сөздерді түртіп алады-1б балаларды неден сақтарғанын айтады-1б өз ойын қисынды және жүйелі түрде жеткізеді;-1б Дескриптор: өлеңдегі кейіпкерді атайды-1б қараңғылық сөзінің мағынасын ашады-1б Дескриптор: өлеңдердің ұқсастығын жазады-1б өлеңдердің айырмашылығын жазады-1б өлеңдердің ортақ ойын жазады-1б |
Оқулық 24-25 бет Оқулық 25-26 бет таратпа |
||
|
Сабақ тың аяғы 7 минут |
«Тілші» әдісі Үйге тапсырма Ұнаған өлеңнен үзінді жатта |
|
«Комментарий» әдісі |
|
||
Қарағым Шәкірт ойы

|
Бөлім |
Мамандықтар әлемі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты - жөні |
Шайнышева А.Қ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні |
15.12.2021ж |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып:4 «Б» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәні |
Қазақ тілі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Біріккен сөздер. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.4.2.1* - күрделі сөздердің түрлерін ажырата алу (біріккен сөз, қос сөз, қысқарған сөз) 4.1.4.1 Тірек сөздер мен жоспарды пайдалана отырып монолог құрау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: күрделі сөздердің түрлерін ажыратады(біріккен сөз), тірек сөздер мен жоспарды пайдалана отырып монолог құрайды. Оқушылардың басым бөлігі: біріккен сөздерді тауып,оның қалай жасалғанын түсіндіреді. Кейбір оқушылар: тірек сөздерді пайдалана отырып, ұсынылған тақырып бойынша мақала жазады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
- біріккен сөздерді тауып,оның қалай жасалғанын түсіндіреді. - тірек сөздерді пайдалана отырып, ұсынылған тақырып бойынша мақала жазады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі /уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 8 минут |
Раппорт Үй тапсырмасын тексеру 29 –жаттығу 113 бет Тест сұрақтарына жауап бер. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстырады. Тірек сөздермен монолог құрайсың,біріккен сөздің жасалуын үйренесің. Ой қозғау Тыңда және сұрақтарға жауап бер. Неліктен Қазақстан «жерасты байлығының қоймасы»деп аталады? «Қазақстанның пайдалы қазбалар»картасынан пайдалы қазбалар шығатын жер-су атауларын тап. |
Баланың назарын сабаққа аудару Жауаптарын оқиды Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады Картадан пайдалы қазбалар шығатын жер-су атауларын табады. |
Дескриптор: тест сұрақтарына жауап береді -1б |
«Қазақстан ның пайдалы қазбалар» картасы. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тың ортасы 6 минут 11 минут 13 минут |
1- тапсырма Жұптық жұмыс «Көршіңмен әңгімелес»әдісі Жер – су атаулары мен олардан шығатын пайдалы қазбаларды сәйкестендір. Біріккен сөздерді тап. Сөйлем құрап жаз 2 тапсырма Өлеңді оқы. Өлең не туралы? Өлеңнен біріккен сөздерді тауып,оның қалай жасалғанын түсіндір. Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Бөлім Мамандықтар
әлемі Педагогтің аты -
жөні Шайнышева
А.Қ Күні 15.12.2022
ж Сынып:4
«Б» Қатысушылар
саны: Қатыспағандар
саны Пәні Әдебиеттік
оқу Сабақтың
тақырыбы
Оқыған жетер
мұратқа Оқу бағдарламасына
сәйкес оқыту мақсаттары 4.3.1.1 оқылған
шығармадағы оқиға жүйесін анықтап, оны бөліктерге бөлу, әр бөлікке
ат қойып, жоспар құру 4.2.6.1 кейіпкердің, кейіпкерлердің іс-әрекеті,
мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстырып
бағалау Барлық оқушылар: оқылған шығармадағы оқиға жүйесін анықтап, оны бөліктерге
бөлу, әр бөлікке ат қойып, жоспар
құру, кейіпкердің,
кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін
мәтіннен тауып, салыстырып бағалау Оқушылардың басым бөлімі: автор турал
әңгімелейді, сұрақтарға жауап береді Кейбір
оқушылар: өлеңдердің ұқсастықтары
мен айырмашылықтарын және ортақ ойын
жазады Бағалау
критерийі - автор турал әңгімелейді,сұрақтарға жауап
береді - өлеңдердің
ұқсастықтары мен айырмашылықтарын және ортақ ойын
жазады Сабақтың
барысы Сабақтың кезеңі
/уақыты Педагогтің әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Ресурстар Сабақтың басы 8 минут
Раппорт Үй тапсырмасын сұрайды. Мысал мазмұны бойынша жоспар құрып
жаз. Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен
таныстырады Мәтіндердің негізгі ойын түсінесің Шығармашылық жұмыстар жасайсың Ой қозғау Өнер – білім не үшін керек? Мағжан Жұмабаевтың өмірі мен еңбегі туралы
мәлімет Сұлтанмахмұт
Торайғыровтың өмірі мен еңбегі туралы
мәлімет Баланың назарын сабаққа аудару Мысал мазмұны бойынша жоспар құрып
жазады Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен
танысады Сұраққа жауап береді Ақындар туралы
мәліметпен танысады Дескриптор: жоспар құрып жазады-
(1б) Оқулық 24-26 бет МағжанЖұмабавтың және Сұлтан махмұт Торайғыровтың суреті Сабақ тың ортасы 10 минут 10 минут 10
минут 1-тапсырма. Өлеңді оқы. Ақын балаларды неден сақтандырады? Ақынның «Тоқтамай істей білсең батып терге» дегенін қалай
түсінесің? 2-тапсырма Өлеңді оқы. Өлеңдегі қараңғылық деген - не? Өлеңдегі кейіпкерді ата. Өлең неліктен «Шәкірт ойы»деп
аталған? 3-тапсырма Жұптық жұмыс «Эйлер Венн» диаграммасы Екі өлеңнің
ұқсастықтары мен айырмашылықтарын және ортақ ойын
жаз. Автор турал әңгімелейді. Сұрақтарға жауап береді Кейіпкерді атайды Сұрақтарға жауап береді Екі өлеңнің
ұқсастықтары мен айырмашылықтарын және ортақ ойын
жазады Дескриптор: автор туралы әңгімелейді-1б түсініксіз сөздерді түртіп
алады-1б балаларды неден сақтарғанын
айтады-1б өз ойын қисынды және жүйелі түрде
жеткізеді;-1б Дескриптор: өлеңдегі кейіпкерді атайды-1б қараңғылық сөзінің мағынасын
ашады-1б Дескриптор: өлеңдердің ұқсастығын жазады-1б өлеңдердің айырмашылығын жазады-1б өлеңдердің ортақ ойын жазады-1б Оқулық 24-25 бет Оқулық 25-26 бет таратпа Сабақ тың аяғы 7
минут «Тілші» әдісі Үйге тапсырма Ұнаған өлеңнен үзінді
жатта «Комментарий» әдісі Қарағым Шәкірт
ойы Бөлім Мамандықтар
әлемі Педагогтің аты -
жөні Шайнышева
А.Қ Күні 15.12.2021ж Сынып:4
«Б» Қатысушылар
саны: Қатыспағандар саны: Пәні Қазақ
тілі Сабақтың
тақырыбы Біріккен
сөздер. Оқу бағдарламасына
сәйкес оқыту мақсаттары 4.4.2.1* - күрделі сөздердің түрлерін ажырата алу (біріккен
сөз, қос сөз, қысқарған сөз) 4.1.4.1 Тірек
сөздер мен жоспарды пайдалана отырып монолог құрау Сабақтың
мақсаты Барлық оқушылар: күрделі сөздердің
түрлерін ажыратады(біріккен сөз), тірек сөздер мен жоспарды пайдалана
отырып монолог
құрайды. Оқушылардың басым бөлігі: біріккен сөздерді
тауып,оның қалай жасалғанын түсіндіреді. Кейбір
оқушылар: тірек сөздерді
пайдалана отырып, ұсынылған тақырып бойынша мақала
жазады Бағалау
критерийі - біріккен сөздерді
тауып,оның қалай жасалғанын түсіндіреді. -
тірек
сөздерді пайдалана отырып, ұсынылған тақырып бойынша мақала
жазады Сабақтың
барысы Сабақтың кезеңі
/уақыты Педагогтің әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Ресурстар Сабақтың басы 8
минут Раппорт Үй тапсырмасын тексеру 29 –жаттығу 113 бет Тест сұрақтарына жауап бер. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын
таныстырады. Тірек сөздермен монолог құрайсың,біріккен сөздің жасалуын
үйренесің. Ой қозғау Тыңда және сұрақтарға жауап бер. Неліктен Қазақстан «жерасты байлығының қоймасы»деп
аталады? «Қазақстанның пайдалы
қазбалар»картасынан пайдалы қазбалар шығатын жер-су атауларын
тап. Баланың назарын сабаққа аудару Жауаптарын оқиды Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен
танысады Картадан пайдалы қазбалар
шығатын жер-су атауларын табады. Дескриптор: тест сұрақтарына жауап
береді -1б «Қазақстан ның пайдалы қазбалар» картасы. Сабақ тың ортасы 6 минут 11 минут 13 минут 1- тапсырма Жұптық жұмыс «Көршіңмен әңгімелес»әдісі Жер – су атаулары мен олардан шығатын пайдалы қазбаларды
сәйкестендір. Біріккен сөздерді тап. Сөйлем құрап жаз 2 тапсырма Өлеңді оқы. Өлең не туралы? Өлеңнен біріккен сөздерді тауып,оның қалай жасалғанын
түсіндір. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













