Оқу бағдарламасына
сәйкес оқыту мақсаттары
|
4.3.1.1 оқылған
шығармадағы оқиға жүйесін анықтап, оны бөліктерге бөлу, әр бөлікке
ат қойып, жоспар құру
4.2.6.1 кейіпкердің, кейіпкерлердің іс-әрекеті,
мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстырып
бағалау
|
|
Барлық оқушылар: оқылған шығармадағы оқиға жүйесін анықтап, оны бөліктерге
бөлу, әр бөлікке ат қойып, жоспар
құру,
кейіпкердің,
кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін
мәтіннен тауып, салыстырып бағалау
Оқушылардың басым бөлімі: автор турал
әңгімелейді,
сұрақтарға жауап береді
Кейбір
оқушылар: өлеңдердің ұқсастықтары
мен айырмашылықтарын және ортақ ойын
жазады
|
Сабақтың басы
8 минут
|
Раппорт
Үй тапсырмасын сұрайды.
Мысал мазмұны бойынша жоспар құрып
жаз.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен
таныстырады
Мәтіндердің негізгі ойын түсінесің
Шығармашылық жұмыстар жасайсың
Ой қозғау
Өнер – білім не үшін керек?
Мағжан Жұмабаевтың өмірі мен еңбегі туралы
мәлімет
Сұлтанмахмұт
Торайғыровтың өмірі мен еңбегі туралы
мәлімет
|
Баланың назарын сабаққа аудару
Мысал мазмұны бойынша жоспар құрып
жазады
Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен
танысады
Сұраққа жауап береді
Ақындар туралы
мәліметпен танысады
|
Дескриптор:
жоспар құрып жазады-
(1б)
|
Оқулық
24-26 бет
МағжанЖұмабавтың және Сұлтан
махмұт Торайғыровтың
суреті
|
Сабақ
тың ортасы
10 минут
10 минут
10
минут
|
1-тапсырма.
Өлеңді оқы.
Ақын балаларды неден сақтандырады?
Ақынның «Тоқтамай істей білсең батып терге» дегенін қалай
түсінесің?
2-тапсырма
Өлеңді оқы.
Өлеңдегі қараңғылық деген - не?
Өлеңдегі кейіпкерді ата.
Өлең неліктен «Шәкірт ойы»деп
аталған?
3-тапсырма
Жұптық жұмыс
«Эйлер Венн» диаграммасы
Екі өлеңнің
ұқсастықтары мен айырмашылықтарын және ортақ ойын
жаз.
|
Автор турал әңгімелейді.
Сұрақтарға жауап береді
Кейіпкерді атайды
Сұрақтарға жауап береді
Екі өлеңнің
ұқсастықтары мен айырмашылықтарын және ортақ ойын
жазады
|
Дескриптор:
автор туралы әңгімелейді-1б
түсініксіз сөздерді түртіп
алады-1б
балаларды неден сақтарғанын
айтады-1б
өз ойын қисынды және жүйелі түрде
жеткізеді;-1б
Дескриптор:
өлеңдегі кейіпкерді атайды-1б
қараңғылық сөзінің мағынасын
ашады-1б
Дескриптор:
өлеңдердің ұқсастығын жазады-1б
өлеңдердің айырмашылығын жазады-1б
өлеңдердің ортақ ойын жазады-1б
|
Оқулық
24-25 бет
Оқулық
25-26 бет
таратпа
|