Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім

    Мамандықтар әлемі

    Педагогтің аты - жөні

    Шайнышева А.Қ

    Күні

    15.12.2022 ж

    Сынып:4 «Б»

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны

    Пәні

    Әдебиеттік оқу

    Сабақтың тақырыбы

    Оқыған жетер мұратқа

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    4.​3.​1.​1 оқылған шығармадағы оқиға жүйесін анықтап, оны бөліктерге бөлу, әр бөлікке ат қойып, жоспар құру

    4.​2.​6.​1 кейіпкердің, кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстырып бағалау

    Барлық оқушылар: оқылған шығармадағы оқиға жүйесін анықтап, оны бөліктерге бөлу, әр бөлікке ат қойып, жоспар құру,

    кейіпкердің, кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстырып бағалау

    Оқушылардың басым бөлімі: автор турал әңгімелейді,

    сұрақтарға жауап береді

    Кейбір оқушылар: өлеңдердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын және ортақ ойын жазады

    Бағалау критерийі

    - автор турал әңгімелейді,сұрақтарға жауап береді

    - өлеңдердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын және ортақ ойын жазады

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі /уақыты

    Педагогтің

    әрекеті

    Оқушының

    әрекеті


    Бағалау


    Ресурстар


    Сабақтың басы

    8 минут




    Раппорт

    Үй тапсырмасын сұрайды.

    Мысал мазмұны бойынша жоспар құрып жаз.

    Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстырады

    Мәтіндердің негізгі ойын түсінесің

    Шығармашылық жұмыстар жасайсың

    Ой қозғау

    Өнер – білім не үшін керек?

    Мағжан Жұмабаевтың өмірі мен еңбегі туралы мәлімет

    Сұлтанмахмұт Торайғыровтың өмірі мен еңбегі туралы мәлімет

    Баланың назарын сабаққа аудару

    Мысал мазмұны бойынша жоспар құрып жазады

    Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады

    Сұраққа жауап береді

    Ақындар туралы мәліметпен танысады

    Дескриптор:

    жоспар құрып жазады- (1б)





    Оқулық

    24-26 бет

    МағжанЖұмабавтың және Сұлтан

    махмұт Торайғыровтың

    суреті


    Сабақ

    тың ортасы

    10 минут









    10 минут







    10 минут

    1-тапсырма.

    Өлеңді оқы.

    Ақын балаларды неден сақтандырады?

    Ақынның «Тоқтамай істей білсең батып терге» дегенін қалай түсінесің?







    2-тапсырма

    Өлеңді оқы.

    Өлеңдегі қараңғылық деген - не?

    Өлеңдегі кейіпкерді ата.

    Өлең неліктен «Шәкірт ойы»деп аталған?



    3-тапсырма

    Жұптық жұмыс

    «Эйлер Венн» диаграммасы

    Екі өлеңнің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын және ортақ ойын жаз.

    Автор турал әңгімелейді.

    Сұрақтарға жауап береді










    Кейіпкерді атайды

    Сұрақтарға жауап береді





    Екі өлеңнің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын және ортақ ойын жазады

    Дескриптор:

    автор туралы әңгімелейді-1б

    түсініксіз сөздерді түртіп алады-1б

    балаларды неден сақтарғанын айтады-1б

    өз ойын қисынды және жүйелі түрде жеткізеді;-1б


    Дескриптор:

    өлеңдегі кейіпкерді атайды-1б

    қараңғылық сөзінің мағынасын ашады-1б


    Дескриптор:

    өлеңдердің ұқсастығын жазады-1б

    өлеңдердің айырмашылығын жазады-1б

    өлеңдердің ортақ ойын жазады-1б



    Оқулық

    24-25 бет












    Оқулық

    25-26 бет





    таратпа

    Сабақ

    тың аяғы

    7 минут

    «Тілші» әдісі

    Үйге тапсырма

    Ұнаған өлеңнен үзінді жатта


    «Комментарий»

    әдісі




    Қарағым Шәкірт ойы

    Shape2 Shape1


























    Бөлім

    Мамандықтар әлемі

    Педагогтің аты - жөні

    Шайнышева А.Қ

    Күні

    15.12.2021ж

    Сынып:4 «Б»

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:


    Пәні

    Қазақ тілі

    Сабақтың тақырыбы

    Біріккен сөздер.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


    4.4.2.1* - күрделі сөздердің түрлерін ажырата алу (біріккен сөз, қос сөз, қысқарған сөз)

    4.1.4.1 Тірек сөздер мен жоспарды пайдалана отырып монолог құрау

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: күрделі сөздердің түрлерін ажыратады(біріккен сөз), тірек сөздер мен жоспарды пайдалана отырып монолог құрайды.

    Оқушылардың басым бөлігі: біріккен сөздерді тауып,оның қалай жасалғанын түсіндіреді.

    Кейбір оқушылар: тірек сөздерді пайдалана отырып, ұсынылған тақырып бойынша мақала жазады

    Бағалау критерийі

    - біріккен сөздерді тауып,оның қалай жасалғанын түсіндіреді.

    - тірек сөздерді пайдалана отырып, ұсынылған тақырып бойынша мақала жазады

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі /уақыты

    Педагогтің

    әрекеті


    Оқушының

    әрекеті

    Бағалау



    Ресурстар



    Сабақтың басы

    8 минут

    Раппорт

    Үй тапсырмасын тексеру

    29 –жаттығу 113 бет

    Тест сұрақтарына жауап бер.

    Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстырады.

    Тірек сөздермен монолог құрайсың,біріккен сөздің жасалуын үйренесің.

    Ой қозғау

    Тыңда және сұрақтарға жауап бер.

    Неліктен Қазақстан «жерасты байлығының қоймасы»деп аталады?

    «Қазақстанның пайдалы қазбалар»картасынан пайдалы қазбалар шығатын жер-су атауларын тап.

    Баланың назарын сабаққа аудару

    Жауаптарын оқиды

    Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады

    Картадан

    пайдалы қазбалар шығатын жер-су атауларын табады.

    Дескриптор:

    тест сұрақтарына жауап береді -1б

    «Қазақстан

    ның пайдалы қазбалар»

    картасы.


    Сабақ

    тың ортасы

    6 минут








    11 минут












    13 минут


    1- тапсырма

    Жұптық жұмыс

    «Көршіңмен әңгімелес»әдісі

    Жер – су атаулары мен олардан шығатын пайдалы қазбаларды сәйкестендір.

    Біріккен сөздерді тап.

    Сөйлем құрап жаз



    2 тапсырма

    Өлеңді оқы.

    Өлең не туралы?

    Өлеңнен біріккен сөздерді тауып,оның қалай жасалғанын түсіндір.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Шайнышева Айтолқын Құрманғазықыз
    16 Желтоқсан 2022
    498
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ "Біріккен сөздер" 4 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ "Біріккен сөздер" 4 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ "Біріккен сөздер" 4 сынып қазақ тілі 1.2 Шығарманы мазмұндау 4.1.2.1* шығарма мазмұнын түрлі баяндау тәсілдерін (І немесе ІІІ жаққа өзгертіп, жағдаяттар қосып, оқиғаларды өрбітіп) қолданып, шығарманы қысқаша, толық, ішінара мазмұндау 1.3 Шығармадағы оқиғаны болжау 4.1.3.1 шығарманың тақырыбы және қорытынды бөлімі негізінде сюжеттің дамуын болжау, оның себебін түсіндіру Мәдени мұрамызбен танысады, қазақ батырларының қаруларымен танысады,шығармамен жұмыс жасайды
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім

    Мамандықтар әлемі

    Педагогтің аты - жөні

    Шайнышева А.Қ

    Күні

    15.12.2022 ж

    Сынып:4 «Б»

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны

    Пәні

    Әдебиеттік оқу

    Сабақтың тақырыбы

    Оқыған жетер мұратқа

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    4.​3.​1.​1 оқылған шығармадағы оқиға жүйесін анықтап, оны бөліктерге бөлу, әр бөлікке ат қойып, жоспар құру

    4.​2.​6.​1 кейіпкердің, кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстырып бағалау

    Барлық оқушылар: оқылған шығармадағы оқиға жүйесін анықтап, оны бөліктерге бөлу, әр бөлікке ат қойып, жоспар құру,

    кейіпкердің, кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстырып бағалау

    Оқушылардың басым бөлімі: автор турал әңгімелейді,

    сұрақтарға жауап береді

    Кейбір оқушылар: өлеңдердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын және ортақ ойын жазады

    Бағалау критерийі

    - автор турал әңгімелейді,сұрақтарға жауап береді

    - өлеңдердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын және ортақ ойын жазады

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі /уақыты

    Педагогтің

    әрекеті

    Оқушының

    әрекеті


    Бағалау


    Ресурстар


    Сабақтың басы

    8 минут




    Раппорт

    Үй тапсырмасын сұрайды.

    Мысал мазмұны бойынша жоспар құрып жаз.

    Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстырады

    Мәтіндердің негізгі ойын түсінесің

    Шығармашылық жұмыстар жасайсың

    Ой қозғау

    Өнер – білім не үшін керек?

    Мағжан Жұмабаевтың өмірі мен еңбегі туралы мәлімет

    Сұлтанмахмұт Торайғыровтың өмірі мен еңбегі туралы мәлімет

    Баланың назарын сабаққа аудару

    Мысал мазмұны бойынша жоспар құрып жазады

    Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады

    Сұраққа жауап береді

    Ақындар туралы мәліметпен танысады

    Дескриптор:

    жоспар құрып жазады- (1б)





    Оқулық

    24-26 бет

    МағжанЖұмабавтың және Сұлтан

    махмұт Торайғыровтың

    суреті


    Сабақ

    тың ортасы

    10 минут









    10 минут







    10 минут

    1-тапсырма.

    Өлеңді оқы.

    Ақын балаларды неден сақтандырады?

    Ақынның «Тоқтамай істей білсең батып терге» дегенін қалай түсінесің?







    2-тапсырма

    Өлеңді оқы.

    Өлеңдегі қараңғылық деген - не?

    Өлеңдегі кейіпкерді ата.

    Өлең неліктен «Шәкірт ойы»деп аталған?



    3-тапсырма

    Жұптық жұмыс

    «Эйлер Венн» диаграммасы

    Екі өлеңнің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын және ортақ ойын жаз.

    Автор турал әңгімелейді.

    Сұрақтарға жауап береді










    Кейіпкерді атайды

    Сұрақтарға жауап береді





    Екі өлеңнің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын және ортақ ойын жазады

    Дескриптор:

    автор туралы әңгімелейді-1б

    түсініксіз сөздерді түртіп алады-1б

    балаларды неден сақтарғанын айтады-1б

    өз ойын қисынды және жүйелі түрде жеткізеді;-1б


    Дескриптор:

    өлеңдегі кейіпкерді атайды-1б

    қараңғылық сөзінің мағынасын ашады-1б


    Дескриптор:

    өлеңдердің ұқсастығын жазады-1б

    өлеңдердің айырмашылығын жазады-1б

    өлеңдердің ортақ ойын жазады-1б



    Оқулық

    24-25 бет












    Оқулық

    25-26 бет





    таратпа

    Сабақ

    тың аяғы

    7 минут

    «Тілші» әдісі

    Үйге тапсырма

    Ұнаған өлеңнен үзінді жатта


    «Комментарий»

    әдісі




    Қарағым Шәкірт ойы

    Shape2 Shape1


























    Бөлім

    Мамандықтар әлемі

    Педагогтің аты - жөні

    Шайнышева А.Қ

    Күні

    15.12.2021ж

    Сынып:4 «Б»

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:


    Пәні

    Қазақ тілі

    Сабақтың тақырыбы

    Біріккен сөздер.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


    4.4.2.1* - күрделі сөздердің түрлерін ажырата алу (біріккен сөз, қос сөз, қысқарған сөз)

    4.1.4.1 Тірек сөздер мен жоспарды пайдалана отырып монолог құрау

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: күрделі сөздердің түрлерін ажыратады(біріккен сөз), тірек сөздер мен жоспарды пайдалана отырып монолог құрайды.

    Оқушылардың басым бөлігі: біріккен сөздерді тауып,оның қалай жасалғанын түсіндіреді.

    Кейбір оқушылар: тірек сөздерді пайдалана отырып, ұсынылған тақырып бойынша мақала жазады

    Бағалау критерийі

    - біріккен сөздерді тауып,оның қалай жасалғанын түсіндіреді.

    - тірек сөздерді пайдалана отырып, ұсынылған тақырып бойынша мақала жазады

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі /уақыты

    Педагогтің

    әрекеті


    Оқушының

    әрекеті

    Бағалау



    Ресурстар



    Сабақтың басы

    8 минут

    Раппорт

    Үй тапсырмасын тексеру

    29 –жаттығу 113 бет

    Тест сұрақтарына жауап бер.

    Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстырады.

    Тірек сөздермен монолог құрайсың,біріккен сөздің жасалуын үйренесің.

    Ой қозғау

    Тыңда және сұрақтарға жауап бер.

    Неліктен Қазақстан «жерасты байлығының қоймасы»деп аталады?

    «Қазақстанның пайдалы қазбалар»картасынан пайдалы қазбалар шығатын жер-су атауларын тап.

    Баланың назарын сабаққа аудару

    Жауаптарын оқиды

    Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады

    Картадан

    пайдалы қазбалар шығатын жер-су атауларын табады.

    Дескриптор:

    тест сұрақтарына жауап береді -1б

    «Қазақстан

    ның пайдалы қазбалар»

    картасы.


    Сабақ

    тың ортасы

    6 минут








    11 минут












    13 минут


    1- тапсырма

    Жұптық жұмыс

    «Көршіңмен әңгімелес»әдісі

    Жер – су атаулары мен олардан шығатын пайдалы қазбаларды сәйкестендір.

    Біріккен сөздерді тап.

    Сөйлем құрап жаз



    2 тапсырма

    Өлеңді оқы.

    Өлең не туралы?

    Өлеңнен біріккен сөздерді тауып,оның қалай жасалғанын түсіндір.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Мақала 4 сынып
    16.12.2022
    498
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Шайнышева Айтолқын Құрманғазықыз
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации