Бөлім: 4
|
Әсемдік
әлемінде
|
Педагогтің
аты-жөні
|
Чулгауева Светлана
Какановна
|
|
|
Сынып: 2
|
Қатысушылардың
саны:
|
Қатыспағандардың
саны:
|
Сабақтың тақырыбы
№26
|
Біз өсіп жатқан
өлке
|
Оқубағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
|
Өз өлкесінің мәдени құндылығы
мен шабыттың қайнар көзі ретінде табиғат туралы түсініктері
бар.
|
Құндылық:
|
Сүйіспеншілік
|
Қасиеттер:
|
Жауапкершілік,қамқорлық,отансүйгіштік
|
Сабақтың
мақсаты
|
Оқушыларға еліміздің тарихына құрмет
танытып,бүгінгі күніне жауапкершілікпен қарауды үйрету арқылы,
сүйіспеншілік құндылығының мәнін
ашу.
|
Сабақтың
міндеттері:
|
-Оқушыларға «Отан», «Туған
жер» ұғымы туралы түсінік беру;
-Оқушылар бойындағы
бауырмалдық,қамқорлыққасиеттерін
дамыту;
-Оқушыларды
отансүйгіштіккетәрбиелеу.
|
Сабақтың
кезеңі/ Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Ресурстар
|
Ұйымдастыру
кезеңі
(1мин)
1.Жағымды көңіл
күй
(1-1,5мин)
|
Мұғалімоқушылардыңсабаққақатысуынтексереді.
Оқушылармен 5 «Т» ережесін
еске түсіреді.
Мұғалім "Нұрға бөлену»
тыныштық сәтін өткізеді.
|
Оқушылар сабаққа дайындығын
көрсетеді.
Оқушылар 5 «Т»
ережесін еске түсіріп, нұрға бөлену арқылы, жағымды күйге келіп,
терең ойлауға бейімделеді.
|
Оқулық, мұғалімдерге арналған
әдістемелік құрал,
Ф.
Шопеннің "Мечта" аудиожазбасы
https://zvooq.eu/
|
2. Алдын ала
берілгенүйтапсырмасынтексеру
(әңгімелесу)
(3-5
мин)
|
Оқулық
№26-сабақ.«Бауыржан Момышұлы»
әңгімесін оқып
келу.
Сұрақтар:
1.Отанды сүю неліктен үй
ішіңнен, отбасынанбасталады деп
ойлайсыңдар?
2.Отанға сүйіспеншілікті қалай
білдіруге болады?
3. Мәтіндегі «Өзіңді-өзің
жеңбесең жауды да жеңеалмайсың» деген ойды қалай
түсінесіңдер?
4. Қандай адам елін-жерін сүйіп,
қорғап, көркейтеалады?
5. Өздерің Отанды қалай қорғап,
көркейтесіңдер?Әңгімелеп беріңдер
|
Оқушылар берілген
сұрақтарға жауап беру арқылы оқушыларОтанды сүю үй ішінен,отбасынан
бастау алатындықтарын түсінеді.
|
Оқулықтың
86-87
беттері
|
3.
Жағымды ой-пікір
(дәйексөз) (әңгімелесу)
(2-3мин)
|
Туған жердей жер
болмас,
Туған елдей ел
болмас.
Мақал
Сұрақтар:
1.Әр адамның туған жері неліктен
ыстық көрінеді?
2. Дәйексөзден қандай ой
түйдіңдер?
Мұғалім
оқушыларға дәйексөзді оқып беріп, бірнеше рет қайталатады және
дәптерге жаздырады.
|
Оқушылар нақыл сөздің
мағынасын талқылайды, оны бірнеше рет қайталайды және дәптерге
жазады.
Сұрақтарға жауап
беру арқылы туған жер ұғымы туралы түсініктерін
кеңейтеді.
|
Презентация, слайд.
Жұмыс
дәптерлері.
|
4. Оқиғаларайту (әңгімелесу)
|
Мұғалім оқушыларға
«Еңжақсымекен»
мультфильмін
көрсетеді.
Сұрақтар:
-
Мультфильмдегі басты
кейіпкерлер кім?
-
Олар саяхатқа қандай мақсатпен
шықты?
-
Қандай жерлерге барды және
кімдерді кездестірді?
-
Өздеріне туған өлкелерің
несімен ұнайды?
-
Өздерін Отанды қалай қорғап,
көркейтесіңдер?Әңгімелеп беріңдер.
|
Оқушылар мульфильмді
көргеннен кейін, сұрақтарға жауап бере отырып, туған жердің адам
баласы үшін ыстық, құнды екенін түсіне отырып, сүйіспеншілік
құндылығының мәнін ашады.
|
https://youtu.be/mXWoErXCJsk
|
5.
Шығармашылықжұмыс
|
Мұғалім оқушыларды
шығармашылық тапсырма орындату мақсатында «Суретшілер»,
«Тарихшылар» және «Ақындар» атты топтарға
бөледі.
1-Суретшілер
тобы: Өздерінің туған жері көрікті,
әсем жерлерінің суретін салу;
2-Тарихшылар
тобы:
Өз туған өлкесі туралы
мәліметтер әзірлейді;
3-Ақындар
тобы:
Туған өлке туралы 5- жолды
өлең құрастыру
|
Оқушылар тапсырмаларды
орындап, сыныпқа таныстырады.
Шығармашылық
тапсырманы орындау барысында оқушылардың өз туған жеріне деген
сүйіспеншілігі арта түседі.Туған жерге деген қамқорлығы артып
жауапкершілікті сезінеді.
|
Презентация,
слайд,жұмыс дәптері, баяу әуен
қойылады.
|
6.Үйтапсырмасы
|
Келесі сабақ
№27, Кеңес Оразбекұлының
«Үзілген гүл» мәтінін оқып
келу.
|
Оқушылар үй
тапсырмасын жазады
|
Оқулықтың
90-93
беттері
|
7.Топпен ән
айту
|
Мұғалім оқушылармен бірге
«Елімізді сүйеміз» әнін бірге
шырқайды.
|
Оқушылар мұғаліммен бірге
ән шырқайды.
|
Оқулық
88-89
беттер.
.
|
8.Сабақтыңқорытындысәті
|
Тыныс алуға зейін
қою.
Бүгінгі сабақтан игерген
жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге
сақтайық.
|
Оқушылар рефлексия жасайды
|
Баяу
композиция қойылады
|