Материалдар / ашық сабақ Бізді қоршаған әлем

ашық сабақ Бізді қоршаған әлем

Материал туралы қысқаша түсінік
қысқа мерзімді жоспар жазуға көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
651
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән:Сауат ашуҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп: Ахмет Байтұрсынұлы атындағы №26 негізгі орта мектебіЖазылым 3.8 Каллиграфиялық нормаларды сақтау
Күні:Мұғалімнің аты-жөні: Құдайберген Айман Төлеуғалықызы
Сынып: 1Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбыБізді қоршаған әлем
Оқу мақсаты:









Сабақ мақсаты:

1.3.8.1 Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу.________________________________________________Барлық оқушылар:Жаңа білімді меңгереді


Оқушылардың басым бөлігі: Тақырыпты түсініп,тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды


Кейбір оқушылар: Алған білімді өмірде қолдана алады.
Ойлау дағдысы:Білу,түсіну,қолдану
Бағалау критерийлері:Әріп элементтерін дұрыс байланыстырып салады. Сөздерді каллиграфиялық талаптарға сай жазады.
Құндылықтарды дарытуЕртегі желісімен жанашырлыққа, ұжыммен бірлесіп ынтымақтастыққа тәрбиелеу
Пәнаралық байланысжаратылыстануДүниетану
АКТ қолдану дағдылырыАудиожазба,ертегі кейіпкерлерінің дыбыстары,
Сабақтың кезеңдеріСабақта жоспарланған іс-әрекетРесурстар

Сабақтың басы

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру(5мин)



Сабақтың ортасы20мин





























































5- минут







2мин





















Сабақтың соңы3мин



Ширату жаттығуы «Кім тапқыр?» Мультфильмдерден үзінді көрсетуСуреттер арқылы топқа бөлініп отырады.-Өткен сабақта не жайлы мәтін оқыдық?-Ү дыбысынан қандай сөздер білдік?Дыбысты дұрыс айтуға айна қолдану. «Оқиға картасы» «Қызыл телпек» ертегісінің желісімен (Ж) жұмысСуреттің орнына тиісті сөзді қойып, сөйлемдерді көшіріп жазыңыз. Бұл – Қызыл телпек .Қасқыр –жыртқыш аң. Қызыл телпек әжесін жақсы көреді. Дескриптор: - Білім алушылар жазу жолының сызықтары мен жоларалық кеңістікті сақтайды; - әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазады. - суретті сөйлеммен дұрысбайланыстырады;- сөйлемдерді сауатты, көркем жазады .

«Басбармақ» әдісі (ТЖ)1-топ-себет,үй,аңшы сөздерін екі тілде жазу,сөйлем құрауСебет-корзинаүй-домаңшы-охотник

2-топ-географиялық картасын жасау

3-топ-Қызыл телпекке мінездеме жазу

Дескриптор:-Білім алушылар сөздерді екі тілде жазып,әріп элементтерін дұрыс байланыстырып салады. Бағалау : Бағдаршам» арқылы бағалау

Сергіту сәті: «Дүкенде» ойыны

(Ө) Өз бетінше жазылым: Қызыл телпектің әжесіне хатДескриптор: Білім алушылар мұғалімнің көмегінсіз жоспарлап, ойланып жазады.Бағалау:«Ым-ишара» әдісіКері байланыс:«Бір сөйлеммен түйіндеу» Оқушылар олардың тақырып бойынша білімдерін түйіндейтін бір сөйлем жазады.Сөйлемдер кім, не ,қашан, неліктен, қалай, қай жерде және т.б.сөздерден тұруы мүмкін.Содан кейін сөйлемдерді сыныптастар бағалай алады .Рефлексия: «БББ» кестесі
АКТ







Айна,суреттер

АКТ





Қызыл телпек,қасқыр,әжесі суреттері









Суреттер















Флипчарт,маркер-лер






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ