Сабақтың
басы
3
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
«Мен ақылды
баламын» сергіту
жаттығуы
Әр бала өздерінің
жақсы қасиеттерін қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде атайды. Мыс:
Мен Балнұр, білімді (образованная,
educated).
Топқа бөлу.
QAZMATH
платформасы арқылы
https://qazmath.net/quraldar/topka-bolu/
(оқушылардың вордқа дайын жазылған аты жөндерін қойып,
оқушы санына байланысты 3-4 топқа
бөлу)
1-топ.
«Ақылдылар»
2-топ. «Әдептілер»
3-топ. «Шыншылдар»
|
Сәлемдеседі.
Оқу құралдарын
реттейді.
Психологиялық ахуал
қалыптастырады
Топқа
бөлінеді
Бөлінген топтары бойынша орындарына
отырады
|
Мадақтау
Жарайсың!,
Керемет!
Жақсы!
|
Интерактивті
тақта
Оқулық
Алдыңғы білімді еске түсіру
тапсырмалары.
QAZMATH
платформасы
|
4
минут
|
Өткен сабақты
пысықтау. «Ашық микрофон
» әдісі арқылы сөз тіркесі
туралы алған білімдерін
пысықтау.
-
Ұжым деген
не?
-
Отбасыны ұжым деп атай аламыз
ба?
3.
Сыныптастарыңмен
бірге қандай ортақ мақсат
құрасыңдар?
4. Сыныпта қандай іс-әрекеттерді
бірге атқарасыңдар?
5. Сенің ойыңша, өзін-өзі
басқарудың мағынасы қандай?
Дескриптор:
-
Сұрақтарға жауап
береді-1б
|
Сұрақтарға жауап береді, өз
ойларын айтады.
|
«Кітап»
әдісі арқылы
бағалау.

|

|
Сабақтың
ортасы
27
минут
Сергіту
сәті
3
мин
|
Оқушыларды оқу
мақсаты және бағалау критерийімен
таныстырамын.
III. Жаңа тақырып.
Видео
Білу және түсіну
. Оқулықпен
жұмыс. Конституция – бұл мемлекеттің негізгі
заңы, жоғары заңдық күшке ие Ата
Заң.
1-тапсырма. Топтық
жұмыс
«Жүзім шоқтары» әдісі
арқылы 1-топ – ҚР азаматының
құқытары;
2-топ – Конституция бізге не
береді?
3-топ – Конституцияның
маңызы
Дескриптор
-
Мәтінді түсініп
оқиды-2б
-
Сұрақтарға жауап береді,өз
ойларын айтады-2 б
2-тапсырма. Жұптық
жұмыс.
«Ойлан, жұптас, бөліс»
әдісі арқылы.
Әр жұпқа ҚР заңынан баптарды
таратып береді
Қазақстан азаматтарыңың
құқықтары
|
Мағынасы
|
Өмір
сүру
|
|
Еңбек
ету
|
|
Жеке басының
еркіндігі
|
|
Демалу
|
|
Тегін медициналық
көмек
|
|
Тегін орта білім
алу
|
|
Дескриптор:
1.
Төмендегі сызбада берілген
Қазақстан азаматының құқықтарын оқып шығады 1б 2.Оның ішіндегі өзі
қолданып жүрген құқықтарды
атайды1б
«СЕРГІТКІШ
ДОДОКАЭДР»

Қазақстан Республикасын
қорғау – әрбір азаматтың қасиетті
борышы.
3-тапсырма. Жеке
жұмыс.
«Жүзден жүйрік»
әдісі
«Ата заңым –
қорғаным» тақырыбына эссе жазу. Максималды – 12 сөйлем, минималды –
5 сөйлем
Дескрипторлар:
-
Ата заңым – қорғаным
тақырыбына эссе жазады-1б
-
Конституцияның
еліміздің азаматтары үшін маңызын
суреттейді-1б
|
Қазақстан Республикасы
Конституциясының бірінші бетінде бұл заңның кім және не үшін
жасалғанын оқып, танысады, берілген тақырыптар бойынша кластер
қорғайды.
Төмендегі сызбада берілген
Қазақстан азаматының құқықтарын оқып шығады. Оның ішіндегі өзі
қолданып жүрген
құқықтарды
атайды.
Сергіту сәтін
іс-қимылмен көрсетеді.
Ата заңым – қорғаным
тақырыбына эссе жазу
Конституцияның
еліміздің азаматтары үшін маңызын
суреттеу
|
«Кітап»
әдісі арқылы
бағалау.

«Кітап»
әдісі арқылы
бағалау.

Мадақтау
Жарайсың!,
Керемет!
Жақсы!
«Кітап»
әдісі арқылы
бағалау.

|
Интерактивті
тақта
Оқулық
дәптер
Алдыңғы білімді еске
түсіру тапсырмалары
Оқулық
Дәптер


додокаэдр
Интерактивті
тақта
Оқулық
дәптер
|
Сабақтың
соңы
8
минут
|
Сабақты
бекіту.Вордволл платформасы
арқылы
https://wordwall.net/ru/resource/81310834
Дескрипторлар:
Сұрақтарға жауап
береді -1б
Кері байланыс.
«Киіз үй» әдісі арқылы

Үй тапсырма
.
Мәтінді түсініп
оқы.
|
Сұрақтарға жауап
береді, өз ойларын айтады.
Өздері кері байланыс
жасайды.
Үй тапсырмасын
жазады
|
«Кітап»
әдісі арқылы
бағалау.

Бүгінгі сабақтың оқу
мақсатына жеттік пе ?
Бүгінгі сабақта не
үйрендің ?
Қорытынды
бағалау
1-10 баллдық жүйе
бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағалайды.
|
Интерактивті
тақта
Оқулық
Кері байланыс
парағы
|