Сынып: 2 Сабақтың тақырыбы:Біздің сынып. Адырбек Сопыбеков.Сапар мен парта. | Пәні :әдебиеттік оқуКүні: 22.11 |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 2.2.3.1 – Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу |
Сабақ нәтижесі:
| Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген мәтінді оқиды,түсінеді, Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Тақырыпты болжай алады,топтық жұмысқа белсенділік танытады. Сынып ереежесін құра аладыОқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Өз ойларын жеткізе алады,түпкі ойды дәлелдемелер келтіре отырып айтып береді |
Бағалау критерийі | Мысалдағы кейіпкердің іс –әрекетіне қатысты ойын айта алады. мәтіннің тақырыбы мен өз ойын жеткізе алады. |
Ресурстар | Жұмбақтар, сөздік,слайд ,кестелер, смайликтер |
Әдіс-тәсілдер | «Ойлан,бөліс,бірік», «жедел микрафон» , «Белгілер» әдісі |
Пәнаралық байланыс | Музыка |
Сабақтың жоспары |
Жоспарлан-ған уақыт | Сабақ барысы : | ресурстар |
Басталуы5 минут | Психологиялық тренинг Балалар,көңіл –күйіміз қалай?Сабаққа дайындығымыз қалай?Олай болса балалар,кеше осы пәннен не туралы сабақ өттік?Бүгін сол аптаның қай күні?Ендеше Сәрсенбінің күніСәттілікке толсынБүгін алған бағамызЫлғи бестік болсын-деген тілекпен бүгінгі сабағымызды бастаймыз.Өткен сабақты бекіту мақсатында ширату сұрақтарын қоюӨткен сабақта не туралы әңгімеледік?Мектептегі бір күнімізді әңгімелеу барысыында нені түсіндік?т.бЖұмбақтың шешуі арқылы топтастыру.Балалар қолдарыңдағы жұмбақтың жауабы топтағы қай сөзге сәйкес келеді,сол топқа барып отырамыз.Білім мен тәрбие Парақтап ашқандаБеттерінен мәлім(КҮНДЕЛІК) Ілулі тұр кең алаңКерегімді мен оданЖазып алам көшіріпСүртем сосын өшіріп (тақта)Жұқа тақтай бөлшегіҰзындықтың өлшемі (сызғыш)Қабат қабат қаттамаАқылың болса аттама (кітап)Бұл заттардан басқа айналамыздан не көріп тұрмыз?Олар қайда орналасқан?Бұл заттарды жекелеген адам ғана тұтына ала ма?Олай болса бұл біздің -... сыныпБүгін сынып тақырыбы аясында білімімізді кеңейтетін боламыз.Сынып сөзі орыс тілінде-наш классАғылшын тілінде –Our classБүгінгі сабақтың мақсатын айқындауСабақ барысында бүгінгі тақырыпқа берлген мәтінді оқып,түсініп,кейіпкердің іс –әрекетіне пікірімізді айтамыз және өз ойымызды жеткізе білетін боламыз. |
жұмбақтартоп атауларысөздік
|
Ортасы30 минут | Жаңа сабаққа бастама жасау. Айтылым және тыңдалым«Сапар мен парта» мысалының авторымен таныстыру.А.Сопыбеков туралы мәлімет беру. Өткен сыныптан мысал,диалог,монолог туралы не білеміз?Қандай мысалдар білесіңдер?т.бОқушылардың өткен сыныпта алған білімдерін еске түсірту және толықтыру.спиралды білім білім беру.Мысал адам бойындағы кемшілікті сынап, жақсы қасиеттерді мадақтап жазылған шығарма.Монолог көпшілікті өзіне қарата немесе өзіне қарата айтылған сөзі,толғанысы.монологтың бір ерекшелігі бір адамның ойы,сөзі көрініс табады.Диалог екі адамның арасындағы кезектесіп сөйлесу арқылы пікір алысуы.Ұжымдық жұмыс. Білу және түсіну. Оқылым А.Сопыбековтык «Сапар мен парта» мысалын іштей, сонан соң тізбектей оқыту.Мәнерлеп оқып беру.Парта Сапарға неліктен ренжіп тұр?Бұл неге мысалға жатады?Сапар қандай бала болып тұр? |
Автор туралы слайдКестелер
|
| Топтық жұмыс. Қолдану. Айтылым.«ойлан,бөліс,бірік» әдісі арқылы ойларын ортаға сала отырып бірігіп ұйымшылдықпен жұмыс жасайды, топ ішінен бір оқушы шығып жариялайды.1-топ Бес жолды өлең.Сапарға бес жолды өлең құрастыру қажет.2-топ Сапар қандай оқушы. Сипатта3-топ мектеп мүлкің –өз мүлкің.Өзіңнің сыныбыңның заттарын қалай күте білесің.Соған сынып ережесін құр.4-топ достық ақыл. Сапарға қандай достық ақыл айтар едіңдер?Бағалау « досымызға сыйлық» әр дискриптерге бір жұлдыздан сыйлық ретінде береміз.1.Ойларын толық түсіндік. 2.топтың ұйымшылдығын көрдік.Жұптық жұмыс. Айтылым. Берілген сауалдарға жұбымен ақылдасып,ортақ шешімге келіп жариялау.1-жұп.Сен Сапар болсаң, партаның ойын білгеннен кейін қандай әрекет жасайсың?2-жұп.Мысал барысында Сапар өз кінәсін мойындады деп ойлайсыңба?3жұп.Осы мысал арқылы ақын не айтқысы келді?«Сэндвич» әдісі арқылы бағалау. | Оқулық, топтық тапсырмалар |
Сергіту сәті | Әсем әуенге билеу
| Қимыл қозғалыс жасау |
| Жеке жұмыс.жазылымОқушылардың Бағалау.Дескриптер арқылы іске асады1.Сәйкес жауапты табады2.Негізгі ойға сәйкес мақалды анықтайды.3.өз ойын білдіреді.
| Жеке жұмысқа арналған кесте |
Аяқталуы Сабақты бекіту5 минут | Сабақты қорыту. «Жедел микрафон» әдісіБүгінгі сабақтан не білдік?Не алдық? Жылдамдықпен тез жауап беруге тырысайық.Кері байланысОқушылардың белсенділігін мадақтау арқылы атап өту.Рефлексия «Белгілер» әдісіСабақта белсенді қатысып, өзінің жұмысына риза болып, бүгінгі сабақта жақсы сезініп көптеген мағлұмат алыдм деп ойласа «қуаныштымын» дегенСабақ барысында түсінбеген сұрақтарың болса «сұрағым бар деген»Егенр сабақ мүлде түсініксіз болса «ештене алмадым деген смайликті көтередіСмайликтен өздерінің бүгінгі сабақта қай деңгейде тұрғанын көрсетеді,дәлел келтіріп айтып береді. | Смайликтер .
|
Үйге тапсырма: оқу, дәптермен жұмыс. |
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?
| Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
Тапсырманы жеке жұмыс кезінде АВС деңгейіндегі оқушыға арнап жасаймын.Қабілеті жоғары оқушы жеке жұмыс кезінде тапсырманы толық орындап шығады. |
|
|
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? |
|
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |