Тақырыбы: Калькулятор және Блокнот.
Касенова Жибек Манапбаевна
Әлихан Бөкейханов атындағы орта мектептің мұғалімі
|
Оқыту мақсаттары |
Оқушыларға блокнот бағдарламасы, калькулятормен жұмыс істеу туралы түсінікті қалыптастыру, блокнот бағдарламасының негізгі мүмкіндіктері туралы айту және калькулятормен жұмыс істеу тәсілімен танысу. |
||
|
Оқыту нәтижелері |
|
||
|
Сабақтың түрі |
Жаңа білімді меңгерту. |
||
|
Қолданылатын әдіс-тәсідер |
«Кім көп біледі? Кім епті» ойыны арқылы сұрақ-жауап Қима қағаздары арқылы топтастыру. Құрастырған сурет бойынша өз білімін айту. «Ақпарат алмасу» әдісі арқылы жаңа сабақты ашу. Деңгейлік тапсырмалар (компьютермен практикалық жұмыс) Жаңа сабақты бекіту. «Жұмбақты шешу», «Сиқырлы сөзді тап», «Сөз тіркестерін сәйкестендір». Рефлексия |
||
|
Ресурстар (дереккөздер) |
Информатика оқулығы, 5 сынып, Арман -ПВ, 2013 ж, интерактивті тақта, слайд, компьютер, қима қағаздар, тапсырма жазылған парақтар. |
||
|
КЕЗЕҢДЕРІ |
МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ |
ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ |
БАҒАЛАУ |
|
Ұйымдастыру кезеңі (3 минут) |
Сабаққа дайындығын тексеру. Психологиялық дайындық: «Өзіңізге тілегенді-өзгелерге тілеңіз!» Дөңгелектеніп тұрып, бір-біріне тілек айту. - Қима қағаздар арқылы 3 топқа бөлу, бағалау парақшасымен таныстыру. |
Бір –біріне тілек айту. 1-топ: Блокнот 2-топ: Kалькулятор 3-топ: WordPad |
|
|
Білу (5 минут) |
Миға шабуыл :«Кім көп біледі? Кім жылдам» ойыны. (Үй тапсырмасы) Интерактивті тақтадан таңдаған сандар арқылы сұраққа жауап беру. |
Өткен тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Жауабын тексереді. |
Бағалау парағы |
|
Түсіну. Мағынаны тану (15 минут) |
«Ақпарат алмасу» әдісі. Мәтінмен жұмыс. Топтық жұмыс. 1 топ: Блокнот программасы. 2 топ: Калькулятор бағдарламасы. 3 топ: Инженерлік калькулятор. |
Топтар оқулықтағы мәтінді оқып, өзара топ болып талқылайды , бұрыннан таныс мәліметті жаңа мәліметпен ұштастырады, берілген ақпаратты сыни тұрғыдан бағалайды. Постер қорғайды. |
Өзін-өзі бағалау парағы |
|
Қолдану (10 минут) |
Компьютерде тәжірибелік жұмысты орындау. Есеп шығару. 1- тапсырма
Алшақ орналасқан құрылғылар сатып алу ҚАРАЖАТЫН ЕСЕПТЕУ Принтер 17 700 Сканер 18 576 Құлақтық 3 395 Барлығы 3. Калькуляторды іске қосыңдар және қосуды орындаңдар. 4. Түзеу мәзірінде Көшіру бұйрығын таңдаңдар. 5.Мәтіндік редакторға ауысыңдар. 6.Кірістіру бұйрығын орындаңдар. |
Компьютерде тапсырмаларды жеке орындайды. |
Өзін-өзі бағалау парағы |
|
Сергіту сәті (2 минут) |
Би жаттығуы (Бірге орындайды) |
|
|
|
Жинақтау (8 минут) |
Жұмбақты шешу. «Сиқырлы сөзді тап!» «Сөз тіркесін сәйкестендір» әдісі (жеке жұмыс) |
Оқушылар тақтадағы жұмбақты шешеді, тапсырмаларға жеке жауап береді. |
Өзін-өзі бағалау парағы |
|
Рефлексия |
|
Бүгінгі сабақ жайында рефлексия жасайды. |
|
|
Бағалау |
Бағалау парақтарына жалпы ұпайын есептеп, шыққан бағаларын дәлелдейді. |
|
|
|
Үйге тапсырма |
§ 27 оқу. 198 беттегі қызықты ақпаратты оқу. |
Тапсырманы күнделіктеріне жазады. |
|
Жамбыл облысы,
Т.Рысқұлов ауданы
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Блокнот. Калькулятор" 5 сынып
Ашық сабақ "Блокнот. Калькулятор" 5 сынып
Тақырыбы: Калькулятор және Блокнот.
Касенова Жибек Манапбаевна
Әлихан Бөкейханов атындағы орта мектептің мұғалімі
|
Оқыту мақсаттары |
Оқушыларға блокнот бағдарламасы, калькулятормен жұмыс істеу туралы түсінікті қалыптастыру, блокнот бағдарламасының негізгі мүмкіндіктері туралы айту және калькулятормен жұмыс істеу тәсілімен танысу. |
||
|
Оқыту нәтижелері |
|
||
|
Сабақтың түрі |
Жаңа білімді меңгерту. |
||
|
Қолданылатын әдіс-тәсідер |
«Кім көп біледі? Кім епті» ойыны арқылы сұрақ-жауап Қима қағаздары арқылы топтастыру. Құрастырған сурет бойынша өз білімін айту. «Ақпарат алмасу» әдісі арқылы жаңа сабақты ашу. Деңгейлік тапсырмалар (компьютермен практикалық жұмыс) Жаңа сабақты бекіту. «Жұмбақты шешу», «Сиқырлы сөзді тап», «Сөз тіркестерін сәйкестендір». Рефлексия |
||
|
Ресурстар (дереккөздер) |
Информатика оқулығы, 5 сынып, Арман -ПВ, 2013 ж, интерактивті тақта, слайд, компьютер, қима қағаздар, тапсырма жазылған парақтар. |
||
|
КЕЗЕҢДЕРІ |
МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ |
ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ |
БАҒАЛАУ |
|
Ұйымдастыру кезеңі (3 минут) |
Сабаққа дайындығын тексеру. Психологиялық дайындық: «Өзіңізге тілегенді-өзгелерге тілеңіз!» Дөңгелектеніп тұрып, бір-біріне тілек айту. - Қима қағаздар арқылы 3 топқа бөлу, бағалау парақшасымен таныстыру. |
Бір –біріне тілек айту. 1-топ: Блокнот 2-топ: Kалькулятор 3-топ: WordPad |
|
|
Білу (5 минут) |
Миға шабуыл :«Кім көп біледі? Кім жылдам» ойыны. (Үй тапсырмасы) Интерактивті тақтадан таңдаған сандар арқылы сұраққа жауап беру. |
Өткен тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Жауабын тексереді. |
Бағалау парағы |
|
Түсіну. Мағынаны тану (15 минут) |
«Ақпарат алмасу» әдісі. Мәтінмен жұмыс. Топтық жұмыс. 1 топ: Блокнот программасы. 2 топ: Калькулятор бағдарламасы. 3 топ: Инженерлік калькулятор. |
Топтар оқулықтағы мәтінді оқып, өзара топ болып талқылайды , бұрыннан таныс мәліметті жаңа мәліметпен ұштастырады, берілген ақпаратты сыни тұрғыдан бағалайды. Постер қорғайды. |
Өзін-өзі бағалау парағы |
|
Қолдану (10 минут) |
Компьютерде тәжірибелік жұмысты орындау. Есеп шығару. 1- тапсырма
Алшақ орналасқан құрылғылар сатып алу ҚАРАЖАТЫН ЕСЕПТЕУ Принтер 17 700 Сканер 18 576 Құлақтық 3 395 Барлығы 3. Калькуляторды іске қосыңдар және қосуды орындаңдар. 4. Түзеу мәзірінде Көшіру бұйрығын таңдаңдар. 5.Мәтіндік редакторға ауысыңдар. 6.Кірістіру бұйрығын орындаңдар. |
Компьютерде тапсырмаларды жеке орындайды. |
Өзін-өзі бағалау парағы |
|
Сергіту сәті (2 минут) |
Би жаттығуы (Бірге орындайды) |
|
|
|
Жинақтау (8 минут) |
Жұмбақты шешу. «Сиқырлы сөзді тап!» «Сөз тіркесін сәйкестендір» әдісі (жеке жұмыс) |
Оқушылар тақтадағы жұмбақты шешеді, тапсырмаларға жеке жауап береді. |
Өзін-өзі бағалау парағы |
|
Рефлексия |
|
Бүгінгі сабақ жайында рефлексия жасайды. |
|
|
Бағалау |
Бағалау парақтарына жалпы ұпайын есептеп, шыққан бағаларын дәлелдейді. |
|
|
|
Үйге тапсырма |
§ 27 оқу. 198 беттегі қызықты ақпаратты оқу. |
Тапсырманы күнделіктеріне жазады. |
|
Жамбыл облысы,
Т.Рысқұлов ауданы
шағым қалдыра аласыз













