Үй тапсырмасы: «Мен Қазақстанның
болашағымын»
Сұрақтар:
1. Қазақстанның
болашағы кімдер?(бүгінгі жас
ұрпақ)
2.Қазақстан егемендігін қашан жариялады?(1991 жылы 16
желтоқсанда)
3.Қазір Қазақстан қандай мемлекет?(егеменді,тәуелсіз)
4.Қазақстанның болашақтағы мақсаты
қандай?(әлемдегі аддыңғы
қатарлы 50 елдің қатарына қосылу)
5.Елордада қандай іс-шаралар
өтуде?(әлемдік деңгейдегі іс-шаралар,саммиттер,форумдар өтіп
жатыр
6.Сендер Қазақстанның болашағына қандай үлес
қосасыңдар?
(жақсы оқумен)
8-тапсырма : кубизм
сұрақтары
Мына логотип сендерге таныс
па?
Бұл туралы не
білесіңдер?
Жаңа сабақтың тақырыбын
болжау:видео: « Болашақ»
бағдарламасы туралы
Білемін
|
Білгім
келеді
|
Білдім
|
|
|
|
Жаңа сөздер:
халықаралық стипендия-международная
стипендия
мүмкіндік береді-дает
возможность
үміткерлер-кандидаты
жұмысқа орналастыруды қарастырады-предусматривает
устройство на работу
мемлекеттік қызметте-на государственной
службе
Тыңдалым: «Болашақ»бағдарламасы
1993 жылы Қазақстан Республикасы Президенті
Н.Ә.Назарбаевтың Жарлығымен «Болашақ»халықаралық стипендиясы
құрылды.Бағдарлама жастарға шетелде білім алуға мүмкіндік
береді.«Болашақ»халықаралық стипендиясын тағайындаудың ережесі
бар.Ереже бойынша құжаттар қабылданып,үміткерлер іріктеледі.Шетелде
оқып келген жастарды Қазақстанға келген соң мемлекеттік органдарда
жұмысқа орналастыруды қарастырады.Ережедегі басты талап –«Болашақ»
түлегі Қазақстанға келіп,кемінде 5 жыл жұмыс істеуі
керек.
Жыл сайын «Болашақ бағдарламасы бойынша көптеген жастар
әлемнің үздік оқу орындарына білім алуға аттанады. Олар
АҚШ,Ұлыбритания,Канада,Европа,Азия елдеріндегі үлкен вуздарда білім
алады.Олар оқуды бітірген соң мемлекеттік қызметте,халықаралық
ұйымдарда,халықаралық жобаларда жұмыс істеп,еліміздің дамуына өз
үлестерін қосуда.
Мәтін бойынша топтық тапсырма
беру:
1.Мәтіннен негізгі тірек сөздерді табу:ІІІ
топ
2.Дұрыс,бұрыс мәліметті анықтау:ІІ
топ
3.Мәтінге жоспар құру:І топ
Бағалау критерийін
таныстыру:
1.ІІІ топ:Мәтіннен
негізгі тірек сөздерді таба алады.-5
балл.
2.ІІ топ:.Дұрыс,бұрыс мәліметті анықтай алады.-5
балл
3.І топ:Мәтінге жоспар құра алады.-5
балл
ОҚЫЛЫМ:мәтінді оқу,тапсырмаларды
түсіндіру:
25 жыл ішінде «Болашақ» бағдарламасы бойынша 12,5 адам оқып
шықты.
9645 адамның ішінен 2855 бакалавр,4721 магистр,135 аспирант
интерн,121 доктор,1813 стажер дайындалды.Болашақ түлектерінің 52,6
пайызы гуманитарлық бағытта,38,2 пайызы-инженер-техникалық,7,4
пайызы медициналық және шығармашылық мамандықтар бойынша
оқыды.
Көпшілігі-Ұлыбритания мен Ирландия вуздарында-55 пайыз,АҚШ
пен Канадада-31,6 пайыз,Европа елдерінде-6 пайыз,Ресейде-4
пайыз,Азия елдерінде-3,4 пайыз оқыды.
Тапсырмалар:
І топ:
1.Мәтіндегі мәліметті кестеге
көшіру-
2.Таблицадағы мәліметті дұрыс
оқу
ІІ топ:
1. 1.Мәтіндегі мәліметті диаграммаға
көшіру
2.Диаграммадағы мәліметті дұрыс оқу
ІІІ
топ:
1.Елдердің атауын,мамандық атауын тауып
жазу
2.Дұрыс оқу
Бағалау критерийі:ІІ
топ:
1.Мәтіндегі мәліметті кестеге көшіре алады.-5
балл
2.Таблицадағы мәліметті дұрыс оқи алады. – 5
балл
Бағалау критерийі:І
топ:
1. 1.Мәтіндегі мәліметті диаграммаға көшіре алады-5
балл
2.Диаграммадағы мәліметті дұрыс оқи алады.-5
балл
Бағалау критерийі:ІІІ
топ:
1.Елдердің атауын,мамандық атауын тауып жаза алады.-5
балл
2.Дұрыс оқи алады.-5 балл
«ТӨРТ СӨЙЛЕМ»: І топ
ПІКІР:Менің
ойымша--------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------
ДӘЛЕЛ:Себебі мен оны
----------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------
деп түсінемін
МЫСАЛ:Оны мен
------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------фактілермен
,мысалдармен дәлелдей аламын.
ҚОРЫТЫНДЫ: Осыған байланысты мен
---------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------------деген
шешімге келдім.
ІІ,ІІІ топ :ТҮЙІН СӨЗ жазады: «Шағын шолу»
тәсілі
|